'NAMM 2018: Gibson no-show confirmed'

BlackCrow81 είπε:
  Ο συμφορουμίτης Jimmypap που έγραψε την εμπειρία που αποκόμισε από την επαφή του με διάφορα όργανα δέχθηκε επίθεση γιατί η τελική του άποψη δεν ήταν σύμφωνη και αρεστή από τους υπόλοιπους.
Κύριοι ένορκοι να ληφθεί υπόψιν το σχόλιο του συνηγόρου υπεράσπισης...

Δεν είπα πως να γράφουμε την γνώμη μας, είπα μόνο πως να την σχηματίζουμε.

 
fusiongtr είπε:
Θα έλεγα να μην μεγαλοποιούμε κάποια πράγματα.

Καταντάει αστείο. :)
Αμ και εσύ δεν κάνεις ένα new year's resolution σαν και εμένα να δεις φως... Εκεί επιμένεις :)

 
BlackCrow81 είπε:
Γιατί πουλάει ακόμα το όνομα. Πάρε μια Gibson Lp trad/stand κλπ και βάλε πάνω Harley Benton να δούμε αν θα πουληθεί. Και κάνε και το ανάποδο  ;)
Ναι αλλά γιατί πουλάει ακόμα το όνομα άμα είναι τόοοσο χάλια, και δυο στις τρεις ''δεν παίζουν''? Αυτό μου φαίνεται οξύμωρο. 

Και οι Maiden είχαν το όνομα, αλλά με Blaze Bayley στην φωνή παρολίγον να γίνουν μπάντα που παίζει στα club-άκια. Δεν είναι το όνομα θεσφάτο, πρέπει να το διατηρείς, και πράγματι όσες Gibson της σημερινής εποχής έπιασα στα χέρια μου ήταν μια χαρά κιθάρες, με εξαιρετική ταστοδουλειά.

Τώρα αυτά τα περί θαμπάδας στις studio που διάβασα, οφείλονται στους μαγνήτες, ειδικά στον 498T, που δεν είναι και ό,τι καλύτερο για καθαρά. Είναι όμως hot μαγνήτες και αρέσουν στην πιτσιρικαρία που χρησιμοποιεί distortion, και γι'αυτό τους βαζουν σε αυτές τις κιθάρες (που είναι και πιο προσιτές για την νεολαία), υποθέτω.

Όσον αφορά το intonation και τα συναφή, οι Gibson είναι από τις κιθάρες που inton-άρονται αρκετά εύκολα σε έναν ικανοποιητικό βαθμό, νομίζω. Ίσως άλλες κιθάρες σαν τις Tele με 3-saddle bridge να inton-άρονται πιο δύσκολα, αλλά τι σημασία έχει αν θέλεις Tele ήχο? Εξάλλου όλη η ροκ με αυτές τις κιθάρες ηχογραφήθηκε. Αν θέλεις τώρα το τέλειο playability (από την άποψη scaling και εύκολης πρόσβασης στα τελευταία τάστα εννοώ) απλά απευθύνεσαι σε άλλες κιθάρες.

 
Λύεται η συνεδρίασις λόγω ωραρίου γραμματέα.

Αν δεν έχουμε να πούμε κάτι επί του θέματος, ας μην επαναλαμβανομαστε.

Απ'ο,τι κατάλαβα σε άλλους αρέσουν οι gibson σε άλλους όχι.

 
Οι απόψεις μου σχεδόν ταυτίζονται με αυτές του frunobulax.

 
dimsonic είπε:
Ωχ.... :-\
Ε εντάξει, δεν μιλάμε για τίποτα το τραγικό. Απλά, είναι πιο δύσκολο να έχει το ''τέλειο'' intonation εφόσον κάθε δυο χορδές μοιράζονται σε ένα saddle. Απ'όσο ξέρω υπάρχουν aftermarket λύσεις αλλά και πάλι πρέπει να είσαι πολύ ψείρας

 
BlackCrow81 είπε:
Όχι, η Gibson Brands δεν πήγε στη Namm γιατί το τμήμα της που ασχολείται με την κατασκευή οργάνων είναι κερδοφόρο και αποφάσισε να ρίξει το βάρος στο τμήμα Audio και προφανώς να προσπαθήσει να το μετατρέψει και αυτό σε κερδοφόρο. Τα όργανά της, με τα καλά τους και τα κακά τους, πωλούνται ακόμα από μόνα τους, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προώθηση και προσπάθεια επ' αυτού.

Ο συμφορουμίτης Jimmypap που έγραψε την εμπειρία που αποκόμισε από την επαφή του με διάφορα όργανα δέχθηκε επίθεση γιατί η τελική του άποψη δεν ήταν σύμφωνη και αρεστή από τους υπόλοιπους. Σιγά ρε παιδιά πως κάνετε έτσι, ρε μπας και έχετε μετοχές στην γιβσον και δεν το μαρτυράτε  ;D

Γιατί πουλάει ακόμα το όνομα. Πάρε μια Gibson Lp trad/stand κλπ και βάλε πάνω Harley Benton να δούμε αν θα πουληθεί. Και κάνε και το ανάποδο  ;)
Blackcrow81 σε ευχαριστώ για την υποστήριξη, όπως είδες όταν έχεις επιχειρήματα και ο άλλος λέει βλακείες, όσο πιο αδιάλλακτα τις φωνάζει τόσο πιο πανηγυρικά τις μαζεύει μετά... ;) είναι γνωστό άλλωστε πως χρειάζονται...κουράγια για να παραδεχτεί κάποιος τα λάθη του και δεν τα διαθέτουν όλοι  ;)

Το Internet είναι γεμάτο από bedroom players με μια αποψάρα ΝΑ (με το συμπάθειο) για τα πάντα, τέτοιοι πάντα θα υπάρχουν, το πρόβλημα είναι ότι έχουν και fanboys που πατάνε "μπα" και "μπου" σε όποιον διαφωνήσει. Σκέψου κατά καιρούς πόσες άλλες βλακείες έχεις δει να γράφονται με απόλυτο ύφος, και απλά βαριόσουν να αντιπαρατεθείς γράφοντας τα αυτονόητα με τους συνήθεις ύποπτους που τις γράφουν και το χαρέμι τους που σιγοντάρει στα μουλωχτά... ;D . Βέβαια όταν ο πασάς τα μαζεύει το χαρέμι το βουλώνει.

Και ποια είναι αυτά τα αυτονόητα? Όποιος θέλει να πάρει Gibson ας πάρει, όποιος δεν θέλει ας μην πάρει.  Όποιος τις θεωρεί οργανάρες ποιότητος μαγκιά του και καλά κάνει, να τις έχει να τις παίζει να τις χαίρεται και να τις υπερασπίζεται. Αντίστοιχα και όποιος τις θεωρεί μάπα, ας παίζει με άλλες κιθάρες και ας τις θάβει όσο θέλει...end of story που λένε και στο χωριό του.

 
JIMMYPAP είπε:
Και ποια είναι αυτά τα αυτονόητα? Όποιος θέλει να πάρει Gibson ας πάρει, όποιος δεν θέλει ας μην πάρει.  Όποιος τις θεωρεί οργανάρες ποιότητος μαγκιά του και καλά κάνει, να τις έχει να τις παίζει να τις χαίρεται και να τις υπερασπίζεται. Αντίστοιχα και όποιος τις θεωρεί μάπα, ας παίζει με άλλες κιθάρες και ας τις θάβει όσο θέλει...end of story που λένε και στο χωριό του.
Γιατί θα πρέπει να είναι άσπρο ή μαύρο; Ή το ένα ή το άλλο;

Προσωπικά υπαρχουν πράγματα που έγραψες με τα οποία συμφωνώ και πράγματα που έγραψε ο SF με τα οποία συμφωνώ επίσης.

Πιστεύω πάντως ότι το να σχολιάζεις το σχόλιο του SF, περί "κατασκευαστικού προβλήματος" είναι σοφιστεία από μερους σου, διότι ο άνθρωπος έγραψε ότι μόλις 2 κιθάρες απ' όσες έχει πιάσει στη ζωή του είχαν κατασκευαστικό πρόβλημα και εσύ το κάνεις σημαία.

ΚΤΓΜ η αλήθεια βρίσκεται στη μέση: επειδή η κιθάρα (και ειδικά μια ακριβή κιθάρα) είναι προσωπικό μουσικό όργανο (και ζήτημα), πρέπει να την πιάνει στα χέρια του όποιος πριν την αγοράσει - το έγραψαν κι άλλοι.

Προφανώς και δεν περιμένεις να σου βγει μάπα το καρπούζι όταν σκας 2 χιλιάρικα για ένα όργανο, και ίσως και τα μηχανήματα να κάνουν λάθος Σουπερφανκ - μπορεί να μιλάμε για τεχνολογικά προϊόντα, αλλά σε κάθε γραμμή παραγωγής υπάρχουν flaws.

Ανεξάρτητα από την οπτική του καθενός, γιατί να μην βρίσκεται κάπου στη μέση η αλήθεια;

Τέλος μια προσωπική εμπειρία: Gibson δεν είχαμε ποτέ όταν έπαιζα στην Ελλάδα - ήμασταν μάλλον φτωχαδάκια και άσχετοι όπως ειπώθηκε., αλλα είχαμε απομιμήσεις Gibson ιαπωνικές και οι δυο στο συγκρότημα μας, εποχής pro-lawsuit, μια Ibanez Goldtop και τη δική μου 'blackie' Stagg με την οποία παίζω μέχρι σήμερα. <3

Eγω τη δική μου την είχα μοντάρει με DiMarzio dual, είχα ανοίξει τρύπες κλπ τέρατα είχα κάνει. Η Ibanez, έμεινε stock.

Tα επόμενα χρόνια, ο κιθαρίστας μου αγόρασε to 2005-6 μια μαύρη LP Custom Shop σε ένα ταξίδι του στην Αμερική, πηγαίνοντας ο ίδιος στο εργοστάσιο της Gibson και επιλέγοντας εκεί. Δεν χρειάστηκε ούτε σετάρισμα ούτε τίποτα, την έχει ακόμα όπως την πήρε.

Μια εποχή που είχα ξανακατέβει Ελλάδα, μου είχε δάνεισε εκείνη την Goldtop Ibanez του για πρόβες... και ο ήχος της ήταν ασύλληπτος, με ηχητική γκάμα από Gary Moore sustain έως Led Zeppelin Βlack Dog δάγκωμα...

O guitar tech μας, είπε ότι θα προτιμούσε anyday την χιλιοχτυπημένη σε εκατοντάδες συναυλίες Ibanez με τους μαμίσιους 70s μαγνήτες από την μαύρη λιμουζίνα Gibson. Συμφώνησα. Δεν σήμαινε όμως ότι η Gibson ήταν κακό όργανο - κάθε άλλο! Hταν σαν η Gibson να ήταν μια dream γκόμενα και η Ibanez μια περπατημένη μόρτισα που έκανε ό,τι ήθελες. Και οι δυο σε κάβλωναν, αλλά η δεύτερη ήταν πιο πολύ διασκεδαστικό να παίζεις μαζί της...

 
dimsonic είπε:
το black dog με tele δεν γράφτηκε?
Ήταν μια Tele στο περίπτερο της Fender στη NAMM τότε, την είδε ο Page, την δοκίμασε, του άρεσε, και έγραψε το black dog.

Αν δεν είχε πάει τότε η Fender στη NAMM ....

Αυτά τα βλέπει η Gibson?

Υπάρχει κράτος?

 
dimsonic είπε:
το black dog με tele δεν γράφτηκε?
με LP,τα δυο πρωτα αλμπουμ ειναι με τελε

https://www.groundguitar.com/jimmy-page-gear/

https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Dog_(song)

Page also discussed how he achieved his guitar sound on the track:
We put my Les Paul through a direct box, and from there into a mic channel. We used the mic amp of the mixing board to get distortion. Then we ran it through two Urei 1176 Universal compressors in series. Then each line was triple-tracked. Curiously, I was listening to that track when we were reviewing the tapes and the guitars almost sound like an analog synthesizer.[15]

Of the song's chords, Page remarked:

It's in A, and then it sort of goes to an E chord. But then, while it's snaking around it, it has some sort of little triplets that take you back into the A. So, yes, it's tricky. You just have to sort of know how to count it.[16]

The guitar tracks are heavily layered. Page's solo was constructed out of four overdubbed Gibson Les Paul fills.[11] The sounds at the beginning of the song are those of Page warming up his electric guitar. He called it "waking up the army of guitars" – which are multitrack recorded in unison with electric bass guitar to provide the song's signature. Towards the end of the song, Page incorporates parallel thirds into the riff. Plant's vocals were recorded in two takes.[17]
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top