ο Soldano στο μάστορα

Είναι θεμα εξάσκησης. Πριν καιρό, είχα αφήσει την πένα και έπαιζα για κανα μήνα μόνο με δακτυλα. Από καθαρό ήχο μέχρι και heavy distortion. Είχα φτάσει σε ένα ανεκτό επίπεδο. Τωρα, που δεν παίζω με δάκτυλα, εάν θέλω πχ να σολαρω θα "χάσω" αρκετές νότες.
Για να εξηγησω ολα τα θεματα που εχω με το παιξιμο με τα δαχτυλα (lead) θα επρεπε να γραψω 10 σελιδες κ παλι δε θα καταλαβαινε κανεις τιποτα ? . Μονο απο κοντα κ με οργανο θα μπορουσα να τα εξηγησω σωστα. Απο την αλλη συμφωνω πως με practice κ τριβη ολα βελτιωνονται. Αλλα για να μπορω να εχω παρομοια εργαλεια με αυτα που εχω με την πενα (τονιζω το παρομοια) θελει παρα πολυ δουλεια. Βεβαια μ'αρεσει τοσο πολυ ο ηχος (κ δεν επιτυγχανεται με κανεναν αλλο τροπο) που αναγκαστικα το δουλευω

 
Τα δάκτυλα σου δίνουν παραπάνω εργαλεία από ότι η πένα, αλλά όπως λες θέλει πολύ δουλειά. Τόσοι πολλοί και διαφορετικοί ήχοι, και ακριβέστερος έλεγχος στη δυναμική του παιξίματος. 

Δοκίμασε να παρατήσεις την πένα για μερικές μέρες...

 
Μούρλια είναι Dim, όπως και τα πεταλάκια που βλέπω δίπλα!

Σε τι τελικό κουμπώνεις btw?

 
Καποτε πηγα να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αλλα ειχε εκει μια Gibson Junior Special Double Cutaway P90s Bound Neck, που ηταν ερωτας κεραυνοβολος και πηρα αυτην.
Δεν ξερω αν ηταν σοφη κινηση γιατι και το μηχανημα αυτο ειναι σουπερ.

gibsonjunior1997.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτο που λες για τις πρασιναδες κ ζητας συγγνωμη ειναι χαζο. Πραγματικα θαυμαζω καποιον που ανεβαζει 6 λεπτα το παιξιμο του ακριβως οπως ειναι. Για μενα ειναι ξεγυμνωμα κ ζητουμενο. Ειδικα τωρα που επιστρεφω στην κιθαρα μετα απο πολυ μεγαλο διαστημα που ημουν χωρις οργανο, εχω ανασφαλεια να το κανω ακομα κ για ενα λεπτο. Κ εσυ το εκανες για να μας παρουσιασεις κιολας το μηχανημα οποτε σ'ευχαριστουμε πολυ.

Πριν εκανα πλακα για το οτι παιζεις με δαχτυλα κ φλατ με αυτο το μηχανημα μονο κ μονο επειδη πολλοι το εχουμε συνυφασμενο με πενα, hi gain κ οποιον παρει ο χαρος?


κοίτα να δεις, δεν είναι ό,τι καλύτερο να παρουσιάζεις κάτι να ακούσει ο άλλος και να έχει λάθος νότες, όσο και να δικαιολογείται. Και γενικά είμαι αρκετά ως πολύ τελειομανής. Υπο κανονικές συνθήκες θα έκανα άλλο ένα πέρασμα ή δυο έντιτ και τέλος. Μην πω ότι θα μελετούσα από πιό πριν τις αλλαγές στα ακόρντα και τι θα έπαιζα εξ αρχής. Αλλά έτσι...ακόμα θα έγραφα.

Εκείνη την ώρα με έπιασε βιασύνη. Αν ήταν σωστή δουλειά θα το ανέβαζα και στο soundcloud.

Για τις φλατ μάλλον δεν ξέρεις ότι έχω πώρωση. 3 στις 5 κιθάρες μου έχουν φλατς.

Αλλά γενικά είμαι αρκετά του σκοτεινού ήχου και στο μηχάνημα, γι αυτό νομίζω ο σλο θα με βγάλει απ τα νερά μου.

Τον έχω από το 2010 και ζήτημα να έκατσε 2 χρόνια στο ρακ. Λόγω των προβλημάτων του τότε, αλλά σίγουρα και γιατί δεν με ενέπνεε τόσο στο παίξιμό μου.

Καποτε πηγα να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αλλα ειχε εκει μια παλια gibson junior που ηταν ερωτας κεραυνοβολος και πηρα αυτην.
Δεν ξερω αν ηταν σοφη κινηση γιατι και το μηχανημα αυτο ειναι σουπερ.

Προβολή συνημμένου 34519
ωραία κιθάρα. Και γω αυτή θα έπαιρνα αντί το μηχάνημα.

 
Μούρλια είναι Dim, όπως και τα πεταλάκια που βλέπω δίπλα!

Σε τι τελικό κουμπώνεις btw?


Το είπα πιό πάνω. Τελικός είναι το iridium και μετά σε ένα lexicon reverb και μετά κάρτα.

Το tumnus είναι μετά τον soldano και πριν το iridium.

υπόσχομαι τις επόμενες μέρες να σας δείξω το ρακ κλπ.

 
κοίτα να δεις, δεν είναι ό,τι καλύτερο να παρουσιάζεις κάτι να ακούσει ο άλλος και να έχει λάθος νότες, όσο και να δικαιολογείται. Και γενικά είμαι αρκετά ως πολύ τελειομανής. Υπο κανονικές συνθήκες θα έκανα άλλο ένα πέρασμα ή δυο έντιτ και τέλος. Μην πω ότι θα μελετούσα από πιό πριν τις αλλαγές στα ακόρντα και τι θα έπαιζα εξ αρχής. Αλλά έτσι...ακόμα θα έγραφα.

Εκείνη την ώρα με έπιασε βιασύνη. Αν ήταν σωστή δουλειά θα το ανέβαζα και στο soundcloud.

Για τις φλατ μάλλον δεν ξέρεις ότι έχω πώρωση. 3 στις 5 κιθάρες μου έχουν φλατς.

Αλλά γενικά είμαι αρκετά του σκοτεινού ήχου και στο μηχάνημα, γι αυτό νομίζω ο σλο θα με βγάλει απ τα νερά μου.

Τον έχω από το 2010 και ζήτημα να έκατσε 2 χρόνια στο ρακ. Λόγω των προβλημάτων του τότε, αλλά σίγουρα και γιατί δεν με ενέπνεε τόσο στο παίξιμό μου.
Οπως ειπα κ πριν σε αυτο που ανεβασες το μονο που με ενοχλησε ηταν ο ηχος στις κιθαρες του μπακινγκ τρακ. Ηταν τοσο πανω που στην αρχη (μεχρι να μπει το σολο) μου περασε απο το μυαλο πως παιζεις τα ρυθμικα για να δειξεις το μηχανημα.

Για τις φλατς θα ηθελα καποια στιγμη να το δοκιμασω. Αλλα θα ηθελα οταν το κανω να εχω πανω απο μια κιθαρα. Σε σκαφη που εχω παιξει μου αρεσε η αισθηση. Μεγαλο συν το οτι δε θα υπαρχουν τριξιματα κ θορυβοι σε αλλαγες θεσεων. Μεγαλος φοβος το πως θα νιωθουν τα βιμπρατα στις μπασες χορδες, οπως επισης κ τα palm mute.  Κ σιγουρα εσυ με τα δικα σου ακουσματα κ επιρροες το εξισσοροπεις, σ'εμενα το φοβαμαι παρα πολυ. Γι'αυτο δε θελω να το κανω στη μια κιθαρα που εχω.

Μ'αρεσουν κ εμενα οι σκοτεινοι ηχοι αλλα οχι σαν κυριο χαρακτηριστικο του ενισχυτη. Εννοω πως αν ο ενισχυτης ειναι bright με το tonestack, πιο lo-fi εφε κ το tone της κιθαρας το φτιαχνεις. Αν ειναι σκοτεινος απο τη φυση του ομως δε μπορεις να επαναφερεις αυτα που λειπουν. Ακομα κι αυτο ομως ειναι θεμα προσεγγισης, απο εμενα που παντα ημουν με bright ηχο στη μυαλο κ που στην πορεια εμαθα να εκτιμω κ πιο σκοτεινους ηχους

 
Γιατί μετά και όχι πριν?
δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω αυτό ακόμα.

Το έχω μέρες τώρα έτσι στρωμένο από τότε που το πήρα.

Και οι πολλές δοκιμές με κουράζουν και δεν βγάζω συμπεράσματα.

Συνήθως το αφήνω καιρό να συνηθίσω και μετά κάνω μια αλλαγή τη φορά

 
Οπως ειπα κ πριν σε αυτο που ανεβασες το μονο που με ενοχλησε ηταν ο ηχος στις κιθαρες του μπακινγκ τρακ. Ηταν τοσο πανω που στην αρχη (μεχρι να μπει το σολο) μου περασε απο το μυαλο πως παιζεις τα ρυθμικα για να δειξεις το μηχανημα.
έβαλα μπακινγ τρακ και ήταν το πρώτο που μου βγήκε...

ίσως έπρεπε να το ψάξω περισσότερο

 
Παντως τοσο ο δικος σου, οσο κ ο bogner fish, εκτος απο εκπληκτικα μηχανηματα ειναι κ απο τα πιο ομορφα ρακ που εχω δει

Bogner Fish-large.jpeg

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top