Ακομα και διαφορα να κανει στην κιθαρα, μεσα στο συνολο της ηχογραφησης ποση διαφορα θα κανει; Και αυτη η διαφορα που θα κανει, θα ειναι και η διαφορα που ελειπε απο την ηχογραφηση; Διοτι αν υπαρχουν MIDI ντραμς, φωνη γραμμενη σε χωρο με φτωχη ακουστικη, η μιξη εγινε σε μη- ιδανικο περιβαλλον με μετρια monitor, και η ολη φαση παει προς το ντεμο, ειναι ΑΔΥΝΑΤΟ να κανει σοβαρη διαφορα η επιλογη κανονικου ενισχυτη, σε σχεση με μια καλη εξομοιωση.
Ακομα και αν υποθεσουμε οτι μπορουν τα υπολοιπα να βελτιωθουν στο μελλον ή στην πορεια, ακομα και τοτε ειναι προτιμοτερο να ηχογραφηθει direct η κιθαρα και να γινει reamping.
Απο τη στιγμη που η εξομοιωση ειναι αρκετα καλη για demo και project επιπεδο, ειναι αρκετα καλη για καθε home user. Οποιος φιλοδοξει να κανει επαγγελματικες παραγωγες σπιτι του, το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει ειναι να φτιαξει ενα live room με καταλληλη ηχομονωση, οποτε δε μιλαμε πλεον για χαμηλες εντασεις, διαφορετικα τα εχει μπερδεμενα στο κεφαλι του.