Οι ράτσες των πληκτράδων

O noeq με κάλυψε πλήρως και εμένα.Πάντα γούσταρα τον παλιό αναλογικό ήχο και ότι ήταν πιο κοντά σε αυτόν.Από εκεί και πέρα έχω βαρεθεί τα vs σε αυτό το αντικείμενο,ιδιαίτερα με τους δυο  osc του moog και τους 32 των yamaha romplers.Αν σας αρέσει ο ήχος των 32 της yamaha(korg-roland-(κάθε va synth)) πάρτε το.Εγώ που μπορώ (θα θελα) να διαθέσω 3χιλιάρικα για τον ήχο των moog γιατί να μην το πάρω?End of story

Πάρακατω να πούμε για τους "πληχτράδες " της ροκ σκηνής.Δεν συμμετέχω σε κανένα γκρουπ του είδους όχι επειδή δεν μου αρέσει το εκάστοτε είδος αλλά επειδή πολύ απλά οι κιθαρίστες οι μπασίστες και οι drummers θεωρούν ότι όλο το συχνοτικό φάσμα τους ανήκει.Αφού στην πραγματικότητα θέλετε τον πληκτρά ως "διακοσμητικό"γιατί τον ζητάτε?

Να μην αναφερθώ καν στους "ταλαντούχους" των ωδείων(μιας και το έφερε η κουβέντα) που τους παίρνεις την παρτιτούρα και ψάχνουν ψάχνουν και δεν βρίσκουν όχι συγχορδία και νότες αλλά ούτε καν τόνο.

 
edessaios είπε:
Πάρακατω να πούμε για τους "πληχτράδες " της ροκ σκηνής.Δεν συμμετέχω σε κανένα γκρουπ του είδους όχι επειδή δεν μου αρέσει το εκάστοτε είδος αλλά επειδή πολύ απλά οι κιθαρίστες οι μπασίστες και οι drummers θεωρούν ότι όλο το συχνοτικό φάσμα τους ανήκει.Αφού στην πραγματικότητα θέλετε τον πληκτρά ως "διακοσμητικό"γιατί τον ζητάτε?
Απλά τραγικό, μου έχει τύχει δυστυχώς και είναι ό,τι χειρότερο... Δε συμβαίνει πάντα όμως. Ιδίως σε περιπτώσεις cover bands, που να χρειάζονται φυσικά πλήκτρα, όπου θα πρέπει να υπάρχει τελικό αποτέλεσμα όσο το δυνατόν πλησιέστερο στο αυθεντικό, δε γίνεται να μη σεβαστείς τον πληκτρά, όπως και τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας.

Να μην αναφερθώ καν στους "ταλαντούχους" των ωδείων(μιας και το έφερε η κουβέντα) που τους παίρνεις την παρτιτούρα και ψάχνουν ψάχνουν και δεν βρίσκουν όχι συγχορδία και νότες αλλά ούτε καν τόνο.
Σε καταστάσεις live, αυτό οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε φιάσκο. Κάτι να είναι εκτός παρτιτούρας, κάποιος αυτοσχεδιασμός κλπ, τόμπολα... ;)

 
edessaios είπε:
Πάρακατω να πούμε για τους "πληχτράδες " της ροκ σκηνής.Δεν συμμετέχω σε κανένα γκρουπ του είδους όχι επειδή δεν μου αρέσει το εκάστοτε είδος αλλά επειδή πολύ απλά οι κιθαρίστες οι μπασίστες και οι drummers θεωρούν ότι όλο το συχνοτικό φάσμα τους ανήκει.Αφού στην πραγματικότητα θέλετε τον πληκτρά ως "διακοσμητικό"γιατί τον ζητάτε?

Να μην αναφερθώ καν στους "ταλαντούχους" των ωδείων(μιας και το έφερε η κουβέντα) που τους παίρνεις την παρτιτούρα και ψάχνουν ψάχνουν και δεν βρίσκουν όχι συγχορδία και νότες αλλά ούτε καν τόνο.
Φιλέ  μου συγνώμη αλλά απ τα γραπτά σου φαίνεσαι ημιμαθής..Στη Ροκ σκήνη γίνεται το αντίθετο..ο Πληκτράς πλακώνεται με 2 χέρια και πέρνει όλες τις συχνότητες και όλα τα tension που μπορούν να υπάρξουν,να μήν πάω στους drummachine-ατους...Επίσης αυτό που λές για την παρτίτουρα δεν ισχύει στην καμία για του πληκτράδες...Ισχύει για τους πιανίστες που θέλουν να λέγονται πληκτράδες...Καμία σχέση το ένα όργανο απ το άλλο...

 
warwickplayer είπε:
Φιλέ  μου συγνώμη αλλά απ τα γραπτά σου φαίνεσαι ημιμαθής..Στη Ροκ σκήνη γίνεται το αντίθετο..ο Πληκτράς πλακώνεται με 2 χέρια και πέρνει όλες τις συχνότητες και όλα τα tension που μπορούν να υπάρξουν,να μήν πάω στους drummachine-ατους...Επίσης αυτό που λές για την παρτίτουρα δεν ισχύει στην καμία για του πληκτράδες...Ισχύει για τους πιανίστες που θέλουν να λέγονται πληκτράδες...Καμία σχέση το ένα όργανο απ το άλλο...
Διορθωση: Το οργανο παιζεται με τα 2 χέρια. Πολλη αστοχη και η κουβεντα που ειπωθηκε παραπανω "αν δω να βαζει αριστερο χερι μπλαμπλαμπλα".

Ερώτηση: Τι είναι τα tensions?

Επισημανση: Παραγουμε μερικες δεκαδες (στη χειρότερη) ήχους. Καθε κουβεντα περι 1-2 χεριών και περιοχων πρέπει να γινεται με βαση τον κάθε ήχο ;)

Ερώτηση 2: Τι κανουν οι ντραμασινάτοι? Βαζουν ντραμ λουπες ταυτοχρονα με τον ντραμμερ  ???

 
neeq είπε:
Το οργανο παιζεται με τα 2 χέρια

Ερώτηση: Τι είναι τα tensions?
Τώρα τι θά κάνουμε συζήτηση για ενορχήστρωση?

Όταν έχεις μπασίστα προσέχεις πολύ το αριστερό σου χέρι...Και εδώ είναι η μεγάλη διαφόρα του πληκτρά απ τον πιανίστα..ο πιανίστας ότι χωράει θα το περάσει,τα tensions της συγχορδίας δηλαδή,ο πληκτράς θα πέρασει όσα δεν περνάει ο μπασίστας ή ο κιθαρίστας με το ένα χέρι και με το άλλο θα κράτησει η τα χαλιά του η θα κάνει κάτι άλλο..Δεν θα πλακωθεί με τα δύο χέρια στο ακκόρντο...Δεν είναι η δουλεία του αυτή

Και ναι..Έχω δεί πληκτρά που έβαλε λούπα ενώ έπαιζε ο drummer...Εμένα πάντως μου άρεσε :p

 
edessaios είπε:
Από εκεί και πέρα έχω βαρεθεί τα vs σε αυτό το αντικείμενο,ιδιαίτερα με τους δυο  osc του moog και τους 32 των yamaha romplers.Αν σας αρέσει ο ήχος των 32 της yamaha(korg-roland-(κάθε va synth)) πάρτε το.Εγώ που μπορώ (θα θελα) να διαθέσω 3χιλιάρικα για τον ήχο των moog γιατί να μην το πάρω?End of story
Φιλε μου, οσο το ΝΟΙΖ θα ειναι ενα μουσικο τεχνικο φορουμ, θα δεις πολλα "Χ vs Ψ" ποστς.

Το προβλημα δεν ειναι τα οποια γουστα του καθενος απο μας. Δεν ενδιαφερει κανεναν αν εσενα σου αρεσει ο ηχος του Moog ή εμενα μου αρεσει ο ηχος του ARP, και αν εσυ ή εγω μπορουμε να χαλαμε τριχιλιαρα αγοραζοντας ρεπλικες προϊστoρικων synths.

Μας ενδιαφερει να μη μας πασαρουν μερικοι την φανατιλα τους σαν την απολυτη αληθεια και το Χ αρχαιο synth σαν την κορωνιδα των synths, μονο και μονο γιατι ειναι...αναλογικο, ή μονο και μονο γιατι φερει το ονομα Moog.

Σε ενα μουσικο τεχνικο φορουμ, πρεπει να γραφονται και 5 αληθειες, οσο και να μην αρεσουν αυτες σε καποιους.

Και μιλωντας για αληθειες, το οποιοδηποτε παλιο αναλογικο synth ειναι αντικειμενικα κατι ετη φωτος υποδεεστερο απο την πλειοψηφια των σημερινων synths οποιασδηποτε κατηγοριας τιμης.

Καποιοι επιτελους πρεπει να το χωνεψουν. Να το χωνεψουν και να μην κρινουν ενα synth απο την τιμη του και το τυχον διασημο ονομα του.

Αφού στην πραγματικότητα θέλετε τον πληκτρά ως "διακοσμητικό"γιατί τον ζητάτε?
Για αυτον ακριβως το ρολο: "διακοσμητικο". Με λιγα λογια, διακριτικο.

Αναλογα την μουσικη που παιζει μια μπαντα, η θεση του πληκτρα ειναι εντονη ή διακριτικη, δεν παιζουν ολοι σαν τους Deep Purple, και οποιος πληκτρας θελει να εχει αναλογο ρολο σαν του Jon Lord ή ακομα "χειροτερα", σαν του Keith Emerson, δεν ψαχνει στις αγγελιες για θεση πληκτρα σε μπαντες ή σε σκυλαδικα, αλλα φτιαχνει μια δικια του μπαντα και με δικες του συνθεσεις, και εκει μπορει να παιζει μετα απ'το πρωι ως το αλλο πρωι, εχοντας σαν background την υπολοιπη μπαντα.

Κατι σαν τον Malmsteen δηλαδη, αλλα στην "πληκτραδικη" εκδοση του.... :P

Όταν έχεις μπασίστα προσέχεις πολύ το αριστερό σου χέρι...Και εδώ είναι η μεγάλη διαφόρα του πληκτρά απ τον πιανίστα..ο πιανίστας ότι χωράει θα το περάσει,τα tensions της συγχορδίας δηλαδή,ο πληκτράς θα πέρασει όσα δεν περνάει ο μπασίστας ή ο κιθαρίστας με το ένα χέρι και με το άλλο θα κράτησει η τα χαλιά του η θα κάνει κάτι άλλο..Δεν θα πλακωθεί με τα δύο χέρια στο ακκόρντο...Δεν είναι η δουλεία του αυτή
Και ποια ειναι ακριβως "η δουλεια του"? Να γεμιζει τη σκηνη απο πισω?

Τα παραπανω δεν ειναι κατα καμια εννοια κανονας και αλλαζουν αναλογα το μουσικο ειδος που παιζει μια μπαντα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Waterfall-K είπε:
Το προβλημα δεν ειναι τα οποια γουστα του καθενος απο μας. Δεν ενδιαφερει κανεναν αν εσενα σου αρεσει ο ηχος του Moog ή εμενα μου αρεσει ο ηχος του ARP, και αν εσυ ή εγω μπορουμε να χαλαμε τριχιλιαρα αγοραζοντας ρεπλικες προϊστoρικων synths.

Μας ενδιαφερει να μη μας πασαρουν μερικοι την φανατιλα τους σαν την απολυτη αληθεια και το Χ αρχαιο synth σαν την κορωνιδα των synths, μονο και μονο γιατι ειναι...αναλογικο, ή μονο και μονο γιατι φερει το ονομα Moog.

Θα συμφωνησω...... το ονομα δεν παιζει ρολο... ο ηχος παιζει.... και το τι θες να φτιαξεις .....

δοξα το θεο απο επιλογες τη σημερον ημερα...1000αδες πραγματικα...

καθως και περι ορεξεως....κολοκυθοπιτα...

αυτο το καιρο μου αρεσει πολυ το Yamaha FS1R ας πουμε...

(οσο πιο digital γινεται ομως αλλα με πολυ "ψωμι" για ψαξιμο)

Αν και καποια παλια roland και oberheim με συγκινουν.....δεν το κρυβω  ;D

 
Waterfall-K είπε:
Και ποια ειναι ακριβως "η δουλεια του"? Να γεμιζει τη σκηνη απο πισω?

Τα παραπανω δεν ειναι κατα καμια εννοια κανονας και αλλαζουν αναλογα το μουσικο ειδος που παιζει μια μπαντα.
Δεν μιλάω για μια μπάντα που δημιουργεί..η κουβέντα ήταν για μια cover band..Εκεί ο πληκτράς πρέπει να σεβαστεί τα μέρη του κάθε ενός και να μην πλακώνεται με όλα τα χέρια απλά και μόνο επειδή μπορεί...Απ την στιγμή που είναι μοιρασμένα σε κιθάρα μελωδία μπάσο αρμονία και πλήκτρα πλάτες έτσι θα μείνει...Διαφορετικά θα έχουμε φαινόμενα σκυλάδικου..

 
warwickplayer είπε:
Εκεί ο πληκτράς πρέπει να σεβαστεί τα μέρη του κάθε ενός και να μην πλακώνεται με όλα τα χέρια απλά και μόνο επειδή μπορεί...
Αυτο δεν ειναι θεμα πληκτρα. Ειναι θεμα ολων των μουσικων ασχετα με το τι οργανο παιζουν.

Ο οποιοσδηποτε μπορει να "καπελωσει" τον οποιοδηποτε ανεξαρτητα του αν παιζει κιθαρα/πληκτρα/ντραμς κλπ. Ο καθε μουσικος "πρέπει να σεβαστεί τα μέρη του κάθε ενός", ταρζανιες μπορει να κανουν ολοι. :P

 
το ανίατο πρόβλημα του Έλληνα μουσικού (οποιουδήποτε είδους πλην κλασσικής κατά κανόνα), είναι ότι έμαθε (και συνέχισε) να παίζει ακούγοντας τον εαυτό του και όχι τους υπολοίπους...

πράγμα που φυσικά δεν ισχύει όπως αναφέρθηκε και παραπάνω μόνο για τους "πληκτράδες"...

 
Waterfall-K είπε:
Και μιλωντας για αληθειες, το οποιοδηποτε παλιο αναλογικο synth ειναι αντικειμενικα κατι ετη φωτος υποδεεστερο απο την πλειοψηφια των σημερινων synths οποιασδηποτε κατηγοριας τιμης.
Έτη φωτός υποδεέστερο σε τι;

Στον ήχο;Δεν θα το έλεγα.

Γίνεσαι απόλυτος και αφοριστικός.

Γιατί τόσο "μίσος" για τα παλιά αναλογικά μηχανήματα;

Σε ρωτάω από άποψη ήχου, όχι δυνατοτήτων.

Είναι δυνατόν να είναι υποδεέστερο ένα pad ή ένα lead ενός Andromeda συγκριτικά με ένα αντίστοιχο σημερινού ψηφιακού workastation ανεξαρτήτου κατηγορίας τιμής;

Waterfall νομίζω υπερβάλεις.

:)

 
warwickplayer είπε:
Φιλέ  μου συγνώμη αλλά απ τα γραπτά σου φαίνεσαι ημιμαθής..Στη Ροκ σκήνη γίνεται το αντίθετο..ο Πληκτράς πλακώνεται με 2 χέρια και πέρνει όλες τις συχνότητες και όλα τα tension που μπορούν να υπάρξουν,να μήν πάω στους drummachine-ατους...Επίσης αυτό που λές για την παρτίτουρα δεν ισχύει στην καμία για του πληκτράδες...Ισχύει για τους πιανίστες που θέλουν να λέγονται πληκτράδες...Καμία σχέση το ένα όργανο απ το άλλο...
Εξ'ορισμού ο "ντραμασινάς" με τον πληκτρά που βάζει λούπες είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα warwick.

Στη πρώτη περίπτωση (ντραμασινά) τα πάντα αναπαράγονται από το όργανο και το αριστερό χέρι κρατάει τα ακόρντα ενώ το δεξί παίζει κυρίως τη μελωδία. Εδώ δίνεται η δυνατότητα στα ακριβά μοντέλα να υπάρχουν κυρίως 3 διαφορετικές εντάσεις (1 τύμπανα/ 2 μπάσο/ 3 ακοπανιαμέντα συνοδεία που μπορεί να είναι κιθάρα με βιολιά, πνευστά κτλ) ώστε να μπορέσουμε να ισοροπίσουμε καλύτερα το style. Τα όργανα αυτά (arrangers) είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να αντικαθιστούν τη μπάντα όχι να τη συνοδεύουν.

Στη περίπτωση των drum loops είναι διαφορετική τελείως τεχνική που χρησιμοποιείται. Υπάρχει κάτι προηχογραφημένο σε προκαθορισμένα bpm το οποίο μπορεί να περιέχει και τμήματα arpeg και κανονικά πρέπει να στέλνεται click out με τα bpm στον ντράμερ από ξεχωριστή έξοδο για να μη χάνει τον χρόνο και να μπορεί να μπει σωστά. Όσοι το έχουν δουλέψει καταλαβαίνουν- το ίδιο ισχύει και για τα samples και για τα τμήματα που περιέχουν arpeggiator.

Είναι δυο τελείως ξεχωριστά πράγματα αυτά για το history.

 
stavros_d80 είπε:
Εξ'ορισμού ο "ντραμασινάς" με τον πληκτρά που βάζει λούπες είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα warwick.

Στη πρώτη περίπτωση (ντραμασινά) τα πάντα αναπαράγονται από το όργανο και το αριστερό χέρι κρατάει τα ακόρντα ενώ το δεξί παίζει κυρίως τη μελωδία. Εδώ δίνεται η δυνατότητα στα ακριβά μοντέλα να υπάρχουν κυρίως 3 διαφορετικές εντάσεις (1 τύμπανα/ 2 μπάσο/ 3 ακοπανιαμέντα συνοδεία που μπορεί να είναι κιθάρα με βιολιά, πνευστά κτλ) ώστε να μπορέσουμε να ισοροπίσουμε καλύτερα το style. Τα όργανα αυτά (arrangers) είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να αντικαθιστούν τη μπάντα όχι να τη συνοδεύουν.

Στη περίπτωση των drum loops είναι διαφορετική τελείως τεχνική που χρησιμοποιείται. Υπάρχει κάτι προηχογραφημένο σε προκαθορισμένα bpm το οποίο μπορεί να περιέχει και τμήματα arpeg και κανονικά πρέπει να στέλνεται click out με τα bpm στον ντράμερ από ξεχωριστή έξοδο για να μη χάνει τον χρόνο και να μπορεί να μπει σωστά. Όσοι το έχουν δουλέψει καταλαβαίνουν- το ίδιο ισχύει και για τα samples και για τα τμήματα που περιέχουν arpeggiator.

Είναι δυο τελείως ξεχωριστά πράγματα αυτά για το history.
Ομόρφα!Thxs Σταύρο!Πραγματικά ενδιαφέρων!

 
npap είπε:
το ανίατο πρόβλημα του Έλληνα μουσικού (οποιουδήποτε είδους πλην κλασσικής κατά κανόνα), είναι ότι έμαθε (και συνέχισε) να παίζει ακούγοντας τον εαυτό του και όχι τους υπολοίπους...

πράγμα που φυσικά δεν ισχύει όπως αναφέρθηκε και παραπάνω μόνο για τους "πληκτράδες"...
+ τα πάντα όλα και λίγο παραπάνω

Η «απόλυτη» αλήθεια  ;)

 
Bρε τι τραβαμε με τα Moog καλοκαιριατικα....

nektarios είπε:
Έτη φωτός υποδεέστερο σε τι;
Στα παντα.

Οσο για το MiniMoog, ειναι υποδεεστερο ακομα και απο την πλειοψηφια των περισσοτερων αναλογικων synths των 70s. Η συγκριση του με σημερινα synths ειναι το λιγοτερο αστεια, και μονο σε εργα επιστημονικης (τεραστιας) φαντασιας μπορει να γινει. :P

Στον ήχο;Δεν θα το έλεγα.
Εγω παλι θα το ελεγα. 8)

Γιατί τόσο "μίσος" για τα παλιά αναλογικά μηχανήματα;Σε ρωτάω από άποψη ήχου, όχι δυνατοτήτων.
Μισος? Πλακα κανεις. Απο τα χερια μου εχουν περασει τουλαχιστον 2 αναλογικα synths.

Μερικοι ηχοι MiniMoog μου αρεσουν και μενα, αν και μου αρεσει περισσοτερο ο ηχος νεωτερων Moog, οπως του Memorymoog. Μου αρεσει επισης ο ηχος των Yamaha CS80, Roland Jupiter-8, Oberheim Matrix-12, Elka Synthex, Prophet5/10 και η λιστα παει μακρια.

Ειναι αλλο πραγμα να μου αρεσουν μερικοι ηχοι ενος MiniMoog και εντελως αλλο να το θεωρω top synth.

Το MiniMoog λοιπον ειναι ενα απλοϊκο αρχαιο synth με πολυ περιορισμενες δυνατοτητες δημιουργιας νεων ηχων, ακομα και με τα δεδομενα των 70s. Κανενα προβλημα κι εκει.

Το "προβλημα" ειναι τα fanboys που εχουν αγορασει ενα Voyager και μας εχουν πρηξει τα.....αυτια, :-X λες και (ξανα)ανακαλυψαν τον τροχο. Απο την αλλη, εχουμε την Moog, που βγαζει μια ρεπλικα του MiniMoog (Voyager) σε τιμη τραγικα γελοια! Σκετα γελοια ηταν η τιμη του ως περσι, που κοστιζε 2800 ευρω (οσο ενα Motif XF δηλαδη με εξτρα 2GB RAM.... ::)) ωσπου εν μια νυκτι ανεβασαν την τιμη του στα......3400! ευρω, σχεδον 400 ευρω παραπανω δηλαδη απο ενα Korg Kronos! :-X :-X

Οπως καταλαβαινεις, μιλαμε για πολλα ναρκωτικα οι τυποι... ;D ;D

Αλλα παλι, καλα κανουν, αφου ακομα υπαρχουν πελατες με τετοιες τιμες, μια χαρα το τραβανε.

Η τιμολογιακη πολιτικη της Moog ειναι πραγματικα απιστευτη, αναλογικα αν το παρεις αν ποτε καταφερουν να φτιαξουν ενα synth τυπου Kronos, τους βλεπω να το πουλανε γυρω στις 70.000 ευρω. ;D ;D

Είναι δυνατόν να είναι υποδεέστερο ένα pad ή ένα lead ενός Andromeda συγκριτικά με ένα αντίστοιχο σημερινού ψηφιακού workastation ανεξαρτήτου κατηγορίας τιμής;
Ανετα!

Waterfall νομίζω υπερβάλεις. :)
Ενω η Moog που πουλαει ενα MiniMoog (κατασκευης 2012) στα 3400 ευρω δεν υπερβαλει καθολου... 8)

 
Κάτι μου λέει ότι το επόμενο post θα είναι απ'τον Voyager  :P

 
WildchildGR είπε:
Κάτι μου λέει ότι το επόμενο post θα είναι απ'τον Voyager  :P
Εχω την υποψια οτι ειναι πιο πιθανο το επομενο ποστ να ειναι απο τον ιδιο τον (μακαριτη) Bob Moog, παρα απ'τον Voyager...
toothpic.gif


 
Όσο παράλογο είναι να δίνεις 3 χιλιάρικα για ένα synth σχεδιασμού του 70, άλλο τόσο παράλογο είναι να δίνεις 3 χιλιάρικα για έναν... Atom της Korg, ή για δυο κομμάτια μαόνι της Gibson.

Τι να κάνουμε όμως, έτσι είναι η ζωή, τα πάντα είναι οικονομία, και η αγοραστική βάση των μουσικών είναι δεκάδες φορές μικρότερη από αυτή του general public, αποχαιρέτα τη λοιπόν την οικονομία κλίμακος που χάνεις, χώρια τα κολλήματα που έχουν οι μουσικοί, που αν δε γράφει gibson ή Moog ή δεν ξέρω τι άλλο πάνω παθαίνουν ψυχικό τραλαλά και κόμπλεξ κατωτερότητας.

Η λογική επιλογή λοιπόν είναι το software. Άλλωστε και στην Korg ή τη yamaha το software (soundware) είναι ότι αξίζει. Από εκεί και πέρα τα λεφτά πάνε σε βλακείες, σε κάτι οθόνες 5 ιντσών, κάτι επεξεργαστές του κ**ου και φυσικά διανομή- κέρδος έμπορου- διαφήμιση κλπ. Από εκεί και πέρα ότι γουστάρει ο καθένας, αλλά από οικονομική άποψη καλύτερα moog και gibson  ;D να βρουν και τα εγγόνια κάτι κλασσικό, γιατί σε 15 χρόνια τα super- duper σημερινά workstations θα είναι στα καλαθάκια του γερμανού, μαζί με τις παλιές μπαταρίες και τα κινητά  ;D 

 
Εμένα πάλι η συζήτηση μου θυμίζει 15χρονα, που κρύφτηκαν πίσω από τα αποδυτήρια και τις έβγαλαν για να τις μετρήσουν.

 

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top