- Μηνύματα
- 7,354
- Πόντοι
- 38
οκ, απλά είπα να δώσω λίγο friendly advice :wink:
Τι θα προτείνατε σε κάποιο μουσικό δημιουργό και εκτελεστή να πράξει ώστε:1.να προστατέψει την πνευματική του ιδιοκτησία
2.να αμοίβεται απο την χρήση της για κερδοσκοπικούς σκοπούς.?
(Εφόσον οι υπάρχοντες οργανισμοί δεν πληρούν τις κατάλληλες προυποθέσεις' date='όπως αναφερέται στις προηγούμενες δημοσιεύσεις.)
![/quote']
Πρώτον. Το thread δεν αναφέρθηκε με καμία απορία στην χρησιμότητα της ΑΕΠΙ. Κακώς μπαίνει η ΑΕΠΙ στο στόχαστρο μιας και χωρίς ΑΕΠΙ, θα είχαμε εκατοντάδες δημιουργούς τρεχάμενους στους δρόμους και τις οδούς να συμαζεύουν τα δημιουργήματα τους απο τις κακοτοπιές.
To thread έχει αναφερθεί σε διαφορες απορίες για λοιπούς οργανισμούς τύπου "Ερατώ". Η ΑΕΠΙ προστατευει δημιουργους και πολυ καλα κάνει. Οι λοιπές εταιρείες κινούνται στην σφαίρα της απορίας μου... Ποιους ακριβώς προσπαθουν αν προστατέψουν (εαν βεβαια αποδειχθει οτι ο σκοπος ειναι η προστασία και οχι η είσπραξις).
Ανακεφαλαιώνω. Το thread ξεκινά με τις εξής απορίες:
α)Τι χρεώνουν οι παραπλευροι οργανισμοι (πλην της ΑΕΠΙ) σε καταστήματα. Συγκεντρώνεται πραγματικά ένα σεβαστό ποσό ωστε να ασχοληθεί ο/οι συντελεστης/ες με την συγκομιδή χαρατσίων ή έχουμε εναν κατακερματισμό σε απειρα αμελητέα-γελοία μερίδια. Μια νέα μου απορία είναι το τι ποσά πληρώνουν οι συντελεστές ενος τραγουδιού ως συνδρομη σε τετοιους οργανισμους.
β)Οι συγκέντρωση μηνιαίων Playlist απο χιλιάδες καταστήματα ισοδυναμεί με έναν κατάλογο εκατομυρίων αναμεταδώσεων. Ποιος αναλαμβάνει την κατανομή του πλούτου στους μυριάδες δικαιούχους. Υπάρχουν τόσοι υπαλληλοι στους οργανισμούς προστασίας συγγενών δικαιωμάτων που αναλαμβάνουν να φέρουν ορθώς και εγκαίρως εις πέρας αυτη την εργασία?
Τονίζω οτι πέρα απο το χιούμορ που προκαλούν οι διατυπώσεις, οι απορίες ειναι καθαρα ακαδημαικές. Προς το παρόν.
Τι θα προτείνατε σε κάποιο μουσικό δημιουργό και εκτελεστή να πράξει ώστε:1.να προστατέψει την πνευματική του ιδιοκτησία
2.να αμοίβεται απο την χρήση της για κερδοσκοπικούς σκοπούς.?
(Εφόσον οι υπάρχοντες οργανισμοί δεν πληρούν τις κατάλληλες προυποθέσεις' date='όπως αναφερέται στις προηγούμενες δημοσιεύσεις.)
