Οι Αντιπρόσωποι...

Αγαπητοί φίλοι,

Θα ήθελα να κάνω (πάλι) μερικά σχόλια σχετικά με μερικά postings. Γράφει ο φίλος (Γεράσιμος νομίζω) ότι τώρα η Ευρώπη είναι μία γειτονιά και μπορείς να παραγγείλεις ότι θέλεις και να το έχεις την επόμενη μέρα στο σπίτι σου. Σωστό, αλλά είναι γουρούνι στο σακί και αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Εδώ μπαίνει ένας πελάτης και όταν του φέρνεις το προιόν που πρόκειται να αγοράσει το κυττάει από εδώ και από εκεί μήπως και είναι ανοιγμένο. Ο ίδιος τί θα πει όταν παραλάβει ένα προιόν απ' έξω και διαπιστώσει ότι μπορεί και να είναι ανοιγμένο ή ότιδήποτε άλλο; Μάλλον θα το καταπιεί. Ναι φίλε Γεράσιμε εργάζομαι σε (μεγάλη) αντιπροσωπεία αλλά η ιδιότητα μου σα χρήστης και αγοραστής δεν έχει πάψει να υπάρχει, απεναντίας μάλιστα. Έχω και εγώ τις δικές μου ανησυχίες, τις δικές μου (άσχημες εμπειρίες) αλλά έσω και ένα μεγάλο καλό. Το ότι είμαι και πωλητής και αγοραστής. Και θέλω να συμπεριφέρομαι σαν πωλητής όπως θα ήθελα να μου φέρονται σαν αγοραστής.

Και να μη μιλήσουμε για την ηθική των ξένων γιατί έχω να σου πω δεκάδες παραδείγματα. Το τελευταίο που πάθαμε είναι το εξής : Μας στέλνουν ένα email ότι μας προσφέρουν σε πολύ καλές τιμές μερικά ζευγάρια ηχεία monitor (τα καταργημένα μοντέλα) που τους έχουν μείνει σε stock. Η τιμή ήταν καλή και αποφασίσαμε να τα πάρουμε και όταν τα παραλάβαμε πάθαμε σοκ. Οι τύποι είχαν μαζέψει όλα τα ex-demo από όλους τους αντιπροσώπους από όλη την Ευρώπη και μας τα έστειλαν όπως ήταν. Τί χτυπημένα, τί σκισμένα tweeters (λόγω του κακού αμπαλάζ). Μέχρι και σε κουτί από conga είχαν πακετάρει ένα ζευγάρι. Φυσικά κρατήσαμε τα σφραγισμένα και τα υπόλοιπα τους τα γυρίσαμε πίσω. Νόμιζαν οι χλιμίτζουρες οι ¶γγλοι ότι, έλα μωρέ τριτοκοσμικοί είναι εκεί κάτω στο Ελλάντα, στείλτους τα.

Θα ήθελα να ξέρετε ότι υπάρχει μία αντιπροσωπεία (που μάλιστα δεν έχει αναφερθεί και καθόλου σε αυτά τα postings, προφανώς γιατί δεν υπάρχει τίποτα κακό να αναφέρουν) η οποία υφίσταται από το 1972 και η πολιτική της σε όλους του τομείς (οικονομικό, τεχνική υποστήριξη, ηθική) είναι άριστη. Αλιώς δεν θα ήμουν εδώ. Γι αυτό με βλέπετε να παίρνω δύο διαφορετικές θέσεις σε αυτό το θέμα. Ναι μεν συμφωνώ με αυτά που γράφονται για τους αντιπροσώπους, αλλά από την άλλη προσπαθώ και να προωθήσω και την "άλλη" φωνή γιατί πιστεύω ότι είναι άδικο να μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι.

Στα "super markets" δεν είναι δυνατόν να προσφέρουν φιλικότητα. Αυτό που θέλουμε όλοι είναι ένας άνθρωπος να μπορούμε να μιλάμε για τις ανάγκες μας, να μας προτείνει τη σωστή λύση και όχι αυτό που έχουμε περισσότερο σε stock. Αυτό πιστεύω ότι είναι το πιο σημαντικό για τους περισσότερους μουσικούς και όχι οι τιμές.

Και κάτι ακόμα που το έχω ξαναπεί. Τα καταστήματα που κάνουν "box moving" μπορούν να πουλάνε και φτηνά. Πουλάνε στη ουσία ένα κουτί και μετά βάζουν φερμουάρ στο στόμα και δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις. Τα καταστήματα που πουλάνε προιόντα τα οποία προυποθέτουν και τεχνική υποστήριξη (από πολύ απλή έως και πάντρεμα του πωλητή με τον αγοραστή) μπορούν και πρέπει να πουλάνε και λίγο ακριβότερα από τη στιγμή που στην Ελλάδα η τεχνική υποστήριξη ΔΕΝ πληρώνεται.

 
Πες μας ρε συ Tony σε ποιο μαγαζι δουλευεις τελοσπαντων γιατι οι πολλά μας τα λες ή εμείς δεν ξέρουμε τι λέμε τοζο καιρό εδω μέσα..

Και οι ξένοι σαφώς και μας βλέποθνε σαν τριτοκοσκική χώρα αφου ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ..

Και δεν καταλαβαίνω γιατι θα πρέπει να νοιώθουνε αδικημένοι οι κύριοι αντιπρόσωποι που δεν ακούγεται η φωνή τους...Αυτοι δεν έχουνε τέτοια προβλήματα,με τις πράξεις τους μιλάνε εδω και πάρα πολλά χρόνια..

Οσο για το τι θα γινότανε αν κάποιος αγόραζε κάτι απο εξω και συνέβαινε να είναι χαλασμένο ή κατι τέτοιο,ας μας πείτε εσείς κύριοι αντιπρόσωποι τι συμβαίνει οταν εσεις μας τα πουλάται σε αυτο το χάλι..

Κια μην λέτε τίποτα για τους ξένους γιατι έχετε φαει τις μεγαλύτερες ήττες απο αυτούς οταν τρώτε τα άκυρα το ένα μετα το άλλο επειδή δεν πουλάται..΄

Τι έγινε Χαλιέστε πολυ οταν σας τα δίνουνε σε τέτοια κατάσταση????

Δεν πειράζει...Ετσι....Να νιώσετε και εσεις οτι νοιώθουμε και εμείς οταν μας πουλάται τις μούφες σας...Ο Θεός αγαπάει τους Κλέφτες αλλα αγαπάει και τον νοικοκυρη.

 
Νομίζω οτι καλα κρατεί ο χορός και η κουβέντα.

'Οπως βλέπετε οι αντιπρόσωποι ακούν, και όσοι ενδιαφέρονται, είμαι σίγουρος ότι βελτιώνονται.

Κι ας μην απευθυνόμαστε στους συγκεκριμένους.

Είναι εξ άλλου αναπόφευκτο καθώς είναι ένα καλό της λεγόμενης "παγκοσμιοποίησης"!

Βέβαια μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά...

Ας μην υποβιβάσουμε όμως το επιπεδο της συζήτησης εκτοξεύοντας ύβρεις πικρίας και ιδιαίτερα σε κάποιους που δεν κρύβονται αλλά βγαίνουν μπροστά και προσπαθούν να απαντήσουν.

Αν δεν θέλαμε τον διαλογο δεν θα λεγόταν forum αυτός ο χώρος.

Αναγκάζομαι να λογοκρίνω ένα μικρό απόσπασμα του φίλου Tool για να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε. Be polite!

Θέλουμε να προκαλέσουμε τον διάλογο σε αυτό τον ουδέτερο χώρο όπου οι αλήθειες δεν κρύβονται πίσω από το φως της ημέρας, και τα προσχήματα.

Στο κάτω -κάτω αν το πετύχουμε, όλοι έχουμε να κερδίσουμε.

 
wasted_sunsets:

Δεν δουλέυω σε κανένα μαγαζί ούτε έχω καμμία επαγγελματική σχέση ή συμφέρον, είμαι απλα ενας αγοραστής που λέει μια γνώμη μετά απο 25 χρόνια αγοραπωλησιών εξοπλισμού ... που καποτε-καποτε αισθάνομαι οτι "βλέπω το δέντρο και χάνω το δάσος".

gerasimos:

Δεν αγορασα GT-6, αλλα θα θυμάμαι οτι κανει 450 ευρώ, αν κάποτε αποφασίσω να πάρω ένα :-)

 
¶γγελε,

ευχαριστώ για την απάντηση.

Συγγνώμη άν σε έθιξα...

Φιλικά

 
Αυτό που θέλουμε όλοι είναι ένας άνθρωπος να μπορούμε να μιλάμε για τις ανάγκες μας' date=' να μας προτείνει τη σωστή λύση και όχι αυτό που έχουμε περισσότερο σε stock. Αυτό πιστεύω ότι είναι το πιο σημαντικό για τους περισσότερους μουσικούς και όχι οι τιμές. Και κάτι ακόμα που το έχω ξαναπεί.[/quote']

Συμφωνώ με αυτό. Και επίσης: όταν μπαίνω σε ένα μαγαζί και καταλαβαίνω ότι είμαι πιο ενημερωμένος από τον πωλητή και ότι η εξειδίκευση του πωλητή είναι τα πακέτα δόσεων μέσω των οποίων μπορώ να ψωνίσω, θα κοιτάξω να απευθυνθώ αλλού για το συγκεκριμένο προιόν. Αν δεν υπάρχει, τότε θα το παραγγείλω από έξω. Καλύτερα.

Τέλος: συμφωνώ ότι οι αγορές από έξω έχουν ένα ρίσκο, ωστόσο και εδώ υπάρχουν καλό-φημες και κακό-φημες εταιρείες. Από τη στιγμή και μόνο που σκεφτομαι ότι ψωνίζοντας από τον Χ ρισκάρω γιατί μπορεί να είναι x-demo κλπ κλπ, θα κοιτάξω να ψωνίσω από οπουδήποτε με τις ίδιες συνθήκες αλλά λιγότερα, πολύ λιγότερα, χρήματα.

Σχετικά με το service, νομίζω ότι μία αντιπροσωπεία εδώ είναι υποχρεωμένη να παρέχει service και μάλιστα δωρεάν για 1-2 χρόνια ακόμα και αν το προιόν έχει αγοραστεί από έξω. Ίσως να μην ισχύει για όλες τις μάρκες. Σας παρακαλώ διορθώστε με αν λέω κάτι λάθος.

Φιλικά,

Γεράσιμος
 
Να θίξω και κάτι ακόμα: με ποιόν τρόπο προσαρμόζουν τις τιμές τους στις μεταβολές του δολλαρίου οι εταιρείες εδώ; Γιατί, με το δολλάριο χαμηλά σου λένε "εμείς όταν φέραμε το δολλάριο ήταν ψηλά" οπότε πουλάνε με αυτή την τιμή. Όταν ανεβαίνει το δολλάριο, φυσικά ανεβαίνουν και οι τιμές άσχετα άν είχανε φέρει με χαμηλή τιμή..."δεν βλέπεις που έχει πάει το δολλάριο...;" σου λένε.

Ωστόσο, ψωνίζοντας από έξω, αυτό έχει όφελος: λόγω της μεγάλης κατανάλωσης, γίνονται συνεχώς παραγγελίες και οι τιμές προσαρμόζονται στις τιμές δολλαρίου. Είναι και η νοοτροπία τους διαφορετική.

Δεν είναι δυνατόν, ένα μηχάνημα να πωλείται σήμερα όσο και πριν 1 χρόνο, τώρα που το δολλάριο έχει χάσει 20% σε σχέση με το Ευρώ! Τώρα θα έπρεπε οι τιμές να ήταν χαμηλές, εώς και 20%.

 
Το παραμύθι της υποστήριξης και της μιας κουβέντας παραπάνω, καλά κρατεί βλέπω. Σαφώς και θα υπάρχουν εξαιρέσεις, όμως πρέπει να είναι γύρω στο (μισό, να υπολογίσω) 0,1%. Από τη στιγμή που πχ ένα προϊόν έχει πανευρωπαϊκή εγγύηση και η κατασκευάστρια εταιρεία δίνει τιμή για κάθε χώρα εντός EU, χ*******ε για το σέρβις και τη γνωριμία, την τιμή θα κοιτάξουμε! Είναι υποχρεωμένη η αντιπροσωπεία να κάνει σέρβις σε κάθε περίπτωση. Οι περισσότερες βέβαια (για να μην πω πάλι όλες), φαντασιώνονται δικούς τους κανονισμούς ώρες-ώρες και προσπαθούν να ψαρώσουν τον κόσμο. Θα επιμείνω στην αρχική μου ερώτηση προς τον tonystar μέχρι να απαντήσει. Γιατί η Yamaha δίνει προτεινόμενη τιμή 650-700 ευρώ για την SLG-100N (με ΦΠΑ 15-21%, εντός ΕΕ, η εισαγωγή γίνεται ΜΙΑ φορά στην Ευρώπη στα κεντρικά στη Γαλλία συνήθως και ΜΕΤΑ δίνεται στους κατά χώρα αντιπροσώπους), όλοι την έχουν λιανική με ΦΠΑ κάτω 470-500 και ο Νάκας βάζει τιμή βιτρίνας 840 ευρώ. Θέλω μια ευθεία απάντηση και όχι δικαιολογίες, μιλάω με στοιχεία και περιμένω το ίδιο. Απάντησε μου για αυτό και μετά θα πιάσω και το Bon Studio, το Στόλλα και την Omicron Control σαν επόμενους, ΠΑΝΤΑ με συγκεκριμένα στοιχεία και όχι γενικολογίες.

 
ειχα αγορασει στο νακα μια blade california τον ιανουαριο του 2003 .

ειχε τιμη 1050 euro και μου την αφησαν 900 και κατι.

παιρνω ρηλεφωνο πριν απο κανα μηνα να μαθω ποσο εχει και μου λενε 750!!!!!!!!!!!!!!

τρελαθηκα

μεσα σε 10 μηνες επεσε η τιμη της 300euro!!!!!!!!!!11

μας κοροιδευουν μου φαινεται.μου ηρθε εκεινη την ωρα να τους την φερω στο κεφαλι.πως ειναι δυνατον σε τοσο συντομο χρονικο διαστημ αν πεσει η τιμη τοσο πολυ?

 
Αυτό μου φαίνεται φυσιολογικό: είναι αυτό που είπα παραπάνω, έχει πέσει το δολλάριο κατά 20%. Εδώ έκανε καλά ο Νάκας.

 
Οτι και να λετέ πάντως,το σίγουρο ενα είναι,οι κλέφτες δεν πρόκειται να σταματήσουνε να μας μασούλάνε το εισόδημα,έχοθνε τους συμβουλάτορες που τους λένε πότε να ρίξουνε στάχτη στα μάτια μας και να μας καλοπίανουνε με δήθεν καλές τιμές και καινούργιους τιμοκαταλόγους,Δεν εχω καταλάβει όμως,απο που προκείπτουν οι καλύτερες τιμές που βγάζουνε,μονοι τους ορίζουνε τιμές κουκουρουκου και μετά μας λένε οτι...να εμείς σας κάνουμε έκπτωση...ΡΕ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΑΣ??????Τώρα ειδικά που έχουν αρχλισει οι εκπτώσεις και οι προσφορές λόγο εορτών,εκει να δείτε γέλια που εχουμε να ρίξουμε..

 
Θα ήθελα να παρακαλέσω όλους όσους συμμετέχουν σε αυτήν την συζήτηση και φυσικά δεν εργάζονται σε κάποια απο αυτέσ τις επιχειρήσεις,να συνεχίζουν να γράφουν τα παράπονάτους γιατι πραγματικά μας σώζουν απο τα χειρότερα.....Αυτο που κάνετε παιδία ειναι πολύ σημαντική υποστίριξη προς όλουσ εμάς τους καλλιτέχνες...

Προς Θεο'υ,μην σταματάτε να λέτε τι γίνεται γιατι πλησιάζουνε και γιορτές και ο 13 μισθός μάλλον θα πάει τζάπα και βερεσσέ.Υπάρχει κόσμος που δεν έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται,ακόμη.Ας βοηθηθούμε για να ξυπνήσουμε όλοι....

Φιλικά και συναδερφικά,

Demis

 
Χαίρομαι που βρήκα αυτο το θέμα σ 'ενα εξιδικευμένο ελληνικό site ,γιατι ειναι ενα θέμα που με απασχολεί ιδιαίτερα καθώς χρόνια αγοράζω μουσικα hardware και software.Ευχομαι οι αντιπρόσωποι να το διαβάσουν γιατί νομίζω οτι σε λιγο καιρό θα βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση απ αυτή που είναι τώρα,αν δεν συνετιστούν.

Απο τη στιγμή που η παγκόσμια αγορά άνοιξε , έχουμε κοινό ευρωπαικό νόμισμα και όλοι, λίγο ή πολύ, πρόσβαση στο internet συνιστώ στους συναδέλφους μουσικούς να συγκρίνουν τις τιμές,να κρίνουν κατά ποσο το service απο τον αντιπρόσωπο τους καλύπτει και να αγοράζουν απο εκεί που τους συμφέρει.

Προσωπικά ,έτυχε να κάνω κάποιες αγορές αυτή την εποχή,ψώνισα από 3 διαφορετικά γερμανικά μαγαζιά (συγκρινα και αυτών τις τιμές και την διαθεσιμότητα),και μόνο σε 1 περίπτωση αγόρασα από δώ αφού κατάφερα να έχω μια καλή τιμή και ηθελα την ασφάλεια του service μια που επρόκειτο για ακριβό μικρόφωνο.

Οι συνθήκες έχουν αλλάξει ,ας το συνειδητοποιήσουμε.

 
Κατ' αρχήν θέλω να απαντήσω στο Motarde σχετικά με μία τιμή που ανέφερε για ένα προιόν πουο Νάκας το έχει τιμή καταλόγου 840 € ενώ έξω κάνει πολύ φτηνότερα. Κατ' αρχήν με έχεις παρεξήγήσει. Εγώ δεν υποστηρίχω κανέναν αντιπρόσωπο που έχει λάθος και πόσο μάλλον σε μία τέτοια περίπτωση. Το συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεις είναι εντελώς κατακριτέο. Ούτε πουθ ξέρω γιατί έχει τέτοια τιμή ο Νάκας, ούτε που με ενδιαφέρει. Απλά αυτός θα χάσει και όχι εμείς, γι αυτό να είσαι σίγουρος. Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, πρέπει να τσεκάρεις κάποιον αντιπρόσωπο σε μεγάλο δείγμα προιόντων και γκάμας και όχι μεμονωμένα σε ένα ή δύο προιόντα γιατί μπορεί αυτά τα προιόντα να είναι παλιότερα μοντέλα, να είναι σε κάποια προσφορά από την μαμά εταιρεία, να ίσχύει κάποια συγκεκριμένη πολιτική γι αυτά κ.ο.κ. Αυτό που έχω δει εγώ στο Νάκα (αυτά που με ενδιαφέρουν δηλαδή) είναι ότι έχει πολύ καλές τιμές στο software και καθόλου καλές τιμές σε κάποιες επαγγελματικές κάρτες ήχου (σε σχέση πάντα με καταστήματα του εξωτερικού).

Ένα άλλο θέμα που ήθελα να ξαναφέρω στο φως μια και κάποιος σε αυτό το forum το σνόμπαρε, είναι το θέμα της προσωπικής επαφής. Προσωπικά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να έχεις κάποιο άνθρωπο μέσα σε κάποιο κατάστημα που να σε βλέπει εκτός από πελάτη και σα φίλο. Έχεις κάποιον άνθρωπο να μιλάς και να σου προτείνει σωστές λύσεις, πίνεις το καφεδάκι σου, τα λες και άμα λάχει του λες και μία κουβέντα παραπάνω.

Επαναλαμβάνω, αν θέλετε να μπαίνετε σε ένα απρόσωπο μαγαζί, να ζητάτε ένα προιόν συγκεκριμένο, να το παίρνετε και να φεύγετε δικαίωμα σας. Αλλά από την άλλη σκεφτείτε ότι μέσα σε ένα μαγαζί, όσο περισσότερο κάθεσαι τόσο περισσότερα βλέπεις και συνήθως συναντάς και άλλους μουσικούς με τους οποίους μπορείς να ανταλλάξεις απόψεις και να μοιραστείς εμπειρίες.

 
Φίλε tonystar, πάντα χαίρομαι όταν μπαίνω σε ένα μαγαζί και βρίσκω "πορωμένους" πωλητές, που θα σου πουν 2 κουβέντες και ξέρεις ότι έτσι είναι. Δυστυχώς, έχει καιρό να μου τύχει, ειδικά σε θέματα μουσικής τεχνολογίας και software καταλήγω να παίζω τον ρόλο του "ξεναγού" όταν πάω σε κάποια μαγαζιά.

"Αυτό το προγραμματάκι συγχρονίζεται με το άλλο μέσω ReWire, και από το control surface μπορείς να ρυθμίζεις τα Plugins" λέω (ο θεός!) και αφού με κοιτάνε με ικανοποίηση ("τι γαμάτο μηχάνημα έχω στο μαγαζί μου και δεν το είχα πάρει πρέφα"), αρχίζουν τα δικά τους:

"Μα βέβαια, είναι ένα απίθανο μηχάνημα. Σε 12 δόσεις με 6% δεν έρχεται πάνω από 1200 Ευρώ, αν έχεις Eurobank Visa μέχρι 36 δόσεις με σταθερά κυμαινόμενο επιτόκιο και την ρεσεψιονίστρια ανάσκελα."

Ευχαριστώ, γειά σας...!

σας θυμίζει κάτι;

Υ.Γ. και μιας που είπα για ρεψεσιονίστρια, δεν σας σπάει τα νεύρα αυτή η ξανθιά (ένα μαγαζί έχει Reception) που όποτε μπαίνεις μέσα σε ρωτάει που πηγαίνεις; Που θες να πηγαίνω...!

 
Γεράσιμε,αυτο που ειπε ο φιλος παραπανω μαλλον εχει να κανει με την πραγματικη εικονα την οποια θελουν να προσαρμοσουνε στα μαγαζια τους οι αντιπρο-διπλοπρο-τριπλοπρο-πολλαπλοπρο-σωποι.

Βεβαια!Κατοπιν ωριμου σκεψεως και πολλων ωρων συνεδριασεις με το τμημα δημοσιων σχεσεων και marketing των εταιριων αποφασιστικε τα μαγαζια που πουλαγανε μηχανηματα ηχου και μουσικα οργανα,να κανουνε μια καινοτομα αλλαγη,θα ειναι λοιπον απο εδω και στο εξης Καφετεριες οι οποιες θα σερβιρουν καφε και πολυ καλη παρεα,σε ενα ανετο και φιλικο περιβαλλον,και φυσικα θα υπαρχουνε και ιντερνετ ροομσ απο τα οποια θα μπορειτε να κανετε chating αλλα και να ενημερωνεστε για καινουργια μηχανηματα και τιμες και να ψωνιζεται με την καρτα σας ενω τα λετε με τον φιλο σας και πεινετε και το καφεδακι σας.Παρεα θα σου κρατανε οι μεχρι σημερα συνηθισμενοι σε ολουσ εμας πωλητες,στο σερβιρισμα θα ειναι η ρεσεψιονιστριες,οι οποιες θα γινουνε περισσοτερες και οχι μια οπως ειναι τωρα.Οι αντιπροσωποι αλλαζουνε προσωπο κυριες και κυριοι.

Νομιζ πς ειναι καιρος να καταλαβουμε πως οι κοποι τοσων χρονων δεν πηγανε χαμενοι,Αρχιζει να φενεται η πραγματικη προθεση των αντιπροσωπων που τοσο καιρο ταλαιπωρηθηκαν αλλα αντεξαν και στις ποιο συσκολες στιγμες.

Cafe de la vizma

Cafe technology

Software cafe,

Hardware cafe,

Plug in time,

Mc cable,

Mc guitar και αλλα πολλα μαγαζια που δεν εχουνε εκδηλωθει ακομη.

Ασ στυριξουμε λοιπον ολοι μαζι αυτην την αλλαγη.

 
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο' date=' πρέπει να τσεκάρεις κάποιον αντιπρόσωπο σε μεγάλο δείγμα προιόντων και γκάμας και όχι μεμονωμένα σε ένα ή δύο προιόντα γιατί μπορεί αυτά τα προιόντα να είναι παλιότερα μοντέλα, να είναι σε κάποια προσφορά από την μαμά εταιρεία, να ίσχύει κάποια συγκεκριμένη πολιτική γι αυτά κ.ο.κ. Αυτό που έχω δει εγώ στο Νάκα (αυτά που με ενδιαφέρουν δηλαδή) είναι ότι έχει πολύ καλές τιμές στο software και καθόλου καλές τιμές σε κάποιες επαγγελματικές κάρτες ήχου (σε σχέση πάντα με καταστήματα του εξωτερικού).[/quote']
Έχω μπροστά μου 5 καταλόγους 300+ σελιδών που μου στέλνουν δωρεάν μουσικοί οίκοι της Ευρώπης ΔΩΡΕΑΝ. Εδώ, οι περισσότεροι χρεώνουν τους κατλόγους τους και ΔΕΝ γράφουν και τιμές, μόνο κωδικούς προϊόντων. Τεσπα, σου βάζω ΟΤΙ στοίχημα θέλεις πως μπορώ να βρω ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ τιμή σε οτιδήποτε προϊόν μου πεις και ΔΕΝ θα οφείλεται σε χαμηλότερο ΦΠΑ, μέγεθος παραγγελίας, ειδική έκπτωση, b-stock, παλαιότητα μοντέλου κτλ. Σε προκαλώ. Από οποιαδήποτε εταιρεία. Έγραψα ένα παράδειγμα για το Νάκα γιατί μόλις πριν λίγο καιρό έφερε τη συγκεκριμένη κιθάρα στην Ελλάδα και ήταν ιδιαίτερα χτυπητό παράδειγμα. Σου γράφω και για όποιον θέλεις. Αν θέλεις, σου γράφω για τα μικρόφωνα AKG από την Omikron Control, που κάποια μοντέλα (πχ C3000B) τα έχει σχεδόν διπλή τιμή από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ σοβαρό μαγαζί στο εξωτερικό. Αν θέλεις σου γράφω για τα synth της Korg που κάποια μοντέλα το Bon Studio τα έχει 50 % ακριβότερα από άλλους (πχ Triton LE 88, 2832 στο Bon Studio με ΦΠΑ, 1888 στον Thomann με ΦΠΑ... 1 0 0 0 ευρώ διαφορά!). Α, και μη μου πεις για την κατηγορία έκπτωσης τους, άσε, και 30% να κάνουν (χλωμό σε κάποιες κατηγορίες), πάλι χάνω 100-150 χιλιάρικα! Αν θέλεις να σου πω για τις Fender του Στόλλα, τις Godin του Λογοθέτη ή τέλος πάντων για οποιοδήποτε άλλο αντιπρόσωπο (σιγά μη σπαταλάω το χρόνο μου να γράφω για την αφεντομουτσουνάρα τους συνέχεια, ξέρω ότι μας δουλεύουν, λεφτά από εμένα ΔΕΝ παίρνουν). Πες μου, δεν έχω κανένα πρόβλημα, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι εδώ είναι ακριβότερα. Είναι ένα από τα κακά της Τουρκοκρατίας φαίνεται αυτή η κουτοπονηριά μερικών καρχαριών. Πρέπει να βγάλουμε και το καινούριο Mercedάκι εξάλλου.

Ένα άλλο θέμα που ήθελα να ξαναφέρω στο φως μια και κάποιος σε αυτό το forum το σνόμπαρε' date=' είναι το θέμα της προσωπικής επαφής. Προσωπικά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να έχεις κάποιο άνθρωπο μέσα σε κάποιο κατάστημα που να σε βλέπει εκτός από πελάτη και σα φίλο. Έχεις κάποιον άνθρωπο να μιλάς και να σου προτείνει σωστές λύσεις, πίνεις το καφεδάκι σου, τα λες και άμα λάχει του λες και μία κουβέντα παραπάνω. Επαναλαμβάνω, αν θέλετε να μπαίνετε σε ένα απρόσωπο μαγαζί, να ζητάτε ένα προιόν συγκεκριμένο, να το παίρνετε και να φεύγετε δικαίωμα σας. Αλλά από την άλλη σκεφτείτε ότι μέσα σε ένα μαγαζί, όσο περισσότερο κάθεσαι τόσο περισσότερα βλέπεις και συνήθως συναντάς και άλλους μουσικούς με τους οποίους μπορείς να ανταλλάξεις απόψεις και να μοιραστείς εμπειρίες.[/quote']

Εγώ πάλι απεχθάνομαι αυτές τις δήθεν "φιλικές" σχέσεις, που η αρχή και το τέλος τους ορίζονται από το ποσοστό έκπτωσης που κάνει ο μαγαζάτορας. Προτιμώ να είμαι ευθύς με ΟΛΟΥΣ, ανεξάρτητα από το αν χάσω ή κερδίσω στο τέλος. Θα τα έχω καλύτερα με τον εαυτό μου και δεν θα διαιωνίζω αυτό το "παζάρι"... αυτό μετράει. Αν θέλω να πιω καφέ, θα πάω σε μια καφετέρια. Αν θέλω να βγω με τους πραγματικούς φίλους μου, θα τους πάρω τηλέφωνο και θα κανοίσουμε ραντεβού. Αν θέλω να πηδ***, ειδικά σε αυτή την εποχή που οι γυναίκες κάνουν κρα, θα κάνω μια βόλτα. Αν δεν θέλω όμως να με πηδ*****, δε θα αγοράσω από αυτούς. Να τη χ*** την ανθρώπινη επαφή (και καλά), αυτό δεν υφίσταται όταν υπάρχουν χρήματα στη μέση. Υπάρχουν πολλοί (και πολύ καλύτεροι) άλλοι τρόποι να ανταλλάξεις απόψεις και εμπειρίες με μουσικούς και σίγουρα το να κάνεις πιάτσα για ψίχουλα σε στέκια ξερακιανών γραικύλων δεν είναι η προτεινόμενη μέθοδος, τουλάχιστον από εμένα.

Πες μας τώρα και που δουλεύεις.
 
Να συμπληρώσω για το Νάκα... Αν υπάρχουν κάποιες όχι κραυγαλέα ακριβότερες τιμές σε κάποια προϊόντα, είναι γιατί μέσω κάποιων κινήσεων μας στις εταιρείες (πχ RME, Steinberg) τους έβαλαν, χέρι. Το ίδιο και με την Behringer στο Στόλλα. Ειδικά για την τελευταία, είμαι περήφανος που λίγο καιρό μετά από κάποια παράπονα μου έβαλαν στη σελίδα τους προτεινόμενη τιμή ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΕ, ώστε να σταματήσει το δούλεμα.

 
Ε, δεν είναι και ασχημη ΕΚΕΙΝΗ η ξανθιά ... :wink:

 
Φίλε Motard δεν έχω ξαναδεί πιό κομπλεξικό τρόπο γραφής και επαφής σε αυτό το forum, η πήγαινε στην Γερμανία μετανάστης να μπορείς να αγοράζεις σε καλές τιμές η μίλα τουλάχιστον πιό ωραία.

Καταλαβαίνω ότι ίσως να έχεις πρόβλημα με μερικές τιμές αλλά δεν είναι λόγος αυτός να μιλάς καταυτόν τον τρόπο ανώνυμα. Μήπως οι αντιπρόσωποι πρέπει να βάλουν και δωρεάν τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγου γιά μερικούς ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα