Ο Σταματης Μεσημερης συνεχιστης του Ασιμου

Ο Β. Παπακωσταντίνου τι κάνει δηλαδή επί είκοσι χρόνια' date=' το οποίο ΔΕΝ είχε κάνει τις είκοσι πρώτες μέρες;[/quote']

Φίλε eye...το πρόβλημα είναι ότι ο Παπακωσταντίνου και το τότε συνάφι (ζουγανελομπουλαδες & σια), δεν επανέλαβαν ποτέ αυτά που έκαναν τις "πρώτες τους ημέρες", όπου παρέα με άλλους άσημους -και τον ¶σιμο-, έκαναν εκπληκτικά happenigs, που σε συνάρτηση με το βάρος μιας άλλης φορτισμένης και πιο "αγνής" εποχής, "παρήγαγαν" συναίσθημα που ξεπερνούσε (και καλά έκανε) την όποια καλλιτεχνική τους αξία...Το ότι ακόμα και μεις οι 40ηδες δεν τα ζήσαμε κι ούτε μπορούσαμε έστω να τα μυρίσουμε μέσω του βυνυλίου, δεν αναιρεί την αξία τους...

Αυτό βέβαια δεν μας αφαιρεί το δικαίωμα να χλευάζουμε την όντως "φθηνή" τους συνέχεια...απλά μην μπερδεύουμε τον ...λούτσο με την βούρτσα... άλωστε όλη αυτή η γενιά λίγο ως πολύ την έχει την φυσική φαλακρίτσα της και καλλιτεχνικά την "περούκα" της...Μαδιούνται και μόνοι τους, μάλλον δεν χρειάζονται την βοήθειά μας...¶λλωστε οι περισότεροι έχουν παιδιά και αρκετοί και εγγόνια να θρέψουν...

Κάτω τα χέρια από τα περήφανα γηρατειά... :lol: :lol: :lol:

ΥΓ. Ιστορική "πηγή" η πεθερά μου που μαζί με τον άνδρα της είχαν το Σούσουρο στην Πλάκα...οι παλιοί θα ξέρουν τι εστί...
 
χεχε...όχι και διορθώσεις ρε eye...το blanco μου τελείωσε πριν 3-4 χρόνια...από τότε μόνο uhu για ...γνωμοσυμπληρώσεις... :wink:

 
Οτι είμαι συχνά σε μπέρδεμα το αναγνωρίζω.Μου φαίνεται όμως ότι όσο μπερδεύεται η κουβέντα μας τόσο καλύτερα πράγματα βγαίνουν απρόοπτα στην επιφάνεια.

Μήπως [λέω μήπως]βάλαμε στο ίδιο σακί το δημιουργό Μεσημέρη με τραγουδιστές ερμηνευτές και performer γενικά και αυθαίρετα.

Εξάλλου κάτι που βλέπω να περνάει στα πολύ μαλακά είναι ότι ο Σταμάτης από το 1996 δεν έχει πάρε δώσε ούτε με Παπακωνσταντίνου ούτε με Μαχαιρίτσα[δισκογραφικά πάντα].

Καλά να μην τον γνωρίζουμε ευρύτερα[μαζικά]αλλά το να τον θεωρούμε μέλος μιας άτυπης κομπανίας[με σταρ-είδωλα κλπ] μάλλον δε στέκει.

Ωστόσο πάρα πολλά από τα σχόλιά σας έχουν γερές βάσεις αλήθειας και χαίρομαι πολύ να μπαίνουν θέματα τέτοια από ανθρώπους που πονάνε από το δικό τους μετερίζι[επαγγελματικό ή ερασιτεχνικό]το τραγούδι.

Με αυτό που διαφωνώ κάθετα και οριζόντια είναι οι ετικέττες ηλικιακού χαραχτήρα όταν μάλιστα αγνοούμε εξαιρετικά το έργο κάποιου καλλιτέχνη[πέρισυ ο Πάνος Γεραμάνης που δε βρίσκεται πιά κοντά μας έγραψε πολύ ουσιαστικού περιεχομένου και μεστής κριτικής πράγματα για τα Πέτρινα Καράβια με τραγουδιστή το Γαλανό[Κορακάκης]του Σταμάτη.

[το Πάσχα που μας πέρασε].

Συνεπώς όχι μόνο δεν έχει ξοφλήσει αλλά και όποιος έχει κάνει στη ζωή του κάτι[ότι κι αν είναι αυτό]που συγκίνησε κάποιους μπορεί να ξανακάνει και πάλι[αν διατηρεί το πάθος το μεράκι και το ταλέντο του[μήπως ο Γκάτσος απαγορεύτηκε να γράφει επειδή μεγάλωνε η ηλικία του;]

Σας χαιρετώ και πάλι [πιό]φιλικά

 
Οι "αυτοαπαγορεύσεις" που μας επιβάλει η ηλικία, είναι διπλά επικίνδυνες και απροσπέλαστες από την όποια μας διάθεση...και σ΄αυτό το πεδίο πριμοδοτείτε και η όποια μας "μαγκιά"...

 
Ομολογώ ότι δεν έχω ιδέα ποιός είναι ο Μεσημέρης, αλλά αφού είναι τόσο σημαντικός και σημαίνει τόσα για σένα γιατί δε φτιάχνεις ένα σάιτ για να τον προωθήσεις;

 
Γιατί φίλε flipper δεν έχω ακόμα καταλήξει αν αυτό το σύστημα που φίλοι-θαυμαστές και γενικά άνθρωποι που εκτιμούν κάποιο καλλιτέχνη και που"στήνουν"ένα σχετικό site έχουν ουσιαστικά αυτό το δικαίωμα όταν ο ίδιος δεν έχει κάνει κάτι σχετικό.

Μήπως δηλαδή είναι τελικά παραβίαση της επιθυμίας του δημιουργού[πέρα από τα τυπικά].

Και μήπως αυτό το site γίνει ένα προκαταλλειμένο[από τον υποκειμενισμό του προσωπικού θαυμασμού]λιβάνισμα άνευ όρων.Αλλο πράγμα μιά άποψη και άλλο η δημιουργία μιάς σελίδας έργου.

Αλλο μιά πρόταση ανάδειξης και άλλο η κατοχύρωση βιογραφικών στοιχείων δημιουργίας.

Ασε που τελικά μόνο στίχους παλεύω να σκαρώνω και δε έχω καταπιαστεί με τέτοια[είναι προχωρημένα για μένα αυτά που για σας φαίνονται πολύ απλά].Σε ευχαριστώ για την ευγενική σου προτροπή

 
Πάντως Leyla, μετά από όλη αυτή την επιμονή νομίζω ότι δεν θα έχω άδικο να σε ρωτήσω ποια ΑΚΡΙΒΩΣ είναι η σχέση σου με τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη.

Επειδή είμαι πολύ ψυχάκιας, έχω αρχίσει να υποπτεύομαι ότι είσαι ο Μεσημέρης.!!!!

 
Λοιπόν eye δεν ξέρω αν αυτός είναι ο μεσημέρης, αλλά πλέον είμαι σίγουρος ότι εσύ είσαι ο Roger Moor (συνταξιούχος 007)... :lol: :lol: :lol:

 
Φίλε eyeprotokol μου άρεσε ιδιαίτερα η έμπνευσή σου.

Και βέβαια μπορεί να είμαι.Ποιός μπορεί να το αποκλείσει αυτό;

Μόνο που θα κληθώ σύντομα από τον άλλο μου εαυτό να το αποδείξω και τότε μάλλον θα διαψευσθείς παταγωγώς.

Μέχρι τότε όμως[όσο κρατάει η σχιζοειδής διπλή ταυτότητα]μπορεί ασφαλώς και να έχεις απόλυτο δίκηο.

"είμαι αυτό που δεν ονειρεύομαι και ονειρεύομαι αυτό που δεν είμαι"[και αυτό είναι παρμένο-κλεμένο=ξεσηκωμένο από τραγούδι του Σταμάτη,αλλά δε θυμάμαι πιό.΄Φιλικά

 
Μόνο που θα κληθώ σύντομα από τον άλλο μου εαυτό να το αποδείξω και τότε μάλλον θα διαψευσθείς παταγωγώς.
Χαχαχαχαχαχαχα... την πάτησες... Πως μπορώ να διαψευσθώ εγώ χωρίς να διαψευσθείς και εσύ;... :) :) :)

Ειδικά αφιερωμένο : Ian Hunter - You are never alone with a schizophrenic.

Φιλικά, επίσης.

 
φιλε leyla ολες οι απαντησεις σου ειναι σε αυτο το θεμα... δηλαδη το μονο που σε νοιαζει ειναι ο σταματης μεσημερης? οσον αφορα το ελληνικο ροκ οι closer πριν χρονια εκαναν σκονη τους doves την τοτε ελπιδα της βρετανικης σκηνης

 
Φίλε iliasbass αυτό φαίνεται στην εξωτερική απλά επιφάνεια των πραγμάτων χωρίς όμως να είναι και έτσι.

Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα που συνδέονται με τη στάση των ανθρώπων της μουσικής και των ακροατών που πολύ συχνά είναι πιό μουσικοί από τους ονομαζόμενους επαγγελματίες.

Ακούω περισσότερο ξενόγλωσση μουσική γιατί με συνεπαίρνει ο ήχος,το στίγμα και το περιβάλλον γενικά των τραγουδιών.

Από τα Ελληνικά τον Θανάση Παπακωνσταντίνου[πολύ] τα Διάφανα Κρίνα

τις Τρύπες[ακόμα],τους Χειμερινούς Κολυμβητές,τους Λαστ ΝτράΙβ,τους Ακτιβ Μέμπερ κλπ.

 
Σωστό αυτό που λες φεντεριάρη. Κάτσε όμως να σου κάνω μία τρίπλα :). Τα είκοσι χρόνια είναι δίκοπο μαχαίρι. Από τη μιά όντως καταξιώνουν ότι κάποιος έχει κάνει κάποια πράγματα στη μουσική' date=' απ' την άλλη δημιουργούν απαιτήσεις σε θέματα συνέπειας γι' αυτή τη μεγάλη χρονική περίοδο.
Δηλαδή, αν κάνεις κάποια πράγματα στα πέντε πρώτα δημόσια χρόνια σου, τότε πρέπει να κάνεις αυτά τα πράγματα Χ4 για να λες ότι δικαιολογείς τα είκοσι χρόνια. Αν επι είκοσι χρόνια κάνεις τα ίδια και τα ίδια, τότε γίνεσαι ευάλωτος σε μία κριτική που είναι λίγο πιο δύσκολη (είπαμε, οι Rolling Stones αποτελούν εξαίρεση). Ο Β. Παπακωσταντίνου τι κάνει δηλαδή επί είκοσι χρόνια, το οποίο ΔΕΝ είχε κάνει τις είκοσι πρώτες μέρες;

Και σκέψου ότι αυτά στα λέει ένας 40χρονος, φαντάσου πόσα θα είχε να στολίσει αυτή τη γενιά μουσικών δημιουργών ένας εικοσάχρονος - συμφωνείς;[/quote']

Μαζι σου οσον αφορα αυτο το σχολιο (οπως και με το επομενο σχολιο του SUPERFUNK.....μην κανω συνεχεια παραθεσεις)..............Σαφεστατα δεν ειναι ολα τα καλλιτεχνικα μεγεθη ιδια και ουδεποτε υποστηριξα κατι τετοιο. Σαφεστατα και καποιο επηρεαζουν με τη πολιτικη τους, (η τη μουσικη τους στη περιπτωση μας) τον κοσμο ενω καποιοι αλλοι το χωριο τους....Αλλων η δραση επηρεαζει τον κοσμο για αιωνες και αλλων για εβδομαδες.......Με δεδομενο αυτο και επειδη δεν βλεπω καπου να διαφωνουμε να το γραψω για 3η φορα λοιπον............ακομα και τα μικροτερα(καλλιτεχνικα :D :D :D :D :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ) μεγεθη εχουν την προσφορα τους.....καποιοι μιλησαν περι μηδενικης προσφορας και εκαναν καποια τελειως απαξιωτικα σχολια τα οποια δε με βρισκουν συμφωνο...........καποιες φορες η αποσταση αναμεσα στο κατι και στο τιποτα ειναι πολυ μεγαλη...........
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top