Μικρόφωνο για ενισχυτή κιθάρας???

κοιτα, το θεμα μου ειναι ενα all around μικροφωνο...και μιας και ακουγονται τοοοοσα καλα για το 57αρι ελεγα μηπως κανει και λαιβ....ξεχασα να πω ομως οτι μιλαω για την ηλεκτρακουστικη καρφι στο pa...

 
Η ακουστικη σου δεν θα βγει καλα live με ενα 57αρι χρειαζεσαι πυκνωτικο μικροφωνο μικρου διαφραγματος το οποιο ομως θα μπορεις να χρησιμοποιησεις ΜΟΝΟ αν παιζεις ΜΟΝΟΣ σου (ή παιζεις σε πολυ μεγαλη σκηνη με μπαντα που δεν βαραει και χωρις πολλα ηλεκτρικα οργανα &...τουμπανα)  γιατι αλλοιως θα "πιανει" και ολους τους αλλους πανω στη σκηνη.

Καλυτερα να επενδυσεις σε εναν καλο (ισως και λαμπατο) προενισχυτη στον οποιο θα "καρφωνεις" την κιθαρα σου πριν παει στη κονσολα.

 
Superfunk είπε:
Η ακουστικη σου δεν θα βγει καλα live με ενα 57αρι χρειαζεσαι πυκνωτικο μικροφωνο μικρου διαφραγματος το οποιο ομως θα μπορεις να χρησιμοποιησεις ΜΟΝΟ αν παιζεις ΜΟΝΟΣ σου (ή παιζεις σε πολυ μεγαλη σκηνη με μπαντα που δεν βαραει και χωρις πολλα ηλεκτρικα οργανα &...τουμπανα)  γιατι αλλοιως θα "πιανει" και ολους τους αλλους πανω στη σκηνη.
για ακουστικη κιθαρα και φωνη μονο λεμε...οποτε?γιατι πριν ο theonikis ελεγε οτι το δναμικο ειναι ιδανικο για λαιβ....

δλδ εν τελει με την υποθεση οτι μιλαμε μονο για ηλεκτρακουστικη και φωνη...και με την υποθεση οτι δν θελω να παω σε rare earth blend(για να μου μεινει και ενα all around μικροφωνο μετα...) , τι μικροφωνο να συνδυασω με τον ηχο απο τη κονσολα....???

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
rainbowe είπε:
Η ακουστικη σου δεν θα βγει καλα live με ενα 57αρι χρειαζεσαι πυκνωτικο μικροφωνο μικρου διαφραγματος το οποιο ομως θα μπορεις να χρησιμοποιησεις ΜΟΝΟ αν παιζεις ΜΟΝΟΣ σου (ή παιζεις σε πολυ μεγαλη σκηνη με μπαντα που δεν βαραει και χωρις πολλα ηλεκτρικα οργανα &...τουμπανα)  γιατι αλλοιως θα "πιανει" και ολους τους αλλους πανω στη σκηνη.
για ακουστικη κιθαρα και φωνη μονο λεμε...οποτε?γιατι πριν ο theonikis ελεγε οτι το δναμικο ειναι ιδανικο για λαιβ....

δλδ εν τελει με την υποθεση οτι μιλαμε μονο για ηλεκτρακουστικη και φωνη...και με την υποθεση οτι δν θελω να παω σε rare earth blend(για να μου μεινει και ενα all around μικροφωνο μετα...) , τι μικροφωνο να συνδυασω με τον ηχο απο τη κονσολα....???
Κάτσε μιλώντας δηλαδή μόνο για ηλεκτρακουστική και φωνή αυτό σημαίνει ότι θα είσαι μόνος πάνω στην σκηνή ?

 
αν με ακουγες να τραγουδαω δν θα τα ρωταγες αυτα :D :D

ΠΡΟΦΑΝΩΣ  και οχι!!!! εγω και αλλος ενας!!

 
μπορείς επίσης να τσεκάρεις το beyer M201 σαν εναλακτική από το 57αρι,

είναι λιγο πιό μουντό και αρκετά πιο ζεστό για δυναμικό μικρόφωνο.

καλή φαση (αν θέλεις πυκνοτικά) είναι απο την φτηνή σειρά της audix τα f15  αρκετά καλά μικρόφωνα με μικρό (σχετικά για πυκνοτικό) εύρος "στόχευσης". Μπορείς δλδή να τα χρησημοποιήσεις και σε ενα λαιβ χωρίς να ανισυχείς ότι θα "πιάνεις" και το βήχα του αποκάτω! ;D

η εταιρία τα προτείνει για overheads σε τύμπανα αλλα εγω τα έχω χρησημοποιήσει για αρκετά όργανα (ακουστικά και μη) και αποδίδουν πολυ καλα!

 
Εγω ηχογραφω την ηλεκτρικη με ενα sm-58 το οποιο τελικα κανει καλα ΚΑΙ αυτη τη δουλεια. Σας παραθετω την εισαγωγη να μου πειτε και τη γνωμη σας.

ΜΟΝΟ το solo ειναι ηχογραφημενο με το sm58 και απειραχτο, κατευθειαν αυτο που βγηκε απτον ενισχυτη . Τα υπολοιπα ειναι καπως κακογραμμενα μη τα λαβετε υποψην.

 
βασικά το σόλο ακούγετε τελείως ασαφές και στον αέρα,δεν πατάει καλά στα πόδια του.η ποιότητά του δέν αφήνει περιθώρια να σκεφτείς αν γράφτηκε με sm ή με philips των 15€,και για το μεγαλύτερο μέρος φταίει η μίξη η οποία είναι πραγματικά κακή,όσο και να θέλουμε δύσκολα μπορούμε να απομονώσουμε την κιθάρα.όσων αφορά τα sm,πιστεύω οτι όλοι ξέρουμε οτι και το 57 όσο και το 58 έχουν την ίδια κάψουλα,οπώτε όποιος έχει το 58 ρι και θέλει να κάνει μια ηχογράφηση σαν 57 ρι,απλά ξεβιδώνει το καπάκι..θα ακούγετε σαν ένα 57ρι με ποιό έντονα στοιχεία..

 
PARIS_K είπε:
βασικά το σόλο ακούγετε τελείως ασαφές και στον αέρα,δεν πατάει καλά στα πόδια του.η ποιότητά του δέν αφήνει περιθώρια να σκεφτείς αν γράφτηκε με sm ή με philips των 15€,και για το μεγαλύτερο μέρος φταίει η μίξη η οποία είναι πραγματικά κακή,όσο και να θέλουμε δύσκολα μπορούμε να απομονώσουμε την κιθάρα.
Ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλα για ποια μιξη μιλας? αν διαβαζες παραπανω θα βλεπες οτι το κομματι οπως και η κιθαρα ειναι αμειξαριστα. Ισως οντως επρεπε να το φτιαξω πριν το κανω upload για να παρει μια ιδεα ο φιλος  οντως. Τωρα η ποιοτητα που αναφερεσαι την ενοεις για ηχητικη ή μουσικη?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ασχετα με το μουσικό μέρος ,το οποίο δέν είναι άμεσα κρινόμενο,μιλώ στο οτι το delay π έχει χρησιμοποιηθεί είναι υπερβολικό.το ίδιο και το reverb. η κιθάρα έχει σχεδόν χαθεί στη μίξη.

 
Βρήκα από πολλούς σε κάποια sites ότι χρησιμοποιούν το Sennheiser MD421 είναι τόσο καλό όσο λένε; αν ναι δηλαδή αξίζει να δώσω 100 euro παραπάνω από να πάρω το e906;

 
Καλησπέρα κι από μένα! Ήθελα να ανοίξω θέμα αλλά τελικά είδα αυτό και είπα να σας συμβουλευτώ εδώ.. ;D

Έχω τελευταία αρχίσει κι εγώ να πειραματίζομαι με ηχογραφήσεις κιθάρας στο σπίτι.. έχω μια M Audio 410 και αυτό http://www.thomann.de/gr/sennheiser_e845s.htm που το έχω για φωνή και δεν είχα άλλο για την κιθάρα.. απ ότι καταλαβαίνεται δεν με ικανοποιεί καθόλου (πολύ ξερός ο ήχος του για κιθάρα) και ψάχνω για κάτι πιο ταιριαστό.. :)

Απ αυτά που λέτε μάλλον έχω συμπαθήσει περισσότερο τα Shure SM 57 και T bone RM 700.. Το θέμα είναι όμως πως δεν έχω ιδέα πως ακούγονται.. SF όταν λες ότι τα Ribbon "μαζεύουν" τα υπερβολικά πρίμα εννοείς ότι τα κόβουν ή ότι τα "ακούνε" πολύ στην ηχογράφηση?? Γιατί αν τα τονίζουν να μου λείπει!  8)

απ την άλλη το Shure πώς τα πάει από όγκο?? απ ότι κατάλαβα τονίζει αρκετά τα πρίμα (κάτι που με χαλάει..) έχω ακούσει και για ένα mod που κάνουν στο 57άρι για να ακούγεται πιο μπάσο.. ξέρετε τίποτα? είναι εύκολο?? επίσης υπάρχει κάτι αντίστοιχο του 57 σε άλλη μάρκα (π.χ. Audix..)?? ???

Σε ποιες συχνότητες κειμένονται τα 2 αυτά μικρόφωνα??

Ακόμα αν μπορείτε να μου πείτε τις βασικές διαφορές που θα ακούσω με αυτά τα δύο μικρόφωνα σε σχέση με αυτό που έχω (που είναι φωνής..)..  ??? ???

και επίσης αν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το T bone ή το shure για φωνή ή κάτι άλλο.. είναι για τέτοιες δουλειές??  ???

Τέλος να σας πω πως με το μικρόφωνο που έχω όταν ηχογραφώ έχω μια έλλειψη μεσαίων.. φταίει σίγουρα το μικρόφωνο γιατί έχω δοκιμάσει κι ένα πυκνωτικό ενός φίλου που δεν μου το έκανε(αλλά είναι πανάκριβο για να το αγοράσω...).. :-\

Με τα 2 που σκέφτομαι θα έχω το ίδιο πρόβλημα?? μήπως φταίει η θέση του μικροφώνου??(από όσο πειραματίστηκα δεν βρήκα λύση..) ποιες θέσεις μπροστά στο μεγάφωνο τονίζουν τα μεσαία??Κοντά-μακριά, on axis-off axis?? κρίμα είναι να χάνω τα μεσαία που τόσο μου γεμίζουν τ αυτιά!! ;D ;D ;D

Σόρρυ για το μπόλικο πρήξιμο και ευχαριστώ προκαταβολικά! ;)

 
το 57 ακουγεται οπως ακουγεται....η μιση (και παραπανω) ροκ δισκογραφια των τελευταιων 30 ετων.... :)

το ribbon ακουγεται πιο γεματο και χωρις τα ενοχλητικα πριμα που η απειρια στην ηχογραφηση πολλες φορες φερνει οταν χρησιμοποιεις 57αρι ;)

εγω το ribbon το βαζω 3-4 ποντους απο το κεντρο του μεγαφωνου και ειμαι αρχοντας ;)

τα 57αρια τα τοποθετω μεταξυ του κεντρου και της ακρης του μεγαφωνου κολλητα στη γρυλια αλλα και εντελως on axis πολλες φορες.

τα πυκνωτικα δεν μου αρεσουν στις ηλεκτρικες κιθαρες. 

 
Κι εγώ εσχάτως προσανατολίζομαι στην αγορά ενός ribbon, για την ακρίβεια, ενός t.bone RM-700, sounds like a bargain. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το figure 8 πολικό διάγραμμα... H χρήση σε ένα τυπικό home studio, χωρίς ιδιαίτερη μόνωση, δεν είναι προβληματικη?

 
if_it_is είπε:
Καλησπέρα κι από μένα! Ήθελα να ανοίξω θέμα αλλά τελικά είδα αυτό και είπα να σας συμβουλευτώ εδώ.. ;D

Έχω τελευταία αρχίσει κι εγώ να πειραματίζομαι με ηχογραφήσεις κιθάρας στο σπίτι.. έχω μια M Audio 410 και αυτό http://www.thomann.de/gr/sennheiser_e845s.htm που το έχω για φωνή και δεν είχα άλλο για την κιθάρα.. απ ότι καταλαβαίνεται δεν με ικανοποιεί καθόλου (πολύ ξερός ο ήχος του για κιθάρα) και ψάχνω για κάτι πιο ταιριαστό.. :)

Απ αυτά που λέτε μάλλον έχω συμπαθήσει περισσότερο τα Shure SM 57 και T bone RM 700.. Το θέμα είναι όμως πως δεν έχω ιδέα πως ακούγονται.. SF όταν λες ότι τα Ribbon "μαζεύουν" τα υπερβολικά πρίμα εννοείς ότι τα κόβουν ή ότι τα "ακούνε" πολύ στην ηχογράφηση?? Γιατί αν τα τονίζουν να μου λείπει!  8)

απ την άλλη το Shure πώς τα πάει από όγκο?? απ ότι κατάλαβα τονίζει αρκετά τα πρίμα (κάτι που με χαλάει..) έχω ακούσει και για ένα mod που κάνουν στο 57άρι για να ακούγεται πιο μπάσο.. ξέρετε τίποτα? είναι εύκολο?? επίσης υπάρχει κάτι αντίστοιχο του 57 σε άλλη μάρκα (π.χ. Audix..)?? ???

Σε ποιες συχνότητες κειμένονται τα 2 αυτά μικρόφωνα??

Ακόμα αν μπορείτε να μου πείτε τις βασικές διαφορές που θα ακούσω με αυτά τα δύο μικρόφωνα σε σχέση με αυτό που έχω (που είναι φωνής..)..  ??? ???

και επίσης αν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το T bone ή το shure για φωνή ή κάτι άλλο.. είναι για τέτοιες δουλειές??  ???

Τέλος να σας πω πως με το μικρόφωνο που έχω όταν ηχογραφώ έχω μια έλλειψη μεσαίων.. φταίει σίγουρα το μικρόφωνο γιατί έχω δοκιμάσει κι ένα πυκνωτικό ενός φίλου που δεν μου το έκανε(αλλά είναι πανάκριβο για να το αγοράσω...).. :-\

Με τα 2 που σκέφτομαι θα έχω το ίδιο πρόβλημα?? μήπως φταίει η θέση του μικροφώνου??(από όσο πειραματίστηκα δεν βρήκα λύση..) ποιες θέσεις μπροστά στο μεγάφωνο τονίζουν τα μεσαία??Κοντά-μακριά, on axis-off axis?? κρίμα είναι να χάνω τα μεσαία που τόσο μου γεμίζουν τ αυτιά!! ;D ;D ;D

Σόρρυ για το μπόλικο πρήξιμο και ευχαριστώ προκαταβολικά! ;)
Κι εγώ εσχάτως προσανατολίζομαι στην αγορά ενός ribbon, για την ακρίβεια, ενός t.bone RM-700, sounds like a bargain. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το figure 8 πολικό διάγραμμα... H χρήση σε ένα τυπικό home studio, χωρίς ιδιαίτερη μόνωση, δεν είναι προβληματικη?
Κάποιος άλλος να απαντήσει σ αυτές τις απορίες??

Thanks SF.. ;)

 
matawan είπε:
Κι εγώ εσχάτως προσανατολίζομαι στην αγορά ενός ribbon, για την ακρίβεια, ενός t.bone RM-700, sounds like a bargain. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το figure 8 πολικό διάγραμμα... H χρήση σε ένα τυπικό home studio, χωρίς ιδιαίτερη μόνωση, δεν είναι προβληματικη?
οχι (και εγω σπιτι μου γραφω)

 
Κι εγώ ψήνω ένα μικροφωνο τόσο για καμια ηχογραφησούλα όσο και για live χρήση (κυρίως). Δηλαδή να στήνω εγώ τον εξοπλισμό μου και το μόνο που θα δίνω σε κάθε (βλάκα;; ::) ) ηχολήπτη θα είναι η έξοδος του μικροφώνου μου ώστε να μην ασολείται άλλο μαζί μου  (γιατί έχουν ώρες ώρες τη διάθεση να παρεμβαίνουν στον ήχο και να μην ξέρουν καλά κ να τα κάνουν χάλια). Το SM57 απ'ότι έχω καταλάβει είναι το μικρόφωνο για μένα; (είμαι και εντελώς άπειρος σε αυτά και δε μπορώ να ψάχνω πως δουλεύει ένα ribbon) Εννούμε το SM57LC που έχει ο Θωμάς σε περίοπτη θέση ή κάποιο άλλο; (μόνο αυτό το LC με μπερδεύει, εξηγήστε μου αν θέλετε...)

 
matawan είπε:
Κι εγώ εσχάτως προσανατολίζομαι στην αγορά ενός ribbon, για την ακρίβεια, ενός t.bone RM-700, sounds like a bargain. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το figure 8 πολικό διάγραμμα... H χρήση σε ένα τυπικό home studio, χωρίς ιδιαίτερη μόνωση, δεν είναι προβληματικη?
http://www.noiz.gr/index.php?topic=157783.msg213952#msg213952

Όχι από όσο ξέρω.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top