Ο αργός θάνατος της ηλεκτρικής κιθάρας (Washington Post)

trolley είπε:
Ας βρουν να πουλάνε κάτι άλλο, π.χ. κυάλια για Virtual Reality, ή ότι να' ναι...
Το VR είναι το μέλλον και το επόμενο home studio αλλά και οι συναυλιακοί χώροι θα είναι, πως να το πω , ολα με γυαλιά, και όλα τα όργανα θα είναι virtual και ειδικά κατευθυντικά ακουστικά μαζί με συσκευες τύπου oculus rift θα μας δίνουν μια πραγματικά ρεαλιστική που θα συγκλονίζει τις αισθήσεις, θα επηρεάζει τα αντανακλαστικά ναι ναι, πως οπως βλέπεις τωρα οτι κατεβαίνεις την κατηφόρα στο roller coaster και κρατιέσαι απο το τραπέζι, έτσι θα είναι όλα.

VR, AR και ατέλειωτες ψηφιακές φάρμες δεδομένων με ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ την ΕΛΛΑΔΑ στις ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ αφού μετά την εκταμίευση της δόσης αλλά και την συντομη ελάφρυνση του χρέους και τις ανακοινώσεις για επενδύσεις χιλιάδων θέσεων, μετα το 2018 θα πάμε πολύ καλά και αυτό το άρθρο γκρινιάζει για κάτι το οποίο δεν μπορεί να σταματήσει.

Η ηλεκτρική κιθάρα και όλα τα άλλα μουσικά όργανα θα βασιλεύουν με νέους καινοτόμους τρόπους και όταν πλέον νευροδιαβιβαστικά θα προσομοιώνονται όλες οι αισθήσεις, θα πιάνουμε στα χέρια μας και θα μυρίζουμε οτι κιθάρα κατασκευάστηκε ποτέ, θα μπορούμε να σχεδιάζουμε να τεστάρουμε και να βλέπουμε τα αποτελέσματα με τον πιό ρεαλιστικό τρόπο με μόνο εμπόδιο την προσωπική αντίληψη και να δημιουργούμε και να μετέχουμε σε ενα ολόκληρο εικονικό σύμπαν πιό ενωμένοι πνευματικά αλλά πιό αποκομμένοι φυσικά απο ποτέ, χωρίς καν να το καταλαβαίνουμε γιατί οι αισθήσεις μας θα λειτουργούν τόσο αληθινά που θα ικανοποιούμε όλα τα όνειρά μας, τις διαστροφές you name it,

Το τι έρχεται είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ, είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, κάνει τον ΙΟΥΛΙΟ ΒΕΡΝ να αισθάνεται ΧΑΖΟΣ

Ούτε κόμματα, ούτε πολιτικές, ούτε πατρίδες, ουτε ασθένιες, ουτε χρηματοπιστωτικά συστήματα, ούτε πόλεμοι.

Αυτά θα είναι για όποιον θέλει παιχνίδια προσομοίωσης και συναγωνισμού πνεύματος, οι άνθρωποι θα είναι ΑΙΩΝΙΟΙ και όλα αυτά που χρειάζονται για να συντηρείται αυτός ο κόσμος που περιγράφω θα είναι ελεγχόμενα απο μηχανές - συνδιασμούς βιολογικών και μηχανικών τεχνολογιών και το βασικότερο. ΟΛΑ ΔΩΡΕΑΝ και προσβάσιμα σε όλους.

Θα δημιουργήσουμε ΨΗΦΙΑΚΗ ΖΩΗ, το καταλαβαίνετε ΚΥΡΙΟΙ?

Επιτέλους θα εκσυγχρονιστούμε τόσο πολύ με ανάλογες συνθήκες που ζούν δεκάδες χιλιάδες από τα εκατομμύρια πολιτισμών στα δισεκατομμύρια γαλαξιών του γνωστού σύμπαντος.

Ο πλανήτης μας λειτουργούσε ως ένα κλειστό σύστημα μέχρις ότου ήρθαν οι εξωγήινοι και μας έδωσαν μια τεχνολογική ώθηση γιατί ώς γνωστόν από τη φυσική, αν ένα σύστημα είναι κλειστής αρχιτεκτονικής, οι εσωτερικές του δυνάμεις δεν μπορούν να το κάνουν να κινηθεί  εξωτερικά. Για να κινηθεί εξωτερικά και να παράγει ΕΡΓΟ χρειάζεται εξωτερική δύναμη.

