Ολα ειναι ωραια στο Ελλαδιστάν....

Status
Not open for further replies.
αυτο που θελω να τονισω χωρις καμια δοση ειρωνιας ή εξυπναδας ειναι να απαξιωσουμε τελειως τους εμπορους για να χασουν τη γη κατω απο τα ποδια τους.μου εχει τυχει εμενα προσωπικα να μπω σε μαγαζι και ο υπαλληλος των 3 και 60 να με κοιταει με υφος αλλα και να μου μιλαει σαν να ηταν ο ροκαβλων,βεβαιως και ο εργοδοτης του το ιδιο,και στις απλες ερωτησεις ενος μελλοντικου πελατη να ξυνει τα α@@@@@ του γιατι τοσο ειναι το μυαλο του

 
τα μονα εσοδα πολλων μαγαζιων στο κεντρο ειναι απο συμφωνιες με ωδεια που παιζουν λεφτα κατω απο το τραπεζι.γνωστος οικος στην αθηνα αυτο κανει.και παει ο γονιος που δεν ξερει να παρει ενα καλο οργανο στο παιδι του μεσω του ωδειου για καλυτερη τιμη

 
να πω και την δικιά μου γνώμη.όταν κάποιος θέλει να αγοράσει κάτι το οποίο δεν υπάρχει σε stock και πρέπει να γίνει παραγγελία,ο καταστηματάρχης κρίνοντας την περίπτωση (κόστος, ζήτηση) είναι λογικό να ζητήσει προκαταβολή και ο πελάτης πρέπει να του την δώσει.

Με την προκαταβολή είναι και οι δυο πλευρές κατοχυρωμένες,ο πελάτης θα σίγουρα θα πάρει αυτό που έχει ζητήσει και ο έμπορος αν μετανιώσει ο πελάτης να έχει καλύψει τουλάχιστον το κόστος του παραγγελθέντος

 
Δεν διαφωνω φιλε μου. Ομως εσυ μιλησες για "τσιρακια" των εμπορων! :/ Δεν ειναι λιγο βαρυς χαρακτηρισμος σε ατομα που δεν ξερεις καν?

Να απαξιωσουμε την εγχωρια αγορα. Ωραια, ειναι μια ιδεα αυτη. Δηλαδη αναμεσα στις 20 επιχειρησεις ( λεμε τωρα, γιατι υπαρχουν πολλες περισσοτερες ), θα πρεπει να παρουμε ως παραδειγμα τις 10 και να κλεισουμε και τις υπολοιπες 10 που δουλευουν καλα.

Και εαν κλεισουν οι μεγαλες επιχειρησεις, που ζητουν απο τους αντιπροσωπους τη μεριδα του λεοντος απο εξοπλισμο, θα αναγκασουν τους αντιπροσωπους και εισαγωγεις να "μαραζωσουν", ειτε κλεινοντας, ειτε αυξανοντας τις τιμες λογω μειωμενης ζητησης. Επομενως, αμεσως "χτυπας" τις μικροτερες επιχειρησεις, που περιμενουν απο το 3-4% της αγορας να επιβιωσουν!

Αρα καταστρεφεις ενα ολοκληρο συστημα εμποριου, μονο και μονο επειδη 10 υπαλληλοι ( τουλαχιστον τοσοι εμενα εχουν τυχει με προβληματικη συμπεριφορα ) και 6 μαγαζια, "χαλανε" τη φημη του μουσικου εμποριου!

Εαν σε εναν φουρνο σου συμπεριφερθει αναλογα ο υπαλληλος, θα κανεις την ιδια κινηση>?

