ΠΑΡΑ πολύ σωστά!
edit: Θα διαφωνήσω μόνο ως προς το σχόλιο για το wattage-overkill, διοτι δεν έχει πάντα την επιλογή. Αν το ίδιο μηχάνημα βγαίνει σε π.χ. 50 & 100 Βαττ έκδοση και διαφέρει μόνο ο τελικός, ε είναι μάλλον χαζό να πάρεις το 100άρι, όμως δεν έχεις αυτή την επιλογή, καθώς high-gain (height-gein
) ενισχυτές βγαίνουν σπάνια σε μικρά wattage. Άλλωστε όλοι σχεδόν οι 100'αρηδες που έχω ακούσει (μη φανταστείτε καμια τρελή εμπειρία) παίζουν αξιοπρεπώς και χαμηλά.
edit_end.
Κάτι μόνο που είδα να αναφέρει ο aris είναι η πεποίθησή του ότι θα μπει "καρφί" σε (καλό έως σούπερ) ενισχυτή και θα ακούσει αγγέλους... Φίλε Άρη (για να μην ξενερώσεις, ψάχνοντας ή αφού αγοράσεις) να ξέρεις ότι δύσκολα θα βγάλεις άμεσα τον ήχο που έχεις στο μυαλό σου, καθώς όλοι οι καλοι ενισχυτές στα "βρώμικα" ΔΕΝ είναι έτσι απλά plug'n'play και να βγει η ηχάρα με μιας. Αυτό δεν είναι κάτι κακό, γιατί όπως πολύ σωστά είπε ο Jase το context που τον ακούς έχει πολύ μεγάλη σημασία. Π.χ. ένας Mesa (που είναι και από τους πιο απαιτητικούς σε ψάξιμο για να βγει ήχος) μπορεί να σου ακούγεται απαίσιος και ξερός όταν παίζεις μόνος σου, και με τις ίδιες ρυθμίσεις να "βγαίνει" τέλεια μέσα από τη μπάντα...
Μπορεί πάλι να έχεις φτιάξει με την ησυχία σου τρελό ήχο για να παίζεις, και να πας με συγκρότημα και να μην ακούγεσαι (όχι λόγω έντασης) με τίποτα. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι ο εκάστοτε ενισχυτής δεν είναι καλός
Και γι αυτό το να χρησιμοποιείς και εξωτερικό tone-shaping (με boosters, OD, EQ κλπ.) δεν είναι για να μειώσει το ρόλο του ενισχυτή, αλλά να διευκολύνει εσένα
Τελευταίο παράδειγμα, έστω ότι ψάχνεις (παίζοντας καρφί) ήχο για μελωδικό σόλο ή κάτι τέτοιο. Ε δε θα βρίσκεις (νομίζεις) ικανοποιητικό, μόλις βάλεις λίιιγο delay (παράδειγμα) δε θα πιστεύεις πόσο πιο σωστός θα σου ακούγεται ο ίδιος ήχος.
Θέλω να καταλήξω στο ότι ναι μεν ο ενισχυτής είναι η βάση και ο καθοριστικός παράγοντας του ήχου (πέρα από δάχτυλα εννοείται), αλλά δεν αρκεί, δεν είναι από μόνος του ο ήχος