Μουσικες σκηνες, που θα παει η κατασταση με αυτες στην Αθηνα

Δεν ξερω αν αυτο ειναι off-topic.

Παντως με την μπαντα μας στη θεσσαλονικη σε κανα 2 μαγαζια που παιξαμε ειμασταν απολυτα ικανοποιημενοι (εκτος απο τις ξινες μουρες καποιων ιδιοκτητων κ την ειρωνια που ειχαν ωρες ωρες). κατα τα αλλα σε ενα συγκεκριμενο αλλο ακουστικο live που εχουμε παιξει δεν θα επρεπε καν να πληρωθουμε με τα σκαμπανεβασματα που συνεβησαν!(απο δικο μας λαθος)

Κ μαλιστα πληρωθηκαμε κ με κατι extra κ μειναμε μα..κες!!

Κοσμος ισα που να ταν 30 ατομα στο ακουστικο live ολοι φιλοι μας κ μερα τεταρτη σε μικρο μαγαζι! κ κερασμενα τα μπιρονια που ηπιαμε! (καπου 6)

Δυστυχως ο ιδιοκτητης ειχε φυγει απο νωρις κ μας πληρωσε μια υπαλληλος, αλλιως αν μας τα εδινε ο ιδιος παιζει κ να μην τα δεχομασταν καν  (μας ειχε φαει κ η πεινα αυτον τον καιρο κ τα πηραμε βεβαιως)

Περα απο την τρομερη ειρωνικοτητα του ιδιοκτητη αλλα κ την μεγαλη καλοσυνη του μερικες φορες(περιεργος τυπος πραγματικα) ολα απο τελικη αποψη συνεισφερε μονο εμενα κ τον φιλο μου (ακουστικο σχημα 2 ατομων). Το μαγαζι ειμαι σχεδον σιγουρος πως μπηκε μεσα εκεινη την μερα!! Ακομα απορω η αληθεια ειναι!

Κ το ωραιο! μας ειπε να παιξουμε οτι γουσταραμε!

 
audiokostas είπε:
Αδερφέ μεγάλη κουβέντα είπες.

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου.

Από την στιγμή που ανεβαίνεις εκεί πάνω, πέρα από το να περάσεις καλά, έχεις υποχρέωση σε αυτούς που ήρθαν, πέρασαν, βρέθηκαν από κάτω. Οτι μπορείς βέβαια και κάτι παραπάνω.

Αλλιώς κάτστε στο prova room πιείτε μπύρες και κάντε χαβαλέ μέχρι πτώσεως.

Όπως επίσης δεν αναγνωρίζω σε κανέναν το "ξέρεις πόσα live έχουμε στη βδομάδα;". Χέστηκα. Κάντε λιγότερα. Αλλά κάντε τα καλά.-
+1000

Όπως έγραψα και παραπάνω, εμείς παίζουμε 4 μέρες την εβδομάδα στην ίδια σκηνή.

Όλες οι μέρες δέν είναι ίδιες, ούτε από το κοινό ούτε απο την μπάντα. Όταν όμως η μπάντα είναι σε καλή μέρα και μ@μ@ει το παίξιμο, ο κόσμος παίρνει φωτιά... Είναι απίστευτο να το βλέπεις ακόμα και για μένα που το βλέπω συχνά, πώς γίνεται αυτό το αλισβερίσι, η ανταλλαγή ενέργειας ανάμεσα στην μπάντα και το κοινό... Και εκεί καταλαβαίνει κανείς το πώς πραγματικά πρέπει να λειτουργεί η μουσική. Παροτρύνω τους συνεργάτες μου στη μπάντα να παίζουν έτσι που να μπορούμε να ξεσηκώνουμε το κοινό μας, να περνάει καλά και να θέλει να μας ξαναδεί. Πιστεύω πως αυτό είναι συνταγή επιτυχίας... Για την ώρα δείχνει να έχω δίκιο, αλλά ο καιρός θα δείξει. Πάντως εγώ αισθάνομαι οτι αυτό που κάνουμε εδώ είναι μαραθώνιος. Γιατί σε μια πόλη με τόσο περιορισμένο κοινό πρέπει να έχουμε ΚΑΙ διάρκεια. Αλλά αυτό πρέπει να το σκέφτονται όλοι νομίζω, και οι μουσικοί και οι επιχειρηματίες. Διότι και οι μπάντες που παίζουν σε ένα μαγαζί πρώτη φορά, δημιουργούν κοινό και καλό όνομα με την εμφάνισή τους, ο κόσμος ζητάει να τους ξαναδεί και έτσι χτίζονται οι δουλειές και οι καρριέρες. Αλλά εδώ είναι Βαλκάνια, δέν είναι πάιξε γέλασε, και όλοι θέλουν να λειτουργούν σάν να είναι οι Rolling Stones που ήρθαν να παίξουν στο μπαράκι της γειτονιάς σας...

Υπομονή, δουλειά, κέφι και όλα πάνε καλύτερα λέω εγώ.

 
spiros69 είπε:
1.Δεν απάντησες ποιος κάνει στην επαρχία promotion

2.Δεν έχω δει ιδιοκτήτη studio να δηλωνει υδραυλικος...ολοι με μια κιθαρα στα χερια δηλωνουν μουσικοι

3.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΧΟΜΠΥ..αυτο δεν σημαινει...πιασε μου τον ποπο
1. Το μαγαζι και το συγκροτημα, εκτος και αμα ειαι πολυ γνωστος οποτε μολις μαθουν οτι θα παιξεις θα ερθουν να σε δουν

2.Αν δηλωνουν απλα μουσικοι τοτε σωστα κανουν, αν δηλωνουν επαγγελματιες μουσικοι τοτε θα κοβουν και αποδειξη

3. Κανεις δεν σου επιασε τον ποπο, ειχατε συμφωνησει οτι απο το 41ο εισητηριο θα αρχισετε να πληρωνεστε. Μαζεψατε 39 ατομα αρα δικαιως δεν πληρωθηκατε.

Καταλαβαινω την πικρια σου για την κατασταση τις μουσικης στην Ελλαδα. Οι κατηγοριες δεν οφελουν σε τιποτα (ειδικα οταν εχεις συμφωνησει κατι απο πριν και απλα δεν σου αρεσε το αποτελεσμα, οποτε τα ριχνεις στους αλλους). Αν εισαι δημοφιλης και ο κοσμος περναει καλα θα ερχεται συνεχεια. Μαλλον δεν εχεις γινει ακομη δημοφιλης, αλλα οπως ειπα αυτο παιρνει χρονια και πρωτoτυπη μουσικη

Νικος

 
FABRICAUDIO είπε:
1. Το μαγαζι και το συγκροτημα, εκτος και αμα ειαι πολυ γνωστος οποτε μολις μαθουν οτι θα παιξεις θα ερθουν να σε δουν

2.Αν δηλωνουν απλα μουσικοι τοτε σωστα κανουν, αν δηλωνουν επαγγελματιες μουσικοι τοτε θα κοβουν και αποδειξη

3. Κανεις δεν σου επιασε τον ποπο, ειχατε συμφωνησει οτι απο το 41ο εισητηριο θα αρχισετε να πληρωνεστε. Μαζεψατε 39 ατομα αρα δικαιως δεν πληρωθηκατε.

Καταλαβαινω την πικρια σου για την κατασταση τις μουσικης στην Ελλαδα. Οι κατηγοριες δεν οφελουν σε τιποτα (ειδικα οταν εχεις συμφωνησει κατι απο πριν και απλα δεν σου αρεσε το αποτελεσμα, οποτε τα ριχνεις στους αλλους). Αν εισαι δημοφιλης και ο κοσμος περναει καλα θα ερχεται συνεχεια. Μαλλον δεν εχεις γινει ακομη δημοφιλης, αλλα οπως ειπα αυτο παιρνει χρονια και πρωτoτυπη μουσικη

Νικος
1.Πρακτικά εγώ πως κανω promotion στη Ροδο ας πουμε??

2.Πρακτικά κανένα ιδιοκτητη studio δεν εχω δει se live με μπαντα...¨ολοι δηλωνουν μουσικοι παιζοντας 3 ακορντα στην πολυθρονα του studio

3.Πρακτικά και ακρως εξακριβωμενο πλεον αυτο  με αλλους συμφορουμιτες ο εν λογω επιχειρηματιας κλεινει πλαφον με τις μπαντες στα 40 ας πουμε ?στα 30 σταματαει να κοβει εισητηρια στα 50 στα 40 σταματαει..ειναι η ΤΕΧΝΙΚΗ του για να μην πληρωνει..Διαφωνω καθετα σε οσα υποστηριζεις και σταματω εδω γτ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΧΟΜΠΥ..αν κι εγω κοιταγα να κονομησω εις βαρος καποιων αλλων ισως να σας επινα κ το αιμα..

Eυτυχως που υπαρχουν και ΣΩΣΤΟΙ επιχειρηματιες που δεν κοιτανε να βγαλουν 100% κερδος με τη μια...

Καλη σας νυχτα

Σπυρος

 
spiros69 είπε:
1.Πρακτικά εγώ πως κανω promotion στη Ροδο ας πουμε??

2.Πρακτικά κανένα ιδιοκτητη studio δεν εχω δει se live με μπαντα...¨ολοι δηλωνουν μουσικοι παιζοντας 3 ακορντα στην πολυθρονα του studio

3.Πρακτικά και ακρως εξακριβωμενο πλεον αυτο  με αλλους συμφορουμιτες ο εν λογω επιχειρηματιας κλεινει πλαφον με τις μπαντες στα 40 ας πουμε ?στα 30 σταματαει να κοβει εισητηρια στα 50 στα 40 σταματαει..ειναι η ΤΕΧΝΙΚΗ του για να μην πληρωνει..Διαφωνω καθετα σε οσα υποστηριζεις και σταματω εδω γτ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΧΟΜΠΥ..αν κι εγω κοιταγα να κονομησω εις βαρος καποιων αλλων ισως να σας επινα κ το αιμα..

Eυτυχως που υπαρχουν και ΣΩΣΤΟΙ επιχειρηματιες που δεν κοιτανε να βγαλουν 100% κερδος με τη μια...

Καλη σας νυχτα

Σπυρος
1. Εχεις αποκτησσει κοινο σιγα σιγα με τις καλες εμφανισεις σου (για πιο πολυ βοηθεια μαλλον θα χρειαστεις μανατζερ)

2.http://biribiriband.com/#who Νικολας Παμουκτσογλου Fender rhodes

Οπως ειπα ειμαι απλα μουσικος και οχι επαγγελματιας, και οπου ναναι θα προσπαθησω να βγαλω και το δισκο με το δικο μου συγκροτημα. (Δεν ξερω να παιζω ουτε τρια ακορντα στην κιθαρα γιατι πηρα πτυχιο στο κλασσικο πιανο και μετα εκανα τρια χρονια τζαζ, οποτε μονο πληκτρα ξερω να παιζω)

3. Αλλα ειχες γραψει στην αρχη. Ο ιδιοκτητης ειναι επαγγελματιας, δηλαδη πληρωνετε και κρινετε για τις υπηρεσιες που προσφερει, η δικη σου εμπειρια ειναι μια μορφη κριτικης και ειναι σεβαστη. Εσυ εισαι απλα μουσικος και δεν ζεις απο αυτο, οποτε εαν καποιος πει μια κακη κριτικη δεν εχεις να χασεις τιποτα παρα μονο ενα ακροατη τησ μουσικης σου.

Ολες οι πλευρες να συμβιβαζονται, αλλα η κοινη πρακτικη να πληρωνομαι επειδη απλα παιζω μουσικη ειναι μαλλον λανθασμενη. Μου φαινεται πιο λογικο να πληρωνομαι γιατι ο κοσμος με ακολουθει και μακαρι να φτασω στο σημειο να κανει ουρες να με δει (λεμε τωρα)

Νικος

 
Σε όλα αυτα που εγραψες συμφωνω φίλτατε Νίκο αλλά..ενα μεγάλο ΑΛΛΑ

Ειναι η ΕΞΑΙΡΕΣΗ που επιβεβαιωνει τον ΚΑΝΟΝΑ.....αυτά.

Σπύρος

 
bassbill είπε:
+1000

Όπως έγραψα και παραπάνω, εμείς παίζουμε 4 μέρες την εβδομάδα στην ίδια σκηνή.

Όλες οι μέρες δέν είναι ίδιες, ούτε από το κοινό ούτε απο την μπάντα. Όταν όμως η μπάντα είναι σε καλή μέρα και μ@μ@ει το παίξιμο, ο κόσμος παίρνει φωτιά...

Υπομονή, δουλειά, κέφι και όλα πάνε καλύτερα λέω εγώ.
Χαρά στο κουράγιο σας .........

Σαφώς δεν είναι ίδιες. Και θέλει αποθέματα. Αλλά εκεί είναι που ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι.  ;)

Χωρίς παρεξήγηση όμως, τι περιμένει ένας μαγαζάτορας που έχει το ίδιο γκρουπ 4 μέρες τη βδομάδα; Δεν βαριέται ο κόσμος; Εκτός κι αν είσαι στα Κόκκινα Χάλια ή παρεμφερές που έχουν κλείσει σεζόν. Αλλά κι εκεί ...... τι να πω δεν ξέρω.

Αλλά και πάλι, χαρά στο κουράγιο σας βρε παιδιά.

 
Το θεμα μετραει μονο για το youtube  με το γυφτονι.Πολυ μεταλοφιούσιον η φαση.Εχει κ καλυτερα βιντεα ανεβασμενα.

Θα γινω φτάκης με breath controλι.

 
Παιδιά όλα καλά μέχρις εδώ και συμφωνώ μέσες άκρες με αρκετούς από εδώ πέρα... Αλλά εγώ τώρα ας πούμε με το χαζό μυαλό που διαθέτω και την μικρή είναι η αλήθεια εμπειρία που έχω τον Ιούνη που μας είπε ο μαγαζάτορας για κάθε Παρασκευή και Σάββατο (ας κάνω και λίγη διαφήμιση ΜΠΑΣ ΚΑΙ) τι να περιμένω? Θεωρώ απίστευτο να έρχονται για έναν μήνα κάθε Π/Σ οι φίλοι μας και γνωστοί μας... Άρα? Τι μπορεί να κάνει μία μικρή μπάντα για να διαφημιστεί? Έχουμε 3-4 ώρες σετλιστ και είμαστε αρκετά καλοί (τουλάχιστον έτσι λένε οι άλλοι που μας ακούνε) σε αυτό που κάνουμε αλλά τι άλλο? Μήπως εν τέλη είναι και θέμα ευθύνης του μαγαζιού να σε προμοτάρει λίγο? Εντάξει δεν λέω να βγάλει και ρεκλάμες παντού αλλά ας πούμε 1-2 αφίσες απέξω ρε παιδί μου. Στην γειτονιά έστω!!! Τέσπα θα μάθω σε 2 μήνες τι και πως...

Στα γενικά πάντως να πω ότι αν δεν κάνεις καλή συμφωνία δεν σου φταίει κανείς και η γκρίνια δεν βοήθησε ποτέ! Καλό είναι να παίρνεις εμπειρίες και να τις χρησιμοποιείς σε μετέπειτα αποφάσεις σου (είτε ατομικά είτε ως μπάντα). Και δεν μπορώ να πιστέψω ότι ΟΛΟΙ οι μαγαζάτορες είναι λαμόγια...

 
πρεπει να διαφημιστει το γεγονος κ με αφισα κ ραδιο κ οτι μπορει ο καθενας.Σε φιλους κ φιλους φιλων γενικοτερα σε πολυ κοσμο.Σιγουρα το μαγαζι θα χει κ καποιους θαμωνες γενικα.Απο κει κ περα θα δειτε αν οντως ειστε καλοι οταν θα χει κοσμο παντα ή αν αδειασει μετα τα πρωτα 1-2 λαιβ στηριξης γνωστών.(πρεπει να βοηθησει κ το μαγαζι στη διαφημιση εννοείται)

Επιφοβο το θεμα ιδια μπαντα 2 μερες.Καντε τελειως διαφορετικο Playlist οπως και διποτε.Αλλιως δεν εχει ενδιαφερον οσο καλοι κ να ειστε.

 
trigga είπε:
πρεπει να διαφημιστει το γεγονος κ με αφισα κ ραδιο κ οτι μπορει ο καθενας.Σε φιλους κ φιλους φιλων γενικοτερα σε πολυ κοσμο.Σιγουρα το μαγαζι θα χει κ καποιους θαμωνες γενικα.Απο κει κ περα θα δειτε αν οντως ειστε καλοι οταν θα χει κοσμο παντα ή αν αδειασει μετα τα πρωτα 1-2 λαιβ στηριξης γνωστών.(πρεπει να βοηθησει κ το μαγαζι στη διαφημιση εννοείται)

Επιφοβο το θεμα ιδια μπαντα 2 μερες.Καντε τελειως διαφορετικο Playlist οπως και διποτε.Αλλιως δεν εχει ενδιαφερον οσο καλοι κ να ειστε.
Θα σε διαψευσω. Επι 4 μήνες παιζαμε 3 μερες τη βδομαδα τα ίδια κομματια και σχεδον με την ιδια σειρα σε ενα γεματο μαγαζι απο κόσμο που δεν ήταν δικος μας, ή ήταν αλλα ερχόταν να μας δει χωρις να τον τραβολογαμε εμεις. Οταν εκανε κοιλιά το πραγμα, φυσικα ανανεωσαμε το playlist και γενικά μπηκαμε τότε στη διαδικασια να αλλαζουμε 3-4 κομμάτια τη βδομαδα με αποτελεσμα να ξανανεβει ο κόσμος.

Το αστείο ήταν πως ο αφεντικανός νόμιζε πως το μαγαζι ειναι που ελκυει και μεις του βγαίναμε ακριβοι, λογω των αρκετων μελών και της πλουσιας αμοιβής, οπότε αρχισε να φέρνει εντελως ερασιτεχνικες μπαντες με paranoid, smoke on the water και λοιπα οπότε το μαγαζί αδειασε κυριολεκτικα.

Εμείς ομως είχαμε ήδη το "ονομα" (αν και δεν ειχε ονομα το γκρουπ :P) οποτε οταν επιστρεψαμε ξαναγεμισε το μαγαζι σιγα σιγά.

Φετος εφυγα απο το σχημα και τα παιδια πηγαν σε άλλο μαγαζί οπου συνεχιζουν να κρατανε τον κοσμο των τελευταιων 2 χρόνων.

Αυτα :)

 
Παιζεται η φαση κ ισως κ να εμπλεκονται κ αλλοι λογοι.Το λεω αυτο γιατι ετυχε μια χρονια η μπαντα να ειναι κομπλε με το μαγαζι κ την επομενη σεζον αλλαξε μαγαζι αλλα δεν εγινε τπτ.Παιζουν πολλες φασεις που δεν τις ελέγχεις.Το προγραμμα νομιζω πως παιζει ρολο.Πρωτος κ κυριως ειναι τι κανει η μπαντα πως βλεπει δηλαδη τη δουλεια.Ποσο ενεργητική ειναι κ τι δινει στον κοσμο.Αυτο καταλαβαινω κ απ την εμπειρια μου.

Οταν νιωθω εγω καλα ο κοσμος νιωθει κι αυτος ειτε γνωστοι ειτε αγνωστοι.Απ τη στιγμη που δεν εχουμε να κανουμε με σκυλια κ κιλοβατ υπνωτικα.

Τεσπα δεν ξερω τι να πω οτι κατσει στον καθενα.Αν τα χεις καλα με τη φαση σου κ τον εαυτο σου κ την μπαντα ολα ερχονται.Για μενα που δεν το κανω για επαγγελμα αλλα το προσπαθω να το παρουσιαζω παντα επαγγελματικα.

 
To 2000 (μπορεί 1999; ) ήμουν στα Γιάννενα και έπαιζα στο Αδιέξοδο. Πλήκτρα και 2 κιθάρες. Κάναμε τα πάντα για να ακουστούμε καλά. Τραγουδούσαμε και οι τρείς. Εγώ, ο Κώστας και η Ντίνα. Εγώ με ένα yamaha PSR 4600 (!!!!), ο Κώστας με μια ηλεκτρική και κανά δυό πεταλάκια, και η Ντίνα με μια ακουστική. Οι δύο τους φωνάρες, εγώ... όχι! ;D

Βγάλαμε κάποιες αφίσες, κλπ, και τίποτα άλλο.

Το μαγαζί έπιασε απίστευτα! Ο μαγαζάτορας ήταν γάτα, αλλά σωστός. Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο. Μίγα δε χώραγε μέχρι και τον Απρίλη, οπότε και άρχισε να πέφτει. Μέχρι που έκανε επέκταση για να χωράει ο κόσμος και έβαλε κάμερες και οθόνη για να κάθονται πάνω και να μας βλέπουν και απο εκεί... κλπ...

Φαίνεται ότι έιμασταν (τότε) το μόνο μαγαζι (μπάντα μάλλον γιατί μαγαζί δεν υπήρξα ποτέ μου) που έπαιζε ροκ/ποπ/εντεχνο με ένα σεβαστο τρόπο (ο Θεός να το κάνει, αλλά τέλος πάντων) που έπιασε τους φοιτητές. Απλά δεν υπήρχε κάτι άλλο εκείνη την εποχή με τέτοια μουσική.

Για διαφήμιση που λέγετε, πρέπει να γίνεται πολύς ντόρος. Αν είναι για 1-2 εμφανίσεις, ίσως δεν αξίζει τον κόπο, αλλά για φούλ σεζόν... φυσικά και έχει νόημα. Θα αφισσοκολήσεις, ξανά και ξανά, θα βρεις τρόπο να καλέσεις κάποιους από τα media (αν μπορείς, πχ Αθηνόραμα, κλπ), ΔΕΝ θα ησυχάσεις. Και είναι και της μπάντας ευθήνη, όχι μόνο του μαγαζάτορα.

 
Μιλας για το 1999 που τοτε ακομα κ σε καφετεριες γινοντουσαν live, 11 χρονια μετα η κατασταση ειναι δραμα, ο κοσμος εχει χορτασει απ αυτα μιας κ η νεα ροκ κ εντεχνη περναει στο ντουκου κ λιγο εχει ψιλοβαρεθει τα παλια, κ δυστυχως βλεπεις 20 με 30 ατομα μεσο ορο, σε βαθμο να λεω στο γκρουπ που ειμαι, παιδια δεν πρεπει να κυνηγησουμε να παιζουμε 1 φορα στανταρ τη βδομαδα αλλα σποραδικα λαηβ γιατι θα καουμε κ θα μας κατεβασει το μαγαζι απο τη σκηνη. Μια νεα μοδα που ξεπεταχτηκε ειναι τα τραγουδια στριμωγμενα σε ατελειωτα medleys κ αλεσμενα στο μιξερ , του στυλ ξεκιναω ενα medley με moonchild , κανω ενα περασμα απο Παπαριζου το φιλι της ζωης κ τελικα τελειωνω με Ευλαμπια. Δηλαδη ροκ κομματια παιγμενα με σκυλαδικη νοοτροπια ποτ πουρι,  λες κ ειμαστε dj μιξαδοροι, α ρε αθανατε νεοελληναρα μπουζουκοκλαμπανιδη , κ στη ροκ παλι σκυλαδικη νοοτροπια θες ...

 
Μα ΕΚΕΙ είναι το νόημα, ή όχι; Αν τώρα ΑΚΟΜΗ όλοι παίζουν τα ίδια... τι να περιμένει κανείς; Τώρα δεν παίζω τα ίδια και την ψάχνω αλλιώς. Αν η μπάντα του όποιου θέλει ακόμη να παίζει διασκευές από Pink Flody (σορρυ neeq), καλώς αλλά δε μπορεί να έχει την ίδια επίδραση στον κόσμο όπως πρίν 10-15 χρόνια... Το Division Bell Κοντεύει 15ετία... Τι να μιλήσει πιά; Και ΟΣΟ και κλασσικό να είναι, και όσο και να τους λατρεύω (ακόμη ακούω)...

Ή κάνω λάθος;

 
Να πω τι κάνουμε εμείς...

Επιλέγουμε καλά κομμάτια από οποιαδήποτε εποχή, χώρα, είδος μουσικής, up-tempo ή slow, χωρίς καμία δογματική τοποθέτηση, και με μόνο κριτήριο να είναι καλό το κομμάτι, και να το αποδίδει καλά η μπάντα. Άν δέν ισχύουν και οι δύο αυτοί όροι το κομμάτι πάει στην άκρη και δέν μπαίνει στο πρόγραμμα. Δέν είναι απαραίτητο να είναι γνωστό. Παίζουμε ένα τραγούδι π.χ. απο το πρώτο άλμπουμ της Θεοδοσίας Τσάτσου το οποίο λέγεται "Επαφή". Δέν είναι γνωστό, δέν έγινε ποτέ "σουξέ', αλλά παίζεται με φοβερή όρεξη απο εμάς, γκρουβάρει εκπληκτικά, και αμέσως ο κόσμος αρχίζει και κουνιέται... Θέλω να πώ δηλαδή, οτι κάποιες φορές αν όχι όλες, η μπάντα πρέπει να "περάσει" τα κομμάτια στον κόσμο. Άν γίνεται απλή διεκπεραίωση τότε βράσε ρύζι. Κανονικά δέν θα έπρεπε ούτε κάν  να το αναφέρω αυτό, θα έπρεπε να είναι αυτονόητο, αλλά είναι απο τα αυτονόητα που όποιος παίζει συχνά, τείνει να τα ξεχνάει, γιατί μπαίνει στην μέση η συνήθεια και ξεχνιόμαστε.

 
Εδώ όμως τίθεται το ερώτημα.

Διαλέγουμε κομμάτια με αυστηρό γνώμονα την διασκέδαση του κόσμου (crowd pleasers/palamaki beggars) ή παραμένουμε στο "ύφος" μας και στη γραμμή μας με την ελπίδα ότι αυτό θ' αρέσει (karakosmara band/ Ether O' Vamones) ;

 
Το ερώτημα δεν είναι το ποιά κομμάτια, αλλά το ΠΩΣ.

Στο πρόγραμμα φέτος με την Νάνσυ, είχαμε του κόσμου τα παλιά κομμάτια. Σε κάποια τους πετάξαμε τα μάτια, σε κάποια άλλα σεβαστήκαμε τον παλαιό χαρακτήρα... :-/

Απλά, πλέον, με ΤΟΣΑ τεχνολογικά μέσα, ακόμη με το πιάνο, την κιθάρα, κλπ.

Βαριέμαι (και δηλώνω ένοχος, ο ίδιος).

 
Εγώ πλέον έχω καταλήξει ότι η "χρυσή" συνταγή είναι να έχεις κυρίως κομμάτια για να διασκεδάσει ο κόσμος και να πετάς στο Playlist και 3-4 που γουστάρεις εσύ...

 
audiokostas είπε:
Εδώ όμως τίθεται το ερώτημα.

Διαλέγουμε κομμάτια με αυστηρό γνώμονα την διασκέδαση του κόσμου (crowd pleasers/palamaki beggars) ή παραμένουμε στο "ύφος" μας και στη γραμμή μας με την ελπίδα ότι αυτό θ' αρέσει (karakosmara band/ Ether O' Vamones) ;
Εννοείται το πρώτο. Στην πλειονότητα του προγράμματος τουλάχιστον. Ο κόσμος βγαίνει για να διασκεδάσει ρε παιδιά... Όχι για να μπεί στο δικό μας mood. Άν εμένα η "γραμμή" μου είναι μαύρη πρέπει να μαυρίσω και την ψυχή του πελάτη που βγήκε με την γυναίκα του να πιεί ένα ποτό και να περάσει καλά ?

Το βασικό κριτήριο για μένα, είναι στο πρόγραμμα που φτιάχνω τα τραγούδια να τα έχει ακούσει όσο το δυνατόν περισότερος κόσμος, όσο το δυνατόν περισσότερες φορές, μόνο που διαλέγω απο την δεξαμενή που περιέγραψα πιο πάνω. Δέν μπορείτε να φανταστείτε για τί όγκο μιλάμε. Εκατοντάδες κομμάτια που φτάνουν να καλύψουν χρόοονια προγράμματος. Και να κοιτάτε το κοινό. Να περνάει καλά για να ξανάρθει. Τόσο απλό είναι....

Νικόλα είναι και το ποιά κομμάτια αλλά και το πώς, ή μάλλον το πόσο καλά. Το είπα και σε προηγούμενο πόστ οτι για μένα είναι απαράβατος όρος να αποδίδεται το κομμάτι καλά απο την μπάντα. Έχω πετάξει αμέτρητα κομμάτια έξω στις πρόβες γιατί δέν μου ακούγονται καλά. Πρέπει να ομολογήσω όμως οτι αυτό απαιτεί και μια εμπειρία που εγώ την έχω αποκτήσει μετά απο πολλά χρόνια ενασχόλησης με το άθλημα... Πρίν 20 χρόνια ας πούμε, θα έκανα ίσως το δεύτερο και θα έτρωγα τα μούτρα μου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top