 
Αυτό καλώς ή κακώς δεν γίνεται φίλε nickhigher, τι προτείνεις δηλαδή, να οργανώσουμε πορείες "κάτω οι έμποροι του θανάτου" κλπ;

Τα πράγματα είναι απλά, ψωνίζουμε όπου βρούμε

α) καλύτερες τιμές

β) καλύτερη υποστήριξη ΜΕΤΑ την αγορά

γ) καλύτερη συμπεριφορά κατα την διάρκεια της αγοράς

Αυτά είναι τα σημαντικά, η σειρά τους ποικίλει ανάλογα με τις προταιρεότητες του καθενός (καλά μειλαμαι τοιν αισκησα τοιν ωρθωγραφοια ο λουστεις)

 
kwstas79 συμφωνω απολυτα.αλλα καμια φορα ειναι εκνευριστικο να βλεπεις το μπαιρακι που εχουν σηκωσει μερικοι

 
οι μικρες επιχειρησεις που σεβονται πρωτα τον εαυτο τους και μετα τους πελατες τους πιστεψε με αυτες θα συνεχισουν.το εμποριο που υφισταται σημερα ειναι τρυπιο απο παντου,και καλο θα τους εκανε και στους ιδιους ο επαναπροσδιορισμος του εμποριου.οταν βλεπεις μεγαλα αλλα και μικρα μαγαζια να κανουν συμφωνιες με ωδεια με λεφτα κατω απο το τραπεζι αηδιαζεις

 
η μουσικη ειναι ιδεα και αυτοι βαρανε στο ψωνιο για οικονομικο ωφελος

 
το εμποριο που υφισταται σημερα ειναι τρυπιο απο παντου' date='και καλο θα τους εκανε και στους ιδιους ο επαναπροσδιορισμος του εμποριου.οταν βλεπεις μεγαλα αλλα και μικρα μαγαζια να κανουν συμφωνιες με ωδεια με λεφτα κατω απο το τραπεζι αηδιαζεις[/quote']

αυτό είναι γενικότερο φαινόμενο της ελληνικής κοινωνίας βλέπε γιατροί-νοσοκομεία-φαρμακεία,πανεπιστήμια-εκδοτικοί οίκοι και άλλα πολλά παραδείγματα
 
Μολις σου ειπα πιο πανω, πως εαν οι εισαγωγεις δεν εχουν παραγγελιες απο τις μεγαλες εμπορικες εταιριες πωλησης μουσικων οργανων και εξοπλισμου, τοτε θα "αφανιστουν". Εαν αφανιστουν οι εισαγωγεις, τοτε δεν θα αντεξουν τα εξοδα παραγγελιας απο το εξωτερικο οι μικροι επιχειρηματιες και θα "σβησουν" σιγα σιγα! Απλα πραγματα!

 
Αν και δεν διαβασα ολα τα ποστ λεπτομερως....εχω την εντυπωση οτι ξεχασατε κατι.

Την λεξη "ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ". Θα μπορουσε ανετα να γινει ετσι η συναλλαγη. Και κανεις δεν θα μενα παραπονεμενος και δεν θα χαμε φτασει τις 5 σελιδες για αυτο το θεμα. ;)

 
Δλδ ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ είναι λογικό-θεμιτό-¨έντιμο¨ προς την εταιρεία που αντιπροσωπεύει-παρουσιάζει σοβαρή εικόνα αντιπροσώπου, όταν ζητάει προκαταβολή για να εισάγει προϊόν αξίας 300 ευρώ. :!: :!:

Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ 8O :D :D :D :?: :?:

 
και βέβαια είναι,αν ξέρει οτι τελικά θα του μείνει και δεν πρόκειται να το δώσει ποτέ αλλού και μείνει στην αποθήκη του για πάντα αν ο αρχικός πελάτης που το παρήγγειλε δεν το πάρει

 
Συμφωνω και εγω να δινεται προκαταβολη,κυριως σε μικρα μαγαζια.

Ακομα και αν εχει την δυνατοτητα ο μαγαζατορας να επιστρεψει το

προιον οσο ναναι εκτιθεται και εχει ευθηνη προς τον κεντρικο αντιπροσωπο.Κατα τα αλλα ,αυτο που με νευριαζει ειναι οταν παω σε ενα μαγαζι να ρωτησω για κατι και μου λενε ,μια στιγμη να παρω τηλεφωνο

στα κεντρικα να μου πουνε τι ειναι αυτο το πραγμα που θελεις.

Και μιλαμε οχι για εξειδικευμενα πραγματα.

