- Μηνύματα
- 3,714
- Πόντοι
- 1,708
Κοίτα από το να δω Ντιμεολα προτιμώ ακόμα κ τον τωρινό Μαλμστην να παίζει πάνω από μπακιντρακια.δεν έχεις δίκιο.
Ήταν πολύ καλός.
Πολύ
?
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κοίτα από το να δω Ντιμεολα προτιμώ ακόμα κ τον τωρινό Μαλμστην να παίζει πάνω από μπακιντρακια.δεν έχεις δίκιο.
Ήταν πολύ καλός.
Πολύ
απο πότε έχεις να ακούσεις Αλ?Κοίτα από το να δω Ντιμεολα προτιμώ ακόμα κ τον τωρινό Μαλμστην να παίζει πάνω από μπακιντρακια.
Δεν μπορώ να ακούσω πλέον Αλ. Με χαλάει το ατιτιουντ του κ ο χαρακτήρας του πάρα πολύ. Επίσης δε μ'αρεσει σαν κιθαρίστας. Τον αδικώ το ξέρω, γιατί έχει γράψει πολλά κ ωραία πράγματα, αλλά δε τον μπορώ. Τώρα ο τρόπος που τα γράφω είναι υπερβολικός για τον χαβαλε του πράγματος, αλλά... στηρίζεται σε πραγματικά γεγονότα ?απο πότε έχεις να ακούσεις Αλ?
(αυτό που είπες δεν υπάρχει)
Συνθετικα εχει γραψει πολλα πραγματα που τα βρισκω εξαιρετικα.τον αδικείς πολύ...
κοίτα είσαι και νεώτερος.
Εγώ μεγάλωσα μ αυτόν σε κρίσιμες ηλικίες.
Ήμουν 19 όταν βγήκε το land of the midnight sun και το elegant gypsy, και τοτε το downbeat παραληρούσε...(δεν θυμάμαι να έγινε το ίδιο με τον Vai).
Σήμερα όμως δεν μου αρέσει πιά αυτή η εποχή.
Επίσης δεν σε παίρνει ο Corea τυχαία στα γκρουπ του.
πάντως κάνε τον κόπο και άκουσε τα
World Sinfonia
Heart of the Immigrants
Orange and Blue
ειναι πολύ δύσκολοι δίσκοι, αλλά εξαιρετικοί. Δεν τους αγαπάς με την μία. Είναι όμως εξαιρετικοί.
Μεταξύ 80 90 ήταν μετριος.
Και μετά το 2005 επίσης...
Αλλά και ποιός δεν είναι.
απ αυτούς που έγραψα ότι είδα ελάχιστοι είχαν συνεχή πορεία.
ο Martino σίγουρα. Από τους ζωντανού, o Metheny και ο lagrene κι αυτοί με ερωτηματικό...
Συνθετικα εχει γραψει πολλα πραγματα που τα βρισκω εξαιρετικα.
Δε τον μπορω κιθαριστικα. Δε μ'αρεσει καθολου η φωνη του με ηλεκτρικη κιθαρα, κ επισης δε μ'αρεσει αυτοσχεδιασμικα που ενω στην αρμονια απο πισω γινεται ενας χαμος, αυτος τα αγνοει ολα κ παιζει μια αρμονικη μινορε που λεει κ ενας φιλος. Βλεποντας δε τα τερατα αυτοσχεδιασμου που ανεφερες αναρωτιεμαι τι σχεση εχει ο Αλ μαζι τους? Σαν κοσμος κ σαν προσεγγιση εννοω.
Κ στη δικη μου τη γενια περασε η τρελα με τον Αλ κ πολυ μαλιστα. Ο μεσος προγκας κ μεταλλας τον εχει εικονισμα. Για καποιο λογο δε μπορει να ταυτιστει με κανεναν απο τους αλλους που ανεφερες (κ αλλους τοσους). Αλλα τον Αλ λογω του σρεντιγκ του κ του οτι αρμονικα ειναι απλοικος στα σολο του τον γουσταρουν πολυ
είσαι hater?Στέλνω ήδη μηνύματα στο club των Vai haters να μπουκάρουμε να κάνουμε χάιτζακ το θρεντ πάλι και μετά να την πούμε ο ένας στον άλλο που δε μας αρέσει ο Βάι.
είσαι hater?
Ένα κομμάτι του μόνο από όλη τη δισκογραφία του και αυτό όχι ολόκληρο.
Ντιμ καταλαβαινω απολυτα τι μου λες. Κ απο τη στιγμη που λεω πως συνθετικα εχει γραψει σπουδαια πραγματα αυτο ειναι το πιο σημαντικο. Κιθαριστικα δεν μ'αρεσει. Στα καλυτερα του (εχω ακουσει πραγματα απο αυτα που μου λες) δε μ'ενοχλει γιατι μ'αρεσουν οι συνθεσεις.η φωνή του στους δίσκους που σου λέω δεν έχει καμμία σχέση με τους δίσκους του 1977-85. Αν δεν τους έχεις ακούσει και δεν τους έχεις στο πετσί σου, (εγώ πχ μπορώ να στους μουρμουρίσω όλους) δεν υπάρχει κοινή βάση να συζητήσουμε.
τι σχέση έχει ο Αλ με τα τέρατα? Ρώτα τα τέρατα. Κάτι θα ξέρανε. Αν τους έκανε εγώ τι να πω?
Προσπαθώ να σου μεταφέρω τι έγινε το 1976 όταν εμφανίστηκε. Δεν μιλάμε για μια τρέλλα.
Ήταν το next big thing. Μην ξεχνάς ότι 5 χρόνια πριν απ αυτόν σρεντάριζε ο Μαχα και κανείς δεν έλεγε τίποτα.
εχει σαν οπλα μονο την ταχυτητα ...
Ναι. Κ εκει πολυ συγκεκριμενα πραγματα. Καμμια σχεση δηλαδη με την ανεση κ την ελευθερια που εχουν στο crosspicking παιχταραδες bluegrass, ουτε με το εξωφρενικο χωσιμο καποιων manuche-αδων. Αλλα αφου δουλευει (κ εχει το απαιτουμενο ηχητικο αποτελεσμα) δουλευει... σε alternate picking κατά βάση.
Δεν είμαι ψείρας σε όλες τις μουσικές που ακούω όμως...είστε πολύ ψείρες.
Ακούστε ρε καμιά μουσική χωρίς να την αναλύετε.
Από το πρώτο ερέθισμα.
btw έχω να ακούσω ενδιαφέροντα Μαχα από το 1990 το πολύ.
Μετά....χάος.
Για το τρίο επειδή αναφέρθηκε, ....αρπαχτή γκραν
είστε πολύ ψείρες.
Ακούστε ρε καμιά μουσική χωρίς να την αναλύετε.
Από το πρώτο ερέθισμα.
Οι ακροατές αυτό κάνουν. Κρίνουν και εκφράζουν απόψεις. Κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο.θα πεσει φωτια να με καψει που τον κρινω...