Les Paul Special project !

E.G. είπε:
εγω εχω χοντρα και μικρα δαχτυλα και με βολευει το λεπτο μπρατσο.
εσενα τοτε πρεπει να σου φερω ενα μπουζουκι του κολλητου μου - εκει να δεις λεπτοτητα το μπρατσο - σαν οδοντογλυφιδα ειναι  ;D ;D

οσο για το headstock οντως τελικα η φωτο το εδειχνε καπως - μια χαρα και μουρλια ειναι η κιθαρα - αν οι εταιρειες ειχαν προβλημα για το τι θα αναγραφεται ή πως θα μοιαζει το headstock απο ιδιωτη για ιδιωτικη χρηση τοτε ΟΛΟΙ οι οι luthiers θα ειχαν παει φυλακη  ;D ;D

 
Πού 'σαι ρε παίκτη!

Πήρα τις φωτό να 'σαι καλά σ 'ευχαριστώ!!!

;D ;D

 
Ερώτηση : τι κόλλα προτιμέτε για να περνάτε τάστα??

 
(Ωραία δουλειά, καλόπαιχτη ;))

Κυανακρυλική... μετά την τοποθέτηση και από μια σταγόνααπό την κάθε πλευρά. Θεωρητικά και χωρίς δεν θα έχει πρόβλημα

 
andreoulis είπε:
(Ωραία δουλειά, καλόπαιχτη ;))

Κυανακρυλική... μετά την τοποθέτηση και από μια σταγόνααπό την κάθε πλευρά. Θεωρητικά και χωρίς δεν θα έχει πρόβλημα
logo στιγμής που λένε ??

Να 'σαι καλά!! πάντως μία ταστιέρα μου που έχει τάστα χωρίς κόλλα δεν είχα ακόμα πρόβλημα...πάνε τρία χρόνια και δεν έχει ''πεταχτεί'' τίποτα... (στρατ με rosewood μανίκι)

 
Και γω τα μπρατσα στα 21 περιπου χιλιοστα τα φτιαχνω στο πρωτο ταστο.

   Κολλα στην διαδικασια τοποθετησης των ταστων βαζω μονο ξυλοκκολα-titebond-και αυτο για την περιπτωση επανατοποθετησης στο βγάλσιμο μην παρεις το ξυλο της ταστιέρας ...στο χερι.

   Χρησιμοποιώ πρέσσα στο τασταρισμα και μπαίνουν τα ταστα άψογα,κυανοακρυλική μονο αν παει κατι στραβά...

 
Ναι, Logo στιγμής! Καλό θα είναι να είναι "φρέσκια" για να ρέει καλύτερα.

Προσωπικά προτιμώ τη συσκευασία σε φιαλίδιο, και αγορά μη "επωνυμης" κόλλας. Μπορείς να βρεις φιαλίδιο των 50 ml με 3 €, και δεν θα πάει χαμένη,  είναι πάντα χρήσιμη, ιδιαίτερα σε μικροδιορθώσεις - ρετουσαρίσματα (και σε μαστορέματα στο σπίτι!)

Η Tidebond δεν ξέρω αν κολλά μέταλλο με ξύλο...Άλλωστε τα δοντάκια του τάστου κάνουν την μεγαλύτερη ζημιά στην εξαγωγή του, όχι η κόλλα.

 
Η titedond μπαίνει για να κρατα το ξυλο της ταστιερας κολλημενο σε περιπτωση που βγαζουμε τα τάστα, δεν μπαινει για να κολλάει το ταστο στη θεση του.

Ενα σωστα βαλμενο ταστο δενεχει ανάγκη απο κόλλημα.

Καλημέρα και καλή συνέχεια.

 
Για βάψιμο λέω να χρησιμοποιήσω γομολάκκα (shellac) που πήρα από ένα μαγαζί στην Αγ.Δημητρίου πριν κανένα χρόνο! Βρήκα πολλές πληροφορίες παρακάτω:

http://www.milburnguitars.com/fpbannerframes.html

thanks E.G. !!  ;)

 
Θέλει αρκετό τρίψιμο και πολλά χέρια για να κλείσουν οι πόροι όπως και αρκετό χρόνο για στέγνωμα αν θέλεις super shine.

Keep on!

 
παντως και εγω titebond βαζω στα ταστα. ποιο πολυ για να κλεινει οτι κενα υπαρχουν, αν εχει ανοιχθει λιγο μεγαλυτερο το καναλι κτλ. δεν χρειαζεται κατι παραπανω σε ισχυ.

 
Επειδή δεν έχω εξοπλισμό spray είμαι ή για french polish ή για oil finish... Θα δούμε. Ας περάσω πρώτα τάστα και βλέπουμε... :o

 
argytar είπε:
Επειδή δεν έχω εξοπλισμό spray είμαι ή για french polish ή για oil finish... Θα δούμε. Ας περάσω πρώτα τάστα και βλέπουμε... :o
σαφως και πρωτα τα ταστα αλλα να σε ρωτησω......oil finish με tv yellow ? πως ?

 
Η γομαλάκα έχει πολλά προτερήματα αλλά και μειονεκτήματα...

Υπέρ:

- μπορείς να την εφαρμόσεις σπίτι, χαλαρά, χωρίς κανένα εξοπλισμό, πλην οινοπνεύματος, μπαμπακιού κλπ

-Είναι πολύ καλό σήλερ

-Φτιάχνει λεπτό "φίλμ" με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τις ηχητικές ιδιότητες ενός ηλεκτρικού οργάνου

- Δίνει αυτό το ωραίο χρυσίζον χρώμα

- Συγχωρεί εύκολα λάθη στην εφαρμογή

- επισκευάζεται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ!!!!

Κατά

- Δεν δίνει αρκετή προστασία: χτυπήματα κλπ, αλλά και λόγω της διαλυτότητας στο οινόπνευμα μπορεί να έχεις θέμα αν χυθεί κάνα τουρμπο τσίπουρο πάνω της

-Προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω χρώμα διαλυτό σε οινόπνευμα  (στην Αθήνα) για να τη χρωματίσω πριν την εφαρμογή. Έτσι, η βάζεις πρώτα βερνίκι εμποτισμού ή χρώμα νερού και μετά την γομαλάκα. Εναλλακτικά αν σου αρέσει το χrώμα που δίνει, την βάζεις απευθείας

- Θέλει ΠΟΛΥ υπομονή και ΠΟΛΛΑ χέρια...

-Στα περίεργα σημεία (καμπυλότητες) θα δυσκολευτείς. Κάνε πρόβα σε κάποιο ξύλο παρόμοιο με την κιθάρα  ή σε κάποιο που περίσσεψε

Σε ξύλα με πόρους (πχ μαόνι) πρέπει να γίνει προεργασία γιατί δεν πιάνει (το έμαθα με τον κακό τρόπο  >:()

Αυτά τα λίγα. Ότι και αν αποφασίσεις, καλή επιτυχία και βγάζε πολλές φωτό!

ΥΓ: Υπάρχει και ενα μικρό αρθρακι απο τη stewart mcdonald για την εφαρμογή γομαλάκας, απλό και ωραίο!

http://www.stewmac.com/tsarchive/ts0110.html?actn=100101&xst=3&xsr=1944

ΥΓ2: και πάλι από stewmac σχετικά με την κυανακρυλική και επισκευή χαλαρών τάστων:

http://www.stewmac.com/tsarchive/ts0043.html

 
messalion είπε:
σαφως και πρωτα τα ταστα αλλα να σε ρωτησω......oil finish με tv yellow ? πως ?
Αν θυμαμαι καλα το tv yellow ειναι ενα χερι λευκο ενα χερι κιτρινο λιγο καφε/κοκκκινο και βερνικι. Το Κορίνα ειναι ηδη σα μαονι που το περασες ενα χερι λευκο. Αν βαλεις κιτρινι αναλινι μπορεις να βαψεις ευκολα με λαδακι απο πανω μεχρι να γυαλλισει...

Αλλά το βλέπω για french polish ετσι για ασκηση... θα ιδουμε εχω ηδη αν θυμαστε απο τα πρωτα ποστ ολοκληρη σκραπ κιθαρα που θα φαει βαψιμο....  ::) :P :P

 
messalion είπε:
ε οχι και σκραπ η κιθαρα του " κουμπαρου "  ;D ;D

σωστα τα λες για το tv yellow ετσι ειναι η σειρα

οντως και ειδωμεν.....keep up the good work  ;)
χα χα χα η κιθάρα είναι του γαμβρού που παντρεύτηκε τόοοοτενες.... κουμπάροι δεν είμαστε.

Ο κουμπάρος που με πάντρεψε θέλει κι αυτός κιθάρα και μάλιστα λέφτυ οπότε αναμείνατε θρεντ μετά τις εορτές! (Πρέπει να την τελειώσω και του γαμβρού ε? έχει ήδη μανικι κουρμπαρισμένη ταστιέρα χεντστοκ τα παντα.... χμμμμ)

 
andreoulis είπε:
Η γομαλάκα έχει πολλά προτερήματα αλλά και μειονεκτήματα...

Υπέρ:

- μπορείς να την εφαρμόσεις σπίτι, χαλαρά, χωρίς κανένα εξοπλισμό, πλην οινοπνεύματος, μπαμπακιού κλπ

-Είναι πολύ καλό σήλερ

-Φτιάχνει λεπτό "φίλμ" με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τις ηχητικές ιδιότητες ενός ηλεκτρικού οργάνου

- Δίνει αυτό το ωραίο χρυσίζον χρώμα

- Συγχωρεί εύκολα λάθη στην εφαρμογή

- επισκευάζεται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ!!!!

Κατά

- Δεν δίνει αρκετή προστασία: χτυπήματα κλπ, αλλά και λόγω της διαλυτότητας στο οινόπνευμα μπορεί να έχεις θέμα αν χυθεί κάνα τουρμπο τσίπουρο πάνω της

-Προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω χρώμα διαλυτό σε οινόπνευμα  (στην Αθήνα) για να τη χρωματίσω πριν την εφαρμογή. Έτσι, η βάζεις πρώτα βερνίκι εμποτισμού ή χρώμα νερού και μετά την γομαλάκα. Εναλλακτικά αν σου αρέσει το χrώμα που δίνει, την βάζεις απευθείας

- Θέλει ΠΟΛΥ υπομονή και ΠΟΛΛΑ χέρια...

-Στα περίεργα σημεία (καμπυλότητες) θα δυσκολευτείς. Κάνε πρόβα σε κάποιο ξύλο παρόμοιο με την κιθάρα  ή σε κάποιο που περίσσεψε

Σε ξύλα με πόρους (πχ μαόνι) πρέπει να γίνει προεργασία γιατί δεν πιάνει (το έμαθα με τον κακό τρόπο  >:()

Αυτά τα λίγα. Ότι και αν αποφασίσεις, καλή επιτυχία και βγάζε πολλές φωτό!

ΥΓ: Υπάρχει και ενα μικρό αρθρακι απο τη stewart mcdonald για την εφαρμογή γομαλάκας, απλό και ωραίο!

http://www.stewmac.com/tsarchive/ts0110.html?actn=100101&xst=3&xsr=1944

ΥΓ2: και πάλι από stewmac σχετικά με την κυανακρυλική και επισκευή χαλαρών τάστων:

http://www.stewmac.com/tsarchive/ts0043.html
Να ΄σαι καλά andreoulis  σ' ευχαριστώ πολύ!

 
argytar είπε:
DSC00193.jpg
κι ετσι ακριβως να την αφησεις, μονο για ντεκορ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ, δεν θα ειχα κανενα προβλημα...  ;D

παντως θα μπορουσες να την βαψεις με τις νερομπογιες της CLOU. Ετσι εχω κανει ολες μου τις fenderoειδεις και παρολο που θελει δουλεια, γινονται ωραιες. Και παλιωνουν και πιο ευκολα γιατι το τελικο προιον δεν ειναι "αλεξισφαιρο" σαν πχ το poly...

Η μπορεις να ριξεις καποιο stain και κλεισμο με tungoil.  Εχω, αν θελεις...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top