 
Δλδ ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ είναι λογικό-θεμιτό-¨έντιμο¨ προς την εταιρεία που αντιπροσωπεύει-παρουσιάζει σοβαρή εικόνα αντιπροσώπου' date=' όταν ζητάει προκαταβολή για να εισάγει προϊόν αξίας 300 ευρώ. :!: :!:
Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ 8O :D :D :D :?: :?:[/quote']

Ναι. :!: :!: :!:

Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ δεν είναι η αποθήκες του εργοστασίου. Οκ? :evil:

Ο αντιπρόσωπος δεν είναι υποχρεωμένος να έχει στοκ

όλα τα προϊόντα των εταιρειών που αντιπροσωπεύει,

εκτός και αν έχει κάνει τέτοια συμφωνία με την εταιρεία.

(σιγά μην κάνει, βλάκας είναι; :lol: )

Η προκαταβολή που ζητά είναι η εγγύηση που δίνεις

για το αληθές των προθέσεών σου.

Αν δεν πάς να το πάρεις, χάνεις την εγγύηση που πλήρωσες.

Γιατί δεν θέλεις να δώσεις την εγγύηση; Τι φοβάσαι; :roll: :?

Αν μάλιστα θέλεις να του βάλεις τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι

απαίτησε να μην λάβεις έτσι γενικά και αόριστα,

μια απλή απόδειξη είσπραξης ενός ποσού,

αλλά να γράφει πως κατέβαλες προκαταβολικά τα χρήματα αυτά,

ΩΣ ΕΓΓΥΗΣΗ για την αγορά του τάδε προϊόντος.

Αν δεν στο φέρει θα πρέπει να σου επιστρέψει την εγγύηση εις διπλούν. :wink:

Αν ο έμπορος δεν δεχθεί να γράψει ως αιτιολογία στην απόδειξη

την λέξη «εγγύηση» ή έστω την λέξη «προκαταβολή για το τάδε προϊόν»,

τότε φεύγα. 8)
 
Kαι ξαναλεω: λες στον μαγαζατορα να σου στειλει το προιον με αντικαταβολη. Αν δεν πληρωσεις, δεν το παιρνεις.

Αν παλι δεν το εχει και πρεπει να κανει παραγγελια(και εισαι σιγουρος οτι θες να το παρεις χωρις να το εχεις ακουσει), τοτε πρεπει να δωσεις προκαταβολη. Sounds logical.

 
Μάλιστα αν θέλεις να είσαι 10000000% κατοχυρωμένος,

δώσε την εγγύηση – προκαταβολή με πιστωτική κάρτα.

Αν δεν σου φέρει το προϊόν, ή υπάρχει γενικά πρόβλημα,

κάνεις ένα χαρτί στην τράπεζά σου αρνούμενος την συναλλαγή

με την αιτιολογία πως εξαπατήθηκες.

Η τράπεζα θα αφαιρέσει από τον λογαριασμό του τα χρήματα

και θα στα επιστρέψει.

¶σε που θα έχει πρόβλημα και ως προς την σύμβαση με την τράπεζα (VISA, MASTER κλπ )

Το έχω κάνει στο παρελθόν, όταν κάποιος στην Αμερική

ΝΟΜΙΣΕ πως με κορόιδεψε και μου έφαγε χρήματα.

 
Mε λίγα λόγια αν θέλεις να είσαι σωστός μαγαζάτορας πρέπει να κάνεις bypass τους εγχώριους αντιπρόσωπους!
Botiskt Αυτό δεν εννοείς?
Σε καμια περιπτωση δεν τους βαζω ολους εγχωριους αντιπροσωπους στην ιδια μοιρα.Προσφατα μαλιστα ειχα επικοινωνια με καποιους των οποιων η αντιμετωπιση και το ενδιαφερον με εξεπληξε ευχαριστα.Εχω επισης γνωρισει υπαλληλους μεγαλων καταστηματων που ενδιαφερθηκαν για τις οποιες αναγκες και αποριες ειχα σχετικα με εξοπλισμο αλλα το θεμα και αγκαθι ταυτοχρονα στην υποθεση ειναι οτι οι υπαλληλοι δεν διαμορφωνουν τις πολιτικες καταστηματων και αντιπροσωπων.Εαν δεν σταματησει η ψυχρη λογιστικη λογικη του ''φερνω οτι πουλαει'' και δεν λαβουν σοβαρα καποια θεματα οπως after sales service και customer support θα ειναι μονιμα χαμενοι απο καποιον thomann kai music productiv και δεν ξερω ποιον αλλον.Η εμπορια μουσικων οργανων και εξοπλισμου δεν εχει αναγκη πολιτικη ''μπακαλη'' που πολλοι υιοθετουν αλλα ουσιατικοτερη προσεγγιση του πελατη - μουσικου.Δεν εχει σημασια αν μιλαμε για επαγγελματιες η ερασιτεχνες.Ολοι ανεξερετως τα σκαμε και ακριβα καποιες φορες απλα πρεπει και οι εμποροι να καταλαβουν επιτελους οτι οταν κερδιζουν την εμπιστοσυνη της αγορας (εμας)προσφεροντας εκτος απο προιοντα και υπηρεσιες, τοτε θα τους προτιμαμε κ ας ειναι λιγο πιο ακριβοι απο ενα ξενο online store.

 
Μάλλον υπάρχει λανθασμένη εντύπωση για το τί σημαίνει αντιπρόσωπος κατασκευάστριας μουσικών οργάνων στην Ε.Ε. και ειδικά στην Ελλάδα.

Δεν μιλάμε ούτε για Fender Hellas, ούτε για Γκίμπσον Α.Ε.

Σε κάθε περίπτωση οι ανιτπρόσωπο μπορεί να είναι από απλοί εισαγωγείς που έχουν μόνο συμφωνία αγορών με την κατασκευάστρια μέχρι πλήρης επιχείρηση διάθεσης και υποστήριξης αυτών των προϊόντων.

Εμεις θέλουμε το τελευταίο αλλά....

Σε μια χώρα-βρέφος σαν την Ελλάδα (ίσα-ίσα 11 εκ. κόσμος) με τις υπάρχουσες οικονομικές δυσκολίες και το γνωστό σε όλους "ελληνικότατο" σύστημα, δεν βγαίνει να δίνεις φουλ εξυπηρέτηση αν τη βγάζεις μόνο από τα μουσικά όργανα (εκτός άμα κάνεις μεγάλο τζίρο από αλλού).

Υπάρχουν άσχετοι, γάτες, καλοί, κακοί, αγαθοί, κουτοπόνηροι. Είτε είναι επιχειρηματίες είτε πελάτες.

Στη χώρα μας τον καλό τον λένε και χαζό.

Όταν η κουλτούρα μας περικλείεται σ'αυτή τη φράση, καταλαβαίνεις ότι ελάχιστοι δεν θα διστάσουν να σε ρίξουν με την πρώτη ευκαιρία & ούτε κάποιος θα σε εμπιστευτεί επειδή δείχνεις αθώος και καλοσυνάτος.

Βέβαια δεν αποτελεί δικαιολογία να τους βγάλουμε όλους εκμεταλλευτές με την πρώτη ευκαιρία. Για πολλές αρκουδιές στα ελληνικά καταστήματα (γενικά) ευθύνεται το κράτος, η εφορία, τα τελωνεία. Ο άλλος στο κάτω κάτω έχει επιχείρηση, προσπαθεί να την διαφυλάξει. Θα μεταφέρει το ρίσκο στον πελάτη, εκτός άμα τον ξέρει καλά (εδώ μετράνε οι γνωριμίες).

Για το θέμα της προπληρωμής ή της προκαταβολής, την προπληρωμή τη βρίσκω σχετικά απαράδεκτη. Σ'αυτή την περίπτωση ο "μαγαζής" θέλει να διαφυλάξει το κέρδος του και όχι τα τυχόν έξοδά του αν τελικά δεν το πάρεις. Η προκαταβολή είναι οκ.

Αν όμως θα το κάνει παραγγελία ειδικά για σένα και αμέσως κιόλας τότε δεν το κατακρίνω για το ύψος του ποσού.

Βέβαια η συμπεριφορά του πωλητή καμιά φορά μας στέλνει οπότε παίζει και αυτό ρόλο. Αρκετές φορές ήμουν με τα λεφτά στο χέρι να πάρω κάτι και η συμπεριφορά του μαγαζιού με έκανε να κάνω μεταβολή και δρόμο.

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα