• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Όταν δημιουργούμε...η ηχομόνωση...παίζει ρόλο

  • Thread starter Thread starter nathanlyk
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 92
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 18K
Marithina, αυτο που αναφερεις ειναι αρκετα υποκειμενικο και αφορα την παραγωγη και το mastering που γινεται σε καθε δισκο.

Εδω ακομα και στον ιδιο παραγωγο μπορει κανεις να ακουσει διαφορες αναμεσα απο 2 διαφορετικα CDs του. Ειτε η εξελιξη, ειτε η αναγκη για διαφορετικο ηχο, οδηγουν και σε διαφορετικο αποτελεσμα.

Το ανησυχητικο θα ηταν εαν στο ιδιο CD υπηρχαν εντονες διαφορες.

Στην Ελλαδα εχουμε αρκετα καλες παραγωγες, οπως στους Ματ σε 2 υφεσεις, στους Human Touch, κλπ..Ορεξη και χρηματα να υπαρχουν.

 
αυτο το 2-3 db παραπανω απο τις αλλες μπορεις να μας...το εξηγησεις λιγακι?
Βεβαίως! Καθήστε στο σαλόνι σας και ακούστε από το ηχοσύστημά σας oποιοδήποτε ελληνικό (και αρκετά ξένα) CD. Κατόπιν αλλάξτε το CD και (χωρίς να πειράξετε τίποτα στο volume) βάλτε πχ το Thriller. Θα νοιώσετε λες και έχετε ανεβάσει την ένταση 2-3 db ενώ επίσης θα δείτε και την στεροφωνία να απλώνει λες και έχετε μετακινήσει τα ηχεία πιο μακριά το ένα από το άλλο. Επίσης υπάρχει παραγωγή που κάνει τα NS-10 να ακούγονται λες και έχουν ενσωματωμένο sub κλπ κλπ κλπ
προφανως εχεις μπερδεψει καποια πραγματακια,καταρχην 2-3 db (η οποια ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στην ΕΝΤΑΣΗ οχι στην ΠΟΙΟΤΗΤΑ του ηχου) διαφορα μπορεις να εχεις μονο αν το μαστερινγκ ειναι ΚΟΚΚΙΝΙΣΜΕΝΟ (κατι οχι και τοσο "σωστο") μαλλον λοιπον αναφερεσαι στην καλυτερη ΠΑΡΑΓΩΓΗ η οποια ειναι φυσικο να ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ καλυτερα απο μια ΚΑΚΗ παραγωγη...

Απλα καλο ειναι να ξερεις τα σταδια που περναει μια παραγωγη δηλ.

1.ΤΗΝ ΗΧΟΛΗΨΙΑ (ηχογραφηση)

2.ΤΗΝ ΜΙΞΗ

3.ΤΟ MASTERING

οποιοδηποτε σταδιο απο τα παραπανω και να μην παει καλα ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ εντελως οτιδηποτε δουλεια γινει στα αλλα δυο....

και στην Ελλαδα γινονται πλεον εξαιρετικες παραγωγες (ειναι βεβαια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ δυσκολο να φτασουν στα επιπεδα του....Thriller,αν και η τεχνολογια πλεον εχει βοηθησει παρα πολυ να καλυφθουν οι χαωδεις διαφορες που υπηρχαν στο παρελθον,μια και τα παντα μεταφραζονται στο τελος σε ΧΡΗΜΑ & στην Ελλαδιτσα το ΧΡΗΜΑ ειναι ΛΙΓΟΣΤΟ.....)

 
στην Ελλαδιτσα το ΧΡΗΜΑ ειναι ΛΙΓΟΣΤΟ.....)
Και σαν αποτέλεσμα τα άτομα με την απαραίτητη εμπειρία που χρειάζεται για να κάνουν σωστές δουλειές είναι και αυτά πολύ λίγα...

 
Φίλε η ηχομόνωση παίζει ρόλο και στην σύνθεση και στην εκτέλεση.

Όταν δημιουργούμε ….

Ουσιαστικά δεν δημιουργούμε αλλά ανακαλύπτουμε και αποδίδουμε

αυτό που ανακαλύψαμε.

Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να μπούμε βαθιά μέσα στον ιδιαίτερο κόσμο

εκείνου που προσπαθούμε να ανακαλύψουμε και να αποδώσουμε.

Με λίγα λόγια, εκείνη την στιγμή θα πρέπει να βρισκόμαστε

εντελώς στην κοσμάρα μας,

διαφορετικά όλα αυτά που μας επηρεάζουν θα βγουν στο τελικό αποτέλεσμα.

Θα φανούν.

Η ηχομόνωση μας βοηθά να ξεφύγουμε από διάφορες επιρροές (πάντα αρνητικές)

του περιβάλλοντος.

Αλλά δεν είναι μόνον η ηχομόνωση που μας επηρεάζει.

Μα ς επηρεάζουν και άλλοι παράγοντες όπως τα χρώματα του δωματίου,

ο εξοπλισμός μας, η θερμοκρασία, κλπ …

Κάνε ένα πείραμα … :idea:

Βάλε κοντά σου ένα μεγάλο αντικείμενο χρώματος μπλε ελεκτρίκ

και παίξε κάτι στο κλαβιέ σου, που να το γνωρίζεις καλά,

κατευθείαν σε audio και όχι σε midi.

Την επόμενη μέρα, ΔΙΧΩΣ να ακούσεις αυτό που έπαιξες την προηγούμενη μέρα,

κάνε το ίδιο.

Παίξε δηλαδή και ξαναγράψε το ίδιο κομμάτι

αλλά ΧΩΡΙΣ εκείνο το μπλε αντικείμενο.

Την επόμενη μέρα σε κάποιον άλλο χώρο κάτσε και άκου τα δύο κομμάτια

και πρόσεξε τις διαφορές …

Θα με θυμηθείς … :wink:

Επίσης καλό είναι πριν ξεκινήσεις να κάνεις οτιδήποτε,

να κάνεις πρώτα μερικές τεχνικές βαθιάς χαλάρωσης.

Όσο και αδέξιος να είσαι με αυτές, τα αποτελέσματα θα είναι δραματικά.

Κάνε και με αυτές το ίδιο πείραμα … δεν θα πιστεύεις στα αυτιά σου. :wink:

 
Έτσι για αρχή .. επικεντρώσου λίγο στις πάρα κάτω φωτό …

AscendingSoul-1992.jpg


movstonehenge.gif


27171oddovl3pi3.gif


93003oygk45n79q.gif


relaxing_waterfalls.jpg


magical_waterfalls.jpg


 
Όπως ίσως κατάλαβες,

δεν θα σού είναι εύκολο μετα να παίξεις χορευτική μουσική,

η χάρντ μπλάκ ντέθ κλπ μέτα λ΄΄΄

:lol:

 
Ρε Ιχνιλάτη το κατέστρεψες το παιδι!

Πάρε άνθρωπέ μου εδώ:

Iron%20Maiden%20-%20Killers.jpg


να πέσει heavy metal thunder! :lol: :lol: 8)

 
Αυτή έχει σκοπό (σ.σ. η "ακουστική") να μην αλλοιώνει μέσω των ανακλάσεων του ήχου στα τοιχώματα ' date=' ταβάνι, πάτωμα, αυτό που πραγματικά πρέπει να ακούγεται απο τα ηχεία. Με απλά λόγια αν εκεί που κάθεσαι έχει πχ στάσιμα μπάσα τότε θα ακούς τα χαμηλά πιό έντονα και θα θες να αφαιρέσεις πράγμα όμως που θα είναι λάθος και θα φανεί όταν κάνεις ακρόαση σε άλλο χώρο. [/quote']


'Ετσι... γιατί τα "στάσιμα μπάσα" μόνο anti nodes έχουν....!!!

:lol: :lol:

1ον.

Και στάσιμΑ (πληθυντικός) και μπάσΑ (το ίδιο) τσου!

Εκτός και αν έχεις ένα κεφάλι με διάμετρο κανά μέτρο ή μιλάμε και για διαφορές του 1 Ηz.

2ον.

Πού παίζει γραμμένο οτι αν "πετύχει" αυτά τα... "στάσιμα μπάσα" θα ακούει πιο έντονα...;

Το εγγυάσαι οτι θα συμβεί αυτό...;

¶στο μην το κάνεις... παίζουν και άλλες cases.

Ακόμα' date=' η χρήση παραμετρικού EQ πριν τα ηχεία είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει αφού κάποιες συχνότητες που ξεφεύγουν στον χώρο μπορούν να "μαζευτούν". Το ποιές είναι αυτές βρίσκεται με ηχοβολισμό. [/quote']

Έχω να σου προτείνω, όσο αφορά χόρους και μόνο χόρους (δλδ πριν μπούνε ηχεία, ένα πιο ανέξοδο τρόπο....

Χαρτί και μολύβι...!! Ώ ναι... υπάρχει και αυτό.

Ε ντάξ... και κανά MATLAB για τις πράξεις.

edit\ είναι ... κομματάκι δύσκολο με μόνο χαρτί και μλύβι... και MATLAB...

θέλει ώρες... (λέω τώρα εγώ..)

όμως... η κοινότητα των ενδιαφερωμένων έχει μερημνήσει...

υπάρχουν λογισμικά για των υπολογισμό των "στάσιμων μπάσων"

και για ιδιαίτερα πολύπλοκους χώρους.... \

Και ναι.... για τα "στάσιμα μπάσα" στο δωμάτιό μας, στο σπίτι μας, αυτό είναι αρκετό.

Ηχοβολισμό στο σαλόνι μου....; χμμμμμμμ

Υπερβολή..... λέω τώρα εγώ.

Τέλος η σύνθεση και μόνο μπορεί να γίνει με μια κιθάρα στην παραλία' date=' [/quote']

Καθότι όχι ένας συνθέτης

να ρωτίσω κάτι τους συνθέτες......

Πώς θα σας φαινότανε να συνθέτατε και να μην ακούγατε τον εαυτό σας...;

"Δώσε λίγο στα μόνιτορ εδώ παλικάρι..!"

Πείραμα πρός ενδιαφερόμενους....

παίξτε στις σκάλες του σπιτιού σας και στην ταράτσα σας.

από εκεί και ύστερα όμως όταν αναλαμβάνει επαγγελματίας ενορχηστρωτής τότε επισέρχονται όλοι αυτοί οι βασανιστικές παράμετροι οι οποίοι κάνουν να ακούγονται οι καλές παραγωγές 2-3 db πάνω από τις άλλες.

Σε αυτό ακόμα να απαντήσεις.....

Ποιές είναι αυτές οι παράμετροι...;

Όνομα έχουν.....;

εξισώσεις υπολογισμού...;

Με τι όργανα μετριούντε;

Και κυριως..... γιατί είναι βασανιστικές...;
 
Last edited by a moderator:
αυτο το 2-3 db παραπανω απο τις αλλες μπορεις να μας...το εξηγησεις λιγακι?
Βεβαίως! Καθήστε στο σαλόνι σας και ακούστε από το ηχοσύστημά σας oποιοδήποτε ελληνικό (και αρκετά ξένα) CD. Κατόπιν αλλάξτε το CD και (χωρίς να πειράξετε τίποτα στο volume) βάλτε πχ το Thriller. Θα νοιώσετε λες και έχετε ανεβάσει την ένταση 2-3 db ενώ επίσης θα δείτε και την στεροφωνία να απλώνει λες και έχετε μετακινήσει τα ηχεία πιο μακριά το ένα από το άλλο. Επίσης υπάρχει παραγωγή που κάνει τα NS-10 να ακούγονται λες και έχουν ενσωματωμένο sub κλπ κλπ κλπ
προφανως εχεις μπερδεψει καποια πραγματακια' date='καταρχην 2-3 db (η οποια ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στην ΕΝΤΑΣΗ οχι στην ΠΟΙΟΤΗΤΑ του ηχου)[/quote']

Δυο points....

"τεράστια" ......

για την ακρίβεια.... διαφορά 3 dB είναι το διπλάσιο της αρχικής.

και ένα ακόμα.....

είναι στάθμη ηχητικής πίεσης... όχι ένταση... :)

Τελείως διαφορετικά πράγματα.
 
Δυο points.... "τεράστια" ......

για την ακρίβεια.... διαφορά 3 dB είναι το διπλάσιο της αρχικής.

και ένα ακόμα..... είναι στάθμη ηχητικής πίεσης... όχι ένταση... :)

Τελείως διαφορετικά πράγματα.
Η ηχητική πίεση (sound pressure level) μεταφράζεται στο ανθρώπινι αυτί σαν ένταση και μετριέται σε db. (Όπως όλοι ξέρουμε ότι το υδρογόνο 2 οξυγόνο, το λέμε νερό στην καθομιλουμένη.)

Να βοηθάμε ουσιαστικά είπαμε...

 
Η ηχητική πίεση (sound pressure level) μεταφράζεται στο ανθρώπινι αυτί σαν ένταση και μετριέται σε db. (Όπως όλοι ξέρουμε ότι το υδρογόνο 2 οξυγόνο' date=' το λέμε νερό στην καθομιλουμένη.)

Να βοηθάμε ουσιαστικά είπαμε...[/quote']

Μεταφράζεται στο ανθρώπινο αυτί πάντα....

σαν "ενοχλήσεις" τριχιδίων... και όχι σαν ένταση.

Η ένταση είναι διανυσματικό μέγεθος και αυτό τα λέει όλα.

Δεν καταλαβαίω το νεράκι τι δουλειά έχει εδώ.

Σαν ένταση μεταφράζεται στο στόμα του ανθρώπου... και it's ok....

Το πρωί όταν ξυπνάς ένταση θα την πείς.. την στάθμη (και όχι την ηχητική πίεση μίας και η πίεση μετριέται σε Pa και ουχί σε dB).

αλλά όταν μιλάμε για τεχνικά πράματα οι λέξεις σημαίνουν κάτι και αντιπροσωπεύουν κάτι.... πολύ συγκεκριμένο.

Να ξέρουμε για τι συζητάμε... θαρρώ είναι χρήσιμο.

edit\

P.S.

Εννοειτέ συζητάμε για το γραπτό λόγο.....

εκτός και αν παίζει forum με on line προφορικές συζητήσεις.

\
 
"dBSPL: A measurement of sound pressure level in decibels, where 0 dBSPL is the reference to the threshold of hearing. " Wikipedia.

Granule δεν βοηθας καθόλου και στο έχω επαναλάβει στο παρελθόν.

Εξυπνακίζεις και κάνεις επίδειξη γνώσεων διαβάζοντας εγχειρίδια επιγραμματικά.

Το απόσταγμα της γνώσης να μεταφέρεις, σε παρακαλούμε όχι να μπερδεύεις με ορολογία.

Αν θες βοήθα. Μη παίζεις.

ΥΓ - Κάνε κάτι με τα κενά.

 
.......

Μεταφράζεται στο ανθρώπινο αυτί πάντα....

σαν "ενοχλήσεις" τριχιδίων... και όχι σαν ένταση.

...
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να οριστεί ο δεκαδικός λογάριθμος του λόγου της πίεσης προς μιά πίεση αναφοράς που θεωρείται μόλις ανιχνεύσιμη από το μέσο ακροατή.

....

Η ένταση είναι διανυσματικό μέγεθος και αυτό τα λέει όλα.

...
Το ότι είναι διανυσματικό μέγεθος - από μόνο του- δεν λέει τίποτα.

Δεν καταλαβαίω το νεράκι τι δουλειά έχει εδώ.
La metafora...

...

Το πρωί όταν ξυπνάς ένταση θα την πείς.. την στάθμη (και όχι την ηχητική πίεση μίας και η πίεση μετριέται σε Pa και ουχί σε dB).
α) Εγώ όταν ξυπνάω, κατευθείαν ακριβολογώ.

β) Πράγματι η μονάδα της πίεσης είναι το Pa, αλλά ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορείς να ποσοτικοποιήσεις σε dB αν υιοθετήσεις μια τιμή αναφοράς.