Γι αυτό οι Ξενοι είναι αναγκασμένοι να μας χρηματοδοτούν εφόσων ανήκουμε στο σύστημά τους. Αμα δεν είμασταν δεν θα μας χρηματοδοτούσαν γι αυτό δεν μας συμφέρει να βγούμε τελείως, γιατί θα μείνουμε μόνοι μας και δεν θα μπορούμε να παράξουμε έργο γιατί δεν θα υπάρχει επάρκεια, είναι αδύνατο να υπάρξει επάρκεια και παράλληλα να ακολουθούμε τον σύγχρονο τρόπο ζωής, θα μείνουμε μόνοι και πίσω και χωρίς επάρκεια είμαστε καταδικασμένοι σε αφανισμό η σε μιά ζωή πολύ δύσκολη, αβίωτη, πρωτόγονη, θηριώδη.

  Απλά πρέπει να αξιοποιούμε τον δανεισμο σωστά και όχι με εσωστρέφεια για να παράγεται έργο και να κερδίζουν και αυτοί το ποσοστό τους μέσω του έργου μας.

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ επιτυγχάνεται μέσω της ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΟΥ.

 
enter the matrix

 
Jazzjoker είπε:
Και πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ο εύκολος δρόμος. Δε βλέπω κάτι εύκολο στο να κάτσει ο άλλος τον ποπό του κάτω και να μελετάει με τις ώρες, είτε διαβάζει Κλάπτον είτε Γκόβαν.

Αυτό τι μας λέει; Δηλαδή πλην του ότι το παιδί είχε σκίσει τον Χέντριξ ενώ Λοΐζο δεν είχε κάτσει να μάθει τα ακόρντα, δεν νομίζω ότι προσφέρεται για κάποιο άλλο συμπέρασμα.
κοίτα να δεις...

όσο πιό μακρυά πάμε τόσο πιό δύσκολα.

Εγώ από τον Carlos, πήγα Peter Green, Gabor Szabo, AC Jobim, Tito Puente, Gene Ammons. Και μου πήρε 30-40 χρόνια να ολοκληρώσω τον κύκλο.

Δεν ξέρω αν ο νέος σήμερα έχει την υπομονή να πάει από τον Govan πέρα απ τον Hendrix.

Επίσης δεν ξεκινήσαμε από τα look ma no hands των satriani, malmsteen, Van halen για να πάμε πίσω. Ποιός θα πάει πίσω στον Szabo όταν κυνηγάει τα 64α των παραπάνω...?

Στην εποχή μας ήταν γρήγορος ο Rory ή ο Richie...ακόμα κι ο Tony....

πήγα μια φορά να αγοράσω κάτι από ένα παληκάρι στο νοιζ και έβγαλε την κιθάρα του και άρχισε να μου παίζει 64α λες και τον κυνηγούσαν. Κι όταν έπιασα την κιθάρα του να δώ πως είναι με ρώτησε "έχεις χτυπήσει το χέρι σου?"

και δεν ήταν 15ρης. σχεδόν 30ρης ήταν.

Θέλω να πω ξεκινάνε με τον στόχο να βγούν ολοκληρωμένοι κλώνοι στο γιαλί.

Αδιαφορώντας για το τι "πρέπει" να μεσολαβήσει.

Σίγουρα θα υπάρχουν εξαιρέσεις.

Τώρα το παιδί που δεν έπαιζε Λοίζο, δεν ήταν επειδή δεν είχε μάθει το μάθημά του, αλλά επειδή δεν ήξερε να συνοδέψει ένα άλλο παιδί, σε κάτι απλό σαν τον δρόμο που είχε την δική του ιστορία ή την αριστοτέλους που γερνά...

Χέντριξ όμως με #9 έπαιζε μια χαρά...

 
dimsonic είπε:
Στην εποχή μας ήταν γρήγορος ο Rory ή ο Richie...ακόμα κι ο Tony....
Έτσι έλεγα κι εγώ για τον Angus, τους Maiden, κλπ

Αλλά  ....

Επίσης δεν ξεκινήσαμε από τα look ma no hands των satriani, malmsteen, Van halen για να πάμε πίσω. Ποιός θα πάει πίσω στον Szabo όταν κυνηγάει τα 64α των παραπάνω...?
.... (για να απαντήσω και σ' αυτό) όταν είδα τον Joe Pass πρώτη φορά, μου πέσαν τα σαγώνια.

Τι 64α, και 128α, και ακκόρντα μαζί, δεν ήξερα από που μου ερχόταν.

Όμως ο Angus και οι Maiden "πούλησαν" πολύ περισσότερες κιθάρες.

Ξαναλέω λοιπόν, ότι καλό θα ήταν να μην μπερδεύουμε την "πώληση" από heroes, με την ποιότητα της μουσικής, του μουσικού, κλπ.

Ο Slash (ο οποίος μου αρέσει) δεν "πούλησε" τόνους κιθαρών μόνο επειδή ήταν καλός, αλλά για χίλια μύρια άλλα (image, μπάντα, δημοφιλία, κλπ).

Κοινώς τα πιτσιρίκια τότε ήθελαν να του μοιάσουν γενικά.

Εδώ κολλάει και το "κλώνος".

Καλό είναι το attitude, αλλά είσαι πιο κοντά στο original αν παίζεις και κιθάρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
κοίτα να δεις

τα ίδια λέμε όλοι, όλοι καταλαβαινόμαστε αλλά και όλοι ψιλοδιαφωνούμε.

και εγώ όταν είδα για πρώτη φορά τον Pass νόμισα ότι ο μπακάλης της γειτονιάς μας έπιασε κιθάρα....και μετά μάζευτα τα κομμάτια μου....

ή την πρώτη φορά που μου φέρανε μια κασέτα του Django (και γιατί τη ζήτησα? επειδή στα 17 διάβασα στο Melody Maker ότι ο Blackmore προσπαθούσε να παίξει σαν τον Django) είπα...μα καλά αυτά τα παίζει και ο σκύλος μου....πχ. nuages...και πήγα να πιάσω την κιθάρα....και την επόμενη στιγμή την πέταξα βρίζοντας....

 
dimsonic είπε:
Επίσης δεν ξεκινήσαμε από τα look ma no hands των satriani, malmsteen, Van halen για να πάμε πίσω. Ποιός θα πάει πίσω στον Szabo όταν κυνηγάει τα 64α των παραπάνω...?
Και κάτι άλλο.

Ποιος πούλησε περισσότερες κιθάρες?

Οι satriani, malmsteen, Van halen, ή ο Szabo?

Δεν τον ενδιαφέρει τον κιθαροντήλερ, να πάει κάποιος πίσω.

Τον ενδιαφέρει να έχει κιθαριστικά ινδάλματα, και να πουλάει στις νέες γενιές.

Τούμπες θα έκανε αν έβγαιναν σήμερα οι αντίστοιχοι των satriani, malmsteen, Van halen.

 
μα αυτό λεει.

δεν έχει ινδάλματα.

Και ο Μποναμασα ή ό Μάγιερ γιατί δεν του κάνουν?

ή γιατί δεν κάνουν ότι έκαναν σε μας ο Κλάπτον ή ο Αιόμι?

γιατί δεν βγαίνουν σήμερα Σατριάνι?

ή μήπως βγαίνουν?  ::)

 
Υπάρχουν σύγχρονοι παιχταράδες από μπάντες όπως Periphery, Animals as Leaders κτλ. του είδους οι οποίοι είναι κι αυτοί που έχουν προκαλέσει την όλη μόδα των 8-9χορδων, fanned frets σε στάνταρ μοντέλα πλέον κ.ο.κ. Πριν απ'αυτούς είχαν αρχίσει διάφοροι άλλοι πιο σύγχρονοι απ'τους παλιούς (Loomis, Broderick κτλ.) και τότε είχαν σκάσει και οι 7χορδες ως production όργανα. Και προφανώς πουλάνε, ειδάλλως δεν θα υπήρχαν. Απ'την άλλη, πιστεύω πως σίγουρα δεν έχουν τον αριθμό οπαδών που είχε/έχει ο Vai ή ακόμα περισσότερο, ο VH.

 
dimsonic είπε:
μα αυτό λεει.

δεν έχει ινδάλματα.

Και ο Μποναμασα ή ό Μάγιερ γιατί δεν του κάνουν?

ή γιατί δεν κάνουν ότι έκαναν σε μας ο Κλάπτον ή ο Αιόμι?
Νομίζω ότι κι εδώ πέφτεις λίγο έξω. Ειδικά ο μποναμάσα και ο μέιερ έχουν την ολντ σκουλ τοποθέτηση προϊόντος. Τουτέστιν πουλάνε άπειρες σίγκνατουρ κιθάρες, μαγνήτες, πετάλια, ενισχυτές και αυτό μόνο και μόνο λόγο του ότι ειναι ινδάλματα στους σημερινούς κιθαρίστες. Όμως συμβαίνουν 2 πράγματα. 1 η μερίδα των νέων που προτιμά αυτή τη μουσική ειναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με την εποχή του κλάπτον και 2 το ότι δεν ειναι δικά σου ινδάλματα δε σημαινει ότι δεν ειναι για τους σημερινούς κιθαρίστες.

 
Οϋτε εγώ διάβασα το άρθρο, αλλά από τα συμφραζόμενα κατάλαβα περίπου τι λέει. Μερικές σκόρπιες σκέψεις:

-Οι κιθάρες, δεν φθείρονται εύκολα. Έχουν διάρκεια ζωής 15-20-30 έως και 70 χρόνια με βάση αυτές που βλέπουμε σήμερα και κάποιες ενδεχομένως θα φτάσουν και τα 100.

-Η σημερινή παραγωγή τους βασίζεται στην ίδια καλή συνταγή της τεχνολογίας του 40-50-60.

-Για τους χομπίστες, δηλαδή το 99,99% είναι...χόμπυ δηλαδή είδος πολυτελείας.

Με αυτά ως δεδομένα, και θεωρώντας πως σχεδόν σε κάθε αμερικάνικο σπίτι υπάρχουν μια-δυο κιθάρες, πόσες πια να πουληθούν?

Επίσης, με την κατακόρυφη βελτίωση της ποιότητας στα φθηνά μοντέλα σε συνδυασμό με την εξάπλωση του internet που έχει καταρρίψει πολλούς μύθους (και έχει δημιουργήσει και πολλούς βέβαια) , δεν υπάρχει λόγος κάποιος που παίζει να χρειαστεί να δώσει πάνω από 500-700 ευρώ για κιθάρα, πέρα από τους συλλέκτες. Προσωπικά, οι καλύτερες strat που έχω παίξει είναι μία yahaha pacifica και μία squier japan, και οι καλύτερες lp μία yamaha και μια ibanez.

-Δεν παράγεται νέος ήχος, και όταν παράγεται δεν αρέσει. Οι περισσότεροι λατρεύουν τον παλιό καλό ήχο των 60's-70's και γι'αυτό υπάρχουν φαινόμενα όπως ο Bonamassa που παράγουν περισσότερο tone και ήχο κιθάρας, παρά μουσική. Δεν υπάρχουν νεωτερισμοί, επειδή δεν υπάρχει αγορά για νεωτερισμούς και όχι το ανάποδο κατ'εμε.

-Που να δείτε με το kemper που δεν θα πουλάνε ούτε ενισχυτές σε μερικά χρόνια.

 
Έχουμε κι εμείς τα προβλήματά μας,

τι να πούνε οι φαγκοτίστες δηλαδή;

;D

 
Δημήτρη διαφωνούμε σε πολλά ως προς το θέμα αλλά η κουβέντα δεν παύει να έχει για μένα τουλάχιστον ενδιαφέρον. Παραθέτω το πού δε σε ακολουθώ:

dimsonic είπε:
Εγώ από τον Carlos, πήγα Peter Green, Gabor Szabo, AC Jobim, Tito Puente, Gene Ammons. Και μου πήρε 30-40 χρόνια να ολοκληρώσω τον κύκλο.
Τι εννοείς ολοκλήρωσες τον κύκλο; Ολοκληρώνεται ποτέ; Επίσης αν όντως υπάρχει μια ας πούμε ενδεδειγμένη σειρά μελέτης όσον αφορά κιθαρίστες, γιατί πρέπει να είναι η ίδια για όλους;

Δεν ξέρω αν ο νέος σήμερα έχει την υπομονή να πάει από τον Govan πέρα απ τον Hendrix
Εδώ εκφράζεις μια άγνοια η οποία έχει μετατραπεί σε αφορισμό. Δηλαδή "δεν ξέρω αν, άρα όχι". Αλλά ακόμα κι αν δε θέλει να πάει πέρα απ' τον Govan και τον Hendrix, γιατί αυτό είναι επιλήψιμο; Εσύ είχες την όρεξη και την υπομονή, δε σημαίνει ότι όλοι την έχουν ή πρέπει να την έχουν. Ούτε ότι αυτό σημαίνει ότι θα υστερούν σε κάτι.

Ποιός θα πάει πίσω στον Szabo όταν κυνηγάει τα 64α των παραπάνω...?
Πάρα πολλοί το έχουν κάνει και παλιότερα και τώρα. Ωρίμασαν/μεγάλωσαν/άλλαξε η αισθητική τους κλπ.

πήγα μια φορά να αγοράσω κάτι από ένα παληκάρι στο νοιζ και έβγαλε την κιθάρα του και άρχισε να μου παίζει 64α λες και τον κυνηγούσαν. Κι όταν έπιασα την κιθάρα του να δώ πως είναι με ρώτησε "έχεις χτυπήσει το χέρι σου?"

και δεν ήταν 15ρης. σχεδόν 30ρης ήταν.
Παραθέτεις μια ιστορία το νόημα της οποίας μου διαφεύγει. Και λοιπόν τι έγινε που ο 30άρης είχε μελετήσει και έπαιζε πολύ γρήγορα; Σημαίνει κάτι αυτό για τη γενιά του; Κι εγώ θυμάμαι ότι τέλη δεκαετίας 80 αρχές 90, η συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών κιθαριστών ήταν μεταλλάδες ή το λιγότερο σκληροί ροκάδες και όλοι είχαν μακριά μαλλιά. Επίσης προσπαθούσαν να παίξουν σαν τον μάλμστην. Με τα χρόνια κάποιοι άλλαξαν πορεία, κάποιοι παρέμειναν εκεί. Όπως πάντα συμβαίνει δηλαδή.

Θέλω να πω ξεκινάνε με τον στόχο να βγούν ολοκληρωμένοι κλώνοι στο γιαλί.

Αδιαφορώντας για το τι "πρέπει" να μεσολαβήσει.
Όλοι μας κάπως έτσι δεν ξεκινήσαμε; Εγώ όταν πρωτοέπιασα ηλεκτρική κιθάρα, ήθελα να παίζω ακριβώς σαν τον Slash και τον Kirk Hammet. Κλώνος στο γυαλί δηλαδή (αν μπορούσα) και φυσικά είχα πλήρη άγνοια και αδιαφορία για το τι μεσολαβεί. Αρκετά αργότερα και θέλοντας να ασχοληθώ πιο σοβαρά με τη μουσική, άρχισα να συνειδητοποιούμαι και να ψάχνω πράγματα. Τα πρώτα βήματα είναι τα ίδια για κάθε εποχή νομίζω. Κάποτε οι περισσότεροι προσπαθούσαν να γίνουν κλώνοι του Blackmore και του Page. Τώρα του Govan και διαφόρων άλλων.

Τώρα το παιδί που δεν έπαιζε Λοίζο, δεν ήταν επειδή δεν είχε μάθει το μάθημά του, αλλά επειδή δεν ήξερε να συνοδέψει ένα άλλο παιδί, σε κάτι απλό σαν τον δρόμο που είχε την δική του ιστορία ή την αριστοτέλους που γερνά...

Χέντριξ όμως με #9 έπαιζε μια χαρά...
Αν έσκιζε το purple haze όπως λες, πλην του E7#9, ήξερε τουλάχιστον να παίξει και μπαρέ ακόρντα. Συνεπώς το πιο πιθανό είναι ότι απλά δεν είχε ακούσει ποτέ το δρόμο και όχι ότι δεν είχε το επίπεδο να παίξει C,G,F ανοιχτές συγχορδίες. Εκτός κι αν τον ρώτησες και σου είπε ότι είχε μάθει το purple haze παπαγαλία και πλην αυτού δεν ξέρει τι του γίνεται. Αλλά ακόμα κι αυτό να συνέβη, είναι απλά μία περίπτωση που δε σημαίνει τίποτα. Εγώ αντιστοίχως γνωρίζω νέους ανθρώπους που παίζουν clapton και albert king αλλά και megadeth ξέρω γω και αν τους βάλεις σε μια σκηνή να παίξουν το έλα στην παρέα μας φαντάρε, μπορεί να μην το έχουν ακούσει ποτέ αλλά θα βγάλουν τα ακόρντα με το αυτί. Αλλά ούτε και αυτό σημαίνει κάτι για τη νέα γενιά. Πάντα υπήρχαν και οι μεν και οι δε.

 
αν συμφωνούσαμε σε όλα δεν θα γινόταν κάν συζήτηση.

Οπότε έχουμε ένα κέρδος.  ;)

Σε πολλά έχεις δίκιο...

Ίσως γενικεύω. Το έχω αυτό το κουσούρι.

Επίσης πολλές φορές όπως τώρα, βαριέμαι να αναπτύξω τις σκέψεις μου και βιάζομαι να κλείσω το θέμα με έναν...αφορισμό.

Ίσως να φταίει το γεγονός ότι πολλά πράγματα θεωρώ ότι τα έχω φτάσει σε ένα σημείο που δεν θέλω να τα πάω παραπέρα και that's it.

Για το θέμα του κύκλου, που έκλεισε, εννοώ ότι έκλεισε με τις βασικές επιρροές του Carlos. Μετά κάποιες άλλες τις είχα ήδη καλύψει από άλλους ως αφορμή.

Όσο για το παιδί, ...ειλικρινά ήξερε και παπαγάλιζε καλά τον Hnedrix, αλλά βασικά ακκόρντα και σχετικές....γιοκ. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

Μ αρέσει πάντως που δεν το βάζεις κάτω και με ...τρέχεις.!

:D

Χαρά μου....

Πιστέυω να βγαίνει κάτι θετικό για την όλη συζήτηση, κι ας φαίνεται ότι έχω άδικο.

Δεν με πειράζει.

 
βέβαια....

ας συνειδητοποιήσουμε ότι σχολιάζουμε εδώ στο νοιζ όλοι, άρθρο της Washington Post.....

ούτε καν του Rolling Stone..... ::)

 
Να προσθέσω εδώ, ότι και τα σύγχρονα ινδάλματα (από τον SRV έως τον Mayer και τον Bonamassa), κυνηγάνε τα παλιά μοντέλα στα όργανα, ίσως δηλαδή, να μην έχει καταφέρει να ταυτιστεί ένας σύγχρονος guitar hero (ο οποίος λόγω συνθηκών, σκηνής, θανάτου της music biz κλπ, όλα αυτά που λέτε και σωστά αναφέρετε, δεν φτάνει σε καμία περίπτωση την crossover επιτυχία ενός Page, Slash κλπ.

Ίσως πάλι έχει να κάνει και με το ότι η ροκ έχει γίνει πολύ του σαλονιού, οι καιροί δεν σηκώνουν αλητείες και ως εκ τούτου η απομυθοποίηση πάει σύννεφο.

Η έπαρση είναι πλέον (και ορθά κατά τη γνώμη μου) ελάττωμα, άρα πώς θα βγει κάποιος Hendrix, Prince, ή γενικά σταρ βεληνεκούς που να "ψαρώσει" τους πιτσιρικάδες με τόνους attitude;

Για να πάω στους youtube guitarists, ο Mike Hermans για παράδειγμα, θα ήταν άνετα star κιθαρίστας σε κάποιο συγκρότημα την εποχή που υπηρχαν πολλά καλά συγκροτήματα. Τώρα, δεν δείχνει καν το πρόσωπό του! Στον αντίποδα, ο Phil X , είναι πιο "σταρ" από αυτή την άποψη, εκκεντρικός και εφετζής (ανεξάρτητα από το αν μας/σας αρέσει ή όχι).

Τα ανίψια μου που είναι σήμερα 10-15 ετών (διευκρινίζω ότι δεν ασχολούνται με κάποιο μουσικό όργανο), ακούνε Green Day και Nirvana και αυτό το αποκαλούν "παλιά καλή μουσική".

Το θεωρώ πιο υγιές από το να ακουγαν σκυλάδικα, αλλά από την άλλη, αναγνωρίζω ότι το χαρακτηριστικό και των δυο αγαπημένων τους group είναι ότι έχουν "μούρη", attitude, ένα υλικό που φτιάχνει σταριλίκι.

