rainbowe είπε:
Επί του θέματος λοιπόν, για το SM57 μόνο καλά λόγια θα ακούσεις από όσους το έχουν χρησιμοποιήσει.
Εκτός από την ευελιξία του ως μικρόφωνο (λήψη ήχου από μπουζούκια και ακουστικές μέχρι τύμπανα
και ενισχυτές ηλεκττρικής κιθάρας)
να ρωτησω κατι σχετικο......το 57αρι αποτι εχω καταλαβει κανει για ηχογραφηση ακουστικης σε συνθηκες δωματιου-στουντιο...για λαιβ τι λεει???θελω δλδ εκτος απο το out της ηλεκτρακουστικης να παιρνω και απο μικροφωνο για ΗΡΕΜΑ λαιβ(φαση ακουστικη και κιθαρα)...θα πιανει τπτ ή θα ειναι αδικος κοπος??και αν πιανει θα προσθετει κααααατι παραπανω στον ηχο ή θα ειναι αχρηστο εντελως???
Υ.Γ. το θεμα ειναι να μην δωσω τα 300 για earth blend και να μου μεινει και ενα πολυχρηστικο μοκροφωνο
Το 57άρι ως δυναμικό μικρόφωνο συνίσταται κυρίως για live καθώς πολύ δύσκολα θα παρουσιάσει
ανάδραση, κοινώς θα σφυρίξει...
Μάλλον λάθος κατάλαβες άρα...
Ο φίλος leo_7 που άνοιξε το θέμα ενδιαφέρεται για μικρόφωνο που θα πέρνει ήχο από ενισχυτή κιθάρας και όχι κατ' ευθείαν από το φυσικό "ηχείο" της κιθάρας. Δεν είναι δηλαδή το 57άρι η ενδεδειγμένη λύση για συνθήκες "δωματίου-στούντιο".
Εκεί καλύτερα μπάλα θα έπαιζε ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος και όχι ένα δυναμικό.
Όσο για την ιδέα σου, σε ιδανικές συνθήκες, σίγουρα θα προσέθεται μια επιπλέον ευκρίνεια και
λαμπρότητα στον ήχο σου αλλά λέω σε ιδανικές....Αν για παράδειγμα έχεις τον ενισχυτή της
κιθάρας πολύ δυνατά το έρμο το μικρόφωνο τι να πιάσει από φυσικό ήχο....Θα πιάνει και αυτό
80% τον ήχο του ενισχυτή και 20% τον ήχο του οργάνου. Πρόσφατα (πριν 2 μέρες) είδα
την υλοποίηση αυτής της ιδέας σου σε καλά μηχανήματα (κονσόλα midas venice, ηχεία JBL
SRX700, μικρόφωνο απευθείας σε ακουστική ένα AKG C-3000 η οποία ακουστική έδινε σήμα
και σε έναν ενισχυτή που είχε πίσω του ο μουσικός) αλλά το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό
καθώς ο ενισχυτής υπερκάλυπτε τον ήχο του μικροφώνου το οποίο ακουγόταν από τα main ηχεία
σε σημείο που να νομίζω ότι είναι κλειστό
![Eek! :o :o](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f631.png)
.
Όπως επίσης την ιδανική φάση την χάλαγε και ο ηχολήπτης ο οποίος μόνο ηχολήπτης
δεν ήταν (κλασσική φάση ηχολήπτη που καθόταν πίσω από τα ηχεία στο πλάι της
ορχήστρας). >
Αρα αν θέλεις να υλοποιήσεις την ιδέα σου εξασφάλισε πρώτα τα καλά μηχανήματα και
την επιτήρηση τουλάχιστον (!) του ήχου σου από έναν άνθρωπο με στοιχειώδες αυτί ;D