- Μηνύματα
- 11,651
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 3,578
Φίλε blues power δεν βλέπω το νόημα της "καταγγελίας".
Αποπροσανατολίζει από το θέμα με κίτρινες τάσεις.
Δεν μας αφορά ακόμα και αν ήταν αλήθεια.
Το θέμα που τέθηκε είναι πολύ ενδιαφέρον και καλά θα κάνουν όσοι ενδιαφέρονται, να μάθουν 2-3 πράγματα από... πληκτρολόγιο γνώστη, όπως φαίνεται ο vangelisvagman.
Προσωπικά δεν κρύβω ότι είμαι μέλος της ΑΕΠΙ, όπως έχω γράψει πολλές φορές στο παρελθόν, με μικρές αποδοχές αλλά ανάλογες των... "επιτυχιών" μου.
Τώρα πως το κάνουν και αποδίδουν θεωρητικά τα ανάλογα κέρδη, είναι πολύ ενδιαφέρον να μάθει κανείς. Αλλά αυτό αφορά τα μέλη κυρίως.
Βέβαια σε ένα φόρουμ σαν το δικό μας είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλά δεινητικά μέλη και άρα πολύ εύστοχο να διευκρινηστεί.
Παράλληλα έχω υπάρξει και στην απέναντι όχθη όπου χρειάστηκε αρκετές φορές να διαπραγματευτώ το 2% των εσόδων μεγάλων ραδιοφωνικών σταθμών για απόδοση δικαιωμάτων και έχω υπάρξει από τους πρώτους που είχε τη δυνατότητα να προσφέρει playlist στην ΑΕΠΙ για την σωστή διανομή των δικαιωμάτων (σαν μουσικός βλεπετε...).
Είναι περίεργο να ζητούν τα δικαιώματα τους οι συνθέτες από αυτούς που κερδίζουν κάνοντας χρήση της δημιουργίας τους;
Αυτό είναι ένα θέμα μα κάτι αναμφισβήτητο για μένα. Και κάθε μαγαζί που κάνει δημόσια χρήση, καφέ ή disco κλπ, πρέπει με κάποιο τρόπο να αποδίδει.
Αποδίδει αυτή η εταιρία που έχει αναλάβει να μαζεύει και να μοιράζει τα δικαιώματα στα μέλη σωστά;
Αυτό είναι ένα άλλο θέμα που μπορεί να συζητηθεί.
Και νομίζω μέλη και εκπρόσωποι της ΑΕΠΙ μπορούν να μας διαφωτήσουν.
Τι συμβαίνει με τα συγγενικά δικαιώματα; (Ερατώ, Απόλλων, κλπ)
Αυτές είναι άλλες εταιρίες που μπήκαν σχετικά πρόσφατα στο τοπίο δυναμικά, απαιτώντας περισσότερα δικαιώματα ακόμα και απο αυτά των δημιουργών και αφορούν τους εκτελεστές. (τραγουδιστες, ηθοποιούς κλπ)
Είναι δυνατόν να ζητούν περισσότερα από τον δημιουργό;
Αν κάποιος μπορεί να τοποθετηθεί με επιχειρήματα θα βοηθούσε να φύγει αρκετή από την ομίχλη γύρω από αυτές τις εταιρίες.
Αποπροσανατολίζει από το θέμα με κίτρινες τάσεις.
Δεν μας αφορά ακόμα και αν ήταν αλήθεια.
Το θέμα που τέθηκε είναι πολύ ενδιαφέρον και καλά θα κάνουν όσοι ενδιαφέρονται, να μάθουν 2-3 πράγματα από... πληκτρολόγιο γνώστη, όπως φαίνεται ο vangelisvagman.
Προσωπικά δεν κρύβω ότι είμαι μέλος της ΑΕΠΙ, όπως έχω γράψει πολλές φορές στο παρελθόν, με μικρές αποδοχές αλλά ανάλογες των... "επιτυχιών" μου.
Τώρα πως το κάνουν και αποδίδουν θεωρητικά τα ανάλογα κέρδη, είναι πολύ ενδιαφέρον να μάθει κανείς. Αλλά αυτό αφορά τα μέλη κυρίως.
Βέβαια σε ένα φόρουμ σαν το δικό μας είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλά δεινητικά μέλη και άρα πολύ εύστοχο να διευκρινηστεί.
Παράλληλα έχω υπάρξει και στην απέναντι όχθη όπου χρειάστηκε αρκετές φορές να διαπραγματευτώ το 2% των εσόδων μεγάλων ραδιοφωνικών σταθμών για απόδοση δικαιωμάτων και έχω υπάρξει από τους πρώτους που είχε τη δυνατότητα να προσφέρει playlist στην ΑΕΠΙ για την σωστή διανομή των δικαιωμάτων (σαν μουσικός βλεπετε...).
Είναι περίεργο να ζητούν τα δικαιώματα τους οι συνθέτες από αυτούς που κερδίζουν κάνοντας χρήση της δημιουργίας τους;
Αυτό είναι ένα θέμα μα κάτι αναμφισβήτητο για μένα. Και κάθε μαγαζί που κάνει δημόσια χρήση, καφέ ή disco κλπ, πρέπει με κάποιο τρόπο να αποδίδει.
Αποδίδει αυτή η εταιρία που έχει αναλάβει να μαζεύει και να μοιράζει τα δικαιώματα στα μέλη σωστά;
Αυτό είναι ένα άλλο θέμα που μπορεί να συζητηθεί.
Και νομίζω μέλη και εκπρόσωποι της ΑΕΠΙ μπορούν να μας διαφωτήσουν.
Τι συμβαίνει με τα συγγενικά δικαιώματα; (Ερατώ, Απόλλων, κλπ)
Αυτές είναι άλλες εταιρίες που μπήκαν σχετικά πρόσφατα στο τοπίο δυναμικά, απαιτώντας περισσότερα δικαιώματα ακόμα και απο αυτά των δημιουργών και αφορούν τους εκτελεστές. (τραγουδιστες, ηθοποιούς κλπ)
Είναι δυνατόν να ζητούν περισσότερα από τον δημιουργό;
Αν κάποιος μπορεί να τοποθετηθεί με επιχειρήματα θα βοηθούσε να φύγει αρκετή από την ομίχλη γύρω από αυτές τις εταιρίες.