Aν νομίζεις ότι γράφω για να σε επαινέσω, γελιέσαι! ;D
Στο heel είσαι μετεξεταστέος, να περάσεις σε παρακαλώ με τον κηδεμόνα σου :
Είπαμε να κάνεις ένα forearm contour κι εσύ το παράκανες βρε παιδί μ'. Τουλάχιστο γλύκανέ το...
Μη βιάζεσαι. Ξέρω είναι πολύ δύσκολη η υπομονή, αλλά τώρα πρέπει να την ξεχαρβαλώσεις ξανά, να την τρίψεις-βερνικώσεις ξανά μανά, και να την ξανασυναρμολογήσεις...
Aφού η κιθάρα σου δουλεύει, αγνόησε όλα τα παραπάνω και προχώρα.
Ό,τι και να πω, όταν δουλεύεις ένα πρωτότυπο (γιατί κάθε απόκλιση από τις νόρμες θεωρείται πρωτότυπο) πάντα υπάρχουν περιθώρια σφάλματος-βελτίωσης-fine tuning.
Επίσης, αν έτσι ήθελες το contour πχ, εμάς δεν μας πέφτει λόγος, εσύ είσαι ο καλλιτέχνης-κυρίαρχος του τελικού αποτελέσματος κι αν αυτό ήθελες τότε το υποστηρίζεις με πάθος (μαζί σου κι εγώ). Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά γνώμες-υποκειμενικές παρατηρήσεις.
Το σημαντικό είναι ότι τα 'χεις βρει με το χώρο και τα εργαλεία σου, και ξέρεις τι θέλεις και τι μπορείς να κάνεις.
Για τη γωνία του headstock, να πω πως σιγά μη σκέφτηκε ο Paul Reed Smith να το κάνει έτσι, για λόγους κατασκευαστικούς... Είναι καθαρά οικονομικοί οι λόγοι, αφού μ' αυτή τη γωνία, χρησιμοποιεί πολύ λιγότερο ξύλο συνολικά για το μανίκι. Αυτό κάναν και οι πρόγονοί του οργανοποιοί...
...και φυσικά λειτουργεί μια χαρά, αλλιώς δεν θα το έκανε.
@ndnikola, αν δεν έχεις υπ' όψιν τον Πάνο Ιωαννίδη, τσέκαρέ τον. Είναι από τους λίγους κατασκευαστές πιάνων, πανευρωπαϊκά και όμως βρίσκεται στην Ελλάδα... στο site του έχει πολλές πληροφορίες και φωτορομάντζα που θα σε ενδιέφεραν.
Αυτά και προσοχή: Ξύλα είναι, φροντίστε να πηγαίνετε με τα νερά τους...