Μικροφωνο για πιστοτητα ηχου

messalion

Μέλος
Μηνύματα
4,384
Πόντοι
36
Καλημερα....

Ξερω οτι μπορει να εχει ξανασυζητηθει,ξερω οτι ειναι σχετικα δυσκολο αλλα....Πιο μικροφωνο θα μου εδινε την καλυτερη πιστοτητα ηχου στην ηχογραφηση ενισχυτη ?

Δλδ..... Θελω τον ηχο που ακουω,αυτον και να γραφω....

Παιζω με εναν bugera v22.Εχω ενα φτηνο (σχετικα) μικροφωνο και το σεταπ μου ειναι....Κιθαρα>πεταλια>input ενισχυτη (δεν περναω απο fx loop) > μικροφωνο>καρτα ηχου.

Το μικροφωνο το εχω on axis και γραφω μια χαρα.....Ειμαι ΠΟΛΥ ικανοποιημενος με το αποτελεσμα.

Το προβλημα ειναι το εξης,εχω εναν VOX vt 120 plus που τον απεκτησα πριν απο 2 μηνες.Με το ιδιο σεταπ που περιεγραψα παραπανω παλι γραφω αψογα,οταν ομως απο προσφατη ανταλλαγη απεκτησα τον fender fr 212,με το ιδιο σεταπ ειναι σχεδον αδυνατο να παρω τον ηχο που ακουω οταν τον εχω μπροστα μου......Δοκιμασα και διαφορα αλλα μικροφωνα,δυναμικα και πυκνωτικα αλλα και παλι.....το 1 θα μπασαρε παρα πολυ το αλλο θα πριμαρε αρκετα......

 
νομιζω η πιο κλασσικη λυση ειναι sm57.Νομιζω ειναι απιστευτα δυσκολο εως αδυνατο να πιασεις τον ηχο που ακους σε ηχογραφηση

 
Adamo είπε:
νομιζω η πιο κλασσικη λυση ειναι sm57.Νομιζω ειναι απιστευτα δυσκολο εως αδυνατο να πιασεις τον ηχο που ακους σε ηχογραφηση
Το SM57 εχω στο αρχικο σεταπ μου

Το ξερω.....οτι ειναι σχεδον αδυνατο....Απλως θελω να μαθω αν και κατα ποσο ειναι εφικτο κατι τετοιο...Αν δλδ υπαρχει καποιο μικροφωνο που να εγγυαται αυτο που ζηταω ή στην τελικη καποια αλλη λυση

 
,με το ιδιο σεταπ ειναι σχεδον αδυνατο να παρω τον ηχο που ακουω οταν τον εχω μπροστα μου
ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ με close miking να παρεις αυτο που ακους οταν εχεις τον ενισχυτη μπροστα σου μια και τα ...ΑΥΤΙΑ σου ειναι....1 με 2 μετρα απο τον ενισχυτη και την καμπινα του (αρα ακουνε το ΧΩΡΟ και ΟΛΟΚΛΗΡΗ την καμπινα) ενω το μικροφωνακι το κακομοιρο απλα....οτι θα ακουγες αν ΚΑΡΦΩΝΕΣ το αυτι σου στη γρυλια και το κεντρο του ΕΝΟΣ μεγαφωνου (κανε το πειραμα για να δεις την  ΚΤΗΝΩΔΗ διαφορα).

επισης μη ξεχνας οτι τον ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ηχο δεν τον ακους απο το ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΟ ενισχυτη σου και τα 12αρια μεγαφωνα του αλλα απο τα ΣΤΕΡΟΦΩΝΙΚΑ 8αρια μονιτορ σου ,που ειναι και τοποθετημενα ΑΛΛΟΥ...  

φυσικα σε μια ηχογραφηση (οπου υπαρχουν και ΠΟΛΛΑ αλλα οργανα) το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ που θελουμε συνηθως ειναι να γραφτει η κιθαρα ..ΟΠΩΣ την ακουμε στο δωματιο μια και ο υπερβολικος χωρος θα την....εξαφανισει.... ;)

Αν θες παντως να γραψεις τον ηχο οσο το δυνατον κοντυτερα σε αυτο που ακους η λυση ειναι απλη,βαζεις ενα ΠΥΚΝΩΤΙΚΟ μικροφωνο στο υψος του κεφαλιου σου και ηχογραφεις.... ;) ,ακομα καλυτερα να βαλεις ΔΥΟ ωστε να γραψεις και "στερεο" (ψαξε για μεθοδο blumlein στο νετ)

στο ερωτημα σου για το ποιο μικροφωνο θα σου δωσει την πιο ρεαλιστικη αποτυπωση αυτου που ακους η απαντηση ειναι ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ το μικροφωνο με την πιο ΦΛΑΤ αποκριση θα το κανει αυτο,το ζητημα ειναι ομως οτι μαλλον ΔΕΝ θα σου αρεσει καθολου... ;D     

 
Ψάχνεις λύση απλή για κάτι στο οποίο άλλοι έχουν αφιερώσει τη ζωή τους και, ορισμένοι, ακόμη δεν τα έχουν καταφέρει.

 
Παντως ενας "καλυτερος" τροπος (σε σχεση με το να καρφωσεις απλα ενα 57αρι στη γρυλια) για να γραψεις κιθαρα ειναι αυτος που εφαρμοζω εδω και πολλα χρονια

l1020655.jpg


ενα δυναμικο και ενα πυκνωτικο (ή ribbon) μικροφωνο ΜΑΖΙ (πρεπει βεβαια να εχεις στερεοφωνικη καρτα ηχου και προενισχυτη για να το κανεις) πλαϊ πλαϊ ωστε να μην εχεις ακυρωσεις φασεως γυρω στους 5 ποντους απο το μεγαφωνο φροντιζοντας τα μικροφωνα να "βλεπουν" το ενα απο τα αριστερα και το αλλο απο τα δεξια το "sweet spot" του μεγαφωνου (το σημειο δηλ. μεταξυ του κεντρου του μεγαφωνου και της αρχης του κωνου του)

αν θες περισσοτερο "χωρο" στον ηχο σου μετακινησε το πυκνωτικο πιο μακρυα φροντιζοντας να τηρεις τον κανονα 1 προς 3 (δηλ. να ειναι τριπλασια η αποσταση του απο το δυναμικο σε σχεση με το μεγαφωνο για να εχεις λιγοτερες ακυρωσεις φασης)

 
Συγγνωμη για το ''ασχετο'' της ερωτησης αλλα που θα βρω στην Αθηνα τετοιες ωραιες βασεις μικροφωνου σαν αυτες που παρεθεσε ο SF στη φωτο ?

θελω μια για ταμπουρο και μια για ενισχυτη κιθαρας

 
RayDTutto είπε:
Ψάχνεις λύση απλή για κάτι στο οποίο άλλοι έχουν αφιερώσει τη ζωή τους και, ορισμένοι, ακόμη δεν τα έχουν καταφέρει.
Ε... παιδιά, δεν μιλάμε για καταπολέμηση κάποιας χρόνιας ασθένειας...  ??? Εξαιρετική πιστότητα υπάρχει άνετα μετά από τόσες δεκαετίες ιστορίας ηχογραφήσεων. H τεχνική που περιγράφει ο SF με ένα καλό δυναμικό ή πυκνωτικό κοντά και ένα ribbon πιο μακριά για να πιάνει λίγο και τον χώρο είναι μόνο μια από τις παλιές, συνηθισμένες και δημοφιλείς τεχνικές για εξαιρετικά πιστά αποτελέσματα σχετικά με αυτό που κάποιος παρευρισκόμενος ακούει - ίσως αυτή με την μεγαλύτερη πιστότητα.

Αυτό που περιγράφει ο συνφορουμίτης δεν είναι καθόλου αδύνατο (ειδικά όσο απομακρύνεται από το πολυφορεμένο και... απεχθές 57 - το οποίο έχει βεβαίως κι αυτό τις χρήσεις του), όμως πρέπει να θυμάται πως ουσιαστικά δεν κυνηγάμε την έλλειψη χρώματος αλλά τον χρωματισμό, τον οποίο αναλόγως με το τι θέλουμε να πετύχουμε μέσα στο εκάστοτε mix τον περιορίζουμε σε μερικούς κρίκους της αλυσίδας και τον ενισχύουμε σε άλλους. Το σπορ βέβαια θέλει μεγάλη εξοικείωση και άψογη γνώση του εξοπλισμού (προενισχυτές, μικρόφωνα, κομπρέσσορες κλπ) και των τρόπων αλληλεπίδρασής του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ειδικά όσο απομακρύνεται από το πολυφορεμένο και... απεχθές 57 - το οποίο έχει βεβαίως κι αυτό τις χρήσεις του
φυσικα και τις εχει,ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ως door stop & papier mache... ;D

(εξω απο την πλακα πραγματικα και γνωριζοντας οτι ειναι ενα κλασσικο μικροφωνο που το χρησιμοποιουν....ολοι,απο την ημερα που σταματησα να το χρησιμοποιω ...ο ηχος μου στις ηχογραφησεις βελτιωθηκε κατα....1000%.... ;D....πλεον μονο σε ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ με καποιο αλλο μικροφωνο της προκοπης μπορω να το ...ανεχτω.... ;D...)

 
kate me είναι διπλή δουλειά να φτιάχνεις ήχο στον ενισχυτή σου και μετά να προσπαθείς να τον "πιάσεις" με μικρόφωνο (όταν μιλάμε για πρόχειρες home λύσεις). Προσωπικά έχω καταλήξει να φτιάχνω ήχο για ηχογράφηση παίζοντας με τις θέσεις του μικροφώνου, ακούγοντας από κλειστά ακουστικά.

 
Superfunk είπε:
φυσικα και τις εχει,ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ως door stop & papier mache... ;D

(εξω απο την πλακα πραγματικα και γνωριζοντας οτι ειναι ενα κλασσικο μικροφωνο που το χρησιμοποιουν....ολοι,απο την ημερα που σταματησα να το χρησιμοποιω ...ο ηχος μου στις ηχογραφησεις βελτιωθηκε κατα....1000%.... ;D....πλεον μονο σε ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ με καποιο αλλο μικροφωνο της προκοπης μπορω να το ...ανεχτω.... ;D...)
Σε αυτα τα λεφτα ομως  θα βρεις κατι καλυτερο?
 
Adamo είπε:
Σε αυτα τα λεφτα ομως  θα βρεις κατι καλυτερο?
γυρω στα 100 ευρω που κανει βρισκεις  χαλαρα καλυτερα δυναμικα μικροφωνα:

Audix i5,AKG D40,d5 ,Audio Technica ATM650 απο καινουργια και φυσικα παρα πολλα μεταχειρισμενα παλαιοτερα μικροφωνα ,τσεκαρε π.χ. στο ebay  παλια Altec 633Α  & AKG d130 (σκοτωσε 2 πριν απο 4 ημερες ενα παλικαρι στις αγγελιες για 50 ευρω)

φυσικα μπορεις να χρησιμοποιησεις και πολλα απο τα φθηνα ribbon mics που εχουν κατακλυσει την αγορα.

 
messalion είπε:
Καλημερα....

Ξερω οτι μπορει να εχει ξανασυζητηθει,ξερω οτι ειναι σχετικα δυσκολο αλλα....Πιο μικροφωνο θα μου εδινε την καλυτερη πιστοτητα ηχου στην ηχογραφηση ενισχυτη ?

Δλδ..... Θελω τον ηχο που ακουω,αυτον και να γραφω....

Παιζω με εναν bugera v22.Εχω ενα φτηνο (σχετικα) μικροφωνο και το σεταπ μου ειναι....Κιθαρα>πεταλια>input ενισχυτη (δεν περναω απο fx loop) > μικροφωνο>καρτα ηχου.

Το μικροφωνο το εχω on axis και γραφω μια χαρα.....Ειμαι ΠΟΛΥ ικανοποιημενος με το αποτελεσμα.

Το προβλημα ειναι το εξης,εχω εναν VOX vt 120 plus που τον απεκτησα πριν απο 2 μηνες.Με το ιδιο σεταπ που περιεγραψα παραπανω παλι γραφω αψογα,οταν ομως απο προσφατη ανταλλαγη απεκτησα τον fender fr 212,με το ιδιο σεταπ ειναι σχεδον αδυνατο να παρω τον ηχο που ακουω οταν τον εχω μπροστα μου......Δοκιμασα και διαφορα αλλα μικροφωνα,δυναμικα και πυκνωτικα αλλα και παλι.....το 1 θα μπασαρε παρα πολυ το αλλο θα πριμαρε αρκετα......
Δοκίμασες το μικρόφωνο και στο δεύτερο ηχείο?

 
haryy είπε:
Δοκίμασες το μικρόφωνο και στο δεύτερο ηχείο?
Δοκίμασες το μικρόφωνο και στο δεύτερο ηχείο ΜΕΓΑΦΩΝΟ?

;D

 
Superfunk είπε:
Δοκίμασες το μικρόφωνο και στο δεύτερο ηχείο ΜΕΓΑΦΩΝΟ?

;D
Δοκίμασες το μικρόφωνο και στο δεύτερο ηχείο?
Το δοκιμασα και στο 2ο ηχειο.Επισης δοκιμασα και στην μεση (να κοιταζει ξυλο δλδ),παλι τιποτα.Χειροτερα ηταν.Επισης δοκιμασα,on axis το sm και πιο πισω το AKG c1000.Πολυ μπασο και στις 2 περιπτωσεις.

kate me είναι διπλή δουλειά να φτιάχνεις ήχο στον ενισχυτή σου και μετά να προσπαθείς να τον "πιάσεις" με μικρόφωνο (όταν μιλάμε για πρόχειρες home λύσεις). Προσωπικά έχω καταλήξει να φτιάχνω ήχο για ηχογράφηση παίζοντας με τις θέσεις του μικροφώνου, ακούγοντας από κλειστά ακουστικά.
Το εκανα αυτο μεχρι προσφατα που πηρα τον fender.Το προβλημα ειναι οτι ενω οταν παιζω κανονικα με τις ρυθμισεις που εχω στον ενισχυτη...εχει μια ωραια γλυκια χροια και ενα χαρακτηριστικο "σκασιμο" της χορδης,με τιποτα αυτα τα 2 δεν μπορω να τα αναπαργω στην εγγραφη μου

Συγγνωμη για το ''ασχετο'' της ερωτησης αλλα που θα βρω στην Αθηνα τετοιες ωραιες βασεις μικροφωνου σαν αυτες που παρεθεσε ο SF στη φωτο ?

θελω μια για ταμπουρο και μια για ενισχυτη κιθαρας
Αυτες ειναι επιδαπεδιες βασεις μικροφωνου αλλα για ταμπουρο δεν σου κανει....Για ταμπουρο θελεις κανονικη βαση μικροφωνου.....

 
.Επισης δοκιμασα,on axis το sm και πιο πισω το AKG c1000.Πολυ μπασο και στις 2 περιπτωσεις.
Οπως σου ειπα και παραπανω βαλτα πλαϊ πλαϊ  5 εκατοστα απο το μεγαφωνο.

 
Αν εχεις τη δυνατοτητα δοκιμασε με 2 ή 3 μικροφωνα (αν ειναι openback το ηχειο)

Ενα 57αρι κολλητα ενα πυκνωτικο μακρυα και ενα απο πισω.

Πειραματισου με την τοποθετηση τους και με το balance των μικροφωνων στην τελικη μιξη.

Ξεκινα με 80% το 57αρι, 10% το πισω και 10% το πυκνωτικο.

 
delta66 είπε:
Πειραματισου με την τοποθετηση τους και με το balance των μικροφωνων στην τελικη μιξη.
Κάτι τέτοιο κάνει και αυτός,σε αυτό το βίντεο λέει πως θα κάνει τη εγγραφή και στο δευτερο μέρος μηλάει για την μίξη.


 
Superfunk είπε:
Οπως σου ειπα και παραπανω βαλτα πλαϊ πλαϊ  5 εκατοστα απο το μεγαφωνο.
Το δυναμικο και το πυκνωτικο στην ιδια αποσταση απο το μεγαφωνο και διπλα διπλα ? Θα το δοκιμασω γιατι στην φωτο δεν φαινεται καλα το πως τα εχεις τοποθετησει....

Αν εχεις τη δυνατοτητα δοκιμασε με 2 ή 3 μικροφωνα (αν ειναι openback το ηχειο)

Ενα 57αρι κολλητα ενα πυκνωτικο μακρυα και ενα απο πισω.

Πειραματισου με την τοποθετηση τους και με το balance των μικροφωνων στην τελικη μιξη.

Ξεκινα με 80% το 57αρι, 10% το πισω και 10% το πυκνωτικο.
Δυστηχως η καρτα μου ειναι 2καναλη και δεν μπορω να ηχογραφησω παραπανω απο 2...

@kabasilis - Ο τυπος καλα τα λεει και επισης εχει μια στουντιαρα 250 χιλιαδων ευρω + ... Συν οτι αυτος ηχογραφει distorted σημα ενω εγω θελω καθαρο.....Νομιζω εχει διαφορά  ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top