Μάλλον υπάρχει λανθασμένη εντύπωση για το τί σημαίνει αντιπρόσωπος κατασκευάστριας μουσικών οργάνων στην Ε.Ε. και ειδικά στην Ελλάδα.
Δεν μιλάμε ούτε για Fender Hellas' date=' ούτε για Γκίμπσον Α.Ε.
Σε κάθε περίπτωση οι ανιτπρόσωπο μπορεί να είναι από απλοί εισαγωγείς που έχουν μόνο συμφωνία αγορών με την κατασκευάστρια μέχρι πλήρης επιχείρηση διάθεσης και υποστήριξης αυτών των προϊόντων.
Εμεις θέλουμε το τελευταίο αλλά....
Σε μια χώρα-βρέφος σαν την Ελλάδα (ίσα-ίσα 11 εκ. κόσμος) με τις υπάρχουσες οικονομικές δυσκολίες και το γνωστό σε όλους "ελληνικότατο" σύστημα, δεν βγαίνει να δίνεις φουλ εξυπηρέτηση αν τη βγάζεις μόνο από τα μουσικά όργανα (εκτός άμα κάνεις μεγάλο τζίρο από αλλού).
Υπάρχουν άσχετοι, γάτες, καλοί, κακοί, αγαθοί, κουτοπόνηροι. Είτε είναι επιχειρηματίες είτε πελάτες.
Στη χώρα μας τον [u']καλό[/u] τον λένε και χαζό.
Όταν η κουλτούρα μας περικλείεται σ'αυτή τη φράση, καταλαβαίνεις ότι ελάχιστοι δεν θα διστάσουν να σε ρίξουν με την πρώτη ευκαιρία & ούτε κάποιος θα σε εμπιστευτεί επειδή δείχνεις αθώος και καλοσυνάτος.
Βέβαια δεν αποτελεί δικαιολογία να τους βγάλουμε όλους εκμεταλλευτές με την πρώτη ευκαιρία. Για πολλές αρκουδιές στα ελληνικά καταστήματα (γενικά) ευθύνεται το κράτος, η εφορία, τα τελωνεία. Ο άλλος στο κάτω κάτω έχει επιχείρηση, προσπαθεί να την διαφυλάξει. Θα μεταφέρει το ρίσκο στον πελάτη, εκτός άμα τον ξέρει καλά (εδώ μετράνε οι γνωριμίες).
Για το θέμα της προπληρωμής ή της προκαταβολής, την προπληρωμή τη βρίσκω σχετικά απαράδεκτη. Σ'αυτή την περίπτωση ο "μαγαζής" θέλει να διαφυλάξει το κέρδος του και όχι τα τυχόν έξοδά του αν τελικά δεν το πάρεις. Η προκαταβολή είναι οκ.
Αν όμως θα το κάνει παραγγελία ειδικά για σένα και αμέσως κιόλας τότε δεν το κατακρίνω για το ύψος του ποσού.
Βέβαια η συμπεριφορά του πωλητή καμιά φορά μας στέλνει οπότε παίζει και αυτό ρόλο. Αρκετές φορές ήμουν με τα λεφτά στο χέρι να πάρω κάτι και η συμπεριφορά του μαγαζιού με έκανε να κάνω μεταβολή και δρόμο.