Οι ηχογραφήσεις μου

Μπράβο Γιώργο,είστε ωραίοι.

Ο καημένος ο ντράμμερ γιατί τρώει την καπνούρα? ? το βλέμμα του στην φωτογραφία τα "λέει όλα" ?

Το μόνο που με "ενοχλει" είναι κάτι σαν να "ρουφάει"(εσύ είσαι?,ο ντράμμερ με κάποιο πιατίνι?τα κολοηχεία μου?)ειδικά στο creep,ακούγεται μετά απο κάθε φράση σχεδόν,λές και κάποιος έχει ανάψει μπάφο και ρουφάει τις μεγαλύτερες τζούρες της ζωής του.

Στην φωνή πολύ ωραίος,μόνο στο born to be wild χάνεις την προφορά σου και "Ελληνικίζεις" λίγο ?

 
Κατι σαν φυσημα/σφιριγμα ακουω και εγω, αλλα δεν εχω ιδεα τι ειναι. Ειχα τον καταγρεφεα κοντα σε κοσμο και ισως επιανε καποιον θορυβο.

Το born το βγαλαμε τελευταια και το εχω τραγουδησει λιγο. Γενικοτερα, περι προφορας, ειναι βασικο να μου "καθεται" και το κομματι. Τα american english ειναι λιγο πιο απαιτητικα σε προφορα.

 
...και η φωνή, φωνάρα!


θα συμφωνήσω εν γένει με τον σοφό συνγέροντα, αλλά εμένα (τον γνωστό παράξενο) με ενοχλεί μια "ευγένεια" στην φωνητική σου έκφραση, που με παραπέμπει σε μια έλλειψη ικανής εμπιστοσύνης στον (ικανό όμως) εαυτό σου για πλήρη έκθεση στην δημιουργική "αλητεία" ενός ροκ perfomance...

φυσικά μπορεί να κάνω λάθος συμπερασματικά, οπότε προσπέρνα άφοβα...?

 
θα συμφωνήσω εν γένει με τον σοφό συνγέροντα, αλλά εμένα (τον γνωστό παράξενο) με ενοχλεί μια "ευγένεια" στην φωνητική σου έκφραση, που με παραπέμπει σε μια έλλειψη ικανής εμπιστοσύνης στον (ικανό όμως) εαυτό σου για πλήρη έκθεση στην δημιουργική "αλητεία" ενός ροκ perfomance...

φυσικά μπορεί να κάνω λάθος συμπερασματικά, οπότε προσπέρνα άφοβα...?


και μένα με ψιλοενοχλεί αυτή η ευγένεια.

Ήθελα λίγο τσαμπουκά παραπάνω. Σε βλέπω για folk....

 
Το ιδιο παθαινω και με τα λαικα. Τα λεω με περισσεια ευγενεια. Δεν μου αρεσαν ποτε οι τσαμπουκαδες. Ισως διοτι ειχα παντα περισσεια σωματικη δυναμη και ελυνα τις διαφορες μου με το λεγειν.

Οι καλοι τροποι δεν κρυβονται  :classic_biggrin:

Επισης φταιει που δεν εχει καθολου γρεζι η φωνη μου. Ειναι too clean και δεν με "αφηνει" να την αγριεψω.

Ο ηχος της κιθαρας πως ειναι? Εχει too much gain? 

που με παραπέμπει σε μια έλλειψη ικανής εμπιστοσύνης στον (ικανό όμως) εαυτό σου για πλήρη έκθεση στην δημιουργική "αλητεία" ενός ροκ perfomance...


Συμφωνω. Ισχυει για πολλους λογους. Βασικο ειναι η ελλειψη εμπειριας στο ειδος αυτο (λιγο καιρο ασχολουμε με το ξενοφερτο αυτο σπορ). Επισης, το οτι παιζω κιθαρα ταυτοχρονα (power trio ειμαστε) και διαβαζω σε αναλογιο τους στιχους δεν μου διδει δυνατοτητα να ειμαι 100% σε ο,τι κανω, τοσο ερμηνευτικα οσο και τεχνικα. Απλα συμβιβαζομαι. Και το προβλημα ειναι ερμηνευτικο σε καποια κομματια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μονο οταν σολαρω με την κιθαρα, πλεον, αφοσιωνομαι στην στιγμη και βγαζω ξεχωριστα (για τα δεδομενα μου ) αποτελεσματα. Διοτι δεν εχω στο νου μου ουτε αναλογια, ουτε πεταλια ουτε τραγουδι ουτε τιποτε. Εγω, η μουσικη και η κιθαρα.

 
Ειχα ενα θεμα χθες με τις εντασεις.

Στο sound check ηταν ολα καλα. Παιξαμε δυο κομματια και ολα ηταν σε αρμονια. Τους ακουγα ολους, ακουγα τον εαυτο μου, και ακουγα και τον ηχο απεξω.

Κατα το λαιβ, δεν ακουγα τα ντραμς. Μου τα ψηλωνουν στο μονιτορ, μαζι με το μπασο.

Μετα δεν καλοακουγα την κιθαρα μου. Μου διδουν λιγο κιθαρα στο μονιτορ. Το αποτελεσμα ηταν να ακουω τη φωνη λιγο απο το μονιτορ. Απ' εξω δεν ακουγα τιποτα. Μονο απο τα μονιτορ ο,τι ακουγα. Και ο ενισχυτης μου ηταν σε τοση ενταση ωστε να θελει ενα απλο συμπληρωμα απο τα κεντρικα ηχεια. Εβγαζε τον κυριο ογκο του ηχου απο μονος του. Παρολα αυτα επρεπε να δωσω στο μονιτορ για να ακουω κιθαρα μεσα. Υπηρχε ηχοληπτης.

Τι συνεβει και πηγε στραβα ο ηχος? Σε ολα τα λαιβ που κανω με δικο μας ηχο, δεν εχω θεματα. Χθες σε πολλα τραγουδια εχανα το χρονο λογο ηχου.

Επισης, πρεπει να παιζω τοσο δυνατα με τον ενισχυτη και να βγαινει εξω ο ηχος? Με 18 watt στη μεση τον ειχα. Εκτιμω οτι θα υπηρχε χειροτερος στην κιθαρα, εαν τον εβγαζαν μονο τα ηχεια και τα μονιτορ, και επαιζα σε χαμηλη ενταση.

 
Το ιδιο παθαινω και με τα λαικα. Τα λεω με περισσεια ευγενεια. Δεν μου αρεσαν ποτε οι τσαμπουκαδες. Ισως διοτι ειχα παντα περισσεια σωματικη δυναμη και ελυνα τις διαφορες μου με το λεγειν.

Οι καλοι τροποι δεν κρυβονται  :classic_biggrin:

Επισης φταιει που δεν εχει καθολου γρεζι η φωνη μου. Ειναι too clean και δεν με "αφηνει" να την αγριεψω.
πάρε δυο πακέτα gitanes

 
Ειχα ενα θεμα χθες με τις εντασεις.

Στο sound check ηταν ολα καλα. Παιξαμε δυο κομματια και ολα ηταν σε αρμονια. Τους ακουγα ολους, ακουγα τον εαυτο μου, και ακουγα και τον ηχο απεξω.

Κατα το λαιβ, δεν ακουγα τα ντραμς. Μου τα ψηλωνουν στο μονιτορ, μαζι με το μπασο.

Μετα δεν καλοακουγα την κιθαρα μου. Μου διδουν λιγο κιθαρα στο μονιτορ. Το αποτελεσμα ηταν να ακουω τη φωνη λιγο απο το μονιτορ. Απ' εξω δεν ακουγα τιποτα. Μονο απο τα μονιτορ ο,τι ακουγα. Και ο ενισχυτης μου ηταν σε τοση ενταση ωστε να θελει ενα απλο συμπληρωμα απο τα κεντρικα ηχεια. Εβγαζε τον κυριο ογκο του ηχου απο μονος του. Παρολα αυτα επρεπε να δωσω στο μονιτορ για να ακουω κιθαρα μεσα. Υπηρχε ηχοληπτης.

Τι συνεβει και πηγε στραβα ο ηχος? Σε ολα τα λαιβ που κανω με δικο μας ηχο, δεν εχω θεματα. Χθες σε πολλα τραγουδια εχανα το χρονο λογο ηχου.

Επισης, πρεπει να παιζω τοσο δυνατα με τον ενισχυτη και να βγαινει εξω ο ηχος? Με 18 watt στη μεση τον ειχα. Εκτιμω οτι θα υπηρχε χειροτερος στην κιθαρα, εαν τον εβγαζαν μονο τα ηχεια και τα μονιτορ, και επαιζα σε χαμηλη ενταση.
Λογικα δεν ειχες σωστο EQ στη μιξη στα μονιτορς
Δεν ξεχωριζεις τα οργανα με τη ρυθμιση των εντασεων

 
Δεν ξεχωριζεις τα οργανα με τη ρυθμιση των εντασεων


ακριβώς... η μόνη περίπτωση να έχεις (κι αυτό εν δυνάμει ως προς το υποκειμενικά επιθυμητό), πραγματικά "σωστό" monitoring στη σκηνή (foldback), είναι η ξεχωριστή ειδικά για τους μουσικούς μίξη μέσω της οποίας ο ηχολήπτης έχει μοναδική αποστολή, ανεξάρτητα από το τι ήχος φτάνει στο κοινό (FOH), να "ευχαριστήσει" εσένα και τους συναδέλφους σου (αναλογικά φυσικά και με τους απαραίτητους κάθε φορά "συμβιβασμούς", μια και δεν παίζει ο καθένας σας μόνος και είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ το να σέβεστε ο ένας το άλλο έχοντας σαν προτεραιότητα την μπάντα κι όχι καθείς το όργανό του)...?

δυστυχώς, το να "ανεβάζονται" συνεχώς "τυφλά" εντάσεις όπως συχνά γίνεται, είναι η τρελή χαρά των διαφόρων artifacts λόγω της ακουστικής σκίασης... όποιο όργανο "ανεβάζεις" επιδρά δυναμικά (ανάλογα με το συχνοτικό του περιεχόμενο) σε κάποιο-α άλλο-α ως προς την ευχέρεια διάκρισής του-ς μέσα στην ακουστική συνισταμένη του συνόλου... αν συνυπολογίσεις και τα όρια του headroom του hardware, που αν ξεπεραστούν έρχεται η αδηφάγος παραμόρφωση, αντιλαμβάνεσαι θεωρητικά (αλλά μάλλον και βιώνεις πρακτικά) φαντάζομαι τα "περαιτέρω"...

έτσι επειδή κατά κανόνα στα συνήθη καθ ημάς PA, δεν υπάρχει σύστημα  foldback ούτε ειδικός ηχολήπτης, προσωπικά θα σε συμβούλευα (με "τρόπο" πάντα γιατί ποτέ δεν θέλεις να τσαντίσεις τον "ηχολήπτη" μια και "εξαρτάσαι" από αυτόν) να προσπαθείς να τον "καταφέρεις" πριν απ όλα κάθε φορά να ασχοληθεί επιμελώς ειδικά με τον ήχο σας ανεβαίνοντας και ο ίδιος για επαρκή χρόνο στην σκηνή (και με το soundcheck να τελειώνει πάντα στο FOH με ένα κομμάτι που παίζοντας το, τα "χώνετε")... τώρα "μικροεπεμβάσεις" δύσκολα θα αποφευχθούν στην πορεία του perfomance αλλά με τη σωστή πρώτη μίξη ως βάση, θα ναι λίγες και σχετικά εύκολες... 

τέλος για να διατηρηθεί η αναλογία πολλές φορές θα επιβάλλεται να "χαμηλώσει" κάποιος που "ξέφυγε" κι όχι να ανεβάσει αυτός που πλέον δεν "ακούει"... ε εδώ παίζει μεγάλο μέρος και η μεταξύ σας σχέση και πειθαρχεία για το καλό της μπάντας που ανέφερα παραπάνω...

good luck...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ευχαριστω για την αναλυση. Πολη χρησιμα και διαφωτιστικα. Αλλες τρεις εμφανισεις εκανα με τον ιδιο ντοπιο ηχοληπτη. Παντου ειχα μεγαλα θεματα και επαιζα στα "τυφλα". Αλλα ποτε δεν ηξερα να του πω τι φταιει ωστε να το διορθωσει. Και τωρα αντιλαμβανομαι οτι με επηρεασε παραπανω απ' οσο νομιζα ο κακος ηχος, τοσο στην ερμηνεια, οσο και στο οτι εχανα ολοκληρα ριφακα διοτι δεν μπορουσα να καταλαβω τι επαιζαν οι αλλοι δυο. Το jailhouse rock δυο φορες το ξεκινησαμε και στο τριτο! μετρο εχανα τον χρονο. Ζητησα συγνωμη και προχωρησα σε αλλο κομματι. Τοσο χαλια.

Και στις 2 ωρες ημουν εξουθωμενος με κεφαλι καζανι...

 
Ενα τραγουδι που δεν φανταζομουν οτι θα μπορουσα να παιξω, οταν ξεκινουσα να μαθαινω κιθαρα. Σημερα το τζαμαραμε με ενα καινουργιο μελος της μπαντας (πληκτρας). Ο,τι ηξερε ο καθενας επαιζε. Απλα, ειμαι υπερηφανος για το αποτελεσμα, και θα επανελθω μολις το βγαλουμε κανονικα.

Παρτε μια γευση.

Προβολή συνημμένου Shineonyoucrazy.mp3

 
Το χεις. Λιγο αγχωμενο βεβαια και με καποια λαθη, αλλα θα στρωσει. Δινει αναπνοες αναμεσα στις φρασεις της εισαγωγης. Πρεπει να μαθουν τη μελωδια της κιθαρας και οι συνοδοι για να ακολουθουν σωστα. Αλλιως γραψε ενα οδηγο και δινε τους εσυ με ενα συνθημα ποτε να αλλαζουν συγχορδια.

Καλος τονος στο οργανο. Οταν πατας το drive ομως, χανεται αρκετος ογκος. Μηπως θελει αλλον μαγνητη?

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σιγουρα πολλα τα λαθη ολων.

Ο ηχος δεν ειναι ο συνηθισμενος που χρησιμοποιω, αλλα εκεινος που χρησιμοποιω στην προβα, για να μην κουβαλω πραγματα (ενισχυτες, πεταλια κλπ). Βασικα πεταλια σε καθαρο καναλι, ισα ισα για να εχω ηχους να δουλεψω. Ο μαγνητης ειναι texas special. Το χει και αυτος αλλα με καλυτερο σεταπ.

Θα το ξαναανεβασω σε λιγο καιρο να ακουσετε τη διαφορα.

 
Να σου βαλω κι ενα τασκ? Βγαλε και το σολο του σαξοφωνου στην κιθαρα.

Απο μονο του αυτο ειναι σοβαρο τσαλεντζ και θα σου δωσει διαφορετικες προοπτικες απο οτι εχεις συνηθισει με τα κιθαριστικα σολα.

Απλα πρεπει να δειξεις στον κιμπορντιστα το αρπεζακι που παιζει κατω απο το σολο του σαξοφωνου  η κιθαρα. (το οποιο δεν το παιζεις ουτε εσυ και ειναι χαρακτηριστικο)

 
Οντως εχει διαφορετικο ηχο το σαξοφωνο. Θα το δοκιμασω με τα χαρας!

Πρεπει κατσω να το ακουσω ολο καμποσες φορες και να σημειωνω τι πρεπει να παιζω για να μην τα ξεχνω. Και να συμφωνησουμε για τα μετρα και την αλλαγη ακορντων με τους υπολοιπους.

 
Δεν ειναι ο ηχος το ζητουμενο. Ειναι οι γραμμες που παιζει.

Η μηχανικη του οργανου ειναι διαφορετικη και το "βολευει" να παιζει διαφορετικες φρασεις απο οτι η κιθαρα,

Το να παιξεις "σαξοφωνικες" φρασεις στην κιθαρα ειναι το ζητουμενο λοιπον.

Και επειδη τα σαξοφωνα παιζουν συνηθως τζαζ φρασεολογια, για εμας τους μπλουζοροκαδες ειναι διαθεσιμο αυτο το σαξοφωνικο που ειναι αρκετα μπλουζ.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ωραία το πάτε Γιώργο....

τι μου θύμισες τώρα....76-77 είχα στήσει κάτι για να παίζουμε βασικά αυτό. Σκαλώναμε μονίμως στα τύμπανα....

Ωραίο ήχο έχεις

 
Οταν λεω "ηχο" εννοω και εγω τις διαφορετικες φρασεις που παιζει. Απλα δεν ειχα ποτε σκεφτει να το "μεταφερω" στην κιθαρα. 

ωραία το πάτε Γιώργο....

τι μου θύμισες τώρα....76-77 είχα στήσει κάτι για να παίζουμε βασικά αυτό. Σκαλώναμε μονίμως στα τύμπανα....

Ωραίο ήχο έχεις


Εμεις σκαλωναμε στη ελλειψη πληκτρων για να το ξεκινησουμε...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top