Επίσης
Αγαπητέ κ.Jasemeister.μάλλον δεν κατανοήσατε σωστά αυτά που ήθελα να ενημερώσω και ίσως κατά λάθος, θέλω να πιστεύω, ότι γράψατε την έκφραση ,οτι δεν γνωρίζετε (τι μέρος του λόγου είμαι).- (ραφιναρισμένος τσαμπουκάς και η πολιτισμένη απαξίωση.)!!!!!![/quote']
Όλα είναι πιθανά, αλλά όταν αναφέρεται κανείς στο "επίπεδο πνευματικής ωριμότητας" και στην "σχέση με την καλλιτεχνική δημιουργία & εκτέλεση" του συνομιλητή του, για τον οποίο δεν ξέρει τίποτα άλλο πέρα από τα γραπτά του στο thread (μόλις μετά από 2 σελίδες), τότε δεν αφήνονται πολλά περιθώρια κατανόησης & ερμηνείας.
Έτσι τουλάχιστον καταλαβαίνω εγώ.
Όσο για την ερώτηση (όχι το θέμα), δεν είναι δα και το μεσανατολικό. Όλες οι υπόλοιπες πολιτισμένες χώρες τί κάνουν; Πρέπει να ξαναεφεύρουμε τον τροχό εμείς οι Ελληνες σε όλα τα θέματα;
Ρίξτε μια ματιά έξω και θα βρείτε πολλά παραδείγματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε.
Όπως είπα και προηγουμένως σήμερα:
Harsher punishment for parole violators. And world peace!
Stay cool 8)
Ετσι λοιπόν όποιος Μουσικός -δημιουργός η εκτελεστής θέλει ' date='γράφεται στην ΑΕΠΙ για πνευματικά-στην ΕΡΑΤΩ για συγγενικά δικαιώματα η διαλέγει μόνος του να εισπράτει τα δικαιωματά του!!!! η κάνει οτιδήποτε άλλο θέλει!!
Οι μη μουσικοί !!αναζητήστε αλλού ενημέρωση!!για τα δικαιωματά σας!!
[/quote']
OK. Και αφου μετα απο δυο σελίδες ξεκαθαρίσαμε οτι υπάρχουν εταιρείες συγγενικών δικαιωμάτων και επειδή ως ψιλομουσικός αναρωτιέμαι εαν η Ερατώ ειναι ευρωπαικού επιπέδου οργανισμός προστασίας, ελληνικού επιπέδου οργανισμός προστασίας, ή απλά νταβατζής, ξαναθυμίζω οτι πριν ένα δυό μηνύματα ανακεφαλαίωσα τις απορίες μου σχετικά με τους τρόπους λειτουργίας της. Δεν ρωτάω τον ίδιο τον οργανισμό. Ξέρω οτι θα μου τα παρουσιάσει όλα μελι γαλα. Ρωτάω μηπως κάποιος γνωρίζει λίγο απο τα 'μέσα' την κατάσταση. Υπάρχει υπόγειο γεμάτο ξωτικά που στο τέλος κάθε μήνα αποκωδικοποιούν χιλιάδες Playlilst με χιλιάδες τραγούδια και εκατομμύρια ανπαραγωγές και κατανέμουν σωστά το μεροκάματο των δικαιούχων? Και οι δικαιούχοι μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι? Και ειναι το τελικό μεροκάματο άξιο λόγου?
β) Το δικαίωμα εύλογης αμοιβής για την ιδιωτική αντιγραφή των έργων (η λεγόμενη αμοιβή για τη «λευκή» ή «άγραφη» κασέτα).
Η εύλογη αυτή αμοιβή καταβάλλεται βάσει του νόμου για την ιδιωτική αναπαραγωγή των έργων και ορίζεται στο 6% της αξίας των τεχνικών μέσων που χρησιμοποιούνται για την αναλογική ή/και ψηφιακή αναπαραγωγή' date=' όπως βίντεο, DVD, CD, κασετόφωνα κ.λ.π. Οφειλέτης της εύλογης αυτής αμοιβής είναι ο εισαγωγέας ή έμπορος των συσκευών εγγραφής ήχου ή ήχου και εικόνας. Η ιδιωτική αντιγραφή των έργων έχει σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις στα συμφέροντα των ερμηνευτών – εκτελεστών καλλιτεχνών, και αυτό γιατί μειώνονται σημαντικά οι πωλήσεις δίσκων, κασετών, cd, βιντεοταινιών. [/quote'] Βλέπεις το κτηνώδες του πράγματος; Την κτηνωδία της αρπαχτής; Αφού στα λεγόμενα λευκά – άγραφα μέσα έχω πληρώσει φόρο αντιγραφής 6%, έχω πληρώσει το δικαίωμα να αντιγράφω τις δουλειές τους. Ναι; Αρα πειρατικά CD δεν υπάρχουν. :wink:
Συμπέθερε σαν να είναι ιδιαίτερα εύστοχη η παρατήρησή σου, αλλά εγώ βλέπω ότι δεν είναι μόνο τα άγραφα cd/dvd/κασσέτες είναι και τα cd/dvd/κτλ drives & ηχοσυστήματα που μπορούν να αντιγράψουν οπότε έχουν κι'αυτά το 6%. Το πληρώνει ο εισαγωγέας αλλά σίγουρα το κόστος κυλά στον καταναλωτή.β) Το δικαίωμα εύλογης αμοιβής για την ιδιωτική αντιγραφή των έργων (η λεγόμενη αμοιβή για τη «λευκή» ή «άγραφη» κασέτα).
Η εύλογη αυτή αμοιβή καταβάλλεται βάσει του νόμου για την ιδιωτική αναπαραγωγή των έργων και ορίζεται στο 6% της αξίας των τεχνικών μέσων που χρησιμοποιούνται για την αναλογική ή/και ψηφιακή αναπαραγωγή' date=' όπως βίντεο, DVD, CD, κασετόφωνα κ.λ.π. Οφειλέτης της εύλογης αυτής αμοιβής είναι ο εισαγωγέας ή έμπορος των συσκευών εγγραφής ήχου ή ήχου και εικόνας. Η ιδιωτική αντιγραφή των έργων έχει σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις στα συμφέροντα των ερμηνευτών – εκτελεστών καλλιτεχνών, και αυτό γιατί μειώνονται σημαντικά οι πωλήσεις δίσκων, κασετών, cd, βιντεοταινιών. [/quote'] Βλέπεις το κτηνώδες του πράγματος; Την κτηνωδία της αρπαχτής; Αφού στα λεγόμενα λευκά – άγραφα μέσα έχω πληρώσει φόρο αντιγραφής 6%, έχω πληρώσει το δικαίωμα να αντιγράφω τις δουλειές τους. Ναι; Αρα πειρατικά CD δεν υπάρχουν. :wink:
Ούτως ή άλλως έχεις δικαίωμα να κάνεις προσωπικό αντίγραφο ακόμα και στα λογισμικά για backup χρήση. Πειρατικό είναι όταν το πουλάς για να βγάλεις κέρδος.
Πάντως δεν ήξερα γι'αυτό το χαράτσι, δεν ξέρω κατά πόσο συμβαδίζει με το κοινοτικό δίκαιο.
***edit
Τώρα που το βλέπω καλύτερα αποκλείεται να συμβαδίζει με το κοινοτικό δίκαιο (αν και μαίνονται ακόμα διάφορες μάχες για παρόμοια θέματα). Ο καταναλωτής δικαιούται (έχει πληρώσει ήδη το δικαίωμα) να κάνει προσωπικό αντίγραφο για αρχείο του. Το 6% αναφέρεται για το φαινόμενο της αντιγραφής προς δανεισμό/"ήπια" πειρατεία, δηλαδή ΟΛΟΙ μας πληρώνουμε για τα διαφύγοντα κέρδη από αυτές τις περιπτώσεις με κάθε μέσο εγγραφής που αγοράζουμε είτε το κάνουμε είτε όχι.
Ρε παιδιά ήμαρτον πια!
"Εμείς πληρώνουμε... και πληρώνουμε... και αισχροκέρδια..."
Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι σύλλογοι μουσικών;
Εσείς μουσικοί δεν είστε;
Συνάδελφοι σας είναι που σε συλλογική προσπάθεια προσπαθούν να διαφυλάξουν τα δικαιώματα τους / σας.
Εσείς μαζί τους πρέπει να'στε κανονικά...
Πάψτε επιτέλους να βλέπετε τα πράγματα σαν αποδέκτες / πελάτες και δέστε το σαν συμμέτοχοι.
Αν δεν σας καλύπτουν' date=' βοηθήστε στη βελτίωση του συλλόγου από μέσα, ή αν διαφωνείτε ως προς τη φιλοσοφία "του εσόδου από τη μουσική", μη γίνετε μέλη.
Εκτός κι αν δεν είστε μουσικοί αλλά επιχειρηματίες που χρειάζεται να αποδόσετε μέρος των εσόδων σας στους μουσικούς.
Δεν μπορώ να καταλάβω... όταν ήμουν υπεύθυνος ραδιοφωνικού σταθμού, γκρίνιαζα για την κάθε ΑΕΠΙ αναγκαστικά γιατί έπρεπε να διαφυλάξω τα έσοδα της επιχείρησης.
Σαν μουσικός όμως πρέπει να γκρινιάζω;[/quote']
Υπάρχει πάντα το "λογικό και δίκαιο"
το οποίο σε αυτή την περίπτωση έχει προσβληθει,
και για αυτό βλέπεις αυτές τις λογικές αντιδράσεις. :wink:
¶λλωστε καυτά ερωτήματα δεν έχουν απαντηθεί,
όπως το πως γίνεται η μοιρασιά της πίτας,
και ποιοί τρώνε τί. :roll:
:lol: :wink:Σαν να λέμε ότι τα ταξί χάνουν κούρσες με την διάθεση των Ι.Χ.Ε. οπότε το 6% των πωλήσεων αυτοκινήτων και ανταλλακτικών πρέπει να τους αποδίδεται για διαφύγοντα κέρδη!!!
Δυο λεπτά βρε Yameth' date=' μη μας βγάζεις και παραπονιάρηδες κιόλας. Δεν είναι θέμα στήριξης μουσικού προς μουσικό αυτό!
Το 6% εισπράτετε από όλα τα άγραφα cd/dvd/κασσέτες + τα μηχανήματα αντιγραφής ανεξαρτήτως ποιός τα αγοράζει και άσχετα από τη χρήση που θα κάνει. Και μιλάμε για ΠΟΛΛΑ λεφτά.
Δεν καταλαβαίνω πως θεωρείται διαφύλαξη δικαιωμάτων, πως ζητάς δικαιώματα στο έργο σου από κάποιον που δεν το ακούει/αντιγράφει; Γιατί στην ουσία αυτό γίνεται.
Σαν να λέμε ότι τα ταξί χάνουν κούρσες με την διάθεση των Ι.Χ.Ε. οπότε το 6% των πωλήσεων αυτοκινήτων και ανταλλακτικών πρέπει να τους αποδίδεται για διαφύγοντα κέρδη!!![/quote']
Δεν διαφωνώ φίλε μου.
Έχεις δίκιο. Δεν είπα ότι δικαιούνται όλα όσα αναφέρουν.
Απλά θέλω να διευκρινήσω ότι όσοι συνδικαλίζονται "απολαμβάνουν" προνόμια και έχουν να λαμβάνουν.
Καλό είναι λοιπόν να μην είναι λίγοι.
Δικαιώματα αποδίδουν όλα τα νομότυπα μέσα, ακόμα και στο ίντενετ.
Πόσοι από εδώ μέσα δημοσιεύουν δουλειά τους; Πολλοί.
Καταλαβαίνω επίσης ότι πολλοί μουσικοί (εμού συμπεριλαμβανομένου) αισθάνονται περισσότερο ερασιτέχνες γιατί γουστάρουν αυτό που κάνουν και μένουν έξω από τις συντεχνίες.
Είναι κρίμα όμως...
Θα πρέπει να τα δούμε σαν συμμέτοχοι και όχι σαν απέναντι.