Οι Αντιπρόσωποι...

Δεν έχω κάνει ούτε ένα post σε αυτό το θέμα... αλλά ήρθε η ώρα... :)

Αυτόν τον καιρό κάνω "έρευνα αγοράς" γιατί θέλω να αγοράσω synth. Και η αλήθεια είναι ότι είδα τα πέρι αυξημένων τιμών των Ελλήνων αντιπροσώπων. Και για όσους θέλουν συγκεκριμένα παραδείγματα :

Roland V-Synth :

Στόλλας : Τιμή Καταλόγου : 3,040€ ----- Τιμή Μετρητοίς : (περίπου) 2,550€

Keyboardshop.com : 2,210€ + 79.44€(μεταφορικά) = 2,289.44€

Roland Fantom-S88

Στόλλας : Τιμή Καταλόγου : 3,648€ ----- Τιμή Μετρητοίς : (περίπου) 3,100€

Keyboardshop.com : 2,665€ + 113,49€(μεταφορικά) = 2,778,49€

Korg microKorg :

ΒοnStudio : Tιμή Καταλόγου : 637€ ----- Τιμή Μετρητοίς : (περίπου) 540€

Synthplanet.com : 417,30€ + 50,49€(μεταφορικά) = 467,79€

Αυτές ήταν ενδεικτικές τιμές που ισχύουν για τα περισσότερα προϊόντα από Στόλλα και BonStudio. Στο Νάκα, στο ένα προϊόν για το οποίο ρώτησα (Yamaha CRS6x) η ελληνική τιμή νομίζω πως ήταν και καλύτερη από αυτή που βρήκα σε site. Αλλά πέρα από αυτό δε γνωρίζω τίποτα.

Το θέμα είναι όμως πώς τα τελευταία post δεν προσφέρουν τίποτα καινούργιο. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να καταγγέλουμε ότι μας ενοχλεί και στους έλληνες αντιπροσώπους αλλά και στην "μαμά" εταιρία. Κι αν η συλλογική καταγγελία είναι δυνατή θα ήταν πιο αποτελεσματική. Για αυτό όποιος θέλει ας προχωρήσει... εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι μάλλον θα ψωνίσω από το internet, οπότε δεν παραπονιέμαι... ας τους αντιπρόσωπους να παίρνουν μόνοι του τις αποφάσεις τους... εφ'όσον εγώ έχω καλή εναλλακτική, γιατί να σκοτίζομαι;;;

Πάντως, αφήστε τα ειρωνικά/κουτοπόνηρα σχόλια (και από τις δύο μεριές) και δράστε όπως νομίζετε... γιατί με τα βρισίδια σε ένα φόρουμ δε βγαίνει τίποτα, έτσι;;

 
Στα Roland προιόντα, για μετρητα, μπορείς να πιάσεις και 20% στην τιμή καταλόγου στην Roland (Χρύσανθος), στην Μεσογείων δίπλα στο Πεντάγωνο.

Μήπως τελικά θα ήταν πιο χρήσιμο να λεμε σε ποιο ελληνικό μαγαζί βρίσκουμε τις καλλίτερες τιμές ?

(γιατι δεν μπορώ την γκρίνια)

 
Μόλις παρατήρησα οτι ο Στόλλας εβγαλε τον τιμοκατάλογο απο το web site. Αυτό είναι καλό ή κακό αραγε ?

 
Στα Roland προιόντα' date=' για μετρητα, μπορείς να πιάσεις και 20% στην τιμή καταλόγου στην Roland (Χρύσανθος), στην Μεσογείων δίπλα στο Πεντάγωνο.
Μήπως τελικά θα ήταν πιο χρήσιμο να λεμε σε ποιο ελληνικό μαγαζί βρίσκουμε τις καλλίτερες τιμές ?

(γιατι δεν μπορώ την γκρίνια)[/quote']

Από την Μεσογείων είναι οι τιμές μετρητοίς... και είναι περίπου 15% κάτω από την τιμή καταλόγου, και είναι η τιμή που σου δίνει χωρίς παζαρέματα και παρακάλια... και επειδή εγώ δεν είμαι και πολύ του παζαριού δεν το ζόρισα το πράγμα.

Έχεις δίκιο, θα έπρεπε να είχα αναφέρει το μαγαζί.
 
φίλε skatempora + Αγαπητοί Φίλοι

μήπως έχετε ξεχάσει ότι η δουλειά των αντιπροσώπων κανονικά είναι να διαθέτουν τα πράγματα των εταιρειών στα μαγαζιά και όχι να κάνουν τιμές!

Δεν μπορείτε να κάνετε σύγκριση σε τιμές μετρητοίς στο διαδίκτυο και τιμές καταλόγου των εταιρειών (αντιπροσώπων).

Το έχετε καταλάβει αυτό? Στην Ελλάδα μόνο γίνεται αυτό το μπάχαλο να πουλάνε οι αντιπρόσωποι κατευθείαν στο τελικό πελάτη σε τιμές μετρητοίς.

Και γιατί γίνεται αυτό ? Γιατί οι μεγαλύτερες εταιρείες εισαγωγής μουσικών οργάνων δεν κάνουν μόνο χονδρική όπως θα έπρεπε κανονικά, αλλά συνεχίζουν να πωλούν κατευθείαν σε τελικούς πελάτες (όπως στην Βουλγαρία, Σκόπια, Αλβανία δεν διαφέρουμε και πολύ).

Εάν η Yamaha είχε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα που θα έκανε μόνο χονδρική θα πωλούσε πολύ περισσότερο. Το ίδιο φυσικά ισχύει γιά όλες τις μεγάλες μάρκες όπως Roland, Korg, Fender.

Πηγαίνετε στον αντιπρόσωπο της Fender, Korg, Yamaha της Γερμανίας η της Ιταλίας να σας κάνει καλύτερη τιμή , θα σας στείλει σε κάποιους Dealers του για να αγοράσετε απο εκεί αφού οι άνθρωποι δεν κάνουν λιανική πώληση!

Τώρα λοιπόν ότι και να πείτε για τους μεγάλους Έλληνες αντιπροσώπους θα έχετε απόλυτο δίκιο, αφού και στα μαγαζιά θέλουν να πωλούν, αλλά και στους τελικούς χρήστες με 30 % έκπτωση.

Και μην κάνετε χαζές συγκρίσεις τύπου τόσο έχει στο Βέλγιο και στην Γερμανία, γιατί δεν είναι το ίδιο να εισάγει κάποιος 240 Fender 140 η 40 η 10

Η μήπως περιμένετε με όλη αυτή την κρίση στην Ελλάδα, οι εταιρείες να κάνουν μεγάλες εισαγωγές, Μήπως δε έχετε καταλάβει σε πιά χώρα ζείτε ?

Που να τα πουλήσουν φίλοι μου η αγορά είναι μικρή και όσα χριστούγεννα και πάσχα να έχουμε η κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα στην χώρα μας εδώ και πολύ καιρό.

Και αφού λέτε για τιμές έχετε πάει σε super market αυτό τον καιρό

η μήπως σας αγοράζει η μαμά το γάλα σας και δεν ξέρετε που ζείτε?

Έχετε καταλάβει ότι οι τιμές ακινήτων, φαγητού, κόστου ζωής είναι πλέον ίδιες με αυτών της Λοζάννης, του Μονακό και δεν ξέρω και γώ ποιάς άλλης κοσμικής μεγαλούπολης.

Για να συγκρίνετε τιμές δείτε μόνο εάν τελικά είναι ίδιες με αυτές των αντίστοιχων αντιπροσώπων του εξωτερικού (Ευρώπης).

 
Θα ήθελα να πω κάτι σχετικά με το θέμα "αντιπροσωπεία". Βάσει της νομοθεσίας της Ευρωπαικής Ενωσης δεν επιτρέπεται η αποκλειστική αντιπροσώπευση προιόντων απο καμμία εταιρεία που δεν είναι υποκατάστημα της κατασκευάστριας.

Λέω λοιπόν οτι οι εμφανιζόμενοι ως "αντιπρόσωποι" είναι απλώς εταιρείες που λόγω οικονομικής ισχύος αναλαμβάνουν να κάνουν μια μεγάλη εισαγωγή με καλλίτερους όρους λόγω του τζίρου που κάνουν συγκεντρώνοντας τις παραγγελίες των μικρότερων ελληνικών μαγαζιών.

Απο εκει και πέρα διαθέτουν αυτά τα προιόντα στα μικρότερα μαγαζιά προσθέτοντας φυσικά στην αρχική τιμή αγοράς το δικό τους ποσοστό κέρδους, σαν ενδιάμεσοι, και έτσι διαμορφώνεται μία νέα προσαυξημένη "λιανική τιμή" στο σύνολο της ελληνικής αγοράς. Είναι πολύ "πιθανόν" αυτές οι μεγάλες εταιρείες να επιβάλουν, με κάποιο τρόπο, στα μικρότερα μαγαζιά την κατώτερη τιμή που θα πουλάνε τα προιόντα και επίσης αυτός είναι και ο λόγος που πουλάνε και οι ίδιοι λιανική.

Φαντόζομαι ότι θα είναι αρκετά δύσκολο για καποιο μικρό μαγαζί να κάνει ανεξάρτητη απευθείας παραγγελία σε κάποια είδη που πουλάνε καλά και να τα πουλήσει σε σημαντικά χαμηλώτερη τιμή, γιατί έτσι θα "χαλαγε" την σχέση του με τις μεγάλες εταιρείες, που τις έχει ανάγκη διότι μέσω αυτών μπορεί να έχει μεγαλύτερη γκάμα προιόντων διαθέσιμη σε σχετικά λίγες μέρες, κάτι που δύσκολα θα μπορούσε να αντέξει οικονομικά απο μόνο του. Και επειδή η μουσική αγορά είναι πολύ μικρή, σε σχέση με τα ηλεκτρικά είδη ή τα ρούχα για παράδειγμα, μπορεί κανείς να φανταστεί τις συνέπεις ή το ρίσκο που θα πρέπει να αναλάβει κανείς για κάτι τέτοιο.

Τα ίδια πράγματα φυσικά συμβαίνουν και στις πατάτες ...

 
Σωστοοοός!!!!!!!!!!!!! :!: :!:

Και συν τοις άλλοις μεγάλο πρόβλημα είναι στην after sales υποστήριξη όπου αν δεν κάνω λάθος οι "αντιπροσωπίες" μας αναθέτουν πολλές φορές την επισκευή σε πολλά προϊόντα σε τρίτες εταιρίες με αμφίβολη ποιότητα η τεχνογνωσία service, .

¨Εχει τύχει περίπτωση φίλου μου που δέχτηκε δήθεν αντικατάσταση με καινούριο το οποίο ήταν όπως αποδείχτηκε παλιό ανασκευασμένο synth στο οποίο απλά κόλλησαν το ίδιο serial number αυτοκόλλητο (!!!) του χαλασμένου και το δώσαν ως καινούριο. Μεγάλο πρόβλημα

Πολλές φορές δεν νομίζω οτι φταίνε τα μικρά καταστήματα πώλησης τουλάχιστον γι αυτό το ίσως μεμονομένο φαινόμενο, που δεν το νομίζω(το φαινόμενο), αλλα τα μεγαλοκαταστήματα- wanna be dealer, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο Angelos, επικαλούνται δήθεν ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας τους, που προφανώς, γι αυτήν την πολιτική πήραν άδεια απ την........... σημαία :idea:

 
Σωστός ο starbuy.

Συγκρίνετε τιμές αλυσίδων κομπιουτερομάγαζων Ελληνικών και ξένων. Ίδιες τιμές και πολλές φορές φτηνότερα εδώ. Αν υπήρχαν και αλυσίδες μουσικομάγαζων εδώ στην Ελλάδα, το ίδιο πράγμα θα ήταν. Ο ανταγωνισμός θα έφερνε μείωση στις τιμές.

Και μη μου πείτε ότι ο Διαμαντόπουλος (πρώην ή νυν δεν ξέρω Musik Productiv) είναι πολυκατάστημα γιατί θα γελάσω. Μιλάμε για πολυκαταστήματα που να διευθύνονται από μεγάλα κέφάλια. Αν υπήρχαν

καμμιά δεκαριά τότε να δείτε σφαγή που θα έπεφτε. Αλλά δυστυχώς η Χώρα στην οποία ζούμε δεν μπορεί να σηκώσει ούτε ένα τέτοιο πολυκατάστημα. Η κρίση στην αγορά είναι φοβερή.΄Όλα αυτά είναι μία αλυσίδα. Αν υπήρχε έντονη κινητικότητα στο μουσικό χώρο να είστε σίγουροι ότι θα υπήρχαν και τέτοια πολυκαταστήματα με αποτελέσματα ευεργετικά για εμάς και για την οικονομία.

Όσο για το φίλο Angelo, έχω να πω ότι ναι μεν ο νόμος περί αποκλειστικότητας υφίσταται, αλλά άντε εσύ σαν νέο κατάστημα να ψωνίσεις από την μαμά Yamaha. Θα σου δώσουν εμπόρευμα; Μάλλον όχι. Και κατά τη γνώμη μου έτσι πρέπει. Όταν ο άλλος έχει φτύσει αίμα, χρόνια ολόκληρα να στήσει ένα όνομα στην Ελληνική αγορά (δεν μιλάω για Yamaha ή άλλες μεγάλες εταιρείες), με έξοδα διαφημίσεων, εκθέσεις, παρουσιάσεις κ.α., δεν μπορεί μετά από λίγα χρόνια όταν αυτό το όνομα έχει γίνει ήδη γνωστό στην αγορά να έρθει ένας τρίτος πονηρός που μυρίστηκε χρήμα και να επωφεληθεί και αυτός απευθείας. ΑΠό την άλλη βέβαια μιλάμε για ένα είδος μονοπωλίου που οδηγεί συνήθως σε άσχημη τιμολογιακή πολιτική.

 
Φίλε starbuy παρεξήγησες. Εγώ δεν ασχολήθηκα με τους λόγους που οδηγούν τους αντιπροσώπους και τα καταστήματα στην Ελλάδα σε αύξηση των τιμών. Απλά ανέφερα μερικά παραδείγματα απευθυνόμενος σε όσους έδειξαν δυσπιστία σχετικά με το αν οι ελληνικές τιμές είναι πράγματι αυξημένες.

Επαναλαμβάνω πως δεν παραπονιέμαι. Αν ο τάδε αντιπρόσωπος πιστεύει πως θα κερδίσει παραπάνω πουλώντας πιο ακριβά, εγώ σίγουρα δεν είμαι κατάλληλος να το κρίνω. Μουσικός είμαι, όχι έμπορος. Και στην τελική, εγώ ψάχνω την χαμηλότερη δυνατή τιμή, και εφ'όσον έχω πρόσβαση σε on-line καταστήματα που μου τη δίνουν (την καλύτερη τιμή), ψωνίζω από'κεί και είμαι ευχαριστημένος.

Σημείωση : Προφανώς το keyboardshop.com στοκάρει τεράστιες ποσότητες προϊόντων (εφ'όσον πουλάει σε όλον τον κόσμο), οπότε επιτυγχάνει καλύτερες τιμές αγοράς από τις εταιρίες (την Roland εν προκειμένω). Ο Στόλλας από την άλλη δεν έχει αυτή τη δυνατότητα αφού το αγοραστικό του κοινό αρχίζει και τελειώνει στους Έλληνες. Ειλικρινά, μου φαίνεται πολύ λογικό το γεγονός ότι ο Στόλλας πουλάει πιο ακριβά. Τώρα δεν ξέρω αν είναι δικαιολογημένη η τόσο μεγάλη διαφορά, αλλά δε με απασχολεί κι όλας. Εγώ απλά επιλέγω αυτό που με συμφέρει περισσότερο.

 
Μιας και αναφέρατε την Roland, όσοι ενδιαφέρεστε να αγοράσετε σας προτείνω να κάνετε μία βόλτα από την Roland στην Φειδίου (αρ. 2 νομίζω). Ο άνθρωπος ξέρει και έχω πάρει σε πολύ καλές τιμές.

Σχετικά με τα υπόλοιπα. όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Αν λέει όμως ο καθένας την εμπειρία του για να μαθαίνουν και οι υπόλοιποι.

Φιλικά,

Γεράσιμος

 
Ο Γεράσιμος έχει δίκιο για το κατάστημα στη Φειδίου 2. Αυτό είναι ουσιαστικά είναι το service της Roland, και το μαγαζί το έχει ο Μανώλης Χναράκης ο οποίος είναι ο αρχαιότερος εν Ελλάδι (απ' ότι ξέρω) που ασχολείται με Roland και ξέρει τα πάντα. Μιλάμε από την εποχή του Juno 60 για όσους θυμούνται. Τιμές δεν έχει και πολύ καλές αλλά απ' ότι ξέρω κάνει καλές εκπτώσεις.

 
Το άλλο μαγαζί που έχει Roland στην Αλεξάνδρας είναι αντιπρόσωπος του Στόλλα η της Roland ?

Είδα ότι έχουν καλύτερες τιμές απο το μαγαζί της Πάτρας

 
Στην Αλεξάνδρας ήταν παλιά η αντιπροσωπεία πριν την πάρει ο Στόλλας.

Τώρα δεν ξέρω.

 
Ο Δημητριάδης στην Αλεξάνδρας όντως ήταν παλιά ο αντιπρόσωπος. Εξακολουθεί να φέρνει όμως από κάποια εταιρεία του εξωτερικού (όχι από τη Roland) και κάνει "σπάσιμο" στο Στόλλα με τις τιμές του. Αυτό είναι και ένα μικρό παράδειγμα του ανταγωνισμού που λέγαμε. Αν βρισκόταν και 2-3 ακόμα να φέρνουν Roland απ' έξω, οι τιμές θα ήταν ακόμα καλύτερες.

 
θα μπορουσε καποιος να δωσει μερικες πληροφοριες για το καταστημα του δημητριαδη στην αλεξανδρας?

τηλ

διευθυνση

website αν υπαρχει

ευχαριστω

 
Να σας ρωτήσω κάτι

επειδή έχετε εξαντλήσει το θέμα των αντιπροσώπων μήπως θα ήταν προτιμότερο να εξαντλήσετε και θέματα τεχνικού τύπου όπως πολύ σωστά έχει αρχίσει να κάνει το Sound maker (Forum).

Τι θα λέγατε εάν ανοίγαμε μια συζήτηση για το πειρατικό λογισμικό ?

Μήπως ενδιαφέρεται κανείς ?

 
Να σας ρωτήσω κάτιεπειδή έχετε εξαντλήσει το θέμα των αντιπροσώπων μήπως θα ήταν προτιμότερο να εξαντλήσετε και θέματα τεχνικού τύπου όπως πολύ σωστά έχει αρχίσει να κάνει το Sound maker (Forum).
Αν έχεις κάποια συγκεκριμένη τεχνική απορία μπορείς να ρωτήσεις' date=' α(ντι)πρόσωπε.

Τι θα λέγατε εάν ανοίγαμε μια συζήτηση για το πειρατικό λογισμικό ?
Γιατί δεν την ανοίγεις; Και να σχολιάσεις και την "μούτζα" που "σκοτώνει την μουσική" σε παρακαλώ.

Γεράσιμος

 
Να σας ρωτήσω κάτι επειδή έχετε εξαντλήσει το θέμα των αντιπροσώπων μήπως θα ήταν προτιμότερο να εξαντλήσετε και θέματα τεχνικού τύπου όπως πολύ σωστά έχει αρχίσει να κάνει το Sound maker (Forum).Τι θα λέγατε εάν ανοίγαμε μια συζήτηση για το πειρατικό λογισμικό ?

Μήπως ενδιαφέρεται κανείς ?
Αγαπητέ "αντιπρόσωπε" το forum του noiz είναι ανοιχτό στα πάντα.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις ένα νέο topic με το θέμα που σε ενδιαφέρει. (πχ πειρατία και γιατί υπάρχει...)

Το παρόν ασχολείται με άλλο θέμα που επίσης μας αφορά και δεν έχει ακουμπίσει άλλο έντυπο... :!: :?:

Ευτυχώς που υπάρχει και αυτό το βήμα στο noiz και μπορείς να δείς και την άποψη των πελατών σου.

Διότι δεν πρόκειται για οργανωμένη ομάδα αντιεξουσιαστικού αγώνα...

Είναι αυθόρμητες απόψεις και εμπειρίες.

Μπορεί να υπάρχουν μερικές άκομψες τοποθετήσεις στο θέμα, αλλά μπορείς να βγάλεις τα συμπεράσματα σου.

Θα έλεγα πως πρόκειται για μια δωρεάν έρευνα αγοράς για όσους ενδιαφέρονται.

Και προσωπικά έχω δεί αρκετούς συνάδελφους σου να ανταποκρίνονται.

 
Εχει πλακα να βγαινουν οι αντιπροσωποι να μαζεψουν τα αμαζευτα. Γιατί δεν λένε και πόσο περιθώριο κέρδους δίνουν στους εμπόρους; Είναι, ας πούμε, μίνιμουμ, 50%, 60%, 70%, ή κάτι άλλο;

Πως γίνεται η "έκπτωση" για μετρητά και συνήθως μετά από παζάρι να είναι 10-15%, όταν τα ξένα μαγαζιά δίνουν πανεύκολα 30% και βάλε και μάλιστα χωρίς παζάρι;

Ποιά είναι η τιμή των demo κομματιών; Ποιά είναι η τιμή των μεταχειρισμένων; Γιατί ειδικά στην Ελλάδα η τιμή που θεσπίζει ο εισαγωγέας είναι απαράβατη;

Για κάποιον εξυπνο (μάλλον από Πελλοπόνησο μεριά) που είπε ότι γίνονται εύκολα εκπτώσεις, θέλει να του πω μαγαζιά που μου είπαν για κιθάρες και ενισχυτές ότι "δεν μπορούμε να κάνουμε έκπτωση γιατί ο τάδε αντιπρόσωπος θεσπίζει τις τιμές που πουλάμε";

Μπορεί κάποιος να μας πει για έναν αντιπρόσωπο που φτώχυνε; Γιατί εγώ βλέπω όλοι να φτιάχνουν καινούργια κτίρια και εγκαταστάσεις. Όσο για τις κλάψες τύπου "πληρώσαμε πολύ φόρο και τελωνείο" μήπως μπορούν να μας πουν και πόσα έβγαλαν από τις συγκεκριμένες παρτίδες; Ή μήπως τις πούλησαν και με χασούρα για το καλό του Έλληνα μουσικόφιλου;

Τι να λυπηθούμε λοιπόν; Μιά χούφτα μαγαζιά λυσσάνε ποιό θα φάει το άλλο και θα στραγγίξει περισσότερο τον "πελάτη" που μαζεύει δεκάρα δεκάρα τα χρήματά του για να του τα πάρουν αυτοί; Και να κλείσουν όλα τι έγινε; Μπαίνουμε στο Ίντερνετ και βρίσκουμε ότι θέλουμε στις καλύτερες τιμές. Ούτε να μπλέκεσαι με ημιμαθείς που θέλουν να τους προσκυνήσεις λες και είναι μοναδικοί, ούτε να ανέχεσαι τον κάθε αμαθή που πάει να σου κάνει τον έξυπνο.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα