ο Soldano στο μάστορα

ήρθε 

το στήσαμε και

σε μπελάδες μπήκαμε

20230305_190111.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το στήσαμε και

σε μπελάδες μπήκαμε


Για λέγε, για λέγε ...

Το έβαλες μπροστά από το ιρίδιο?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
τι να πω ρε συ...

πάνω που είπα ότι τα έστρωσα όλα τα ψηφιακά όπως ήθελα, ήρθε πάλι απ΄τα παλιά άλλος ένας υποψήφιος να χωθεί στην ουρά.

Αλλος ένας ήχος, ύφος και δε συμμαζεύεται.

Χώρια που δεν ξέρω που θα το βάλω.

Είναι καθαρό σαν νερό σχεδόν και δεν με βρωμίζει καθόλου το path.

Χώρια που πρέπει να γυρίσω βίδεο τώρα. Πως αλλιώς να σας το περιγράψω....

 
τι να πω ρε συ...

πάνω που είπα ότι τα έστρωσα όλα τα ψηφιακά όπως ήθελα, ήρθε πάλι απ΄τα παλιά άλλος ένας υποψήφιος να χωθεί στην ουρά.

Αλλος ένας ήχος, ύφος και δε συμμαζεύεται.

Χώρια που δεν ξέρω που θα το βάλω.

Είναι καθαρό σαν νερό σχεδόν και δεν με βρωμίζει καθόλου το path.

Χώρια που πρέπει να γυρίσω βίδεο τώρα. Πως αλλιώς να σας το περιγράψω....
Ειναι μωβ κ σολντανο. Αυτο φτανει. Τι αλλο χρειαζομαστε?❤️

 
Μπα , πιο πιθανό να σκεφτοσαντε πως βαθύ μωβ είναι τουματς να το πουν κ το'παν σκέτο.

 
σε μπελάδες μπήκαμε
Α, πρέπει να είναι αυτό το κλισέ των σπορτσκάστερ. "Σε ευχάριστο πονοκέφαλο ο dimsonic μετά την αποθεραπεία του Soldano, ο οποίος θέτει ισχυρή υποψηφιότητα για θέση στην ενδεκάδα!"

(κι ακούγεται και σαν κολομβιανός αλήτης αριστερός χαφ που κλείνει προς την περιοχή όταν δεν τον περιμένεις)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν άντεξα και είπα να ρίξω ένα ακουστικό.

Το πρωτο μπακι τρακι που βρήκα, χωρίς πολλά πολλά.

Η σκουαιρ τελε με τον νεκ και μετα μπριτζ του παππού.

Ακούτε αρχικά το καθαρό του σλο στο ιρίδιο, κάπου μετά το tumnus, μετά πάλι καθαρό, μετά το βρώμικο του σλο.

Κάπου στο δρόμο αλλάζω μαγνήτες και παίζω με τα κουμπιά του, ιδίως η αλλαγή σε βρώμικο και πίσω θέλει footswitch και για την ώρα την κάνω με ένα βύσμα που αφαιρώ από πίσω.

Μαγνήτες καταλαβαίνετε που αλλάζω.

Λάθη προσπεράστε τα....

οι χορδές 10-44 τομάστικ φλατ, μου βγαίνουν λίγο σκληρές γενικά εδώ και τα σηκώματα πάσχουν.

Χωρίς πένα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το μπάκι τρακ δεν έρχεται καλά, γιατί έπρεπε να ανεβάσω ένταση στα ηχεία και δεν βόλευε

το έχω ανεβάσει μέσα στο τρακ όσο έπαιρνε, γι αυτό βγαίνει τραχυ

 
Νομιζω πως ειναι ατυχης η επιλογη μπακινγκ. Οι καθαρες του κιθαρες ειναι παντου συχνοτικα κ παροτι η σολο που εβαλες ακουγεται ξεκαθαρα, παντα ο ηχος των καθαρων σου αποσπα την προσοχη.

Επισης διαλεξες κιθαρα με φλατ χορδες για αυτο το μηχανημα?!? Ουαου

Παρ'ολα αυτα κοντα στο 4:00 (πρεπει να παιζεις με τα drive του slo εκει) φαινεται τι μηχανημα ειναι. Κι ας ειχες κουραστει σ'εκεινο το σημειο κ το παιξιμο ειχε χασει τη συνεχεια του (6 λεπτα ειναι πολλα για ενα τζαμ πανω απο το συγκεκριμενο τρακ, εγω θα το ειχα χασει πολυ πιο πριν)

Ευχαριστουμε παντως για την παρουσιαση? (μετα το κραξιμο). Πρεπει να ειναι τοπ μηχανημα κ σου ευχομαι να το ταιριαξεις στο ριγκ σου κ να το καταφχαρστηθεις!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παντως αν ακουγεται ετσι σε παιξιμο με δαχτυλα κ φλατς στο καθαρο καναλι εχω εντυπωσιαστει. Πολυ πιο all around απ'οτι φανταζομουν. Επισης με εντυπωσιασε στην αρχη το ιδιο το παιξιμο σου. Παιζω πολυ με δαχτυλα κ ενω εχει πολλα συν στον ηχο το τοσο ρυθμικα ακριβες παιξιμο ..μου διαφευγει. Το που καθονται οι αξιες ρυθμικα εννοω. Ενω ελεγχω πολυ καλυτερα τη διαρκεια κ τα μιουταρισματα, η αρχη της νοτας δε μου καθεται οσο με πενα.    

 
η αρχη της νοτας δε μου καθεται οσο με πενα


Όπως το αντιλαμβάνομαι,  με νύχι κάθεται καλύτερα στον χρόνο η νότα. Με το δέρμα του δακτύλου, τα πράγματα είναι πιο ασαφή, καθώς σε κάθε χτύπημα χορδής είναι πιο ασαφές το ακριβές σημειο επαφής, αλλά και το σημείο που τελειώνει η επαφή, αποδεσμεύεται η χορδή από το δάκτυλο, και παράγεται ο ήχος. Δεκα φορές εάν παίξεις την ίδια νοτα με τον ίδιο τρόπο, η χορδη θα ακολουθήσει διαφορετική διαδρομή στο δάκτυλο. Όσο πιο συχνά παιζεις με δάκτυλα, τόσο πιο μικρες θα είναι αυτές οι διαφορές.

 
Παντως αν ακουγεται ετσι σε παιξιμο με δαχτυλα κ φλατς στο καθαρο καναλι εχω εντυπωσιαστει. Πολυ πιο all around απ'οτι φανταζομουν. Επισης με εντυπωσιασε στην αρχη το ιδιο το παιξιμο σου. Παιζω πολυ με δαχτυλα κ ενω εχει πολλα συν στον ηχο το τοσο ρυθμικα ακριβες παιξιμο ..μου διαφευγει. Το που καθονται οι αξιες ρυθμικα εννοω. Ενω ελεγχω πολυ καλυτερα τη διαρκεια κ τα μιουταρισματα, η αρχη της νοτας δε μου καθεται οσο με πενα.    
Βασικα σορρυ κι ολας σε δεύτερη ακροαση βρηκα αρκετες πρασιναδες αλλα με επιασε ο ενθουσιασμος. Τα μπακια αυτα σχεδον παντα τα ακουω για πρωτη φορά και παιζω πανω τους. Ουτε τα ακορντα δεν βλεπω. Μετα το πρωτο verse καπως εκοικειωνομαι.

Αλλα ειπαμε ο ενθουσιασμός με κερδιζει.

Παιζω χωρις πενα τα τελευταία 20 χρονια τα αυτοσχεδιαστικα. Τα γραμμεννα συνηθως γυριζω στην πενα

 
Όπως το αντιλαμβάνομαι,  με νύχι κάθεται καλύτερα στον χρόνο η νότα. Με το δέρμα του δακτύλου, τα πράγματα είναι πιο ασαφή, καθώς σε κάθε χτύπημα χορδής είναι πιο ασαφές το ακριβές σημειο επαφής, αλλά και το σημείο που τελειώνει η επαφή, αποδεσμεύεται η χορδή από το δάκτυλο, και παράγεται ο ήχος. Δεκα φορές εάν παίξεις την ίδια νοτα με τον ίδιο τρόπο, η χορδη θα ακολουθήσει διαφορετική διαδρομή στο δάκτυλο. Όσο πιο συχνά παιζεις με δάκτυλα, τόσο πιο μικρες θα είναι αυτές οι διαφορές.
Ναι συμφωνω. Αλλα το νυχι ειναι αλλος ηχος. Δεν εχει αυτο το fatness που εχει το.. ψαχνο κ ειναι πολυ πιο πριμο. Σε ρυθμικα κ τσικενπικιν ειναι ο,τι πρεπει ηχητικα, αλλα για lead παιξιμο δε θα το επελεγα. Βεβαια αν ειχα ξεκινησει ως κλασσικος κ ειχα χτισει τη συγκεκριμενη τεχνικη (νυχι) σε αλλο βαθμο μπορει να αλλαζα αποψη με ολα αυτα που θα μου επετρεπε να παιξω. Τωρα το δουλευω πολυ για να το βαλω στο παιξιμο, γιατι ο ηχος ειναι απιστευτος (χρησιμοποιωντας δερμα οπως ειπα πιο πανω κ οχι νυχι) αλλα για να μπορω να το εχω ως επιλογη που να μη μου περιοριζει τιποτα απο αυτα που θελω να κανω θελει δουλεια ακομα 

 
Ναι συμφωνω. Αλλα το νυχι ειναι αλλος ηχος. Δεν εχει αυτο το fatness που εχει το.. ψαχνο κ ειναι πολυ πιο πριμο. Σε ρυθμικα κ τσικενπικιν ειναι ο,τι πρεπει ηχητικα, αλλα για lead παιξιμο δε θα το επελεγα. Βεβαια αν ειχα ξεκινησει ως κλασσικος κ ειχα χτισει τη συγκεκριμενη τεχνικη (νυχι) σε αλλο βαθμο μπορει να αλλαζα αποψη με ολα αυτα που θα μου επετρεπε να παιξω. Τωρα το δουλευω πολυ για να το βαλω στο παιξιμο, γιατι ο ηχος ειναι απιστευτος (χρησιμοποιωντας δερμα οπως ειπα πιο πανω κ οχι νυχι) αλλα για να μπορω να το εχω ως επιλογη που να μη μου περιοριζει τιποτα απο αυτα που θελω να κανω θελει δουλεια ακομα 
Βασικα παιζω μαλλον παραξενα με εναν τροπο που σιγα σιγα αναπτυξα και ακομα δουλευω. 

Παιζω με τον αντιχειρα και τα τρια αλλα, σπάνια και με το μικρο. Αλλα μπερδευονται τα νυχια, δερμα, τσιμπητες, σκαφτες κλπ. Εμπειρία κλασικής δεν υπαρχει δυστυχως

 
Νιωθεις ανετα σε ολο το φασμα του σολο παιξιματος σου με τα δαχτυλα? 

Εγω δυστυχως οταν προσπαθω να παιξω πχ συνεχομενα 8α απο μια ταχυτητα κ πανω εχω αλλον ηχο στις νοτες που παιζονται με τον αντιχειρα απ'οτι με τα αλλα δυο. Οπως κ να εχει αυτο ειναι αλλη κουβεντα. Εσυ οπως φαινεται σε αυτο που ανεβασες εχεις πολυ μεγαλυτερη ποικιλια στα ηχοχρωματα που μπορεις να βγαλεις χρησιμοποιωντας τα δαχτυλα 

Βασικα σορρυ κι ολας σε δεύτερη ακροαση βρηκα αρκετες πρασιναδες αλλα με επιασε ο ενθουσιασμος. Τα μπακια αυτα σχεδον παντα τα ακουω για πρωτη φορά και παιζω πανω τους. Ουτε τα ακορντα δεν βλεπω. Μετα το πρωτο verse καπως εκοικειωνομαι.

Αλλα ειπαμε ο ενθουσιασμός με κερδιζει.

Παιζω χωρις πενα τα τελευταία 20 χρονια τα αυτοσχεδιαστικα. Τα γραμμεννα συνηθως γυριζω στην πενα


Αυτο που λες για τις πρασιναδες κ ζητας συγγνωμη ειναι χαζο. Πραγματικα θαυμαζω καποιον που ανεβαζει 6 λεπτα το παιξιμο του ακριβως οπως ειναι. Για μενα ειναι ξεγυμνωμα κ ζητουμενο. Ειδικα τωρα που επιστρεφω στην κιθαρα μετα απο πολυ μεγαλο διαστημα που ημουν χωρις οργανο, εχω ανασφαλεια να το κανω ακομα κ για ενα λεπτο. Κ εσυ το εκανες για να μας παρουσιασεις κιολας το μηχανημα οποτε σ'ευχαριστουμε πολυ.

Πριν εκανα πλακα για το οτι παιζεις με δαχτυλα κ φλατ με αυτο το μηχανημα μονο κ μονο επειδη πολλοι το εχουμε συνυφασμενο με πενα, hi gain κ οποιον παρει ο χαρος?

 
Είναι θεμα εξάσκησης. Πριν καιρό, είχα αφήσει την πένα και έπαιζα για κανα μήνα μόνο με δακτυλα. Από καθαρό ήχο μέχρι και heavy distortion. Είχα φτάσει σε ένα ανεκτό επίπεδο. Τωρα, που δεν παίζω με δάκτυλα, εάν θέλω πχ να σολαρω θα "χάσω" αρκετές νότες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top