Ο Σταματης Μεσημερης συνεχιστης του Ασιμου

καλα ρε παιδια' date=' ειστε πολυ κακοι :lol: :lol: :lol: (συνεχιστε ομως γιατι και γω την ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ αυτην την παρεα.)
παντως υπαρχουν και πιο σοβαρες μορφες στην ελληνικη σκηνη...

[img']http://www.geocities.com/diafana_krina_gr_photos/aeras_24-10-03/21.jpg[/img]
ρε τι μου θυμιζει αυτη η κιθαρα,τι μου θυμιζει! :D
Τι σου θυμίζει? Τι σου θυμίζει?

Rockinger_elavd_1.jpg


:lol: :lol:

σωστος αλλα αλλο πραγμα εννοουσα :wink:

(μην ευλογαμε και τα γενια μας αλλα η κιθαρουλα αυτη ηταν καποτε δικη μου & την εχω φτιαξει/μετατρεψει εγω με τα χερακια μου :wink: )

 
παντως ρε παιδια,προσωπικα μου αρεσει ο παπακωνσταντινου (κυριως οι πρωτες του δουλειες) ,οσον αφορα τον μαχαιριτσα,εχει κι αυτος μερικα ωραια κομματια.

απο την αλλη θα συμφωνησω οσον αφορα την μυθοποιηση ατομων που πολλες φορες μονο πρωτυπα δεν μπορουν να θεωρηθουν οπως επισης και για τις αθλιες παραγωγες κτλ κτλ

 
Ok Layla, εγώ τον ξέρω το Μεσημέρη γύρω στα 20 χρόνια. Μάλιστα σε αντίθεση με κάποιους άλλους φίλους εδω, ήμουν τόσο ανώριμος μουσικά που έπαιζα κι όλας τραγούδια του που είπε ο Βασίλης. Όπως έπαιζα και του ¶σιμου, αλλά και του άλλου μεγάλου great rock symbol, απο την εποχή του στους Τερμίτες και όχι μόνο.

Αλλά ήταν άλλες εποχές τότε. Με το να λες ότι είναι συνεχιστής του ¶σιμου σήμερα, δεν κάνεις τίποτα άλλο παρά μια μεγάλη άγευστη σούπα. Τα πράγματα και στην Ελλάδα, αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη χωρα είναι νομίζω απλά. Ή παίζεις το παιχνίδι που πρέπει και γίνεσαι γνωστός, ή όχι και μένεις περιθώριο.

Η ερώτηση που θέλω να σου κάνω είναι, έχεις σκεφθεί ποτέ ότι ίσως να ήταν επιλογή του η στάση που κράτησε;

 
Φίλε[η] η εξήγηση αυτή που δίνεις και δεν είχε περάσει από τη σκέψη μου αλλά και μου φαίνεται [τώρα] πολύ εύστοχη.Πράγματι μπορεί να είναι και έτσι.Ούτως ή άλλως χαίρομαι και για το ενδιαφέρον των υπόλοιπων μελών που με τίμησαν με τη προσοχή τους αλλά και γιατί η δική μου τοποθέτηση έδωσε την ευκαιρία και τη χαρά να επικοινωνήσω με κάποιον μουσικό που έπαιξε με τον Σταμάτη.Να είσαι καλά

 
1)αυτο που με προβληματιζει' date=' ειναι πως μια παρεα, Β παπακωνστανυινου, Τσακνης, Μαχαιριτσας, Κατσιμιχα, Πλιατσικας και λοιποι, επι της ουσιας εχουν παρει το χρησμα απο τους εαυτους τους να θεωρουνται ποιοτικοι και σκεπτομενοι καλλιτεχνες που σωζουν την ελληνικη μουσικη απο την υποκουλτουρα που κυριαρχει.

2)κατα βαση, ολο αυτο το συναφι δεν εχει προσφερει τιποτα μουσικα, παρα μπαγιατικες ιδεες, κακες ενορχηστρωσεις, δηθεν και απολυτα ξεπερασμενο στιχο και μονο πισω μουσικα μπορει να οδηγησει καποιον που ασχολειται μονο με την μουσικη αυτη.

[/quote']

Οσον αφορα το πρωτο σκελος αυτου του τροπου σκεψης εχω να πω πως εν μερει με βρισκει συμφωνο.....Οπως με βρισκει συμφωνο και το γεγονος οτι εν ετει 2006 σαφως δεν μπορεις να πιστευεις οτι πας μπροστα μουσικα ακουγοντας τα Χαιρετισματα.........

Για το δευτερο.......8O 8O 8O 8O 8O 8O

Τι να πω.....μηπως εχουμε καβαλησει λιγο το καλαμι????(οχι προσωπικα εσυ mechmg93....... απλα πηρα αφορμη απο τα λεγομενα σου και τον ολο μηδενισμο και ελιτισμο που βλεπω οτι διακατεχει ορισμενους)......φαινεται πως ο καθενας απο εμας εδω μεσα γραφει περι τα 5 τραγουδια το μηνα, ειναι ταυτοχρονα αψογος στιχουργος, και εχει βγαλει παραπανω απο ενα δισκο τον οποιο τον τραγουδανε ακομα και σημερα πιτσιρικια που τοτε ηταν αγεννητα. Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Roger Waters εχει πει πως δυστυχως τα τραγουδια δεν μεγαλωνουν πανω στα δεντρα, και πως τελικα το μονο που μετραει στη μουσικη ειναι το ποσο καταφερνει να αγγιξει τον κοσμο που θα την ακουσει......... Αν εχετε καταφερει να ειστε τοσο παραγωγικοι οσοι καταφερνεστε με τοση απαξιωση(σιγα μη σκισετε και κανα καλτσον) απεναντι στη προαναφερθεισα πενταδα (αυτην ή και αλλων ομολογων τους), ωστε να εχετε το δικο σας δεντρο που να γενναει τραγουδια, και να εχετε ακουστει απο εκατομυρρια κοσμο ε τι να πω τοτε.....κι εγω μαζι σας......ας πετροβολησουμε τους Μαχαιριτσες κ.λ.π Ρεεεεεεεεεεεεε σοβαρευτειτεεεεεεεεεεεεεεεεεε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
 
Αν πρόκειται να κρίνουμε το πόσο κόσμο αγγίζουν τα τραγούδια για να αποφανθούμε για την ποιότητα και την "επιτυχία" τους, τότε η σύγχρονη Ελλάδα είναι ένα μηδενικό και τίποτα παραπάνω! Προσωπικά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι τα τραγούδια του Φοίβου είναι το απαύγασμα της μουσικής τέχνης. Κι όμως, η πλειοψηφία των Ελλήνων τα ασπάζεται και όπως φαίνεται εκφράζεται και μέσω αυτών! 8O

Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πω ότι η ποιοτική μουσική είναι κάτι ελιτίστικο και για λίγους. Αλλά και το τι ακούει ο κόσμος δεν είναι πάντα το πιο αξιόπιστο κριτήριο. Πάντως, σωστό ήταν αυτό περί ισοπέδωσης και απαξίωσης πολύ κόσμου... :wink:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο άλμπουμ "Amused To Death" (Roger Waters), o Waters έχει ένα τραγούδι που λέγεται "It's a miracle". Η τελευταία στροφή των στίχων του, είναι ένα υβρεολόγιο για τον Andrew Lloyd Weber (Jesus Christ Superstar, Cats, Phantom Of The Opera) από το οποίο παραθέτω μερικά διαμάντια για σένα fenderiarhs:

"And Lloyd Wever's awful stuff runs for years and years and years".

"And the piano lid comes down and breaks his fucking fingers. It's a miracle!"

(όποιος θέλει μετάφραση, το λέει).

Τώρα, σίγουρα ο Weber θα συμφωνούσε με τον Waters ότι τα τραγούδια δεν φυτρώνουν στα δέντρα - είναι και οι δυό τους τρομερά επιτυχημένοι σε αυτό που κάνουνε άρα μάλλον δεν πιστεύουν τέτοιες κοτσάνες. Αυτό όμως δεν εμποδίζει τον Waters να βρίσει στεγνά τη μουσική του Weber, όχι μέσα από το noiz, αλλά μέσα από έναν κανονικότατο δίσκο του, ο οποίος θα μείνει στην ιστορία σαν ντοκουμέντο απρόκλητης επίθεσης.

Πως ερμηνεύονται τα παραπάνω; Είναι απλό. Οι μουσικοί δεν είναι συνδικαλιστές της ΔΕΗ που θα διστάσουν να τσακίσουν ένα συνάδερφο αν κρίνουν ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Αντίθετα, επειδή παραμένουν πρωτίστως ακροατές, δικαιούνται και μάλιστα είναι υποχρεωμένοι να κρατάνε τις αποστάσεις τους από οτιδήποτε αντιλαμβάνονται σαν κάλπικο ή ψευδεπίγραφο.

Εγώ δεν ακούω σύγχρονη ελληνική μουσική και δεν με πολυνοιάζει ούτε ο Μαχαιρίτσας, ούτε ο Μεσημέρης. Αλλά θυμάμαι πολύ καθαρά όταν είχε βγει ο δίσκος "Αμαρτωλή Μαρία" που του έπαιρναν του Μαχαιρίτσα συνέντευξη στο Ποπ και Ροκ, όπου δεν απέκρουε κατά κανένα τρόπο τις ανόητες κολακίες του δημοσιογράφου, ο οποίος βιαζόταν να βαφτίσει "ελληνικό ροκ" οτιδήποτε δεν παιζόταν με μπαγλαμάδες (μάλιστα, την ίδια περίοδο, βιαζόντουσαν να βαφτίσουν "ρεμπέτικο" οτιδήποτε παιζόταν όντως με μπαγλαμάδες - νάυλον ντέφια και ψόφια κέφια που έλεγε και η Σπυριδούλα).

Σήμερα, 20 χρόνια μετά (και βάλε) είναι σαφές ότι όλοι αυτοί απλά διεκδικούσαν μία θέση κάτω από τον ήλιο της "έντεχνης" αποβλάκωσης (σόρυ για την βαρειά κουβέντα), εξαργυρούμενης σε φεστιβάλ της ΚΝΕ (κυρίως). Καλά έκανα λοιπόν και άκουγα Waters (αλλά και A.L.Weber) στο μεταξύ - όλα αυτά μέχρι να βγει το London Calling, το Pornography και το Remain in Light.

 
Για το δευτερο.......8O 8O 8O 8O 8O 8O Τι να πω.....μηπως εχουμε καβαλησει λιγο το καλαμι????(οχι προσωπικα εσυ mechmg93....... απλα πηρα αφορμη απο τα λεγομενα σου και τον ολο μηδενισμο και ελιτισμο που βλεπω οτι διακατεχει ορισμενους)......φαινεται πως ο καθενας απο εμας εδω μεσα γραφει περι τα 5 τραγουδια το μηνα' date=' ειναι ταυτοχρονα αψογος στιχουργος, και εχει βγαλει παραπανω απο ενα δισκο τον οποιο τον τραγουδανε ακομα και σημερα πιτσιρικια που τοτε ηταν αγεννητα.[/quote']

ισως εχω μηδενηστικη αποψη πανω στο θεμα αυτο, αλλα οτι γραφω το πιστευω απολυτα.

μπορει να φταινε τα ακουσματα μου. ακουγοντας radiohead, tindersticks,nick cave, g.y.be., tool, joy division,sunnyboys,anathema,mogwai, deus,portishead,Xατζιδακη, λαικεδελικα(Θ παπακωνσταντινου),μαλαμα,διαφανα κρινα,closer, bokomolech,sigmatropic κλπ κλπ, μετα ολη αυτη η παρεα του μαχαιριτσα και των λοιπων μου φαiνεται πολυ λιγη.

και σκοπιμα δεν αναφερω pink floyd κλπ γιατι καθε συγκριση θα ηταν αστεια.

μπορει να ειμαι κακος μουσικος και μαλλον ετσι θα παραμεινω, αλλα πιστευω οτι πολλοι απο σας εδω μεσα ηδη κανετε πολυ καλυτερη μουσικη απο την εν λογω παρεα :wink:

και επειδη απο τον γραπτο λογο γινονται και παρεξηγησεις,

φιλικα παντα :wink:
 
Αφού η συζήτηση έχει ήδη ξεφύγει από το θέμα, μήπως να αναφέρουμε καλλιτέχνες από την σύγχρονη ελληνική σκηνή που κρίνουμε αξιόλογους?

Για παράδειγμα, το Σάββατο πήγα σε μια συναυλία των Deus ex Machina στο after dark... πολύ μικρός χώρος για live, αλλά πέρασα 1000 φορές καλύτερα από συναυλίες διάφορων άλλων "μεγάλων" συγκροτημάτων σε συναυλιακούς χώρους (με το 5πλάσιο εισητήριο)... επίσης με το που μπήκα στο μαγαζί είπα "εδω μέσα σκατά ήχο θα έχουν" αλλά ήταν καλύτερος από συναυλίες που έχω πάει στο Ρόδον...

Μπορώ να πω πως όταν ήμουν μικρότερος μου ψιλοάρεσε ο Παπακωσταντίνου, ο οποίος πλέον μόνο κοιτάει αν του πέτυχε η βαφή, αλλά τον Μαχαιρίτσα και το Νταλάρα ποτέ δε τους χώνεψα...

Για να μη ξεφύγω εντελώς από το θέμα... την εκτέλεση του Ελλάς από τον Μεσημέρη την έχω ακούσει (αν και δε θυμόμουν καν το όνομα του) και δε μου πολυάρεσε. (άσχετο: έχει ακούσει κανείς αυτή των Grave Digger?). Απλά πρέπει να ασχοληθείς... στο ράδιο υπάρχουν εκπομπές που ασχολούνται με την εγχώρια σκηνή. Αρκετές φορές ακούς σε κάνα MAD για κάποιο συγκροτημα και λες "όταν τους είχα ακούσει αυτους εγώ..." για παράδειγμα οι Δυτικές Συνοικίες πρίν γίνουν γνωστοί, ακουγόταν 1-2 χρόνια το χιτάκι τους στο ράδιο.

 
Πολύ γκρίνια βλέπω γύρω από το θέμα. Aν δεν μας αφορά η αποκαλούμενη ελληνική ροκ σκηνή, τοτε γιατί ασχολούμαστε συνέχεια μαζί της???

Xρόνια τώρα που διαβάζω το φόρουμ - κι ας είμαι νέο μέλος - βλέπω οτι αρκετά μέλη αυτοπροσδιορίζονται μέσα από τη γνώστή καραμέλα "οι πραγματικά αξιολογοι μένουν στην απ'όξω, τους πετάει το σύστημα" (προφανώς εννοώντας και τον εαυτό τους). Eπί αυτού λοιπόν:

1) όπως διάβασα σε κάποιο ποστ, πολύ σωστά: O κάθε μουσικός παίρνει αυτό που του αξίζει

2) αυτό που θεωρώ εγώ φρίκη, για κάποιον άλλο είναι θεϊκό (βλ. Tερλέγκας), άρα δεν πρέπει να πιστεύουμε ότι το σύμπαν γυρίζει από τη δική μας μουσική κοσμοθεωρία

3) όποιος από εμάς γράφει μουσική, να ενδιαφερθεί μόνο για τη δουλειά του και όχι για αυτή μέσω του τι κάνουν οι άλλοι! Όχι αφορισμοί και στυλάκι υπεράνω, διότι συχνά κατεβάζω μουσικά κομμάτια από τα μέλη του NOIZ που κατά 90% είναι (για εμένα) άσχημα, ενώ στη συνέχεια διαβάζω "μπράβο μεγάλε"!!! Aπό αυτούς που αφορίζουν όλους τους άλλους!!!

 
όποιος από εμάς γράφει μουσική' date=' να ενδιαφερθεί μόνο για τη δουλειά του και όχι για αυτή μέσω του τι κάνουν οι άλλοι! Όχι αφορισμοί και στυλάκι υπεράνω, διότι συχνά κατεβάζω μουσικά κομμάτια από τα μέλη του NOIZ που κατά 90% είναι (για εμένα) άσχημα, ενώ στη συνέχεια διαβάζω "μπράβο μεγάλε"!!! Aπό αυτούς που αφορίζουν όλους τους άλλους!!![/quote']
Σε όλους του καλλιτεχνικούς κύκλους που έχω αναμιχθεί υπάρχει κριτική στάση. Δεν καταλαβαίνω γιατί στους μουσικούς θα έπρεπε να γίνεται κάτι διαφορετικό.

Οι φράσεις του στυλ "μπράβο μεγάλε" είναι όντως υπερβολικές μερικές φορές, αλλά μην ξεχνάς ότι εδώ απλώς μερικοί μοιράζονται μαζί μας κάποιες προσπάθειές τους, όχι κάποιο τελειωμένο δισκογραφικό προϊόν. Οπότε υπάρχει επιείκια, δεν χρειάζεται να εξαντλούμε την αυστηρότητά μας σε προσπάθειες. Αν αύριο κάποιος εδώ δηλώσει συνεχιστής του Bob Dylan (π.χ.) θα αντιμετωπιστεί ανάλογα.
 
Σε όλους του καλλιτεχνικούς κύκλους που έχω αναμιχθεί υπάρχει κριτική στάση. Δεν καταλαβαίνω γιατί στους μουσικούς θα έπρεπε να γίνεται κάτι διαφορετικό.

Οι φράσεις του στυλ "μπράβο μεγάλε" είναι όντως υπερβολικές μερικές φορές' date=' αλλά μην ξεχνάς ότι εδώ απλώς μερικοί μοιράζονται μαζί μας κάποιες προσπάθειές τους, όχι κάποιο τελειωμένο δισκογραφικό προϊόν. Οπότε υπάρχει επιείκια, δεν χρειάζεται να εξαντλούμε την αυστηρότητά μας σε προσπάθειες. Αν αύριο κάποιος εδώ δηλώσει συνεχιστής του Bob Dylan (π.χ.) θα αντιμετωπιστεί ανάλογα.[/quote']

Oκ έχεις δίκιο, υπάρχει και πρέπει να υπάρχει η κριτική στάση απέναντι στη μουσική που ακούμε.

Eγώ αναφερόμουν συγκεκριμένα στους δημόσιους κατήγορους, που λοιδωρούν κάτι, γιατί μόνο μέσω αυτής της στάσης προσδιορίζονται μουσικά (και γενικότερα). Kαι σαν παραδειγμα είπα οτι, ναι μεν κάποιος έχει υφάκι και ξερολισμό, αλλά όταν ακούω δείγμα της δουλειάς του, ακούω μετριότητες ή ακόμα χειρότερα ομφαλοσκοπικά κομμάτια...
 
Φίλε[η] nizz έχω ακούσει την εκτέλεση''διασκευή" του ΕΛΛΑΣ από τους GRAVE DIGGER [στο Ρόδο] και εκτός όλων των άλλων ένοιωσα μεγάλη συγκίνηση[θέλω να πιστεύω όχι εθνοσυγκινησιακή]που απέδωσαν το τραγούδι με τους πρωτογενείς Ελληνικούς στίχους[όπως μάλιστα μου είπαν δυό μέλη του συγκροτήματος μετά τη συναυλία στα καμαρίνια αυτό έγινε μετά από προτροπή του Σταμάτη Μεσημέρη..δεν ξέρω αν αυτό είναι αλήθεια ή όχι..].

Θεωρώ όμως ακόμα πιό σημαντικό που ο Σταμάτης δε βγήκε ούτε να το διαφημίσει ούτε και να αυτοδιαφημισθεί[όπως γίνεται σε κάθε ευκαιρία με δημιουργούς που σπανίως είχαν τη τύχη ξένοι καλλιτέχνες να διαλέξουν τραγούδια τους δοσμένα στη πρωτογενή τους γλώσσα]

Δεν με πειράζει που ίσως κάποια μέλη με θεωρήσουν "ότι κολλάω πάλι σε στερεότυπα και σε ετικέττες συρμού"αλλά θέλοντας και μή επιστρέφω στο "πώς μπορεί ένας δημιουργός[επαγγελματίας ή ερασιτέχνης αδιάφορο] να εξοστρακιστεί[άσχετα αν γουστάρει τη μεγάλη δημοσιότητα ή όχι]

στη γωνία και να αρχίσει να σαλεύει".

Κανένα μέσο δηλαδή δε θεώρησε ότι κάτι τρέχει με το δημιουργό αυτό;['οπως ακριβώς και με ελάχιστους άλλους].Με πληγώνει[λόγω προσωπικής αδυναμίας ίσως]ότι τα περισσότερα σχόλια για τον Ασιμο δεν ήταν επί της ουσίας τουν έργου του["τρελλός,χαβαλές,κυνικός,αλλοπρόσαλος κλπ].Μήπως πρέπει όμως να αναρωτηθύμε όχι πιά κοινωνικά ρεύματα μας σπρώχνουν απλά προς τα εκεί αλλά τις δικές μας ευθύνες;Αν δηλαδή τότε κάποιοι απαιτούσαν δε ξέρω με ποιούς τρόπους ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ή ΤΟ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΤΟΥ αλλά μια ευρύτερη και ουσιαστικότερη γνωριμία και επικοινωνία μαζί του[πέρα από τις εντυπώσεις σε προσωπική εμπειρία του καθενός]τα πράγματα μπορεί και να ήταν αλλοιώς[για τον Νικόλα,το έργο του,και για μάς].

Παθιάζομαι πάλι και κάποιοι ίσως και να χρειάζεται να με συνετήσουν ξανά

αλλά την ευθύνη δε τη ρίχνω στο σύστημα αλλά κυρίως σε μας που ενώ θεωρητικά ζούμε[έντονες στιγμές συγκινήσεις και ταξίδια] με κάποιους καλλιτέχνες που μας εκφράζουν δε ξέρω τελικά αν κάνουμε αυτό το κάτι παραπάνω για το οξυγόνο που χρειάζονται[άσχετα αν μας το ζητούν,αν το θέλουν και αν είναι δική τους επιλογή να βρίσκονται εκτός συνόρων.

Τούτο με απασχολεί περισσότερο όχι για τον Μεσημέρη μιά και δε μιλάω εξονόματός,όσο για τόσους μουσικούς-στιχουργούς-ερμηνευτές που έχουν γύρω τους ή αυλικούς ή σε μεγάλη απόσταση φιλάθλους...Και προσωπικά προτιμώ ΄να είμαι"με τους οπαδούς μιας ταξιδιάρικης μουσικής κατάδυσης"παρά με αυλικούς ή με φιλάθλους μιας θεωρίας που μηδενίζει σχεδόν τους πάντες.Πολύ φιλικά

 
Θεωρώ όμως ακόμα πιό σημαντικό που ο Σταμάτης δε βγήκε ούτε να το διαφημίσει ούτε και να αυτοδιαφημισθεί[όπως γίνεται σε κάθε ευκαιρία με δημιουργούς που σπανίως είχαν τη τύχη ξένοι καλλιτέχνες να διαλέξουν τραγούδια τους δοσμένα στη πρωτογενή τους γλώσσα]
Kαι πολύ καλά έκανε!!!

Tο θέμα που είναι??? δεν καταλαβαίνω...

Ωραία, υπάρχει ο γιγαντισμός κάποιων εταιριών που προωθούν ένα συγκεκριμένο είδος ακούσματος, η τηλεόραση που το υποστηρίζει κλπ κλπ κλπ.

Eσύ, εγώ, κάποιοι, ακούμε και αναζητούμε (και) πέρα από αυτά και ξέρουμε και εκτιμούμε τον κάθε μουσικό που κινείται σε άλλους δρόμους KAI AKPIBΩΣ EKEI EINAI KAI H ΔIAΦOPA TOYΣ!!!!

Aυτό το χώρο διεκδικούν και αυτόν έχουν!!!! Aν ήθελαν περισσότερο χώρο, θα έκαναν άλλα πράγματα!!!!

PEZOYMέ: Δεν βάζει κανείς τρικλοποδιές (τουλάχιστον σημαντικές) σε κανέναν, ούτε οι εταιρίες εξυπηρετουν κάνενα σκοτεινό έργο. Aπλά βγάζουν λεφτά! Όποιος είναι καλός και/ή κάνει κάτι που μας αφορά, τον μαθαίνουμε, αργά ή γρήγορα.-

 
A, και κάτι ακόμα προς τον φίλο (ή φίλη) που ξεκίνησε το θέμα:

Eπειδή υποπτευομαι πως ίσως περισσότερο από τη μουσική του, σε εξιτάρει το ίδιο άτομο (για το οποίο μιλάμε), σε συμβουλεύω το εξής: Mείνε στη μουσική του! Όσο λιγότερο παραμυθιάζεσαι με προσωπικότητες, τόσο λιγότερο ξενερώνεις μετά! και σε εμένα υπάρχουν πολλά παραδείγματα

 
αλλο πραγμα η κριτικη και αλλο πραγμα η απαξιωση(μηδενικη προσφορα κ.λ.π)απεναντι σε καποιους που οπως και να το κανουμε 2-3 πραγματα στη μουσικη τα εχουν κανει(εστω και αν 20 χρονια μετα οντως δεν ειναι και οτι καλυτερο μπορει να ακουσει κανεις).........:) :) :)

Και εσυ εδω Roger????? :D :D :D :D :D :D :D :D

 
Σωστό αυτό που λες φεντεριάρη. Κάτσε όμως να σου κάνω μία τρίπλα :). Τα είκοσι χρόνια είναι δίκοπο μαχαίρι. Από τη μιά όντως καταξιώνουν ότι κάποιος έχει κάνει κάποια πράγματα στη μουσική, απ' την άλλη δημιουργούν απαιτήσεις σε θέματα συνέπειας γι' αυτή τη μεγάλη χρονική περίοδο.

Δηλαδή, αν κάνεις κάποια πράγματα στα πέντε πρώτα δημόσια χρόνια σου, τότε πρέπει να κάνεις αυτά τα πράγματα Χ4 για να λες ότι δικαιολογείς τα είκοσι χρόνια. Αν επι είκοσι χρόνια κάνεις τα ίδια και τα ίδια, τότε γίνεσαι ευάλωτος σε μία κριτική που είναι λίγο πιο δύσκολη (είπαμε, οι Rolling Stones αποτελούν εξαίρεση). Ο Β. Παπακωσταντίνου τι κάνει δηλαδή επί είκοσι χρόνια, το οποίο ΔΕΝ είχε κάνει τις είκοσι πρώτες μέρες;

Και σκέψου ότι αυτά στα λέει ένας 40χρονος, φαντάσου πόσα θα είχε να στολίσει αυτή τη γενιά μουσικών δημιουργών ένας εικοσάχρονος - συμφωνείς;

 
αλλο πραγμα η κριτικη και αλλο πραγμα η απαξιωση(μηδενικη προσφορα κ.λ.π)απεναντι σε καποιους που οπως και να το κανουμε 2-3 πραγματα στη μουσικη τα εχουν κανει(εστω και αν 20 χρονια μετα οντως δεν ειναι και οτι καλυτερο μπορει να ακουσει κανεις).........:) :) :)
Και εσυ εδω Roger????? :D :D :D :D :D :D :D :D
νομιζω οτι τα πραγματα ειναι ΠΟΛΥ απλα & τζαμπα αναλωνομαστε σε κοντρες & αψιμαχιες :wink:

Υπαρχει ΚΑΛΗ & ΚΑΚΗ μουσικη σε ολα τα ειδη.

Τι ειναι ΚΑΛΟ & τι ΚΑΚΟ ,τι αντεχει στο χρονο & τι οχι ΦΑΙΝΕΤΑΙ & ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.

Π.χ. στη δεκαετια του 80 ξεκινησε το "συναφι" αυτο αλλα και οι ΤΡΥΠΕΣ & οι ΕΝ ΠΛΩ ,οι μεν δισκοι των πρωτων αν και στην εποχη τους ακουγονταν "καλοι" (εμενα και τοτε με φρικαρανε τελειως) τωρα ακουγονται αστειοι (οπως και η συγχρονη "παραγωγη" τους) ,οι δε δισκοι των δευτερων & τριτων εχουν γινει ΚΛΑΣΣΙΚΟΙ.

Ακριβως το ιδιο που συμβαινει και με την μουσικη των KAJAGOOKOO & του NICK CAVE (& οι δυο στα 80s ξεκινησαν).

Η "προσφορα" στη μουσικη πρεπει πανω απο ολα να κρινεται με βαση την ιδια την ποιοτητα της μουσικης σε ολα τα επιπεδα (συνθεση,παραγωγη κτλ) & την πρωτοπορια που εκφραζει ο δημιουργος της,οπως & τη δυνατοτητα της να μας οδηγει εξω απο τα κεκτημενα & τα χιλιοακουσμενα & μετα με το γνωμωνα του "ολη Ελλαδα τα τραγουδαει" ε,και?

και το ΓΛΥΚΑ-ΓΛΥΚΑ ολη η Ελλαδα το τραγουδαει.. :lol:

 
Ο Β. Παπακωσταντίνου τι κάνει δηλαδή επί είκοσι χρόνια' date=' το οποίο ΔΕΝ είχε κάνει τις είκοσι πρώτες μέρες;[/quote']

Φίλε eye...το πρόβλημα είναι ότι ο Παπακωσταντίνου και το τότε συνάφι (ζουγανελομπουλαδες & σια), δεν επανέλαβαν ποτέ αυτά που έκαναν τις "πρώτες τους ημέρες", όπου παρέα με άλλους άσημους -και τον ¶σιμο-, έκαναν εκπληκτικά happenigs, που σε συνάρτηση με το βάρος μιας άλλης φορτισμένης και πιο "αγνής" εποχής, "παρήγαγαν" συναίσθημα που ξεπερνούσε (και καλά έκανε) την όποια καλλιτεχνική τους αξία...Το ότι ακόμα και μεις οι 40ηδες δεν τα ζήσαμε κι ούτε μπορούσαμε έστω να τα μυρίσουμε μέσω του βυνυλίου, δεν αναιρεί την αξία τους...

Αυτό βέβαια δεν μας αφαιρεί το δικαίωμα να χλευάζουμε την όντως "φθηνή" τους συνέχεια...απλά μην μπερδεύουμε τον ...λούτσο με την βούρτσα... άλωστε όλη αυτή η γενιά λίγο ως πολύ την έχει την φυσική φαλακρίτσα της και καλλιτεχνικά την "περούκα" της...Μαδιούνται και μόνοι τους, μάλλον δεν χρειάζονται την βοήθειά μας...¶λλωστε οι περισότεροι έχουν παιδιά και αρκετοί και εγγόνια να θρέψουν...

Κάτω τα χέρια από τα περήφανα γηρατειά... :lol: :lol: :lol:

ΥΓ. Ιστορική "πηγή" η πεθερά μου που μαζί με τον άνδρα της είχαν το Σούσουρο στην Πλάκα...οι παλιοί θα ξέρουν τι εστί...
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top