(my new...) Gibson LesPaul 50s tribute HB

καθαρη δουλεια κι εδω, αλλα...
που ειναι ο τενων?  8)

...οεο?
Εχει...tenon ,απλα ειναι short (οπως ο...δεξιος στην κατω φωτο)

89601442.jpg


σιγα μην ειχε long tenon τοσο φτηνη κιθαρα,εδω δεν εχουν αλλες Gibson που κανουν κατι 3χιλιαρα...

 
Superfunk είπε:
Εχει...tenon ,απλα ειναι short (οπως ο...δεξιος στην κατω φωτο)

σιγα μην ειχε long tenon τοσο φτηνη κιθαρα,εδω δεν εχουν αλλες Gibson που κανουν κατι 3χιλιαρα...
οντως. δεν περιμενα να εχει και Long, απλα επειδη στην 335 μου φαινεται ο tenon αλλα ηταν μικοτερος απο την υποδοχη στο σωμα και τον ειχα ...μακρυνει προσθετοντας κομματακι ξυλο.  (θα σηκωσω φωτο asap)

Ετσι, η εντυπωση που ειχα για το short neck tenon ηταν αυτη.

...αναρωτιέμαι...εάν θα είσαι μέσα στην εγγύηση ;D ;D ;D ;D
...εγγυημένα πραματα!  ;D  ;D  ;D

 
να ο τενων της 335.

335tenon.jpg


το κομματακι απο maple το ειχα σφηνωσει στον κενο χωρο μεταξυ μανικιου και σωματος, ο οποιος ηταν γεμισμενος με κολλα...

εγω αντικατεστησα την κολλα με ξυλο...  ;)

 
Επανέρχομαι με το θεμα της Les Paul μου.

Η πορεια της αλλαγης των εξαρτηματων φανερωσε καποιες δυσκολιες.

Οπως ειχα αναφερει νωριτερα ο "μακρυς" Switchcraft απαιτει λιγο "φαγωμα" στο maple για να μπει σωστα. Δειτε:

Switch_routing.jpg


και να τος στη θεση του

Switch-1.jpg


Switch_top.jpg


Αντιστοιχα, για να διευκολυνω λιγο την κατασταση με τα ποτενσιομετρα, "εφαγα" κι εκει λιγο maple...

C_cavity_1pot.jpg


...βεβαια, οπου ειχε γυμνο ξυλο μεσα στα cavities εβαλα λιγο Tung Oil...  8)

Μετα ηρθε η ωρα για τα μεταλλικα μερη.

Επειδη προεκυψαν απο 'δω κι απο΄κει μοιραια υπηρχαν διαφορες στην αποχρωση, ελεω διαφορετικων επιmetalωσεων. (nickel, chrome) Οποτε η λυση ηταν μια.

Τεχνητη παλαιωση!

Και να τι εγινε:

LP_gettingdone.jpg


Strapbutton.jpg


Με τα κλειδια δεν ασχοληθηκα, οποτε παρεμειναν ως ειχαν.

Headstock.jpg


Αλλα ολα τα αλλα ...παλιωσαν

Bridge.jpg


Neck.jpg


Body.jpg


Και να 'τος ο Παυλακης και παλι ετοιμοπολεμος...

LP_onstand.jpg


Χρειαστηκε βεβαια και η επεμβαση ενος pro για την ολοκληρωση του project.

Η γεφυρα του Callaham ηθελε notching, οποτε κατοπιν συνεννοησεως πηγα στον Ζαχο οπου την ανελαβε ο Γιαννης Παβεζας και την εκανε ...ανθρωπο.  :)

Δεδομενου οτι εμεινε αρκετες μερες χωρις χορδες και παραλληλα ο καιρος εκανε τα δικα του με ζεστη και υγρασια, το μανικι (trussrod) χρειαστηκε λιγη διορθωση.

Μετα το σεταρισμα, ειχαμε την ευκαιρια να την δοκιμασουμε σε εναν Deluxe reverb RI και σ' εναν Vox night train, μαζι με μια murphy aged R8 (νομιζω) και μια Custom. Βεβαια η tribute μου δεν ειχε πυκνωτες (ως γνωστον εβαλα κροκοδειλακια για δοκιμες...) και ηταν λιγο πιο πριμαριστη, ομως η αισθηση στο χερι ειναι δεδομενη.

Κι εκει φαινονται μερικα πραγματα.

Κακα τα ψεματα, ηχο 100% traditional LesPaul παιρνεις απο ...100% traditional LesPaul.  ;D

Και εξηγουμαι.

Μια χαρα η κιθαρα, αλλα το "ειδικο βαρος" του ηχου μιας "παραδοσιακης" LP εχεις την αισθηση οτι δεν βρισκεται κατα 100% στην tribute. Λογω του chambered σωματος, ο πιο "αερατος" ηχος δινει την αισθηση οτι δεν εχει τη μαζα και το massive sustain της Custom, για παραδειγμα.

Απ'την αλλη, για εναν fenderακια σαν κι εμενα, αυτο δεν ειναι κατ' αναγκη κακο. Η κιθαρα εχει αερα, αλλα διατηρει το χαρακτηριστικο sustain και παρα πολλα στοιχεια απο το "πακετο" των κλασσικων LesPaul.

Παντως απο τις τρεις κιθαρες που παιχτηκαν, χαλαρα επαιρνα την murphy.

Δεν ειχε οτι δεν ηθελα απο την Custom και ειχε οτι μαλλον ελλειπε απο την tribute...  ;)

Τωρα βρισκομαι στη φαση που εχω εξασφαλισμενη την σωστη λειτουργια του οργανου χαρη στη δουλεια του Γ. Παβεζα, αλλα εξερευνω τα ηλεκτρικα. Βρισκω οτι μ'αρεσει ο ηχος χωρις tone, παραλληλα ομως πρεπει να βρω τροπο να μπορω να εχω tone. Αυτο μπορει να γινει ειτε με διακοπτακι που απομονωνει τους πυκνωτες, ειτε με μεγαλυτερης τιμης ποτενσιομετρα. Θα δειξει...

Τελος, ισως κατι να με προβληματιζει στο κατα ποσο μ' αρεσει το ελαφρυ tailpiece στην συγκεκριμενη κιθαρα, αλλα ακομα ειναι νωρις. Θελω μερικες ωρες με το οργανο και βλεπουμε. Αλλωστε parts υπαρχουν....  ;D

cliψ κλπ, coming soon

 
Λογω του chambered σωματος, ο πιο "αερατος" ηχος δινει την αισθηση οτι δεν εχει τη μαζα και το massive sustain της Custom, για παραδειγμα
για αυτο μη σκας και οι VOS Chambered ετσι ακουγονται (για αυτο και ειναι και οι αγαπημενες μου.. ;)),μαζα και massive sustain παιρνεις και απο τον ενισχυτη.

 
Να σου πήγε με το νίτρο και το stand...και έβαλες προφυλακτικό!!!!!! ;D ;D

 
Superfunk είπε:
για αυτο μη σκας και οι VOS Chambered ετσι ακουγονται (για αυτο και ειναι και οι αγαπημενες μου.. ;)),μαζα και massive sustain παιρνεις και απο τον ενισχυτη.
ε ναι. Και για μενα μια χαρα ειναι. Απλα πρεπει να το πω γιατι μας βλεπουν και παραδοσιακοι Gibsonαδες...   ;D

Να σου πήγε με το νίτρο και το stand...και έβαλες προφυλακτικό!!!!!! ;D ;D
βαμβακερη καλτσουλα "sport" παρακαλω...  :D

 
Να κι ενα κοντινο στην καλτσα...  ;D

LP_onstand1.jpg


Κι εδω μια ψιλο-οικογενειακη...

Paulandall.jpg


 
Τελικα κατοπιν δοκιμων, χρησιμοποιησα τα ποτενσιομετρα της Gibson στα Tone. Τα εβγαλα απο την πλακετα και τα περασα "κανονικα"...

Potscaps.jpg


...τετοια ωρα δεν ειναι για cliψ. αλλη φορα  ;D

 
χρειαστηκε να ξηλωσω την καλωδιωση για να βρω κατι που οντως μου χαλουσε τον ηχο...  >:(

τωρα ακουγεται πιο πολυ σαν Les Paul.  8)

Ακουστε μερικα ορνιθοσκαλισματα πανω στον Twin reverb με το Fulltone FDII σε απαλο drive. Bridge pickup, Volume + Tone στο 10.

Bridge_OD.mp3

 

Attachments

alderbody είπε:
χρειαστηκε να ξηλωσω την καλωδιωση για να βρω κατι που οντως μου χαλουσε τον ηχο...
Τι ήταν αυτό?

Με ενδιαφέρει πολύ.

 
fusiongtr είπε:
Τι ήταν αυτό?

Με ενδιαφέρει πολύ.
δικα μου λαθη απο υπερβολικο ...ζηλο.

σχεδον κομμενο καλωδιο στο output jack, και μερικες υπερβολες με τις γειωσεις...

 
alderbody είπε:
σχεδον κομμενο καλωδιο στο output jack, και μερικες υπερβολες με τις γειωσεις...
Τι από όλα αυτά πιστεύεις έκανε τον ήχο πιο φεντεροειδή??

 
fusiongtr είπε:
Τι από όλα αυτά πιστεύεις έκανε τον ήχο πιο φεντεροειδή??
εσυ μαλλον θα εννοεις τη stock κατασταση.

Αυτο ειναι πια παρελθον.

Εγω ειχα ενσταστεις μετα την "αναβαθμιση" που εκανα, και ειχαν να κανουν με το ηλεκτρικο κομματι.

Ηχητικα βεβαια ακομα "ψαχνομαι", αλλα θεωρω οτι πλεον... ειμαι στο Ballpark  8)

Τωρα με τρωει να βαλω τα Grover Rotomatics που εχω στην 335. Χωρανε κουτι και η βιδα πεφτει ακριβως.

Διαβασα γνωμες αλλων για το θεμα Gibson Deluxe vs Grover Rotomatics. Εγω θεωρω οτι λογω μεγαλυτερης μαζας τα Grover θα εχουν μια απειροελαχιστη ηχητικη διαφορα. Μαλλον ελαχιστα παραπανω sustain. Βεβαια ειναι ευρυτερα αποδεκτο οτι ειναι κυριως θεμα αισθητικης.

Παντως ο αειμνηστος Bloomfield ειχε αλλαξει τα kluson στη Les Paul που που εδωσε ο Dan Erlewine με Grover Rotomatics...

...αρα με τα Grover θα παιζω σαν τον Bloomfield  :P  ;D  ;D  ;D

 
alderbody είπε:
εσυ μαλλον θα εννοεις τη stock κατασταση.
Ακριβώς αυτό εννοώ! Τι κατά την γνώμη σου ήταν πιο σημαντικό στο να αλλάξει ο ήχος προς την πιο Les Paul κατεύθυνση?

 
τα περισσοτερο "παραδοσιακα" υλικα, δηλ. μαγνητες/ηλεκτρικα και γεφυρο-στοπμπαρ.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top