Δεν ξέρω αν υπάρχουν πολλοί σύγχρονοι αξιόλογοι καλλιτέχνες που να μπορούν να φτιάξουν μύθο, με τόσα youtube videos και τόσα tutorials, τόσα behind the scenes και τόση καλοπροαίρετη ευδιαθεσία που έχουν πάντα σε όλα, διαφημιστικά, συνεντευξιαζόμενοι και σαν marketing. Ο Bonamassa και ο Mayer και πολλοί άλλοι, είναι αυτό που λέμε "καλά παιδιά". Ίσως, λέω ίσως, να μην χρειάζεται αυτό για να φτιάξεις μύθο, να πουλήσεις κιθάρες , δίσκους ή να περάσεις στο πάνθεον του... Κιθ Ρίτσαρντς, αλλά να χρειάζεται το ακριβώς αντίθετο.

 
Tamtam είπε:
Δεν ξέρω αν υπάρχουν πολλοί σύγχρονοι αξιόλογοι καλλιτέχνες που να μπορούν να φτιάξουν μύθο, με τόσα youtube videos και τόσα tutorials, τόσα behind the scenes και τόση καλοπροαίρετη ευδιαθεσία που έχουν πάντα σε όλα, διαφημιστικά, συνεντευξιαζόμενοι και σαν marketing. Ο Bonamassa και ο Mayer και πολλοί άλλοι, είναι αυτό που λέμε "καλά παιδιά". Ίσως, λέω ίσως, να μην χρειάζεται αυτό για να φτιάξεις μύθο, να πουλήσεις κιθάρες , δίσκους ή να περάσεις στο πάνθεον του... Κιθ Ρίτσαρντς, αλλά να χρειάζεται το ακριβώς αντίθετο.
νομίζω αυτή η παράγραφος έχει πολύ ενδιαφέρον και σε γενικές γραμμές συμφωνώ

ζούμε άλλες εποχές, τις ακραίας πληροφόρησης, του ιντερνετ της απομυθοποίησης κλπ . Είναι αδύνατο πλέον να χτίσεις μύθο γιατί 1) τις δημιουργούσαν οι εταιρείες 2) αυτό που λες για feelgood ανθρώπους και behind the scenes

Νομίζω οι τελευταίοι που έχτισαν ένα σταριλίκι , αλητεία , badassness , ένα μύθο ήταν  οι Slipknot (και ίσως οι SOAD μύθο μόνο ) και αυτοί στα πρώτα χρόνια . Αυτοί επειδή είναι "της γενιάς μου" πράγματι έκαναν παιδιά να πιάσουμε κιθάρα ασχέτως που κανείς δεν μπορούσε να βγάλει νότα

Δεν είναι πολύ παλιά αλλά ούτε και πρόσφατα

Το προσπαθούν και οι ghost αλλά προσωπικά δεν βρίσκω ούτε ενδιαφέρον ούτε impact . Οι Slipknotκαι έδωσαν γροθιά στο στομάχι π.χ.

 
Rebel of south, το πόιντ που θέλω να κάνω, είναι ότι ενώ έχουμε πολυ καλύτερους τεχνικά παίχτουρες "στα χρόνια μας", δεν καταφέρνουν να φτάσουν το stardom ενός  Rory Gallagher ή ενός Blackmore αν με εννοείς.

Σα να λέμε: "Όταν είμαι καλός, είμαι πολύ καλός, όταν είμαι κακός, είμαι ακόμα καλύτερος".

 
μάλλον σε εννοώ

αλλά ας μιλήσω κι εγώ σαν 26ρης

Δεν γνώρισα ούτε έναν όταν ήμουν μικρότερος , να έπαιζε κιθάρα και να έπιασε μουσικό όργανο ούτε για Κλαπτον, ούτε για Τζιμι , ούτε για Ρορυ

Θέλαμε να παίξουμε αυτά που ακούγαμε και ήταν επικαιρότητα

 
Tamtam είπε:
Σα να λέμε: "Όταν είμαι καλός, είμαι πολύ καλός, όταν είμαι κακός, είμαι ακόμα καλύτερος".
Εντάξει, αυτό θα το έλεγε ένας γνήσιος star/guitar hero, όπως ο Μάλμστην. ;D ;D ;D

 


Γράψε απάντηση...

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top