• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Marshall Dsl20cr vs EVH 5150III LBXII 15Watt

Οποιοσδήποτε λαμπάτος της προκοπής, με OD μπροστά.

Καλή 4χ12 και Hot κεραμικούς.

Χωρίς OD, τζατζίκι χωρίς σκόρδο.

Οι ήχοι που ψάχνεις είναι όλοι φτιαγμένοι με το boost βασικό παίχτη.

Οι ενισχυτές που έχεις είναι καλύτεροι από αυτόν που θες να πάρεις?

1)Με ένα eq στη λούπα μπορείς να κόψεις 12db, χωρίς διαφορά στον ήχο.

2)https://www.thomann.de/gb/fryette_power_station_ps2.htm

Με αυτό λύνεις όλα σου τα θέματα.

Αυτό αν σώνει και καλά θες μικρό https://www.thomann.de/gb/victory_amplifiers_the_sheriff_22_head.htm

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επειδή έχω παίξει με τον Sheriff, δύσκολα πας χωρίς πετάλι σε αυτά που θέλει ο φίλος και μάλιστα χωρίς αρκετά γκαζάτο overdrive... Ήταν ο λόγος που πήρα το Kraken αντί για αυτό.

 
Επειδή έχω παίξει με τον Sheriff, δύσκολα πας χωρίς πετάλι σε αυτά που θέλει ο φίλος και μάλιστα χωρίς αρκετά γκαζάτο overdrive... Ήταν ο λόγος που πήρα το Kraken αντί για αυτό.
maiden συνταγή

jmp 50 τέρμα, modded

4x12 greenbacks

boost με mxr od, το οποίο ύστερα έγινε custom pete cornish ...είναι κλειδί στον κλασσικό metal ήχο

dimarzio super distortion μαγνήτες.

Ο Sheriff είναι πολύ κοντά σε plexi, imo ότι πρέπει.

O Kraken νομίζω ταιριάζει περισσότερο σε μοντέρνα παιξίματα, πιο scooped και άμεσος, αλλά όχι ότι δεν κάνει τη δουλειά.

 
Moddαρισμένο JMP με Sheriff καμία σχέση δυστυχώς, το Sheriff είναι ένα κλασικό Plexi μηχάνημα που θέλει ένταση για να βγάλει γκάζια και ένα πετάλι σαν αυτό που αναφέρεις. 

Γενικά πλέον δεν πάω ποτέ να πιάσω τον ήχο ενός κιθαρίστας 1:1, το βρίσκω ανούσιο, αλλά σε γενικές γραμμές metal με Sheriff έτσι απλά δεν παίζεις. Θες ένα overdrive, ηχεία για γκάζια και ένταση. Ο OP ζητάει μικρό ενισχυτή για να παίζει σπίτι, οπότε νομίζω ότι αδίκως συζητάμε για τον συγκεκριμένο ενισχυτή.

Επίσης το Kraken ειδικά στο πρώτο κανάλι του δεν είναι καθόλου scooped, όχι ότι το δεύτερο είναι, απλά έχει γεμίσει το YouTube με djentlemen που παίζουν τσούγκα τσούγκα με 8χορδες και έχουν διαιωνίσει αυτόν τον αστικό μύθο για το Kraken. 

 
Τώρα εδώ που τα λέμε,

σπίτι και λάμπα και μέταλ δεν πάνε μαζί ?

Ένταση ακούτε όχι preamp dist.

'Κανα Kemper ή Axe fx 1000 φορές, μπορεί να βρει το πρώτο Axe fx σε λογική τιμή και να 'ναι άρχοντας το παιδί.

 
Τώρα εδώ που τα λέμε,

σπίτι και λάμπα και μέταλ δεν πάνε μαζί ?

Ένταση ακούτε όχι preamp dist.

'Κανα Kemper ή Axe fx 1000 φορές, μπορεί να βρει το πρώτο Axe fx σε λογική τιμή και να 'ναι άρχοντας το παιδί.


Έχω την GT1000, πολύ πρακτική και ευέλικτη αλλά στο αυτί μου κάτι λείπει. Προτιμώ να παίζω με τον dsl40, και σπίτι και live. Βεβαια όλη η μαγεία είναι όταν υπάρχει η ανάλογη ένταση. 

 
σπίτι και λάμπα και μέταλ δεν πάνε μαζί ?
εγώ μπορώ ρε συ ??. Λαμπάτο Victory V30 , πεταλάκια , καμπίνα engl 1x12 . Μη σας πω ότι στο 1-1.5 στο volume μ αρέσει και καλύτερα από δυνατά ( πχ 2-2.5 )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
χεχεχ

Δε λέω ότι δε γίνεται.

Έχω ανεβάσει track που μου λέγανε τα παιδιά για ηχάρα και τέτοια, γραμμένο ούτε στο 1 !!!

Αυτό που ακούμε όμως στα ορόσημα albums της εποχής, είναι power amp dist, 4χ12 και χέρι που σκάβει.

Ήχος που μόνο όταν σκάψεις βγάζει αρκετή βρώμα δλδ, ημιβρώμικος, αν υπάρχει η λέξη?

 
'Κανα Kemper ή Axe fx 1000 φορές, μπορεί να βρει το πρώτο Axe fx σε λογική τιμή και να 'ναι άρχοντας το παιδί.
Παντως ο tremonti το καλοκαιρι στο rockwave δεν επαιξε με τον signature του, prs mp15 (που συζητηθηκε), αλλα με ενα prs archon σε mesa καμπινα.

Ο "2ος" κιθαριστας του ομως (eric friedman), επαιξε με kemper. Και αυτος ειχε τον καλυτερο ηχο imo στο φεστιβαλ.


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@Spyros Delta Πώς να παίξει με το MT-15; Είναι 15w, δε φτάνει με τίποτα τόσο λίγο headroom για τέτοιο stage νομίζω. Το Archon που χρησιμοποίησε έχει το ίδιο voicing με το MT-15, απλά είναι και πολύ πιο δυνατός. Περίεργη χροιά, μ'αρέσει πολύ να την ακούω σε άλλους, αλλά στα χέρια μου δεν κολλάει, όπως οι Boogie.

Kemper και Axe Fx οι αγαπημένες μου επιλογές γενικά, ειδικά με τελικούς και καμπίνες είναι φοβερά. 

 
@Spyros Delta Πώς να παίξει με το MT-15; Είναι 15w, δε φτάνει με τίποτα τόσο λίγο headroom για τέτοιο stage νομίζω. Το Archon που χρησιμοποίησε έχει το ίδιο voicing με το MT-15, απλά είναι και πολύ πιο δυνατός. ..
Tο γνωριζω.

Απλα υπενθυμιση εκανα οτι α) το "signature" σε ενα οργανο ή εξοπλισμο δεν λεει τιποτα, και β) στα χερια καποιου αλλου, μπορει μια προσομοιωση να βγαλει καλυτερο αποτελεσμα.

 
Για το θεμα τωρα καθεαυτού, εγω δεν θα αγοραζα κι αλλον ενισχυτη.

Θα εβαζα τον 40αρη με καποιο πανελ μπροστα του, αν ενοχλουσε.

Αν και δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ενας 40αρης μπορει να ενοχλησει σε μια σκηνη που παιζεται iron maiden και υπαρχουν τυμπανα.

(Εκτος αν παιζει με ηλεκτρονικα τυμπανα. Ε αν υπαρχουν τυμπανα προσομοιωσεις γιατι να μην υπαρχουν και ενισχυτες προσομοιωσεις?).

Οσο για το σπιτι, ενας 20αρης λάμπατος, ξαναλέω οτι εμενα δεν με βολευει. Εχω 20αρη και καθεται. (αν ημουν σε καμια μονοκατοικια ή κανενα αγροκτημα, ΟΚ θα τον ανοιγα)

Στο λαιβ δεν στεκεται μονος του για monitoring. Θελει και μικροφωνο και περασμα στo monitor.

Και αυτα τα κουμπακια που κοβουν βατ, εκτος απο βατ κοβουν και ηχο.

Και στο τελος εχεις πληρωσει ενα σκασμο λεφτα για "σπιτικο" λαμπατο, ενω ακομα και με ενα Pocket pod βγαζεις καλο ηχο (με λιγο τουκινγκ) στα nearfield monitorακια σου για επιπεδο ... σπιτικης έντασης.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Kemper και Axe Fx οι αγαπημένες μου επιλογές γενικά, ειδικά με τελικούς και καμπίνες είναι φοβερά. 


Έχω την gt1000 συνδεδεμένη στον dsl40cr μεσώ 4 cable, και δοκιμάζω τον ήχο που βγαίνει από τον προενισχυτη του dsl και τον ήχο που βγαίνει από τις προσομοιώσεις των ενισχυτών της gt1000 παρακάμπτοντας τον προενισχυτη του dsl. O οργανικός ήχος που βγαίνει από της προενισχυτριες λάμπες είναι καλύτερος από αυτόν που βγαίνει από την ψηφιακίλα  των προσομοιώσεις τις πεταλιέρας. Και όσο μεγαλώνει η ένταση τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις. Εκεί που χάνουν οι ενισχυτές δυστυχώς πιστεύω είναι στην μεταφορά του ήχου από την καμπίνα στο PA μέσο μικροφώνου. Το μικρόφωνο δυστυχώς δεν μπορεί να πιάσει ακριβώς τον ήχο που βγαίνει από την καμπίνα και να τον μεταφέρει στο PA χωρίς απώλειες ή χωρίς να το χρωματίσει λίγο διαφορετικά, και με λίγο κακή ηχοληψία μπορείς να κάνεις ένα ενισχυτή που ακούγετε καλά από την καμπίνα, να ακούγεται χάλια στο PA.

 
O οργανικός ήχος που βγαίνει από της προενισχυτριες λάμπες είναι καλύτερος από αυτόν που βγαίνει από την ψηφιακίλα  των προσομοιώσεις τις πεταλιέρας. Και όσο μεγαλώνει η ένταση τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις.


Είχα Axe Fx για αρκετά χρόνια, χρησιμοποιώντας το στο σπίτι, σε πρόβες και σε live. Ποτέ άλλοτε δεν είχα καλύτερο ήχο και έχουν περάσει από τα χέρια μου φανταστικοί high gain ενισχυτές. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια, είναι πιο πολύ θέμα του τι βολεύει πιο πολύ τον καθένα και με τι προτιμά να δουλεύει τους ήχους του.

 
Είχα Axe Fx για αρκετά χρόνια, χρησιμοποιώντας το στο σπίτι, σε πρόβες και σε live. Ποτέ άλλοτε δεν είχα καλύτερο ήχο και έχουν περάσει από τα χέρια μου φανταστικοί high gain ενισχυτές. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια, είναι πιο πολύ θέμα του τι βολεύει πιο πολύ τον καθένα και με τι προτιμά να δουλεύει τους ήχους του.


Καλά σίγουρα γούστα είναι αυτά. Επίσης το Axe Fx ίσως έχει διαφορά από την Gt1000. Τεράστιας σημασίας παράγοντας είναι η ένταση. Αν δεν περάσεις κάποιες στάθμες έντασης οι προενισχύτριες ακούγονται σαν αγέλη τζιτζικιών.Αλλά άμα την περάσεις, εκεί είναι που καταλαβαίνεις την διαφορά με το ψηφιακό.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top