Mesa boogie rectifiers vs Marks vs Peavey 6505 plus

ωραια για να γαλοθμε ενα πορισμα... dual recto kai rivera πρεπει να τσεκαρω ? δεν ειναι και ευκολο...σ ημερα πηρα 5 μαγαζια στην αθηνα που μου προτεινε ο στολλας και κανενα δεν ειχε τους ενυσχητες που ψαχνω για δοκιμη... ευελπιστω να βρω καπου εναν dual..

ομως αν θεωρουνται υπερεκτιμημενοι τοτε μην ψαχνω ολα τα μαγαζια... δεν τον ξερω καθολου το ενυσχητη αν λεω βλακειες διορθωστε...

 
Ρε παίδες παραπέει το τόπικ στα όρια του KALO GIA METAL...

Δεν το σοβαρεύουμε λίγο να δώσουμε 5-6 καλές και χρήσιμες συμβουλές;

Θα γράψω μερικά πράγματα από προσωπικής πλευράς:

1. ΔΕΝ υποκύπτω στον πειρασμό να ξοδέψω πάνω από 500 Ευρώ τυφλά για όργανο ή ενισχυτή.

2. Άμα θέλω να βρω ΤΟΝ ενισχυτή ή θέλω να δώσω από 1000+ και πάνω, αν δε βρω αυτό που θέλω εντός Ελλάδας, πάω μερικές μέρες διακοπές στη Γερμανία ή στην Αγγλία και δοκιμάζω μέχρι να κορεστώ.

3. Θεωρώ δεδομένο οτι ΟΛΟΙ οι ενισχυτές είναι αξιόλογοι και μπορούν να βγάλουν σοβαρό ήχο. Το θέμα είναι να βρω αυτό που βολεύει εμένα και μου ταιριάζει περισσότερο. Αυτό θέλει ΨΑΞΙΜΟ και ΧΡΟΝΟ.

4. ΔΕΝ ασχολούμαι με το youtube, παρά μόνο να πάρω μια γενική ιδέα.

5. Οι καμπίνες 4x12" είναι overkill. Επίσης, η καμπίνα πρέπει να είναι ΣΤΙΒΑΡΗ για να αποδώσει σωστά.

6. Τα ΠΑΡΑ πολλά watt είναι overkill. Μεγάλο αρχικό έξοδο και το τέλος απλά έχεις μεγαλύτερα έξοδα για αλλαγές λάμπας και μεγαλύτερο βάρος από τα πιο κτηνώδη transformers.

7. Οι "γκουρού"/μπουτίκ κατασκευαστές ενισχυτών δεν αποτελούν πανάκεια. Είναι απλά ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ επιλογές.

8. Δεν μπερδεύουμε τον ήχο που βγάζει ο ενισχυτής με αυτόν που θα ηχογραφηθεί και θα ακούγεται τελικά σε μια σύνθεση σε συνθήκες στούντιο.

9. Το θέμα είναι πως ακούγεται ο ενισχυτής με τη μπάντα και όχι πως ακούγεται μόνος του.

Άρη, τσέκαρε ό,τι μπορείς, όπου μπορείς. Πήγαινε σε προβάδικα να δεις αν έχουν κάτι ενδιαφέρον, εκεί μπορείς να δοκιμάσεις με την ησυχία σου κιόλας (με το αζημίωτο βέβαια).

ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ.

 
Jasemeister είπε:
6. Τα ΠΑΡΑ πολλά watt είναι overkill. Μεγάλο αρχικό έξοδο και το τέλος απλά έχεις μεγαλύτερα έξοδα για αλλαγές λάμπας και μεγαλύτερο βάρος από τα πιο κτηνώδη transformers.
...και έχει ήδη αποφασίσει να πάρει και attenuator

 
Να πω κι εγώ την άποψή μου ως (ευτυχής) κάτοχος ενός Single Rectifier Rectoverb (=combo) series II:

2 Κανάνια. 1 Καθαρό με 2 modes, 1 βρώμικο με 3 modes.

Kαθαρό Κανάλι:

Τα καθαρά του Fenderίζουν (6L6 γαρ), το 2ο mod προσθέτει λίγο drive και ακούγεται ο ήχος που εμένα μου αρέσει πολύ δλδ ο καθαρός στο όριο που αρχίζει να βρωμίζει

Βρώμικο Κανάλι

Raw mode: Για rock/hard rock φάση. με πολύ ζεστό drive

Vintage mode: Περισσότερο γκάζι. Αν βάλεις και 1 eq. στην λούπα κάνεις θαυματα. Ζεστό κ κρεμώδες (!) καλύπτει πολλά heavy metal κ άνω γούστα.

Modern mode: Ακόμα περισσότερο γκάζι. Με το που διαλέξεις αυτό το mode αυξάνεται το presence και το volume. Με active EMG γίνεται ο κακός χαμός. Ο ήχος σε αυτό το mode μου θυμίζει πολύ metallica - death magnetic φάση.

Γενικά αλλάζοντας τα settings στο eq. παίρνεις και "διαφορετικού τύπου" παραμόρφωση. Αν βάλεις και 1 eq. στην λούπα οι επιλογές σου γίνονται παμπολες. Αν θες κι άλλο sustain βάλε 1 κομπρέσσορα μπροστά δεν είναι ανάγκη να βάλεις boost πετάλι αφού τα μισείς. Πεντακάθαρο effects loop και γενικά ήσυχος ενισχυτής παρόλη την βρώμα του.

Συμπερασματικά: όταν παίζεις σ'αυτά τα λεφτά παίρνεις εργαλείο που κάνει τους απλά καλούς ενισχυτές να φαίνονται άχρηστοι. Είχα καλό λαμπάτο Marshall TSL πιο πριν και η διαφορά είναι τεράστια. Δοκίμασε και έναν Mark V αν μπορείς γιατί και αυτός έιναι κορυφαίο εργαλείο. Είναι διαφορετικός από τους Rectifiers.

 
bear είπε:
Να πω κι εγώ την άποψή μου ως (ευτυχής) κάτοχος ενός Single Rectifier Rectoverb (=combo) series II:

2 Κανάνια. 1 Καθαρό με 2 modes, 1 βρώμικο με 3 modes.

Kαθαρό Κανάλι:

Τα καθαρά του Fenderίζουν (6L6 γαρ), το 2ο mod προσθέτει λίγο drive και ακούγεται ο ήχος που εμένα μου αρέσει πολύ δλδ ο καθαρός στο όριο που αρχίζει να βρωμίζει

Βρώμικο Κανάλι

Raw mode: Για rock/hard rock φάση. με πολύ ζεστό drive

Vintage mode: Περισσότερο γκάζι. Αν βάλεις και 1 eq. στην λούπα κάνεις θαυματα. Ζεστό κ κρεμώδες (!) καλύπτει πολλά heavy metal κ άνω γούστα.

Modern mode: Ακόμα περισσότερο γκάζι. Με το που διαλέξεις αυτό το mode αυξάνεται το presence και το volume. Με active EMG γίνεται ο κακός χαμός. Ο ήχος σε αυτό το mode μου θυμίζει πολύ metallica - death magnetic φάση.

Γενικά αλλάζοντας τα settings στο eq. παίρνεις και "διαφορετικού τύπου" παραμόρφωση. Αν βάλεις και 1 eq. στην λούπα οι επιλογές σου γίνονται παμπολες. Αν θες κι άλλο sustain βάλε 1 κομπρέσσορα μπροστά δεν είναι ανάγκη να βάλεις boost πετάλι αφού τα μισείς. Πεντακάθαρο effects loop και γενικά ήσυχος ενισχυτής παρόλη την βρώμα του.

Συμπερασματικά: όταν παίζεις σ'αυτά τα λεφτά παίρνεις εργαλείο που κάνει τους απλά καλούς ενισχυτές να φαίνονται άχρηστοι. Είχα καλό λαμπάτο Marshall TSL πιο πριν και η διαφορά είναι τεράστια. Δοκίμασε και έναν Mark V αν μπορείς γιατί και αυτός έιναι κορυφαίο εργαλείο. Είναι διαφορετικός από τους Rectifiers.
Ως κάτοχος ενός Single Rectifier head (όχι Rectoverb) και έχοντας χρησιμοποιήσει τον ενισχυτή σε διάφορες καμπινες κιθάρας και μπάσου  ;D

μπορώ να πω ότι βρίσκω την περιγραφή σου ακριβέστατη.

Η αίσθηση μου είναι ότι ο  Rectoverb (εκτός από το reverb) ίσως να είναι κάπως πιο μαζεμένος και λιγότερο μπάσος....(θα είχε ενδιαφέρον και μία άλλη άποψη επί του θέματος ;))

Βρίσκω το  σχόλιο για το marshall  επίσης σωστό. Δεν είναι ο marshall καλύτερος ή χειρότερος , απλά είναι πολύ διαφορετικός…. :)

Σχετικά με το να πάρεις ενισχυτή χωρίς να έχεις παίξει το θεωρώ – όπως είπα και πριν - 100% άστοχο.

Ενισχυτές μπορείς να δοκιμάσεις – με την ησυχία σου – και σε προβάδικα όπως  πρότεινε και ένα κύριος παραπάνω.... ;)

 
αίσθηση μου είναι ότι ο  Rectoverb (εκτός από το reverb) ίσως να είναι κάπως πιο μαζεμένος και λιγότερο μπάσος....(θα είχε ενδιαφέρον και μία άλλη άποψη επί του θέματος Wink)
Νομίζω (δεν είμαι σίγουρος) ότι ο Rectoverb Series II είναι λίγο πιο "μαζεμένος" σε καφρίλα αλλά πιο "ποιοτικός" από την Single Rectifier κεφάλα.

pan12 είπε:
Βρίσκω το  σχόλιο για το marshall  επίσης σωστό. Δεν είναι ο marshall καλύτερος ή χειρότερος , απλά είναι πολύ διαφορετικός…. :)
Ευτυχώς ή δυστυχώς ο Marshall ΤSL ακούγεται ποταπός δίπλα στον boogie. Mιλάμε για τρομακτικές διαφορές. Δεν ξέρω αν είναι θέμα γούστου ή γενικότερης αντικειμενικής αξίας αλλά σε σύγκριση με τον Boogie o Marshall δεν αξίζει σε καμμία περίπτωση τα 1000 + ευρώ που κάνει.

 
Ο KERRY KING φημιζεται εξάλλου για το καθαρο παιξιμο του, το γεματο σκασιμο ηχο και για τα απιστευτα αρπισματα του με δαχτυλα.Τι να πρωτοθυμηθω....το war ensemble το season in the abyss?



 
Jasemeister είπε:
Δεν το σοβαρεύουμε λίγο να δώσουμε 5-6 καλές και χρήσιμες συμβουλές;

Θα γράψω μερικά πράγματα από προσωπικής πλευράς:

1. ΔΕΝ υποκύπτω στον πειρασμό να ξοδέψω πάνω από 500 Ευρώ τυφλά για όργανο ή ενισχυτή.

2. Άμα θέλω να βρω ΤΟΝ ενισχυτή ή θέλω να δώσω από 1000+ και πάνω, αν δε βρω αυτό που θέλω εντός Ελλάδας, πάω μερικές μέρες διακοπές στη Γερμανία ή στην Αγγλία και δοκιμάζω μέχρι να κορεστώ.

3. Θεωρώ δεδομένο οτι ΟΛΟΙ οι ενισχυτές είναι αξιόλογοι και μπορούν να βγάλουν σοβαρό ήχο. Το θέμα είναι να βρω αυτό που βολεύει εμένα και μου ταιριάζει περισσότερο. Αυτό θέλει ΨΑΞΙΜΟ και ΧΡΟΝΟ.

4. ΔΕΝ ασχολούμαι με το youtube, παρά μόνο να πάρω μια γενική ιδέα.

5. Οι καμπίνες 4x12" είναι overkill. Επίσης, η καμπίνα πρέπει να είναι ΣΤΙΒΑΡΗ για να αποδώσει σωστά.

6. Τα ΠΑΡΑ πολλά watt είναι overkill. Μεγάλο αρχικό έξοδο και το τέλος απλά έχεις μεγαλύτερα έξοδα για αλλαγές λάμπας και μεγαλύτερο βάρος από τα πιο κτηνώδη transformers.

7. Οι "γκουρού"/μπουτίκ κατασκευαστές ενισχυτών δεν αποτελούν πανάκεια. Είναι απλά ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ επιλογές.

8. Δεν μπερδεύουμε τον ήχο που βγάζει ο ενισχυτής με αυτόν που θα ηχογραφηθεί και θα ακούγεται τελικά σε μια σύνθεση σε συνθήκες στούντιο.

9. Το θέμα είναι πως ακούγεται ο ενισχυτής με τη μπάντα και όχι πως ακούγεται μόνος του.

Άρη, τσέκαρε ό,τι μπορείς, όπου μπορείς. Πήγαινε σε προβάδικα να δεις αν έχουν κάτι ενδιαφέρον, εκεί μπορείς να δοκιμάσεις με την ησυχία σου κιόλας (με το αζημίωτο βέβαια).

ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ.
ΠΑΡΑ πολύ σωστά!  ;)

edit: Θα διαφωνήσω μόνο ως προς το σχόλιο για το wattage-overkill, διοτι δεν έχει πάντα την επιλογή. Αν το ίδιο μηχάνημα βγαίνει σε π.χ. 50 & 100 Βαττ έκδοση και διαφέρει μόνο ο τελικός, ε είναι μάλλον χαζό να πάρεις το 100άρι, όμως δεν έχεις αυτή την επιλογή, καθώς high-gain (height-gein  :P ) ενισχυτές βγαίνουν σπάνια σε μικρά wattage. Άλλωστε όλοι σχεδόν οι 100'αρηδες που έχω ακούσει (μη φανταστείτε καμια τρελή εμπειρία) παίζουν αξιοπρεπώς και χαμηλά.

edit_end.

Κάτι μόνο που είδα να αναφέρει ο aris είναι η πεποίθησή του ότι θα μπει "καρφί" σε (καλό έως σούπερ) ενισχυτή και θα ακούσει αγγέλους... Φίλε Άρη (για να μην ξενερώσεις, ψάχνοντας ή αφού αγοράσεις) να ξέρεις ότι δύσκολα θα βγάλεις άμεσα τον ήχο που έχεις στο μυαλό σου, καθώς όλοι οι καλοι ενισχυτές στα "βρώμικα" ΔΕΝ είναι έτσι απλά plug'n'play και να βγει η ηχάρα με μιας. Αυτό δεν είναι κάτι κακό, γιατί όπως πολύ σωστά είπε ο Jase το context που τον ακούς έχει πολύ μεγάλη σημασία. Π.χ. ένας Mesa (που είναι και από τους πιο απαιτητικούς σε ψάξιμο για να βγει ήχος) μπορεί να σου ακούγεται απαίσιος και ξερός όταν παίζεις μόνος σου, και με τις ίδιες ρυθμίσεις να "βγαίνει" τέλεια μέσα από τη μπάντα...

Μπορεί πάλι να έχεις φτιάξει με την ησυχία σου τρελό ήχο για να παίζεις, και να πας με συγκρότημα και να μην ακούγεσαι (όχι λόγω έντασης) με τίποτα. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι ο εκάστοτε ενισχυτής δεν είναι καλός  ;)

Και γι αυτό το να χρησιμοποιείς και εξωτερικό tone-shaping (με boosters, OD, EQ κλπ.) δεν είναι για να μειώσει το ρόλο του ενισχυτή, αλλά να διευκολύνει εσένα  :)

Τελευταίο παράδειγμα, έστω ότι ψάχνεις (παίζοντας καρφί) ήχο για μελωδικό σόλο ή κάτι τέτοιο. Ε δε θα βρίσκεις (νομίζεις) ικανοποιητικό, μόλις βάλεις λίιιγο delay (παράδειγμα) δε θα πιστεύεις πόσο πιο σωστός θα σου ακούγεται ο ίδιος ήχος.

Θέλω να καταλήξω στο ότι ναι μεν ο ενισχυτής είναι η βάση και ο καθοριστικός παράγοντας του ήχου (πέρα από δάχτυλα εννοείται), αλλά δεν αρκεί, δεν είναι από μόνος του ο ήχος  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
PathosRey είπε:
Αυτο φανταζομαι δεν το εχεις δει! ;D

αυτα ειναι......... ;D το τελικο χτυπημα θα ειναι να μπω στο δωματιο και να δω τον πατερα μου με την charvel......να κανει ''σχιζοφρενειες'' με τη ρομπα,τις παντοφλες........και απο κατω τη μανα μου να τον αποθεωνει....ευτυχως που μετακομισα και δεν εχω τετοιο κινδυνο..................
p.s και να μου κανει και παραπονα οτι οι μαγνητες δεν εχουνε ογκο και οτι επρεπε να βαλω emg και οτι θα μου δωσει λεφτα να παρω επιτελους μια αντρικη καμπινα 4Χ12

 
koraxprs είπε:
ΠΑΡΑ πολύ σωστά!  ;)

edit: Θα διαφωνήσω μόνο ως προς το σχόλιο για το wattage-overkill, διοτι δεν έχει πάντα την επιλογή. Αν το ίδιο μηχάνημα βγαίνει σε π.χ. 50 & 100 Βαττ έκδοση και διαφέρει μόνο ο τελικός, ε είναι μάλλον χαζό να πάρεις το 100άρι, όμως δεν έχεις αυτή την επιλογή, καθώς high-gain (height-gein  :P ) ενισχυτές βγαίνουν σπάνια σε μικρά wattage. Άλλωστε όλοι σχεδόν οι 100'αρηδες που έχω ακούσει (μη φανταστείτε καμια τρελή εμπειρία) παίζουν αξιοπρεπώς και χαμηλά.

edit_end.

Κάτι μόνο που είδα να αναφέρει ο aris είναι η πεποίθησή του ότι θα μπει "καρφί" σε (καλό έως σούπερ) ενισχυτή και θα ακούσει αγγέλους... Φίλε Άρη (για να μην ξενερώσεις, ψάχνοντας ή αφού αγοράσεις) να ξέρεις ότι δύσκολα θα βγάλεις άμεσα τον ήχο που έχεις στο μυαλό σου, καθώς όλοι οι καλοι ενισχυτές στα "βρώμικα" ΔΕΝ είναι έτσι απλά plug'n'play και να βγει η ηχάρα με μιας. Αυτό δεν είναι κάτι κακό, γιατί όπως πολύ σωστά είπε ο Jase το context που τον ακούς έχει πολύ μεγάλη σημασία. Π.χ. ένας Mesa (που είναι και από τους πιο απαιτητικούς σε ψάξιμο για να βγει ήχος) μπορεί να σου ακούγεται απαίσιος και ξερός όταν παίζεις μόνος σου, και με τις ίδιες ρυθμίσεις να "βγαίνει" τέλεια μέσα από τη μπάντα...

Μπορεί πάλι να έχεις φτιάξει με την ησυχία σου τρελό ήχο για να παίζεις, και να πας με συγκρότημα και να μην ακούγεσαι (όχι λόγω έντασης) με τίποτα. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι ο εκάστοτε ενισχυτής δεν είναι καλός  ;)

Και γι αυτό το να χρησιμοποιείς και εξωτερικό tone-shaping (με boosters, OD, EQ κλπ.) δεν είναι για να μειώσει το ρόλο του ενισχυτή, αλλά να διευκολύνει εσένα  :)

Τελευταίο παράδειγμα, έστω ότι ψάχνεις (παίζοντας καρφί) ήχο για μελωδικό σόλο ή κάτι τέτοιο. Ε δε θα βρίσκεις (νομίζεις) ικανοποιητικό, μόλις βάλεις λίιιγο delay (παράδειγμα) δε θα πιστεύεις πόσο πιο σωστός θα σου ακούγεται ο ίδιος ήχος.

Θέλω να καταλήξω στο ότι ναι μεν ο ενισχυτής είναι η βάση και ο καθοριστικός παράγοντας του ήχου (πέρα από δάχτυλα εννοείται), αλλά δεν αρκεί, δεν είναι από μόνος του ο ήχος  :)
Σωστός.

 
Jasemeister είπε:
2. Άμα θέλω να βρω ΤΟΝ ενισχυτή ή θέλω να δώσω από 1000+ και πάνω, αν δε βρω αυτό που θέλω εντός Ελλάδας, πάω μερικές μέρες διακοπές στη Γερμανία ή στην Αγγλία και δοκιμάζω μέχρι να κορεστώ.
σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες και ολα τα παιδια τα ευχαριστω ... δεν θα παρω ενυσχητη τοσο ακριβο τυφλα εννοειται... εχω σκοπο συντομα να παω και σαν εκδρομη μεχρι τον στολλα να τσεκαρω... μιλησα με ενα παιδι στο τηλ και μου ειπε παρε αγορι ενα κτελ και ελα εδω μια μερα να τους αλλαξεις τα φωτα σε ολους να δεις τι γουσταρεις... οποτε θα δω εκει και τους mesa και τους bugera... και οτι αλλο φερνει... η βοηθεια που μου προσφερεται ειναι πολιτιμη γιατι τουλαχιστον με προτρεπεται προς τα που να κοιταξω... mesa - rivera κτλ... απλα εκει που μεχρι προτεινως ειχα τους recto σαν κατι μαγικο βλεπω οτι καποια παιδια εχουν εχουν τις επιφυλαξεις τους... ο μαρκ 5 που πρπει να ειναι πολυ εργαλειο μαλλον ειναι ονειρο  καθως και στο ebay η τιμη του ειναι πολυ υψηλη και σιγουρα πανω απο 2000 ευρω...

Και γι αυτό το να χρησιμοποιείς και εξωτερικό tone-shaping (με boosters, OD, EQ κλπ.) δεν είναι για να μειώσει το ρόλο του ενισχυτή, αλλά να διευκολύνει εσένα  :)
τα delay κτλ δεν με ενοχλουν και σιγουρα θα παρω ενα καλο ντιλει.. ο λογος που δεν θελω μπουστερ ειναι γιατι δεν μου παει ψυχολογικα να εχω δωσει τοσα χρηματα για εναν κοινως αποδεκτο καλο και μεταλαδικο ενυσχητη να χρειαζεται βοηθεια για να παιξει... για παραδειγμα ο 6505 δεν εχει αναγκη απο τιποτα... στα βρωμικα . οποτε λεω τοσα χρονια ελεγα στο μυαλο μου ρεκτο και ελεγα πωπω ενυσχηταρα και απολυτο γκαζι κτλ και τωρα που επαιξα διαπιστωσα οτι ειναι ενυσχηταρα αλλα κατι λειπει για τα δικα μου αυτια . θα δοκιμασω και τον rectoverb που τουλαχιστον στα βεντεος ειναι πολυ καλυτερος απο τον σολο...προσωπικη αποψη...ισως αυτο το κραντς , γρεζι δεν ξερω πως αλλιως να το πω να το βρω στον dual recto ...

επισης μια λυση που σκεφτομαι ειναι να παρω εναν 6505 κεφαλι και στην πορεια να παρω και εναν φεντερ που στην ουσια και οι δυο θα κοστισουν οσο ενας ρεκτο και θα ειμαι πληρως καλυμενος και στα 2 που θελω... θα ακουσω επpιελους και την rp kala...

 
aris 17561 είπε:
... θα ακουσω επpιελους και την rp kala...
Δεν νομιζω οταν με το καλο παρεις τον ενισχυτη που γουσταρεις να ξανασχοληθεις με την rp εκτος απο καμια direct ηχογραφηση στο pc  ;)

 
georgekz750 είπε:
Δεν νομιζω οταν με το καλο παρεις τον ενισχυτη που γουσταρεις να ξανασχοληθεις με την rp εκτος απο καμια direct ηχογραφηση στο pc  ;)

;D ;D ;D

θα χρειαζομαι σιγουρα τα εφε της...

 
Nα κανω μια ερωτηση?

Παιζεις επαγγελματικα? Παιζεις σε καμια μπαντα ή  εισια εμπειρος μουσικος?

 
Mην αρχισουμε παλι...ο καθενας εχει δικαιωμα να παρει οτι γουσταρει, δικα του ειναι τα λεφτα και τα κανει οτι θελει...το λεω γιατι προβλεπω συγκρουσεις παλι...

 
metalmike είπε:
Mην αρχισουμε παλι...ο καθενας εχει δικαιωμα να παρει οτι γουσταρει, δικα του ειναι τα λεφτα και τα κανει οτι θελει...το λεω γιατι προβλεπω συγκρουσεις παλι...
+1

 
metalmike είπε:
Mην αρχισουμε παλι...ο καθενας εχει δικαιωμα να παρει οτι γουσταρει, δικα του ειναι τα λεφτα και τα κανει οτι θελει...το λεω γιατι προβλεπω συγκρουσεις παλι...
Κανεις λαθος man. Εννοειται οτι ο καθενας κανει οτι γουσταρει με τα δικα του  λεφτα ,αλοιμονο.Απλα κατα τη γνωμη μου αν δεν παιζεις επαγγελματικα  ή χρειαζεσαι αμεσα ενα καλο εργαλειο για  να σε εξυπηρετησει, δεν χρειαζεται να πολυσκας. Για εναν hobby-ιστα ενας  triple rectrifier πχ. ειναι  παραπανω απο αρκετος  για μην πω περιττος. Για να παιζουν πολλοι μουσικοι οπως παραδειγμα ο Hetfield ,Mark Morton etc. με Mesa Boogie, κατι θα ξερουν.

 
κι όμως έχει μια βάση το ερώτημα, νομίζω πως οι περισσότεροι που έχουν αγοράσει ενισχυτή επιπέδου Mesa έχουν γνωρίσει και δοκιμάσει σε  βάθος χρόνου, κατά τη διάρκεια της "ωρίμανσής τους" ως κιθαρίστες, μια σειρά από ενισχυτές, έχουν διαμορφώσει ιδία άποψη γι' αυτούς, έχουν κατασταλάξει και στο τι ζητούν από ένα ενισχυτή, και κάποια στιγμή κάνουν το βήμα...

 
jesu είπε:
Nα κανω μια ερωτηση?

Παιζεις επαγγελματικα? Παιζεις σε καμια μπαντα ή  εισια εμπειρος μουσικος?
οχι , δεν ειμαι εππαγγελματιας... σε μπαντα παιζω για πλακα... αλλα ο καθενας οσο μικρος μουσικος και να ειναι εχει δικαιωμα στο καλο ηχο... επισης δεν ειναι οτι α λεφτα τρεχουν... απλα σε αλλα θρεντς συνηθως με κοροιδευουν με την καλη εννοια που παιζω με εναν peavey bandit , ετσι σιγα σιγα μου εγινε κομπλεξ και αναρωτηθηκα γιατι γινοταν αυτο... σημηωτεων οτι μεχρι τοτε νομιζα οτι εχω καλο ηχο... ο μπαντιτ δεν βγαζει κακο ηχο αλλα οταν αρχιζα να παιξω με μερικους λαμπατους τοτε ειδα οτι γινεται και στα σολο να εχει παχυ ηχο και να εχεις διαυγεια κτλ οποτε με συνεπηρε...αυτα

 
Ο καταλληλος ηχος για τα αυτια (και τα χερια) του καθενος με το καταλληλο οργανο-εφε-ενισχυτη, μπορει να τον κανει να παιξει καλυτερα,μιας και εκτος απο σωστη μελετη χρειαζεται και σωστη ψυχολογια και αυτοπεποιθηση.

Ακομη και ασχετως καλου ή κακου ηχου,ενας mesa,bogner,soldano ή οτι γουσταρετε τελοσπαντων βοηθαει ψυχολογικα,και αν καποιος μπορει να αποφυγει τα ενδιαμεσα σταδια αγοραζοντας καμια 10αρια ενισχυτες που ολοι θα του αφηνουν μια αμφιβολια του τυπου "αν ηταν mesa θα ακουγομουν πιο καλα",καλως να πραξει και να παει κατευθειαν στο "real thing". Ετσι κι αλλιως τα γουστα αλλαζουν με τις ηλικιες,σημερα μπορει να θελω super extra hight gain και να αγοραζω diezel και σε εναν χρονο να γουσταρω blues με deluxe reverb και να παει στις αγγελιες ο diesel  ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top