Είναι πιο σκόπιμο βέβαια να το κάνεις αυτό, όταν έχεις να κάνεις με ένα μέγεθος το οποίο κυμαίνεται σε πολλές τάξεις μεγέθους ή που το σύστημα ενδιαφέροντος (αυτί, μάτι, ενισχυτής, camera κλπ) έχει λογαριθμική απόκριση σε αυτό το μέγεθος.

Και αν δεν σε βολεύει η παραπάνω γραφή,

...

τσου (δις)

...

και για το ένα......

αλλά και για το άλλο

.... επίσης τσου.

- (list)/=-edit....δεν καταλαβαίνω.

Ας μιλάμε επιστημονικά.....

το πρώι

....

αφενός....το ίδιο είναι το άλλο.

....

ΟΚ?

/list/ URL - EDIT

 
Κατά τη διάρκεια μιας παραγωγής παίζει τεράστιο ρόλο η ηχητική του χώρου.

Επίσης, κατά τη διάρκεια μιας σύνθεσης ,παίζει τεράστιο ρόλο η ηχητική του χώρου.Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον mariathina (εκτός αν είναι "η"),στο ότι

mariathina Αυτή έχει σκοπό (σ.σ. η "ακουστική") να μην αλλοιώνει μέσω των ανακλάσεων του ήχου στα τοιχώματα , ταβάνι, πάτωμα, αυτό που πραγματικά πρέπει να ακούγεται απο τα ηχεία. Με απλά λόγια αν εκεί που κάθεσαι έχει πχ στάσιμα μπάσα τότε θα ακούς τα χαμηλά πιό έντονα και θα θες να αφαιρέσεις πράγμα όμως που θα είναι λάθος και θα φανεί όταν κάνεις ακρόαση σε άλλο χώρο.
GRANULE κάνε κάτι με τα κενά,ένα ποστ σου = 2 σελίδες 8O :lol:

 
Granule δεν βοηθας καθόλου και στο έχω επαναλάβει στο παρελθόν.

Εξυπνακίζεις και κάνεις επίδειξη γνώσεων διαβάζοντας εγχειρίδια επιγραμματικά.

Το απόσταγμα της γνώσης να μεταφέρεις' date=' σε παρακαλούμε όχι να μπερδεύεις με ορολογία.

Αν θες βοήθα. Μη παίζεις.

ΥΓ - Κάνε κάτι με τα κενά.[/quote']

Ωρίστε...;

Ποιά εγχειρία...;

Και ξέρεις οτι τα διαβάζω και επιγραματικά....;

'Ετσι.... !

δλδ... όταν modulator λέει χαρακτηριστικά εμείς είματσε τεχνικοί...

και μετά ζητήτε να μιλάμε ακριβολογόντας όπως αρμόζει σε τεχνικά θέματα και απο τεχνικούς...

εξυπνακίζουμε και "διαβάζουμε εγχειρίδια επιγραμματικά";

Ωραίο...

Και μία ερώτηση....

Ποιό εγχειρίδιο λέει μέσα για modes, nodes, antinodes, eigen functions - eigen values...? \edit επιγραμματικά αναφέρω κάποια που θεωρώ πολύ κοινά\

Γιατί αν δεν μου βρείς ένα... τότε... πολύ λογικά ή δεν ξέρεις σε τι αναφερόμουνα στο πόστ μου και πώς αυτά σχετίζονται (γιατί αν ήξερες οτι σχετίζονται θα πήγαινε εκεί ο νού σου) ή απλά πέταξες μία κατηγορία να με θίξεις επειδή.. ξέρω γώ.. ίσως αυτό σου είναι πιο εύκολο!

Ακόμα... ο ορισμός από την πολυαγαπημένη σας βικιπεδία για ποιό λόγο...;

Χώρια οτι είναι ημιακριβής ορισμός....

Ημιακριβής γιατί λέει

"0 dBSPL is the reference to the threshold of hearing"

πράγμα όμως που ισχύει μόνο για το 1 ΚΗz και όχι έτσι γενικά...

\edit επειδή υποψιάζομαι... ημιμάθεια.. 20 μPa είναι η ελάχιστη αντιλιπτή ηχητκή πίεση στο ανθρώπινο αυτή για το 1 κίλο (Hz εννοείτε).

