Καλημέρα! Πρόσφατα ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ το sm57 που τραγουδούσα τόσο καιρό, καθώς το ανοίγω για να καθαρίσω το σάπιο σφουγγαράκι διότι μου ακουγόταν περίεργα, η λάμα που κρατάει το καπάκι του δεν έβγαινε απο τη μία πλευρά, τραβώντας το να βγει, πήρε μαζί την κάψα (από το σάλιο ίσως ξεκόλλησε κάπως εύκολα) από το πλάι.
Αμέσως μετά μπήκα σε πολύωρη αναζήτηση του επόμενου, αναβαθμισμένου μικροφώνου.
Ας ξεκινήσω, ο λόγος που διάλεξα το sm57 ήταν το ότι ήταν πιο "φωτεινό" από το sm58, επιπλέον μου επέτρεπε να πλησιάσω περισσότερο στην κάψα ώστε να έχω περισσότερη ένταση πριν το feedback. Τα τραγούδια περιέχουν ΚΑΙ χαμηλές αλλά ΚΑΙ ψηλές νότες με αποτέλεσμα να χρειάζομαι να το "τρώω" στις περιοχές που δυσκολεύομαι να βγάλω ένταση. Επίσης η φωνή μου έχει ΠΟΛΛΑ μπασομεσαία και για να κόψει μέσα στη ροκ μίξη χρειάζεται αρκετό EQ.
Η σκέψη μου λοιπόν ήταν πως πρέπει να βρώ το πιο "φωτεινό" και feedback resistant μικρόφωνο, ώστε να μπορώ να το έχω δυνατά στα μόνιτορ, και ίσως με λίγο κομπρέσιον να ισοροπώ δυναμικές.
Μετά απο εκτενές ψάξιμο κατέληξα στα: Shure Beta58, Senny e945, EV ND96. Τα δύο πρώτα τα δανίστηκα για δοκιμή, το τρίτο δε κατάφερα να βρώ, ως τώρα μου φαίνεται λίγο κοφτερότερο το e945 σε πρόχειρη ηχογράφιση και αργότερα θα πάω στο στούντιο να τα δοκιμάσω σε ένταση και μέσα σε φασαρία. Για το ND96, ηχολήπτης που συνάντησα εχτές σε δουλειά μου είπε πως τα EV είναι αρκετά μπασάτα ωστόσο το ND96 βλέπω έχει διακόπτη που τα αφαιρεί απλά δε βρίσκω κάπου να το ακούσω. Επίσης να πω πως σε ανοιχτά ή μεγάλα stage δεν έχω πρόβλημα αλλά λόγω του ότι κάποιες φορές παίζουμε σε μικρά κλειστά, έτσι σκέφτηκα να πάρω τη γώμη σας.
Αυτό που θα ήθελα να ακούσω είναι και τη δική σας γνώμη πάνω σε αυτά κυρίως τα μικρόφωνα, ποια θα ήταν η δική σας πρόταση για τη περίπτωσή μου!
Παραθέτω κι ένα λινκ από την χειρότερη κατάσταση που μπορεί να βρεθώ ηχητικά σε λάηβ, ώστε να έχετε μια εικόνα περί της χρήσης... (από το 0:50 ξεκινάει η φωνή)
https://fb.watch/ljLnvsOb0Q/
Αμέσως μετά μπήκα σε πολύωρη αναζήτηση του επόμενου, αναβαθμισμένου μικροφώνου.
Ας ξεκινήσω, ο λόγος που διάλεξα το sm57 ήταν το ότι ήταν πιο "φωτεινό" από το sm58, επιπλέον μου επέτρεπε να πλησιάσω περισσότερο στην κάψα ώστε να έχω περισσότερη ένταση πριν το feedback. Τα τραγούδια περιέχουν ΚΑΙ χαμηλές αλλά ΚΑΙ ψηλές νότες με αποτέλεσμα να χρειάζομαι να το "τρώω" στις περιοχές που δυσκολεύομαι να βγάλω ένταση. Επίσης η φωνή μου έχει ΠΟΛΛΑ μπασομεσαία και για να κόψει μέσα στη ροκ μίξη χρειάζεται αρκετό EQ.
Η σκέψη μου λοιπόν ήταν πως πρέπει να βρώ το πιο "φωτεινό" και feedback resistant μικρόφωνο, ώστε να μπορώ να το έχω δυνατά στα μόνιτορ, και ίσως με λίγο κομπρέσιον να ισοροπώ δυναμικές.
Μετά απο εκτενές ψάξιμο κατέληξα στα: Shure Beta58, Senny e945, EV ND96. Τα δύο πρώτα τα δανίστηκα για δοκιμή, το τρίτο δε κατάφερα να βρώ, ως τώρα μου φαίνεται λίγο κοφτερότερο το e945 σε πρόχειρη ηχογράφιση και αργότερα θα πάω στο στούντιο να τα δοκιμάσω σε ένταση και μέσα σε φασαρία. Για το ND96, ηχολήπτης που συνάντησα εχτές σε δουλειά μου είπε πως τα EV είναι αρκετά μπασάτα ωστόσο το ND96 βλέπω έχει διακόπτη που τα αφαιρεί απλά δε βρίσκω κάπου να το ακούσω. Επίσης να πω πως σε ανοιχτά ή μεγάλα stage δεν έχω πρόβλημα αλλά λόγω του ότι κάποιες φορές παίζουμε σε μικρά κλειστά, έτσι σκέφτηκα να πάρω τη γώμη σας.
Αυτό που θα ήθελα να ακούσω είναι και τη δική σας γνώμη πάνω σε αυτά κυρίως τα μικρόφωνα, ποια θα ήταν η δική σας πρόταση για τη περίπτωσή μου!
Παραθέτω κι ένα λινκ από την χειρότερη κατάσταση που μπορεί να βρεθώ ηχητικά σε λάηβ, ώστε να έχετε μια εικόνα περί της χρήσης... (από το 0:50 ξεκινάει η φωνή)
https://fb.watch/ljLnvsOb0Q/
Τελευταία επεξεργασία από moderator: