New Line6 Pod HD series

IraklisZS είπε:
μπορει η φρακταλ να απαντησει με πεταλιερα βερζιον του axe fx, αραγε?
Ανεπισήμως η Fractal δια στόματος Cliff ισχυρίζεται ότι εχέσθη για τα POD HD.

Ανεπισήμως επίσης, έχει ο ίδιος ανακοινώσει ότι η γκάμα "θα επεκταθεί" με κάτι "απλούστερο" και το πιθανότερο, ναι, είναι να πρόκειται για floor based μηχανάκι, κάτω από το ψυχολογικό όριο των $1000.

και το axe-fx να ειχα δεν θα εμπαινα στο κοπο να αγορασω την καμπινα τους...αλλα θα επαιρνα power amp και καμπινα...
Mike, το θέμα είναι ότι πάμπολοι χρήστες Axe-Fx το χρησιμοποιούν με κάποιον τελικό (πολύ δημοφιλής επιλογή ο VHT 90/2/90), ή στο return του ενισχυτή τους. Με λίγα λόγια, ακόμα και μετά από τόσα χρόνια, πάρα πολλοί δεν είναι έτοιμοι να πετάξουν τους ενισχυτές τους και να απωλέσουν την "amp in the room" αίσθηση.

Σ'αυτό ποντάρει η Line6 παντρεύοντας τεχνολογικά τα POD με τους DT.

 
Μέχρι να πάρω την Atomic FRFR κι εγώ το ίδιο πίστευα.

Είναι πολύ καλό μηχάνημα παιδιά,το μόνο που με χαλάει είναι,οτι είναι china

Τόσα λεφτά για china?Δηλαδή αν ήταν USA τι θα πλήρωνα,2000 Ε ?

(τα μεταφορικά  by the way απο G66 είναι  40 Ε)

 
The Genius Loci είπε:
Ανεπισήμως η Fractal δια στόματος Cliff ισχυρίζεται ότι εχέσθη για τα POD HD.

Ανεπισήμως επίσης, έχει ο ίδιος ανακοινώσει ότι η γκάμα "θα επεκταθεί" με κάτι "απλούστερο" και το πιθανότερο, ναι, είναι να πρόκειται για floor based μηχανάκι, κάτω από το ψυχολογικό όριο των $1000.
Ωχ ωχ, πόλεμος εν όψη ;D

Αυτό πραγματικά θα ήθελα να το δω.

Η στατιστική και η ιστορία στα hardware γενικότερα, λέει οτι εταιρία που είναι γνωστή για τις υψηλές τιμές και ποιότητα (φυσικά), όταν πάει να κάνει κίνηση για κάτι "πιο απλό" την πατάει. Παραδείγματα υπάρχουν απο πολλές εταιρίες βλ. Fender, Marshall, Digitech, Vox κλπ κλπ.

 
 


Ανεπισήμως επίσης, έχει ο ίδιος ανακοινώσει ότι η γκάμα "θα επεκταθεί" με κάτι "απλούστερο" και το πιθανότερο, ναι, είναι να πρόκειται για floor based μηχανάκι, κάτω από το ψυχολογικό όριο των $1000.

 


Ωχ! Πάλι λίστα αναμονής  ;D





 

 
 
grorig είπε:
Μέχρι να πάρω την Atomic FRFR κι εγώ το ίδιο πίστευα.

Είναι πολύ καλό μηχάνημα παιδιά,το μόνο που με χαλάει είναι,οτι είναι china

Τόσα λεφτά για china?Δηλαδή αν ήταν USA τι θα πλήρωνα,2000 Ε ?

(τα μεταφορικά  by the way απο G66 είναι  40 Ε)
Μα και το Atomic... λάμπα είναι!  ;)

Δεν κατάλαβα αν εννοείς ότι το Atomic είναι Made in China. Αλλά όχι, δεν θα πλήρωνες 2000 αν ήταν Made in USA, σ'αυτές τις περιπτώσεις το μεγαλύτερο ποσοστό του κόστους αντικατοπτρίζει το R&D. Δεν υπάρχει τεράστια διαφορά κόστους παραγωγής τόσο τυποποιημένων μηχανημάτων από Αμερική σε Κίνα. Εννοώ τα... ίδια μηχανήματα τα παράγουν!  ;) Δεν είναι κιθάρες που θέλουν και τον άνθρωπό τους.  ;)

 
The Genius Loci είπε:
Μα και το Atomic... λάμπα είναι!  ;)

Δεν κατάλαβα αν εννοείς ότι το Atomic είναι Made in China. Αλλά όχι, δεν θα πλήρωνες 2000 αν ήταν Made in USA, σ'αυτές τις περιπτώσεις το μεγαλύτερο ποσοστό του κόστους αντικατοπτρίζει το R&D. Δεν υπάρχει τεράστια διαφορά κόστους παραγωγής τόσο τυποποιημένων μηχανημάτων από Αμερική σε Κίνα. Εννοώ τα... ίδια μηχανήματα τα παράγουν!  ;) Δεν είναι κιθάρες που θέλουν και τον άνθρωπό τους.  ;)
Καλά το κατάλαβες, ειναι κατασκευασμένο στην Κίνα.

Το 2000 Ε το λέω χάριν της υπερβολής.

Αν ήταν USA το κόστος θ'άνέβαινε περίπου 30-40%,γιατί τ'άμερικάνικα μεροκάματα είναι ακριβότερα σε σχέση με τα κινέζικα.

Η κατασκευή του πάντως είναι πολύ καλή.

 
Mike, το θέμα είναι ότι πάμπολοι χρήστες Axe-Fx το χρησιμοποιούν με κάποιον τελικό (πολύ δημοφιλής επιλογή ο VHT 90/2/90), ή στο return του ενισχυτή τους. Με λίγα λόγια, ακόμα και μετά από τόσα χρόνια, πάρα πολλοί δεν είναι έτοιμοι να πετάξουν τους ενισχυτές τους και να απωλέσουν την "amp in the room" αίσθηση.

Σ'αυτό ποντάρει η Line6 παντρεύοντας τεχνολογικά τα POD με τους DT.

το βρισκω απολυτα λογικο...το να παιξεις Live με το Pod καρφωμενο στην κονσολα δε θα το τολμουσαν πολλοι...οπως ουτε εγω με το gsp...ουτε και με το axe-fx θα το εκανα...χρειαζεται να πεισεις την μπαντα σου για in-ear monitor, τα patches σου εξαρτωνται πολυ απο την ποιοτητα της μικροφωνικης και του ηχοληπτη..αστα να πανε δηλαδη...γιαυτο πριν επιλεξετε ενα μηχανημα φροντιστε να εχει ευελιξια για σοβαρες καταστασεις...

 
Επειδη δεν εχω και μεγαλη  σχεση  τελευταια με τις πεταλιερες εκτος απο μια korg ax 1000g  toneworks  :P  που ειχα πριν καμποσα χρονακια μπορει καποιος να μου πει αν η σειρα HD της line 6 εχει τη δυνατοτητα για  4 cable method οπως η  digitech rp 1000 στο βιντεο παρακατω


 
Παίδες, τα manuals υπάρχουν online:

http://line6.com/support/manuals/

για όποιον ψάχνει περισσότερες λεπτομέρειες.

Για το 4CM νομίζω ότι δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως με τα RP και το GSP.

@grorig

Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι οι διαφορές είναι 30-40% σε τέτοια μηχανήματα, αν παραχθούν στην Αμερική αντί για την Κίνα. Πιο λογικό νούμερο είναι ένα 20%. Το GSP φτιάχνεται στην Αμερική και, παρά το ότι είναι ευρείας παραγωγής προϊόν, η Digitech μάλλον κατάλαβε ότι δεν πρόκειται να κερδίσει πολλά κάνοντας outsourcing σε εργοστάσιο στην Κίνα. Τα RP πάλι, φτιάχνονται στην Κίνα, και οι τιμές είναι συγκρίσιμες ουσιαστικά. Υπάρχει βέβαια και το γόητρο του "Made in USA".

Η Line6 πρόκειται να πουλήσει καραβιές από POD HD και, μ'αυτή τη λογική, οι οικονομίες κλίμακας είναι τεράστιες. Ακόμα και αν μιλάμε για 5% διαφορά κόστους.

Εξάλλου, θα πρέπει να ξέρουμε τι εννοούμε όταν λέμε "εργοστάσιο στην Κίνα". Μιλάμε για εργοστάσια μεγέθους μικρής κωμόπολης, με μεγάλη εξειδίκευση και τελευταίας γενιάς μηχανές. Απλά στην Αμερική ή την Ευρώπη (ή την Ιαπωνία) δεν συμφέρει να φτιάξεις τέτοιο εργοστάσιο. Και σιγά σιγά δεν θα συμφέρει ΟΥΤΕ στην Κίνα, δεν είναι τυχαίες οι εξωπραγματικές επενδύσεις των Κινέζων σε αφρικανικές χώρες.  ;)

 
εχω την αισθηση οτι το integration δεν θα ειναι ανωτερο απο το gsp..( ισως και λογικο γιατι πρεπει να το συγκρινουμε με ρακ) επισης θα υπαρχει δυνατοτητα impulses?

 

Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι οι διαφορές είναι 30-40% σε τέτοια μηχανήματα, αν παραχθούν στην Αμερική αντί για την Κίνα. Πιο λογικό νούμερο είναι ένα 20%. Το GSP φτιάχνεται στην Αμερική και, παρά το ότι είναι
ευρείας παραγωγής προϊόν, η Digitech μάλλον κατάλαβε ότι δεν πρόκειται να κερδίσει πολλά κάνοντας outsourcing σε εργοστάσιο στην Κίνα. Τα RP πάλι, φτιάχνονται στην Κίνα, και οι τιμές είναι συγκρίσιμες ουσιαστικά. Υπάρχει βέβαια και το γόητρο του "Made in USA".

- Σωστά το λές,

 


για να διευκρινείσω, λέγοντας πριν 30-40% ,εννοούσα τη διαφορά στην τελική τιμή ανάμεσα σε αμερικάνικο και κινέζικο προιόν, που εκτός απ΄τ' ακριβότερα εργατικά χέρια,


είχα κατά νού και το μεγαλύτερο φόρο που πληρώνει κάποιος,όταν εισάγει ένα προιόν από Αμερική,σε σχέση με την εισαγωγή από Κίνα.

 


- (τουλάχιστον με κάποιους εισαγωγείς-αντιπροσώπους που το συζητάμε κατά καιρούς, υποστήριζουν ότι η εισαγωγή απο Αμερική κοστίζει πολύ περισσότερο)

 

 


- Το "Made in USA" πέραν του γοήτρου,που αφορά πιστεύω κυρίως την ματαιοδοξία,είναι και η  "ασφάλεια" που μπορεί να νοιώθει κάποιος ότι το προιόν που αγόραζει, πληρεί κάποια υψηλότερα standards ποιότητας και κατασκευής,σε σχέση με το "Made in China".

 


- Αν και νομίζω πως τα τελευταία χρόνια  η "ψαλίδα" έχει μικρύνει.


           
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
zebric είπε:
εχω την αισθηση οτι το integration δεν θα ειναι ανωτερο απο το gsp..( ισως και λογικο γιατι πρεπει να το συγκρινουμε με ρακ) επισης θα υπαρχει δυνατοτητα impulses?
Δεν ξέρω πως εννοείς το integration, εννοείς κάτι σαν το Wizard του GSP? Δεν έχω ψάξει κατά πόσον κάνει κάτι παρόμοιο. Σίγουρα έχει πολλές επιλογές για το setup πάντως.

Το FX loop μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε σημείο της αλυσίδας (ένα τεράστιο plus κατά τη γνώμη μου). Δεν έχω δει όμως αν έχει το ίδιο πρόβλημα με το GSP, δηλαδή να περιμένει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ένα σήμα στο return. Αυτό ήταν μεγάλη απογοήτευση για μένα στο GSP, καθώς ήθελα να μπορώ να στέλνω "dry" σήμα από το effects send ταυτόχρονα με wet στις XLR ή τις 1/4"... Επίσης τα εφφέ (όπως και στη Μ13, για παράδειγμα) μπαίνουν σε οποιαδήποτε θέση, χωρίς περιορισμούς. Παραθέτω και μια εικόνα του editor από το manual.

Το HD δεν υποστηρίζει IR και δεν πρόκειται να υποστηρίξει απ'όσο ξέρω. Από την άλλη, διαθέτει επιλογή οκτώ μικροφώνων που συνδιάζονται με οποιαδήποτε καμπίνα. Εδώ απογοητευτικό είναι ότι δεν το πήγαν ένα βήμα παραπέρα από το γνωστό AIR, δίνοντας την δυνατότητα τοποθέτησης του μικροφώνου σε διάφορες θέσεις (όπως π.χ. στο Guitar Rig).

Τέλος τα κλιπάκια που έχουν κυκλοφορήσει επίσημα, είναι το ίδιο "καλά" (ή το ίδιο ελεεινά, όπως το πάρει κάποιος), με τα επίσημα που κυκλοφορούν για οποιοδήποτε νέο προϊόν. Ακόμα και για το Axe-Fx τα πρώτα κλιπς ήταν ΓΤΠ. Η μόνη εταιρεία που έβγαλε εξαρχής εξαιρετικά demo clips ήταν η Avid για το 11R, πράγμα κάπως λογικό, αν σκεφτεί κάποιος ότι βασικά ασχολείται με στουντιακό hardware/software.

Εδώ

PODHDEdit.JPG

 
το θεμα σε ολα αυτα τα μηχανηματα δεν ειναι τοσο το πως ακουγονται αφου εχουν φτασει σε ενα πολυ υψηλο σημειο ποιοτητας ηχου...αλλα φυσικα το feeling...οποτε μονο μια δοκιμη θα μπορουσε να μας κανει να καταλαβουμε κατα ποσο αξιζει ολη αυτη η ιστορια...

για οσους ομως μιλανε για  poweramp  με τα μηχανηματα αυτα θα πρεπει να ξερουν οτι δεν γινεται ρε παιδια να εχεις ενα poweramp που φοραει el34 και να θες να βγαλεις φεντερισιο ηχο η να εχεις ενα με 6l6 λαμπες και να θες να βγαλεις voxιλα...απλα δεν παιζει...

εκτος αν παιρνει 2 τυπους λαμπων οποτε κατι γινεται εκει...

γενικως εχοντας mesa triaxis,vox handwired,marshall plexi,marshall jtm45,marshall jcm800 και εχοντας περασει απ τα χερια μου και fender ενισχυτες πανω κατω αυτες ειναι οι σχολες του ηχου...καλυτερα παρε το real thing με τα καλα του(ηχος .feeling 100% ),και τα κακα του(μικροφωνισμους,λειτουργικα εξοδα) και αν εισαι μονο για ηχογραφησεις τραβα σε ενα modelling...

θα ηθελα κι εγω ενα modelling αλλα μονο και μονο για practice και τιποτ αλλο...οπως και να χει το real thing ειναι αλλιως...εξοδα ειναι να παρεις και ενα καλο τελικο και μια καλη καμπινα μην γελοιομαστε...anyway πριν κατι μηνακια ημουν στο τσακ να τα πουλησω ολα και να παρω axe-fx...δεν το εχω δοκιμασει και μπορει να ειναι απιστευτο αλλα τελικα δεν το μετανιωσα...

και στην τελικη το G.A.S συνδρομο δεν θα ηθελα να μου περασει με τιποτα...μου αρεσει να παλευω με τα καλωδια,με τα πεταλακια,με τους μαγνητες τις λαμπιτσες κλπ...

anyway περι ορεξεως...απλα ειπα να πω την γνωμη μου...

 
treloagori είπε:
...anyway πριν κατι μηνακια ημουν στο τσακ να τα πουλησω ολα και να παρω axe-fx...
...μήν το κάνεις, ;)

 
grorig είπε:
...μήν το κάνεις, ;)
treloagori συμφωνώ κι'εγώ. Διαβάζοντας όσα έγραψες (τα οποία δυστυχώς είναι σε μεγάλο βαθμό ανακρίβειες και υπερβολές), μάλλον θα πετάξεις τα λεφτά σου αγοράζοντας το Axe.

 
Τα κλιπακια λοιπον του HD ειναι αρκουντως καλα για πρωτα οπως πολυ σωστα ειπε ο Genius Loci.

  Το FRFR atomic ηταν μια απογοητευση για οσους περιμεναν μια non tube εκδοση τελικου γραμμικου ενισχυτη κ εχω την εντυπωση πως το εκανε για καθαρα ψυχολογικους λογους παρα γιατι ηθελε να δωσει το amp in the room feeling στον παιχτη!!! Οι περισσοτεροι χρηστες του axefx (εμου συμπεριλαμβανομενου) χρησιμοποιουν τον ART SLA2 (375ευρω) η τον SLA1 (279 ευρω) k μια κιθαροκαμπινα με αριστα αποτελεσματα. Κ με μια behringer fcb1010 (αλλαζοντας το τσιπακι με 10 ευρω κοστος) εχεις μια απολυτα λειτουργικη πεταλιερα για το axefx.

  Eγω δεν θα αντιμετωπισω το HD με την λογικη των περισσοτερων χρηστων του φορουμ της fractal( στο οποιο συμμετεχω) .Δηλαδη δεν πρεπει κανενας να φτασει την ποιοτητα των αλγοριθμων του Cliff? Mακαρι να βγει ενα εφαμιλλο κ καλυτερο προιον σε  ποιο λογικη τιμη με την αναλογη υποστηριξη κ εξελιξη. ( τα εχω παρει με το 700αρι που ζηταει η fractal για την midi πεταλιερα >:()

 
- Μέχρι να πάρω την Atomic FRFR, χρησιμοποιούσα το Axe Fx  χωρίς Power amp & Cab  simulation με τελικό VHT 90/2/90  και κιθαριστικές  καμπίνες, κυρίως VHT Fat bottom 2x12  ή 1-2 KOCH 1x12,  και ήμουν πολύ ευχαριστημένος απ΄το αποτέλεσμα, ειδικά στο stereo setup.

- Με την Atomic FRFR όμως, υπάρχει το πλεονέκτημα της χρήσης  Power amp & Cab  simulation του ΑΧΕ, που είναι ένα πολύ ισχυρό σημείο στον ήχο του.

- Επιπλέον,επειδή παίζω σε live και με ακουστική κιθάρα κάποια μέρη ,μ'έχει εξυπηρετήσει που δεν κουβαλάω δεύτερο ενισχυτή (ακουστικό). -Αυτό βέβαια είναι προσωπικό και δέν έχει να κάνει με το Axe-Fx. Πάντως άν κι εφόσων τα οικονομικά μου το επιτρέψουν, θα πάρω άλλη μία για stereo setup.

- Ki εγώ βρίσκω τη midi πεταλιέρα της Fractal υπερτιμημένη, η Ground control που έχω κάνει ότι και της Fractal και είναι περίπου στη μισή  τιμή

 
Marillion είπε:
Τα κλιπακια λοιπον του HD ειναι αρκουντως καλα για πρωτα οπως πολυ σωστα ειπε ο Genius Loci.

  Το FRFR atomic ηταν μια απογοητευση για οσους περιμεναν μια non tube εκδοση τελικου γραμμικου ενισχυτη κ εχω την εντυπωση πως το εκανε για καθαρα ψυχολογικους λογους παρα γιατι ηθελε να δωσει το amp in the room feeling στον παιχτη!!! Οι περισσοτεροι χρηστες του axefx (εμου συμπεριλαμβανομενου) χρησιμοποιουν τον ART SLA2 (375ευρω) η τον SLA1 (279 ευρω) k μια κιθαροκαμπινα με αριστα αποτελεσματα. Κ με μια behringer fcb1010 (αλλαζοντας το τσιπακι με 10 ευρω κοστος) εχεις μια απολυτα λειτουργικη πεταλιερα για το axefx.

  Eγω δεν θα αντιμετωπισω το HD με την λογικη των περισσοτερων χρηστων του φορουμ της fractal( στο οποιο συμμετεχω) .Δηλαδη δεν πρεπει κανενας να φτασει την ποιοτητα των αλγοριθμων του Cliff? Mακαρι να βγει ενα εφαμιλλο κ καλυτερο προιον σε  ποιο λογικη τιμη με την αναλογη υποστηριξη κ εξελιξη. ( τα εχω παρει με το 700αρι που ζηταει η fractal για την midi πεταλιερα >:()
Γιώργη, προτείνω το εξής:

Παραγγέλνουμε ένα HD500 από Thomann, με την "καθαρή εξήγηση" εξ'αρχής ότι υπάρχει σοβαρή περίπτωση να το γυρίσουμε πίσω (έτσι κι αλλιώς υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής, αλλά έτσι για να είμαστε σαφείς).

Το βάζουμε σε blind test με GSP (τελευταίο firmware), Axe και αν βρούμε και 11R. Εκτός από τα (υψηλής δειγματοληψίας) clips, να μπορεί ο παίκτης (που ΔΕΝ θα ξέρει με τι παίζει), να κάνει και σχόλια για την αίσθηση και ό,τι άλλες εντυπώσεις έχει.

Αυτή νομίζω θα είναι η απόλυτη σύγκριση για το τι δουλεύει, πως δουλεύει, πως ακούγεται, κλπ, με τελείως πρακτικά κριτήρια.  ;)

Εγώ δεσμεύομαι γραπτώς ότι, αν το HD μου αρέσει τελικά περισσότερο από το GSP, θα το κρατήσω.  ;)

Τώρα για τις επιλογές σχετικά με live παίξιμο, κατά τη γνώμη μου το απόλυτο rig είναι ένα με λογική W/D/W, όπου dry θα επέλεγα προσωπικά έναν λαμπάτο μάλλον τελικό με μια καμπίνα της προτίμησής μου (και ο νέος Velocity φαίνεται ελπιδοφόρος πάντως). Για wet σήμα, πιθανολογώ ότι ένα ζευγάρι Verve 12M θα ήταν ιδανικό. Μιλάμε για κόστος ανάλογο αυτοκινήτου πόλης για το σύνολο, πάντως...  :-\

 
Α, ναι.  ;D

Ορίστε και το πρώτο αξιόλογο demo με απευθείας ηχογράφηση του HD500 (εννοώ, χρησιμοποιώντας το σαν sound interface, με USB).



Σημαντική σημείωση: ο τύπος που παίζει, είναι καιρό χρήστης Axe-Fx και ήταν αρχικά αρκετά συγκρατημένος σχετικά με τις δυνατότητες του POD.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top