Maple Vs Rosewood

Superfunk είπε:
ιδια μαρκα ιδιο παχοςτι αλλες τις ειχα 3 βδομαδες περιπου
ε,μαλλον αυτο ακουσες τοτε...(εδω μετα απο 5-6 ωρες ειναι για πεταμα οι χορδες φανταζομαι οτι δεν ειναι δυνατον να συγκρινεις χορδες 3 ...εβδομαδων με νεες χορδες??  :)  )

ναι!απλος τα παλια ηταν πιο φαγωμενα απο τα καινουρια!
& ισως και αυτο...

:) :)
αλλαζω πολυ συχνα χορδες σε ολες μου τις κιθαρες κ τετοια διαφορα στον ηχο ποτε δεν ακουσα! τωρα κ ταστα εχω αλλαξει σε μερικες αλλα παλι τετοια διαφορα δεν ακουσα

Μια στιγμή.... να πω του στραβού το δίκιο (δηλαδή το δικό μου).

Εδώ ο bluezlick δεν ρώτησε για να ενημερωθεί, απλά μετέφερε μια παρατήρηση. Μια παρατήρηση, που αν κάποιος δεν επενέβαινε να την φέρει στη σωστή της διάσταση (δηλαδή να επισημάνει ότι δεν ήταν ελεγχόμενες οι συνθήκες της παρατήρησης), τότε άγγιζε τα όρια της παραπληροφόρησης. (Η περιπτωσιολογία δεν είναι και ο καλύτερος σύμμαχός μας .... σε καμία περίπτωση. )

Πως να το κάνουμε, όταν κάποιος λέει ότι έβαλε καινούριες χορδές σε καινούρια τάστα και (πολύ λογικά) παρατηρεί ότι ο ήχος έγινε πιο λαμπερός, είναι τραβηγμένο να υποστηρίξει ότι αυτό που άκουσε ήταν μόνο το διαφορετικό υλικό κατασκευής. Και αν δεν το έπαιρνε ανάποδα ο bluezlick πιστεύω ότι απλά θα συμφωνούσε με αυτό.
μπορουσες απλα τοτε να μου κανεις μια "παρατηρηση" με διαφορετικο τροπο

κ εσεις ο ιδιος ξερεις οτι πολλες φορες δεν εχει σημασια τη λεμε αλλα πως το λεμε!

συμφωνω οτι παιξαν κ αυτα το ρολο τους αλλα πιστευω οτι θα εξακολουθω να ακουω μεγαλο μερος αυτων των διαφορων οταν παλιωσουν(που ειδη εχουν παλιωσει) οι χορδες κ οταν φαγωθουν τα ταστα! :)

Εν ολίγοις (κι επειδή δεν έγινε αντιληπτό το ύφος της παρατήρησής μου) θα ήθελα να διευκρινήσω το εξής:Πλέον, υπάρχουν τόσοι αλληλοσυμπληρούμενοι και αλληλοαντικρουόμενοι παράγοντες που είναι υπεραπλούστευση να αποδεχόμαστε τυφλά την χιλιομασημένη πληροφορία από την εποχή που υπήρχαν μόνo 2 μανίκια για strat. 
δε διαφωνω σε αυτο που λες αλλα καμια τα απλα πραγματα κανουν την διαφορα!

Τέλος πάντων, bluezlick να ζητήσω συγνώμη αν νομίζεις ότι σε προσέβαλλα - δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου.
(Αλλά πρέπει να παραδεχθείς ότι ήταν πετυχημένη η παρομοίωση  :) )
no problem man!  ;)

σου ειπα κ πιο πριν τη με πειραξε! ;)

η παρομοιωση παροτη πετυχημενη δεν μου αρεσε γιατι το χιουμορ μου ειναι

αρκετα Black Κ καμενο  ;D (ασε που πιστευω κ στο ξεματιασμα)

κ για το τελος

ολοι μας εχουμε μια αποψη κ καλο ειναι να την λεμε!

εμενα αυτο που με "πειραζει" ειναι οτι πολυ προσπαθουν να μας πεισουν οτι μονο η δικη τους αποψη ειναι σωστη σε ενα τοσο πολυπλευρο θεμα οπως ο ηχος.

(κ μιλαω γενικα οχι για το συγκεκριμενο θεμα)

 
Ειδικά το τελευταίο πολύ σωστό bluezlick. Εγώ δεν ήθελα να πάρω μέρος στην κουβέντα γιατί η αποψή μου είναι ότι υπάρχουν διαφορές χαοτικές σε ότι αφορά τα ξύλα από κιθάρα σε κιθάρα, και τα μπράτσα και τα σώματα,

(δεν αναφέρομαι σε πρίμα΄- μεσαία - μπάσσα, αλλά σε χροιά overall, σε χρώμα ήχου γενικότερα που περιλαμβάνει ενδεχομένως και κάποιες συχνοτικές διαφορές, αναλόγως του είδους ή του βάρους των ξύλων) 

και σωστά παρατήρησαν τα παιδιά, εξού και το χιούμορ το οποίο προσωπικά δεν το βρήκα "ειρωνικό", αλλά αθώο, μιάς και όντως έχουμε λιώσει σε τέτοιου είδους κουβέντες, χωρίς τελειωμό, ατέρμονες, γύρω από καθαρά υποκειμενικά υπόβαθρα!

Ίσως μόνο ότι απλά στο θέμα της "παρατήρησης" χωρίς πραγματικά κανένα "δόλιο" κίνητρο, επειδή δεν έχουμε την τύχη να βγάζουμε συμπεράσματα με επί τόπου ακροάσεις, ΄θέλω να πώ μιά απλή παρατήρηση δική μου.

Αυτή τη στιγμή έχω 2 deluxe fat strat Fender, με roller nut, lock fender shaller tuners, same fender deluxe bridge, same woods 3 pieces alder bodies, και η μία έχει maple fretboard η άλλη rosewood. DZ6xxxxx σειριακό και οι 2. ΑΑΑ!!! sunburst και οι 2!! ;D ;D ;D ;D ;D

Η διαφορά στο βάρος είναι 48 γραμμάρια. Οι χορδές καινούργιες DR 0.09, Η ρύθμιση στο ύψος μαγνητών 99% ίδια, η γέφυρα ρυθμισμένη ειλικρινά 99% το ίδιο, πάνω στον ίδιο ενισχυτή Peavy 6505+, και όμως  η διαφορά στον ήχο τους φοβερά αισθητή..... ναι μεν κοντά οι χροιές....fender deluxe ακούς... αν γυρίσω την πλάτη, που λένε κάποιοι και έχουν δίκιο, και παίξει άλλος, λές τώρα αυτή είναι ή η άλλη??? εννοώ ότι μπορεί να μην καταλάβεις εκ πρώτης ποιά είναι rosewood ή maple, όμως αν παίξεις αρκετή ώρα και "ακούσεις" πραγματικά και τις 2 (και όχι κάπου βιαστικά όπως σε ένα μαγαζί) θα πείς όντως (και εδώ είναι το υποκειμενικό) πιό "σκαστό" ήχο με maple (όχι αίσθηση, αλλά πραγματικότητα) και πιό "στρογγυλό" πιό "γλυκό" ήχο ακούω παίζοντας αυτή με το rosewood

Εδώ ακριβώς καταλαβαίνω τον bluezlick, επειδή χρησιμοποιεί το ίδιο όργανο χρόνια και έχει πολύ συγκεκριμμένα πράγματα στο μυαλό του, αλλάζοντας το μανίκι άκουσε κάτι ή "χάλασε" κάτι στον ήχο του που πρίν δεν ήταν σε θέση να το ακούσει.

Η διαφορά που ακούω στον ήχο δηλαδή π.χ στις deluxe Fender είναι τα 48 γραμμάρια και το 1-2% της επακριβούς ρύθμισης τους σε γέφυρα και μαγνήτες? Προκειται για 2 καθαρά "σιδερωμένες" ηχητικά κιθάρες παραγωγής με υψηλό quality control! Απλά έχουν διαφορετικά μπράτσα...... και όντως διαφορετική ηχητική "χροιά".....

 
αν μου επιτρέπεις taq την τελευταία φορά που συναντηθήκαμε και τις έπαιξα και τις δυο, είχαν διαφορετικό action και κατεπέκταση διαφορετικό ήχο και αίσθηση(απειροελάχιστες διάφορες μεν αλλά σημαντικές για να αλλοιώσουν συχνωτικα τον ήχο είτε θετικά είτε αρνητικά)

με πιο απλά λόγια…

όταν η κιθάρα έχει ψηλότερο action** (μιλάμε για χιλιοστά) τότε θέλοντας και μη  ασυναίσθητα βάζεις περισσότερη δύναμη στα δάχτυλα για να πατήσεις την χορδή οπότε ο ήχος θα γίνει πιο σκαστός. ;)(ελαχιστα βεβαια...)

Πιστεύω (δεν είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο βέβαια) πως εντελώς αυτόματα και χωρίς να το συνειδητοποιούμε ο εγκέφαλος στέλνει την ίδια δύναμη περιπου και στα δυο χέρια, με αποτέλεσμα το δεξί χέρι (της πένας…) να χτυπάει και εκείνο την χορδή δυνατότερα. ;)

Φυσικά αυτό είναι ένα συμπέρασμα και ορισμός του μεγάλου και ιστορικού επιστήμονα ‘whitenoise’ ;D και δεν υποχρεούται κανείς να τον υιοθετήσει αλλά το έχω διαπιστώσει στο δικό μου παίξιμο. ;)

**η ιδια διαφορα προκυπτει και οταν τα ταστα ειναι φθαρμενα με αποτελεσμα να λασπωνει ο ηχος και να χανει απο σκασιμο ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιατί συνεχίζετε να προσπαθείτε να πείσετε ο ένας τον άλλο σε τέτοια θέματα;;;;; Γενικά ομιλώ...

 
mscmkr είπε:
Γιατί συνεχίζετε να προσπαθείτε να πείσετε ο ένας τον άλλο σε τέτοια θέματα;;;;; Γενικά ομιλώ...
εγω το απολαμβανω παντως.. ;)

 
Wow!!!ενα θεμα που ειχα ανοιξει πριν αρκετο καιρο αναζωπυρωθηκε και κοντευει να ξεσπασει εμφυλιος!Εγω μπορω να πω οτι σεβομαι και λαμβανω πραγματικα υπ'οψιν μου ολες τις γνωμες,και θελω να θεσω και αλλη μια παραμετρο στην κριση σας...μηπως το παιξιμο μας "αλλαζει" στα δυο διαφορετικα ξυλα ασυναισθητα λογω της διαφορετικης τους αισθησης και κατ' επεκταση αλλαζει και ο ηχος για αυτον τον λογο?

 
bluesbreaker είπε:
μηπως το παιξιμο μας "αλλαζει" στα δυο διαφορετικα ξυλα ασυναισθητα λογω της διαφορετικης τους αισθησης και κατ' επεκταση αλλαζει και ο ηχος για αυτον τον λογο?
φυσικά και αλλάζει εντελώς το παίξιμο μας ανάλογος την κιθάρα.

εφόσον σίγουρα αλλάζει έστω και αν έχει διαφορετικό  action, φαντασθείτε όταν πρόκειται για μεγαλύτερες διαφορές.

 
Μερικά γενικά σχόλια:

Ανεξάρτητα από την τεχνολογική πρόοδο σε άλλους τομείς, που έχει οδηγήσει σε αντικειμενική καταγραφή των ιδιοτήτων και της συμπεριφοράς πολύπλοκων συστημάτων, στην κιθαρολογία η έννοια του "ήχου" ή "τόνου" ή "χροιάς" παραμένει ένα υποκειμενικό μέγεθος. Υποκειμενικό, με την έννοια της μη-ελεγχόμενης παρατήρησης (και μάλιστα παρατήρησης όχι με κάποιο βαθμονομημένο όργανο αλλά με την ακοή μας.)

Όσο ισχύει αυτό, θα υπάρχει και ο πόλεμος "του κουρδίσματος", καθώς ο taq κι εγώ μπορεί μεν να ακούμε το ίδιο πράγμα (κανείς μας δεν είναι κουφός) αλλά με βάση το κριτήριο του taq αυτό να είναι "χαώδης διαφορά" ενώ με το δικό μου να χαρακτηρίζεται "ασήμαντη λεπτομέρεια".

Ψιλοάσχετο: Αντίθετα με ότι πολύ συχνά πιστεύουμε (ιδιαίτερα "οι των θετικών επιστημών"), οι αισθήσεις μας (και οι παρατηρήσεις μας με αυτές) ΕΙΝΑΙ δυνατόν να οδηγήσουν σε αντικειμενικά συμπεράσματα αν γίνουν με ελεγχόμενο και προδιαγεγραμμένο τρόπο.

Ισως δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για την παρούσα συζήτηση, αλλά η περιγραφές (με λόγια) των ηχοχρωμάτων μου φαίνονται τόσο φτωχές και πρωτόγονες που καταντούν άσκοπες.

Φανταστείτε να μην υπήρχαν αντικειμενικές μέθοδοι χαρακτηρισμού της ποιότητας του ειδώλου (και επομένως σε μεγάλο βαθμό της όρασης) στον ανθρώπινο οφθαλμό. Ο καθένας (χρειαζόταν - δεν χρειαζόταν) θα δοκίμαζε να φορέσει ένα ζευγάρι γυαλιά και να πάει σινεμά.

Και μετά θα διαβάζαμε ιστορίες της μορφής "έβαλα τα καινούρια γυαλιά με -1.50 βαθμούς μυωπίας που έβγαλε η  Γυαλέξ Ltd και είδα μια ταινία. Και τα χρώματα ήταν λαμπερά .... Και έβλεπα πολλές λεπτομέρειες. Απορώ πως έβλεπα τόσα χρόνια χωρίς τα Γυαλέξ. Ξαφνικά, ήταν σαν να έβγαλε κάποιος ένα σεντόνι μπροστά από τα μάτια μου. "

Και άλλοι θα έλεγαν ότι αυτά τα γυαλιά δεν κάνουν τίποτα .... απλά σου προκαλούν πονοκέφαλο.  :)

Και θα είχαν και οι δύο δίκιο.

Εχω την αίσθηση ότι η κιθαρολογία, από άποψη τεκμηρίωσης και κατανόησης βρίσκεται λίιιιγο πιο προστά από αυτό το στάδιο.   :)

 
Ψιλοάσχετο: Αντίθετα με ότι πολύ συχνά πιστεύουμε (ιδιαίτερα "οι των θετικών επιστημών"), οι αισθήσεις μας (και οι παρατηρήσεις μας με αυτές) ΕΙΝΑΙ δυνατόν να οδηγήσουν σε αντικειμενικά συμπεράσματα αν γίνουν με ελεγχόμενο και προδιαγεγραμμένο τρόπο.
Μαλλον αναφερεσε στη λεξη ΠΕΙΡΑΜΑ,και δεν εχει να κανει καθολου με αισθησεις αλλα με πειραματικες διαταξεις-οργανα!τοτε ειναι απολυτα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ το αποτελεσμα,καθως οι αισθησεις ξεγελουν(ψυχοσωματικη κατασταση και προκαταληψεις-ενας που πιστευει οτι δε θα ακουσει διαφορες θα τις αντιληφθει πολυ πιο δυσκολα οταν ειναι υπαρκτες απο εναν που περιμενει να τις ακουσει!!

Τεσπα!επειδη το πηγα πολυ στη φιλοσοφια προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οτιδηποτε ταλαντωνεται παραγει ηχο,αρα ειναι αφελες κατα την αποψη μου να υποστηριζουμε οτι τα ξυλα σε μια κιθαρα δεν παιζουν κανενα ρολο(εστω και σε θεμα ειδικου βαρους)!!!σε αυτο το θεμα ξερουν σιγουρα πιο πολλα αυτοι που ασχολουνται με ακουστικα οργανα...

 
5000 μέλη ρε παιδιά και κανένας καθηγητής φυσικής?? ::)

Που πάμε ωρεεεεε… ;D

 
οτιδηποτε ταλαντωνεται παραγει ηχο
Δε χρειαζεται να εισαι καθηγητης φυσικης για να το καταλαβεις...μαλλον εγω θα ελεγα μεσα στα τοσα μελη δεν υπαρχει καποιος οργανοποιος να μας διαφωτισει?? :)

 
να μας διαφωτίσει στο κατά πόσο επηρεάζουν τα ξύλα στο ηχητικό αποτέλεσμα ενός ηλεκτρικού οργάνου που στην ουσία  οι μαγνήτες του 'διαβάζουν' μόνο μεταλλικά μέρη(διαπιστωμένο !!!) ;)

μαλλον για να το πω πιο σωστα,διαβαζουν και ξυλο αλλα μονο οταν χτυπησεις με το χερι σου το ξυλο(εννοητε πως δεν μπορεις να ξεχωρισεις τι ξυλο ειναι)και απειροελαχιστα οταν χτυπησεις τις χορδες.(κατα την γνωμη μου δεν το πιανει ανθρωπινο αυτι)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bluesbreaker είπε:
Ψιλοάσχετο: Αντίθετα με ότι πολύ συχνά πιστεύουμε (ιδιαίτερα "οι των θετικών επιστημών"), οι αισθήσεις μας (και οι παρατηρήσεις μας με αυτές) ΕΙΝΑΙ δυνατόν να οδηγήσουν σε αντικειμενικά συμπεράσματα αν γίνουν με ελεγχόμενο και προδιαγεγραμμένο τρόπο.
Μαλλον αναφερεσε στη λεξη ΠΕΙΡΑΜΑ,και δεν εχει να κανει καθολου με αισθησεις αλλα με πειραματικες διαταξεις-οργανα!τοτε ειναι απολυτα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ το αποτελεσμα,καθως οι αισθησεις ξεγελουν(ψυχοσωματικη κατασταση και προκαταληψεις-ενας που πιστευει οτι δε θα ακουσει διαφορες θα τις αντιληφθει πολυ πιο δυσκολα οταν ειναι υπαρκτες απο εναν που περιμενει να τις ακουσει!!

....
Κάνεις λάθος, αλλά όπως είπα το κάνουν πολλοί αυτό το λάθος.  

Εν τάχει, υπάρχουν πειραματικές διαδικασίες όπου το μετρούμενο μέγεθος είναι η απόκριση ενός παρατηρητή (ή ακροατή κλπ).  Με κατάλληλο σχεδιασμό, εκτέλεση και επεξεργασία οι παρατηρήσεις αυτές μπορούν να οδηγήσουν σε απόλυτες και αντικειμενικές μετρήσεις.

Θα πω ένα παράδειγμα από την όραση.

Από ένα σύνολο των δυαδικών αποκρίσεων (το βλέπω - δεν το βλέπω) ένας ειδικός μπορεί να εκτιμήσει ακριβώς τι γυαλιά χρειάζεται ένας παρατηρητής. Αυτό είναι γνωστό. Ο εξετάζων, θα οδηγηθεί σε ένα νούμερο (ας το κάνουμε απλό): 3 βαθμούς μυωπία.

Αν στον ίδιο παρατηρητή δοκιμάσεις και διαφορετικά γυαλιά και καταγράφεις ποσοτικά τις αποκρίσεις του (μιλάμε για μεγάλο πλήθος αποκρίσεων) μπορείς να έχεις μία εικόνα για τη συμπεριφορά του με λάθος γυαλιά.

Αν κάποιος τώρα φορέσει στον παρατηρητή ένα άγνωστο γυαλί (ας πούμε ότι είναι 2.5 βαθμούς)  ο εξετάζων, μπορεί να κάνει ένα νέο σετ μετρήσεων και να αποφανθεί ότι το γυαλί που χρησιμοποίησες είναι κατά μισό βαθμό λάθος.

Η μέθοδος είναι αντικειμενική, γιατί όποιος και να την εφαρμόσει, σε οποιοδήποτε χώρο και με οποιοδήποτε "ασθενή', θα καταλήξει στο ίδιο αποτέλεσμα: Ο δεύτερος φακός είναι κατά μισό βαθμό λάθος.  

Οι παραπάνω διαδικασίες, αντίθετα με την κοινή παρανόηση δεν είναι υποκειμενικές. Είναι παρατηρησιακές μέθοδοι που οδηγούν σε αντικειμενικές μετρήσεις.

Η παραπάνω συζήτηση παρεπεμπει στην ψυχοφυσική (και την ψυχοακουστική). Οι ψυχοακουστικές μετρήσεις θεωρούνται -με βάση και την παραπάνω λογική- αντικειμενικές (και όχι υποκειμενικές).

(Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου όλα αυτά, είναι τεμηριωμένη γνώση σε καθημερινή εφαρμογή).

Για να προλάβω... αν σκέφτεστε ... ότι ο παρατηρητής... οι συνθήκες του πειράματος... η ώρα της ημέρας.... η κατανάλωση ουσιών.. η κούραση κλπ... μπορεί να επηρρεάσουν το αποτέλεσμα, να επισημάνω ότι υπάρχουν διαδικασίες που σχεδιάζονται κατάλληλα για να ελαχιστοποιούνται όλοι αυτοί οι παράγοντες.  

@bluesbreaker, πίστεψέ με, ξέρω τι είναι "πείραμα" και μέτρηση με χρήση οργάνων.

 
harilatron είπε:
Πάρτε ταστιέρα με έβενο να τελειώνουμε.
Jasemeister, είπες βαριά κουβέντα.
Έχω 4 ταστιέρες με rosewood και 2 με maple αλλά ονειρεύομαι τη στιγμή που ο έβενος θα μπει στη ζωή μου και τα δαχτυλάκια μου θα νιώσουν τη χλίδα.

 
οτιδηποτε ταλαντωνεται παραγει ηχο

Δε χρειαζεται να εισαι καθηγητης φυσικης για να το καταλαβεις...μαλλον εγω θα ελεγα μεσα στα τοσα μελη δεν υπαρχει καποιος οργανοποιος να μας διαφωτισει??
Αυτό λυπάμαι αλλά είναι λάθος. Υπάρχουν διάφορα είδη ταλάντωσης και δεν παράγουν όλες ήχο.

whiteNoise είπε:
να μας διαφωτίσει στο κατά πόσο επηρεάζουν τα ξύλα στο ηχητικό αποτέλεσμα ενός ηλεκτρικού οργάνου που στην ουσία  οι μαγνήτες του 'διαβάζουν' μόνο μεταλλικά μέρη(διαπιστωμένο !!!) ;)

μαλλον για να το πω πιο σωστα,διαβαζουν και ξυλο αλλα μονο οταν χτυπησεις με το χερι σου το ξυλο(εννοητε πως δεν μπορεις να ξεχωρισεις τι ξυλο ειναι)και απειροελαχιστα οταν χτυπησεις τις χορδες.(κατα την γνωμη μου δεν το πιανει ανθρωπινο αυτι)
Σε προσπάθειες εξομοίωσης ηλεκτρικής κιθάρας μέσω φυσικής μοντελοποίησης δεν έχω δει ποτέ μα ποτέ να λαμβάνεται υπόψη ο παράγοντας υλικό. Ίσως να παίζει κάποιο ρόλο αλλά μόνο ως προς το παίξιμο αυτό καθ' αυτό.

 
Εγώ που λέτε είμαι σίγουρος ότι η ταστιέρα παίζει ρόλο στον ήχο που ακούμε

Μόλις έκανα το εξής πείραμα: Έβαλα μουσική να παίζει και αναβόσβηνα το φώς. Με το που το έσβηνα ήταν σάν να αλλάζουν ελαφρώς τα πρεσετ σε ένα ΕQ. Τα μπάσσα αποκτούσαν λίγη περισσότερη έκταση, οι ψηλές συχνότητες στρογγύλευαν,  η ένταση ανέβαινε ελάχιστα κλπ, κλπ.

Λέτε το ρεύμα που τραβούσε η λάμπα να το στερούσε απο το σαμπγούφερ, και να μήν μπορούσε να αποδώσει πλήρως; Δέν νομίζω. 

Είχε συζυτηθεί και παλιότερα εδώ το χαρακτηριστικό της συναισθησίας (το οποίο δέν έχουν όλοι το ίδιο):

http://www.noiz.gr/index.php?topic=8555.0

Και επειδή κιθάρα δέν παίζουμε με δεμένα μάτια, άν κάποιος του αρέσει περισσότερο ο ήχος που ακούει όταν τα δάχτυλά του ακουμπάνε μια καφέ ή κίτρινη επιφάνεια θα το σεβαστώ, και πολύ καλά θα κάνει να διαλέξει βάσει αυτού. Δέν ξέρω άν παίζει και ρόλο στον ήχο που παράγεται, δέν το αποκλείω, αλλά το αποτέλεσμα μετράει!

Η όλη κουβέντα εξάλλου μου θυμίζει την παρατήρηση "μα πώς κρυώνεις αφού δέν έχει κρύο (= δέν κρυώνω εγώ)"!

 
Το μελλον βρισκεται στο Padauk και στο Pau ferro. Tελος στα φλωρικα mainstream ξυλα ταστιερας.

4editedqk7.jpg


 
Όποιος δεν έχει κιθάρα με ταστιέρα από αγρια μυγδαλιά είναι φλώρος.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top