Για οποιαδήποτε άλλη συχνότητα δεν ισχύει αυτό. (μη υπερβάλουμε όμως και πούμε οτι στο 999.999999 Hz δεν ισχύει... το αυτί δεν λειτουργεί με αυτό τον "τρόπο".)

και επειδή λογκ με βάση 10 του ένα = 0 λέμε για τα μήδεν ντι μπί... και απο εκεί και πέρα .. για δυνατά .. για σιγανά ... και μέτρια και ό,τι άλλο τραβάει η όρεξη του καθεμιανού που λένε και οι νησιώτες (αντί καθενός).\

Πάλι ανακρίβεια.

Ένα ακόμα πόιντ...

πώς γίνεται κάποιος να κάνει επείδηξη γνώσεων... όταν διαβάζει εγχειρίδια επιγραμματικά...;

Γιατί αν μαθαίνεις τελικά μέσα από αυτήν τη διαδικασία τότε ίσως και να την ακολουθήσω...

Και αλήθεια...

όταν λές οτι η πίεση μετριέται σε Pa και η στάθμη ηχητικής πίεσης σε dB και ένας σου λέει..

" Πράγματι η μονάδα της πίεσης είναι το Pa, αλλά ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορείς να ποσοτικοποιήσεις σε dB αν υιοθετήσεις μια τιμή αναφοράς.

Είναι πιο σκόπιμο βέβαια να το κάνεις αυτό, όταν έχεις να κάνεις με ένα μέγεθος το οποίο κυμαίνεται σε πολλές τάξεις μεγέθους ή που το σύστημα ενδιαφέροντος (αυτί, μάτι, ενισχυτής, camera κλπ) έχει λογαριθμική απόκριση σε αυτό το μέγεθος. "

Πράγμα που δεν βλέπω εγώ το λόγο να αναφερθεί ..... και ειδικά μετά από αυτή τη συήτηση θαρρώ πώς όλοι καταλαβαίνουν πώς ειπώθηκε για να "κταρίψει" την πρόταση :

"Το πρωί όταν ξυπνάς ένταση θα την πείς.. την στάθμη (και όχι την ηχητική πίεση μίας και η πίεση μετριέται σε Pa και ουχί σε dB). "

Πώς αυτό που λέχθηκε κολάει με αυτό... δεν ξέρω..

Σαφώς και λέει η πρώτη εκ των δύο σωστά πράγματα.. αλλά κολλάει...;

¶λλο πράγμα η πίεση και άλλο η "στάθμη" ηχητικής πίεσης.

Γιατί είναι πιο σκόπιμο και ξέρω τι άλλο γράφτηκε δεν είναι εξυπνακισμός.. ή επιγραμματικό διάβασμα εγχειριδίων μίας και ο τυπάκος ούτε έχει καταλάβει οτι άλλο πράγμα το ένα άλλο το άλλο...;

Βλέπεις οτι σε όλα τα πόστ μου απαντάω με επειχιρήματα... και όχι με απαντήσεις του στύλ έτσι είναι τώρα.. έτσι έχει επικρατήσει.

πράγμα που έχω δεί από ελάχιστους....

Για μία φορά ας δοκιμάσει κάποιος που δεν το κάνει να δεί πως είναι...

ίσως του αρέσει.

Αυτά...

Τι να πώ...;

Πραγματικά... τι να πώ...;

Υ.Γ. Harilatron... ή όπως σε λένε...

Σε .... "δικηγόρους" άλλων δε συνηθίζω να απαντάω...

πόσο μάλλιστα όταν αυτοί δεν καταλαβαίνουν ούτε τι διαβάζουν αλλά ούτε τι γράφουν (κάτι δείχνει αυτό να το κοιτάξεις.. χαχαχαχαχα )

Στο λέω για οποιαδήποτε μετέπειτα αναφορά σου σε λόγια μου που μιλάω με άλλους.. μιας και να μιλήσω σε σένα κομματάκι δύσκολο έως αδύνατο.

Υ.Γ2

Για τα κενά... δλδ όλοι εσείς που παραπονιέστε για τα κενά.. μου λέτε πως για τα μάτια σας είναι πιο ξεκούραστο να διαβάζουν πυκνές γραμμές στην οθόνη του υπολογιστή και όχι αραιές...;

Ειδικά με αυτό το άσπρο φόντο και τα μαύρα γραμματτάκια...

Τι να πώ (στο τετράγωνο.. χαχαχαχα)

edit\

Υ.Γ.3

Προσωπικά θεωρώ εξαιρετικά ... οξύμορο να μου απαντάει κάποιος με παράθεση απο βικιπεδία κι να κάνει μετά λόγο για εγχειρίδια...

Βικιπεδία... που αν δεν είναι αυτή εγχειρίδιο τότε τι είναι...;

Και εκτός από αυτό και με ανακριβή ορισμό....

πληροφοριακά....

στις ακαδημαικές κοινότητες... το ίντερνετ θεωρήται η χείρηστη πηγή αναφοράς..... δε πά νάνε και βικιπέδια....

Μέσα στο φόρουμ.. δεν νομίζω να έχει δημοσιεύσει κάνεις πότε επιστιμονικό άρθρο...

όταν το έκανα εγώ... που φυσικά δεν το είπα γιατί για να το αποχτήσεις πρέπει να πλερόσεις.. (A.E.S... δεν ξέρω λέει κάτι το όνομα..; )

και κανείς δεν το πήρε χαμπάρι... δές στο θέμα με το reverb... το τρίτο κείμενο είναι το paper του schroeder.

Είναι παράνομη παράθεση. Τώρα που το γράφω έτσι φόρα παρτίδα είναι καλύτερα για το φόρουμ...;

Γιατί σε κάποιο πόστ ο superfunk έλεγε κάτι για κολάσιμες πράξεις....

ή μήπως το paper από την A.E.S. είναι εγχειρίδιο...;
 
Παιδια το.... κουρασαμε το θεμα... :lol:

και καναμε την τριχα τριχια..... :lol:

η ουσια ειναι οτι ολος ο κοσμος (ναι ο απλος κοσμακης που μεγαλωσε τοτενες που δεν υπηρχε...πονηρια με την ελιτσα και την ντοματιτσα,ο κοσμος της εργατιας & του...μεροκαματου :) ) οταν λεει db ,το ποσο ΔΥΝΑΤΑ ακουγεται (ναι μεσω της....ηχητικης...πιεσης :lol: ) κατι εννοει....

.

.

.

.

.

.

.

.

..

α,ας βαλω και κανα κενο

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:lol:

 
Αυτά είναι, υποβάλλω πρόταση δημιουργίας Granule Fan Club!

Και ρωτάω:

Αμφισβητεί κανείς ότι η ακουστική διαμόρφωση ενός χώρου συμβάλλει αισθητά στην αντίληψη του ήχου και κατ'επέκταση στην όποια δουλειά και επεξεργασία κάνουμε πάνω σ'αυτόν τον ήχο μέσα σ'αυτό το χώρο;;;

Απλή ερώτηση είναι χωρίς αναφορές σε dbA, Leq, 1/3 octaves, χρόνους αντήχησης, κ.α.

Για να ξέρουμε σε τι βάση "μιλάμε" τουλάχιστον....

disclaimer 1: Νo synths or ulterior motives :P

disclaimer 2: Το ως άνω ποστ αποτελεί πρότυπο ορθής χρήσεως των...κενακίων :lol:

 
Έλα granule,

Έλα να συνεννοηθούμε: :lol:

Entropy, nodes, eigen values (+eigen functions), boundary conditions, extinction, absorption, scatter, diffusion,

(γουστάρεις? να πω κι άλλα?)

modes, longitudinal wave, Weber's Law, Stokes vector, Green's function, Sturm-Liuville theorem, spectral sensitivity, detection threshold,

(χτύπα με κι άλλο και ρίξε με στα βράχια :lol: )

obsessive-compulsive disorder, SSRI, lexotanil, valium, vzzzzzzz -single coil, Chebyshev filters, Nyquist's sampling theorem, waveform reconstruction, Wavelet reconstruction, Discrete Fourier transform, aliasing, Hermitian operators, (έτσι, και ανακατωτά), Voronoi diagram.

Να πατήσω και το καζανάκι? :lol: :lol: :lol:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα