Δεν θελω να ειμαι εριστικος αλλα μερικες φορες βγαινω απ'τα ρουχα μου μ'αυτα που διαβαζω.

Ειπαμε ολοι εχουμε μια Α τρελα με τα synths αλλα εδω κοντευουμε να ξαναγραψουμε την ιστορια των synths απ'την αρχη με νεους ορους.
Εφτασαν στο σημειο μερικοι να γραψουν οτι τα romplers δεν ειναι synths! :
E βεβαια, αν η κυματομορφη δεν παραγεται απο VCO δεν μας κανει....
Ξεχνανε βεβαια οι...pureιστες οτι το ζητουμενο σε ενα synth ειναι να εχουμε μια κυματομορφη για επεξεργασια.
Ειτε η κυματομορφη παραγεται απο VCO/DCO ειτε ειναι sampled, αυτο δεν εχει καμια σημασια. Σημασια ειναι η Χ sound engine του Ψ synth να μπορει να επεξεργαστει την συγκεκριμενη κυματομορφη.
Τα romplers λοιπον φυσικα και ειναι synthesizers, και συνηθως με πολλαπλασιες δυνατοτητες επεξεργασιας της κυματομορφης απο καποιο αναλογικο synth.
Τι να κανουμε τωρα? Αυτα ειναι τα καλα της ψηφιακης τεχνολογιας, οσο κι αν "ποναει" αυτο καποιους φανατικους των αναλογικων synths, η αληθεια ειναι οτι πλεον οι δυνατοτητες επεξεργασιας/παρασκευης νεου ηχου σε ενα synth των 600/700 ευρω
(Waldorf Blofeld & Novation Ultranova για να αναφερω δυο synths που εχω και γω) ξεπερνανε κατα πολυ τις αντιστοιχες των περισσοτερων αναλογικων synths, οποιας κατηγοριας τιμης κι αν ειναι αυτα.
Η τεχνολογια τρεχει και μερα με την μερα γινεται ολο και πιο φτηνη, γι αυτο και εχουμε πλεον υπολογιστες και synths "turbo" σε αστειες τιμες.
Απο κει και περα, το τι ηχος παραγεται και αν μας αρεσει ειναι αλλο θεμα.
Τα synths παντα προσπαθουσαν να προσομοιωσουν ακουστικα οργανα, αυτο δεν ειναι "πατεντα" των ψηφιακων/rompler, αυτο γινεται απο την εποχη του MiniMoog.
Παρα πολλα αναλογικα synths, οπως για παραδειγμα το διασημο Yamaha CS80,ειχαν πανω κουμπια ηχων με ονοματα οπως "
Strings", "
Brass", "
Bass", "
Clavichord", "
Flute", "
Guitar" κλπ. Οι ηχοι αυτοι βεβαια λιγη σχεση ειχαν με τον ηχο των οργανων που προσπαθουσαν να προσομοιωσουν, αλλα με την τοτε τεχνολογια δεν μπορουσαν να κανουν και πολλα στον τομεα αυτο.
Η μαγεια του CS80 ειναι σε αλλους ηχους ετσι κι αλλιως, η προσομοιωση ακουστικων οργανων σε αναλογικα synths ηταν ενα αστειο.
Οχι. Στο Waldorf Blofeld για παραδειγμα μπορει ενας oscillator να διαμορφωσει αλλον oscillator
(each of the three oscillators can be frequency-modulated by any of the other oscillators...).
Και μη πας μακρια, διπλα σου το εχεις το Yamaha FS1R, κλασσικο παραδειγμα ψηφιακου synth που οι oscillators του
(Operators στην ορολογια της Yamaha για τα FM synths) διαμορφωνουν ο ενας τον αλλο, και οι συνδυασμοι αυτων φταχνουν τους αλγοριθμους.
Τα ιδια ισχυουν για την DX σειρα φυσικα
(καθως και για μερικα synths της SY σειρας, οπως τα SY77/99), ετσι δουλευει η FM συνθεση. 8)
O ηχος που ανεβασες τι ειναι? FS1R?