- Μηνύματα
- 20
- Πόντοι
- 1
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Αγαπητοί φίλοι,
Θα ήθελα να κάνω (πάλι) μερικά σχόλια σχετικά με μερικά postings. Γράφει ο φίλος (Γεράσιμος νομίζω) ότι τώρα η Ευρώπη είναι μία γειτονιά και μπορείς να παραγγείλεις ότι θέλεις και να το έχεις την επόμενη μέρα στο σπίτι σου. Σωστό, αλλά είναι γουρούνι στο σακί και αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Εδώ μπαίνει ένας πελάτης και όταν του φέρνεις το προιόν που πρόκειται να αγοράσει το κυττάει από εδώ και από εκεί μήπως και είναι ανοιγμένο. Ο ίδιος τί θα πει όταν παραλάβει ένα προιόν απ' έξω και διαπιστώσει ότι μπορεί και να είναι ανοιγμένο ή ότιδήποτε άλλο; Μάλλον θα το καταπιεί. Ναι φίλε Γεράσιμε εργάζομαι σε (μεγάλη) αντιπροσωπεία αλλά η ιδιότητα μου σα χρήστης και αγοραστής δεν έχει πάψει να υπάρχει, απεναντίας μάλιστα. Έχω και εγώ τις δικές μου ανησυχίες, τις δικές μου (άσχημες εμπειρίες) αλλά έσω και ένα μεγάλο καλό. Το ότι είμαι και πωλητής και αγοραστής. Και θέλω να συμπεριφέρομαι σαν πωλητής όπως θα ήθελα να μου φέρονται σαν αγοραστής.
Και να μη μιλήσουμε για την ηθική των ξένων γιατί έχω να σου πω δεκάδες παραδείγματα. Το τελευταίο που πάθαμε είναι το εξής : Μας στέλνουν ένα email ότι μας προσφέρουν σε πολύ καλές τιμές μερικά ζευγάρια ηχεία monitor (τα καταργημένα μοντέλα) που τους έχουν μείνει σε stock. Η τιμή ήταν καλή και αποφασίσαμε να τα πάρουμε και όταν τα παραλάβαμε πάθαμε σοκ. Οι τύποι είχαν μαζέψει όλα τα ex-demo από όλους τους αντιπροσώπους από όλη την Ευρώπη και μας τα έστειλαν όπως ήταν. Τί χτυπημένα, τί σκισμένα tweeters (λόγω του κακού αμπαλάζ). Μέχρι και σε κουτί από conga είχαν πακετάρει ένα ζευγάρι. Φυσικά κρατήσαμε τα σφραγισμένα και τα υπόλοιπα τους τα γυρίσαμε πίσω. Νόμιζαν οι χλιμίτζουρες οι ¶γγλοι ότι, έλα μωρέ τριτοκοσμικοί είναι εκεί κάτω στο Ελλάντα, στείλτους τα.
Θα ήθελα να ξέρετε ότι υπάρχει μία αντιπροσωπεία (που μάλιστα δεν έχει αναφερθεί και καθόλου σε αυτά τα postings, προφανώς γιατί δεν υπάρχει τίποτα κακό να αναφέρουν) η οποία υφίσταται από το 1972 και η πολιτική της σε όλους του τομείς (οικονομικό, τεχνική υποστήριξη, ηθική) είναι άριστη. Αλιώς δεν θα ήμουν εδώ. Γι αυτό με βλέπετε να παίρνω δύο διαφορετικές θέσεις σε αυτό το θέμα. Ναι μεν συμφωνώ με αυτά που γράφονται για τους αντιπροσώπους, αλλά από την άλλη προσπαθώ και να προωθήσω και την "άλλη" φωνή γιατί πιστεύω ότι είναι άδικο να μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι.
Στα "super markets" δεν είναι δυνατόν να προσφέρουν φιλικότητα. Αυτό που θέλουμε όλοι είναι ένας άνθρωπος να μπορούμε να μιλάμε για τις ανάγκες μας, να μας προτείνει τη σωστή λύση και όχι αυτό που έχουμε περισσότερο σε stock. Αυτό πιστεύω ότι είναι το πιο σημαντικό για τους περισσότερους μουσικούς και όχι οι τιμές.
Και κάτι ακόμα που το έχω ξαναπεί. Τα καταστήματα που κάνουν "box moving" μπορούν να πουλάνε και φτηνά. Πουλάνε στη ουσία ένα κουτί και μετά βάζουν φερμουάρ στο στόμα και δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις. Τα καταστήματα που πουλάνε προιόντα τα οποία προυποθέτουν και τεχνική υποστήριξη (από πολύ απλή έως και πάντρεμα του πωλητή με τον αγοραστή) μπορούν και πρέπει να πουλάνε και λίγο ακριβότερα από τη στιγμή που στην Ελλάδα η τεχνική υποστήριξη ΔΕΝ πληρώνεται.
Θα ήθελα να κάνω (πάλι) μερικά σχόλια σχετικά με μερικά postings. Γράφει ο φίλος (Γεράσιμος νομίζω) ότι τώρα η Ευρώπη είναι μία γειτονιά και μπορείς να παραγγείλεις ότι θέλεις και να το έχεις την επόμενη μέρα στο σπίτι σου. Σωστό, αλλά είναι γουρούνι στο σακί και αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Εδώ μπαίνει ένας πελάτης και όταν του φέρνεις το προιόν που πρόκειται να αγοράσει το κυττάει από εδώ και από εκεί μήπως και είναι ανοιγμένο. Ο ίδιος τί θα πει όταν παραλάβει ένα προιόν απ' έξω και διαπιστώσει ότι μπορεί και να είναι ανοιγμένο ή ότιδήποτε άλλο; Μάλλον θα το καταπιεί. Ναι φίλε Γεράσιμε εργάζομαι σε (μεγάλη) αντιπροσωπεία αλλά η ιδιότητα μου σα χρήστης και αγοραστής δεν έχει πάψει να υπάρχει, απεναντίας μάλιστα. Έχω και εγώ τις δικές μου ανησυχίες, τις δικές μου (άσχημες εμπειρίες) αλλά έσω και ένα μεγάλο καλό. Το ότι είμαι και πωλητής και αγοραστής. Και θέλω να συμπεριφέρομαι σαν πωλητής όπως θα ήθελα να μου φέρονται σαν αγοραστής.
Και να μη μιλήσουμε για την ηθική των ξένων γιατί έχω να σου πω δεκάδες παραδείγματα. Το τελευταίο που πάθαμε είναι το εξής : Μας στέλνουν ένα email ότι μας προσφέρουν σε πολύ καλές τιμές μερικά ζευγάρια ηχεία monitor (τα καταργημένα μοντέλα) που τους έχουν μείνει σε stock. Η τιμή ήταν καλή και αποφασίσαμε να τα πάρουμε και όταν τα παραλάβαμε πάθαμε σοκ. Οι τύποι είχαν μαζέψει όλα τα ex-demo από όλους τους αντιπροσώπους από όλη την Ευρώπη και μας τα έστειλαν όπως ήταν. Τί χτυπημένα, τί σκισμένα tweeters (λόγω του κακού αμπαλάζ). Μέχρι και σε κουτί από conga είχαν πακετάρει ένα ζευγάρι. Φυσικά κρατήσαμε τα σφραγισμένα και τα υπόλοιπα τους τα γυρίσαμε πίσω. Νόμιζαν οι χλιμίτζουρες οι ¶γγλοι ότι, έλα μωρέ τριτοκοσμικοί είναι εκεί κάτω στο Ελλάντα, στείλτους τα.
Θα ήθελα να ξέρετε ότι υπάρχει μία αντιπροσωπεία (που μάλιστα δεν έχει αναφερθεί και καθόλου σε αυτά τα postings, προφανώς γιατί δεν υπάρχει τίποτα κακό να αναφέρουν) η οποία υφίσταται από το 1972 και η πολιτική της σε όλους του τομείς (οικονομικό, τεχνική υποστήριξη, ηθική) είναι άριστη. Αλιώς δεν θα ήμουν εδώ. Γι αυτό με βλέπετε να παίρνω δύο διαφορετικές θέσεις σε αυτό το θέμα. Ναι μεν συμφωνώ με αυτά που γράφονται για τους αντιπροσώπους, αλλά από την άλλη προσπαθώ και να προωθήσω και την "άλλη" φωνή γιατί πιστεύω ότι είναι άδικο να μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι.
Στα "super markets" δεν είναι δυνατόν να προσφέρουν φιλικότητα. Αυτό που θέλουμε όλοι είναι ένας άνθρωπος να μπορούμε να μιλάμε για τις ανάγκες μας, να μας προτείνει τη σωστή λύση και όχι αυτό που έχουμε περισσότερο σε stock. Αυτό πιστεύω ότι είναι το πιο σημαντικό για τους περισσότερους μουσικούς και όχι οι τιμές.
Και κάτι ακόμα που το έχω ξαναπεί. Τα καταστήματα που κάνουν "box moving" μπορούν να πουλάνε και φτηνά. Πουλάνε στη ουσία ένα κουτί και μετά βάζουν φερμουάρ στο στόμα και δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις. Τα καταστήματα που πουλάνε προιόντα τα οποία προυποθέτουν και τεχνική υποστήριξη (από πολύ απλή έως και πάντρεμα του πωλητή με τον αγοραστή) μπορούν και πρέπει να πουλάνε και λίγο ακριβότερα από τη στιγμή που στην Ελλάδα η τεχνική υποστήριξη ΔΕΝ πληρώνεται.