Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον Jasemeister, ενώ για είμαι ειλικρίνης συμμερίζομαι την άποψη του wasted_sunsets για το ρίσκο του εμπορίου. Ίσως όχι για τα ακριβά προϊόντα (high end όργανα κτλ) αλλά για τα στοιχειώδη.
Ως προς την αντιμετώπιση, όταν πιτσιρικάς και αδαής πήρα το warwick, αγόρασα από αυτόν ο οποίος με αντιμετώπισε ως μουσικό με κάποιες απαιτήσεις (όσο στοιχειώδεις και αν ήταν αυτές).
Ο τρόπος που σου μιλάει κάποιος και σε αντιμετωπίζει είναι εκ των ων ουκ άνευ σε μια καλή σχέση πελάτη-εμπόρου.
Δε μπορώ να δεχτώ για παράδειγμα πως όταν πήγα με έναν εντελώς αρχαρίο φίλο μου να αγοράσει μπάσσο αντιμετωπιστήκαμε σχεδόν ως κάποιοι που ήρθαν να ξοδέψουν το χρόνο του πωλητή.
Με το που μας έδωσε κάποιο να δοκιμάσουμε (τελικά) και συνειδητοποίησε πως ήξερα να παίζω, τότε ζήτησε συγγνώμη και μου είπε πως αντιμετωπίζει κάθε μέρα τόσες περιπτώσεις που χάνει την ευγένεια του...
Προσωπικά δεν ικανοποιήθηκα ιδιαίτερα από αυτή την προσέγγιση, γιατί όπως και να το δει κανείς κάποια πράγματα είναι σχετικά σταθερά στους ανθρώπους και δε μεταβάλλονται ανά 5'...
Ως προς την αντιμετώπιση, όταν πιτσιρικάς και αδαής πήρα το warwick, αγόρασα από αυτόν ο οποίος με αντιμετώπισε ως μουσικό με κάποιες απαιτήσεις (όσο στοιχειώδεις και αν ήταν αυτές).
Ο τρόπος που σου μιλάει κάποιος και σε αντιμετωπίζει είναι εκ των ων ουκ άνευ σε μια καλή σχέση πελάτη-εμπόρου.
Δε μπορώ να δεχτώ για παράδειγμα πως όταν πήγα με έναν εντελώς αρχαρίο φίλο μου να αγοράσει μπάσσο αντιμετωπιστήκαμε σχεδόν ως κάποιοι που ήρθαν να ξοδέψουν το χρόνο του πωλητή.
Με το που μας έδωσε κάποιο να δοκιμάσουμε (τελικά) και συνειδητοποίησε πως ήξερα να παίζω, τότε ζήτησε συγγνώμη και μου είπε πως αντιμετωπίζει κάθε μέρα τόσες περιπτώσεις που χάνει την ευγένεια του...
Προσωπικά δεν ικανοποιήθηκα ιδιαίτερα από αυτή την προσέγγιση, γιατί όπως και να το δει κανείς κάποια πράγματα είναι σχετικά σταθερά στους ανθρώπους και δε μεταβάλλονται ανά 5'...