Koch Studiotone

βαλε το TONKER ,η συμπεριφορα του δεν εχει καμμια σχεση με το EV ή το αγαπημενο μου DELTA PRO (ετσι κι αλλοιως εχει πολυ χαμηλότερα βαττ και απο τα δυο) αλλα ετσι κι αλλοιως ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ δεν θα τον κανει να παιζει  (τσεκαρε τo sensitivity του και θα δεις οτι δεν διαφερει απο αλλα μικροτερα μεγαφωνα) μονο ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΑ. 

 
Να κάνω μια ερώτηση, γιατί πιθανώς δεν έχω καταλάβει καλά...

Υποθέτετε ότι το μεγάφωνο κάνει "break-up" πριν από τον ενισχυτή? Γιατί λογικά ένας ενισχυτής 20 βατ με EL84 δεν θα περιμένει ούτε το πιο υπερευαίσθητο μεγάφωνο των 60-75-120 ή 200+ βατ να παραμορφώσει πρώτο...

Θέλω να πω ότι, υποψιάζομαι ότι, με οποιοδήποτε μεγάφωνο, η συμπεριφορά του δεν θα μεταβληθεί και πολύ. Η τονικότητα ίσως.

Ωστόσο η λύση μιας 2Χ12 καμπίνας, ίσως έδινε μια λύση πιστεύω, κυρίως στον τομέα της "παρουσίας" του ενισχυτή στο μιξ της μπάντας.

 
Tonkerlite; Red Ryder; Που είναι στα 120-125W;

Τonker: sens. 102, power rating 150W

Tonkerlite: sens. 101, power rating 125W

Έκανα κι ένα ψαξιματάκι στο σάιτ της www.sica.it που φτιάχνει τα μεγάφωνα για την Koch (Jensen αλλά χωρίς την ταμπελίτσα) και δεν βρήκα άκρη, αλλά υποπτεύομαι σύμφωνα με τα στοιχεία του σάιτ ότι η ευαισθησία αυτού που φοράει ο κόμπο (στα 60W) δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 96,3.

Αν λάβουμε υπόψη ότι κάθε 3db έχουμε και διπλασιασμό της καθαρής έντασης, νομίζω ότι είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι - μάλλον παραπάνω, actually...

Το breakup έρχεται όλο από τον ενισχυτή. Έτσι που πάω, θα χάσω την ακοή μου βέβαια, οπότε δώρον - άδωρον και η 2x12...  :-[

 
Ρε αρχηγε μου τωρα που το σκεφτομαι πριν αλλαξεις το μεγαφωνο δεν βαζεις μια 12AU7 στην V1 ?

Θα αυξηθει σημαντικα το clean headroom!

Ο δικος μου που του εχω βαλει 12AU7, με compressor μπροστα (με το level στις 2 η ωρα & το sustain στις 10) μενει "κρυσταλλινος " ,με μονους,μεχρι το 5,5! (με το στοκ μεγαφωνο)

Χωρις comp μεχρι το 7!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είχαμε... εξελίξεις... (αυτό είχει κοπεί και πήγε σε ένα άλλο θρεντ): http://www.noiz.gr/index.php?topic=158862.msg224098#msg224098 (αλλά τις αμφιβολίες μου εξακολουθώ να τις έχω)

Aυτό με την 12AU7 το είχα δοκιμάσει αλλά ο ήχος δεν ήταν πια τόσο "γεμάτος"... όπως είχες πει κι εσύ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=154619.msg197564#msg197564

Δεν μου αρέσει η απώλεια ελέγχου στα καθαρά (τα θέλω αυστηρά και κοφτά ενώ αυτά σε υψηλές εντάσεις γίνονται πλαδαρά και εξακολουθούν να παίρνουν ενίοτε & power amp dist. εκεί που δεν το θέλω), και οι πολύ ωραίες χροιές που ακούγονται σε χαμηλότερες εντάσεις στο σπίτι χάνονται στην πρόβα μαζί με τον δεύτερο κιθαρίστα... και επίκεινται και λάιβ χωρίς PA... Θα μου πεις, ΑΜΑΝ πια ρε παιδί μου, πάρε έναν άλλο ενισχυτή, όοοοοοχου, μας τα'κανες τσουρέκια...    ;D :-[

Το θέμα είναι ότι θέλω να του δώσω κι άλλες ευκαιρίες αλλά δυστυχώς διαπιστώνω ότι είμαι τύπος των πολλών βατ (40-50) και ίσως και καμπίνας. Μια ακόμη ευκαιρία λοιπόν (ίσως η τελευταία) είναι το Eminence Tonker που θα του βάλω προσεχώς.

Αν δεν δουλέψει ούτε αυτό, τότε θα τον πουλήσω και ή θα πάρω τον 40ρη Studiotone, ή τον θεσπέσιο και φτηνούτσικο Orange Rocker 30 combo (τέλεια πεταλομηχανή και πολύ όμορφο distortion dικό του - πάντα λιμπιζόμουν τους Orange αλλά ποτέ δεν είχα κάποιον δικό μου) ή κάποιον Fender.

 
Aυτό με την 12AU7 το είχα δοκιμάσει αλλά ο ήχος δεν ήταν πια τόσο "γεμάτος"... όπως είχες πει κι εσύ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=154619.msg197564#msg197564
αυτο το ειπα για τον HB (που ειναι single end class A) οχι για τον KOCH,σε ολους τους αλλους ενισχυτες μου παντα αλλαζα (απο...ανεκαθεν ;D) την V1 με μια 12ΑU7 ,γλυκαινει πολυ τις Tele ;)

παντως οντως μπορει να χρειαζεσαι (για τους δικους σου λογους) απλα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ενισχυτη (οχι απαραιτητα για να ακουγεσαι δυνατοτερα ;))

για τον Orange δεν ξερω,μπορει και αυτος να σου βρωμιζει γρηγορα μετα τη μεση ;) 

 
bloody_sunday είπε:
Μια ακόμη ευκαιρία λοιπόν (ίσως η τελευταία) είναι το Eminence Tonker που θα του βάλω προσεχώς.
Περιμένω εντυπώσεις!!!

 
Λοιπόν, αν δεν σας έχει βγει ακόμη από τη μύτη αυτό το θρεντ, σας υπόσχομαι ότι θα κάνω ό,τι μπορώ (και αυτό είναι δέσμευση).  ;D

Μετά από κολοσσιαία καθυστέρηση, μου ήρθε το Tonker από Θωμά αλλά το είχα προγραμματίσει να έρθει νωρίτερα έτσι ώστε να προλάβω να το βάλω και να το δουλέψω πριν από απόψε στον μικρό Studiotone (απόψε έχω με τη μπάντα λάιβ χωρίς PA σε ένα οpen air festival στην μέση του πουθενά, κάτι σαν τα generator parties των Kyuss στην έρημο για όσους ξέρουν).

Ο Studiotone θα παίξει σε στέρεο με έναν ακόμη 30ρη Μarshall τερματισμένο, οπότε κάπως θα ανταπεξέλθω. Αλλά θα έχει το μαμίσιο του κι όχι το Tonker. Οπότε εντυπώσεις προσεχώς, αν και απόψε ήταν ιδανική ευκαιρία...  :-[ (αν και λάιβ έρχονται κι άλλα οπότε θα το βγάλει το παντεσπάνι του)

P.S. To πακέτο είχε μέσα και μια JJ 12AU7 που θα τη δοκίμαζα στην θέση 1 για μεγαλύτερο headroom, αλλά ήρθε ΘΡΥΨΑΛΑ. Τώρα να τους πάρω και να τους βρίσω για τι; Για 9 ευρώ;  >:( >:( >:( >:(

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bloody_sunday είπε:
P.S. To πακέτο είχε μέσα και μια JJ 12AU7 που θα τη δοκίμαζα στην θέση 1 για μεγαλύτερο headroom, αλλά ήρθε ΘΡΥΨΑΛΑ. Τώρα να τους πάρω και να τους βρίσω για τι; Για 9 ευρώ;  >:( >:( >:( >:(
Ναι να τους τα χώσεις άσχημα, να απειλήσεις ότι θα επέμβει Χώστας μαινόμενος κρατώντας μπανάνα και ποτιστήρι ;D!

Δεν είναι τα 9 Ευρώ αλλά ότι οι καλές λάμπες προστατεύονται πλέον από τον WWF ως είδος ύπο εξαφάνιση (lampacius-lampacius θα το βρεις στην ιστοσελίδα τους).

 
Μπα στειλε τους ενα e-mail & θα σου στειλουν καινουργια,και σε εμενα συνεβει αυτο (ειχε σπασει η ΜΙΑ απο ενα σετ των τεσσαρων και μου εστειλαν τζαμπα 4!!!)

 
παιδεια κανει για πιο μεταλ ηχους ? metalcore,hardcore??...η θα πρεπει να πληρωσω εχτρα πεταλια? metal muff,mt-2 ktl

 
drop tuning δηλ...drop d, drop c

Eιμαι μεταξυ engl fireball,engl blackmore kai studiotone head + καμπινα harley benton 2x12 v30.

 
Τα καθαρά του είναι από τα ωραιότερα που έχω ακούσει σε οποιονδήποτε ενισχυτή. Το ελαφρύ του οβερντράιβ στο δεύτερο κανάλι πολύ ενδιαφέρον. Τα βρώμικα είναι υποκειμενικά μιας και το "τσίριγμα" των EL84 βγαίνει πολύ στην επιφάνεια... Σε κλειστή καμπίνα 2x12 δεν ξέρω πώς συμπεριφέρεται, σαν κόμπο τα έχανε λίγο εκεί. Kλιψ εδώ (το κανάλι 3 είναι το πιο βρωμερό ;D ;D )

Παίρνει τα πετάλια θαυμάσια, ειδικά αν του βάλεις και ένα ωραίο Tonker που θα τον κάνει κάπως πιο "μπασάτο" και θα δώσει ελαφρώς μεγαλύτερο headroom. Οι άλλοι ενισχυτές που ανέφερες όμως ειδικεύονται στα βρώμικα, οπότε πρέπει να αποφασίσεις αν θες έναν ενισχυτή που αριστεύει στα καθαρά και που θα τον ταιριάξεις με πετάλια, ή κάποιον που με το καλημέρα σε πηγαίνει στα βρώμικα, με κάπως αμφίβολα καθαρά (όχι άσχημα πάντως).

Αν προσανατολίζεσαι σε πολλάαααα χρόνια "βρώμας" μπροστά σου, δεν σου συστήνω τον Koch. Αν όμως πιστεύεις ότι τα καθαρά εχουν σημασία στο παίξιμό σου, δαγκωτό Κοχάκι με καμπίνα.

 
Και μιας και ξαναποστάρουμε, θα κάνω μια μικρή ανακεφαλαίωση στην περίπου διετή συμβίωσή μου με αυτόν (έχει δοθεί σε ένα μαγαζί προς πώληση λόγω οικονομικής στενότητας...  :'( :'( :'( :'( :'( ).

Άψογα καθαρά. Εξαιρετικά πλούσια νότα και πολύ αρμονικά περίπλοκη, πολύ φιλικό ηχόχρωμα που κολακεύει κάθε κιθάρα (κάτι που δεν συμβαίνει με τον Boogie MKΙΙa μου που είναι πολύ αυστηρός με τις κακές κιθάρες, όπως και με το sloppy παίξιμο, έχοντας στην κυριολεξία ψηλομεσαία που παίρνουν κεφάλι, στο οποίο συμβάλλει και το Electrovoice μεγάφωνό του).

Με το configuration της εταιρίας (12ΑΧ7 προενισχύτριες σε όλες τις θέσεις) τα καθαρά του παραμένουν... καθαρά με κιθάρα με μέσους μαγνήτες (ούτε πολύ ψόφιους, ούτε καραhot) μέχρι το 12 o'clock (δηλαδή ΠΟΛΥ δυνατά). Υπακούει πολύ άνετα στην ένταση της πενιάς, και σε ανταμοίβει από κει και πέρα με φυσικό overdrive, το οποίο όμως είναι πολύ χαλαρό και ασαφές με "φουσκωμένα" μπάσα. Παρ'όλα αυτά, παραμένει ωραίο και καθόλου άσχημο.

Με αλλαγή της πρώτης προενισχύτριας σε άλλη μικρότερου gain κερδίζει σαφώς σε headroom αλλά τον κάνει να ΧΑΝΕΙ την ποιότητα και τη λάμψη του υπέροχου καθαρού του σε εντάσεις στούντιο και οικιακές. Με τέτοιες αλλαγές πάντως κρατάει τα καθαρά του μέχρι περίπου το 2 ο'clock. Από τη μαμά εταιρία έρχεται με πολύ ποιοτικές λυχνίες που ποτέ δεν με προβλημάτισαν: 2 ΤΑD EL84 με military specs (για να αντέξουν τις πολύ υψηλές πολώσεις του, πολύ κοντά σε Class A), και με την πρώτη 12ΑΧ7 προενισχύτρια από την TAD, την δεύτερη από την Ruby και την τρίτη από την noname Sovtek. Aλλαγές και των τριων δίνουν ακουστά αποτελέσματα, με προσωπική προτίμηση τις πολύ μουσικές Tung Sol που προτιμώ πάντα. Η θωράκιση όλων των λυχνιών και η στήριξη-προστασία τους από μικροφωνισμούς είναι άξια σεμιναρίου.

Άλλη ενδιαφέρουσα αναβάθμιση που του είχα κάνει ήταν η αλλαγή του μαμίσιου μεγαφώνου, ενός πολύ ποιοτικού ιταλικού από μια εταιρία που φτιάχνει και τα Jensen και που μου διαφεύγει το όνομά της. Έβαλα το Eminence Tonker και έγινε ακόμη πιο δυνατός (κερδίζει περίπου μιαμισι γραμμή στο κουμπί του volume!), πιο "ζεστός" και με περισσότερα μπάσα, χωρίς όμως να χάνει την διαύγειά του. Αν και πανάλαφρος, το βάρος του αυξάνεται αρκετά με τον τεράστιο μαγνήτη του Tonker.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε συναυλίες και πρόβες έπαιζε συνήθως σε γαϊδουρινές εντάσεις στο 2-3 ο'clock, με το Tonker και με 12ΑΤ7 ή 12AU7 στην 1η προενισχύτρια. Χρησιμοποιούσα αποκλειστικά το καθαρό κανάλι, το οποίο το είχα στα όρια του "σπασίματος" για να παίρνω λίγο od με πιο άγρια πενιά, και με μια μεγάλη πεταλιέρα πριν από αυτόν και στο effects loop του. Aυτό είναι περιέργως λίγο θορυβώδες. Γενικά τα αποτελέσματα ήταν φανταστικά, και είχα ακούσει κολακευτικά σχόλια για τον ήχο...

Tα καλούδια περί recording, slaving και ακουστικών είναι εξαιρετικά χρήσιμα, αν και μάλλον μιλάτε σε λάθος άνθρωπο γιατί μισώ παρόμοιους cab simulated ήχους. Μια-δυο φορές τον είχα συνδέσει από την ανάλογη έξοδο στο κανονικό input άλλων ενισχυτών (μεγάλων και καθαρών), και τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά - κρατούσε πολύ από την "μελένια" χροιά του.

Γιατί τον πούλησα? Γιατί αναζητούσα περισσότερο headroom, κάτι που δεν θα ήταν αναγκαίο αν δεν έπαιζα σε μια μπάντα από κουφούς, ένας εκ των οποίων είναι ο δεύτερος κιθαρίστας με έναν Quad Reverb. Yπόψιν ότι κυρίως παίζουμε ΚΑΘΑΡΑ.

Μου κράτησε συντροφιά για αρκετό καιρό, αδιαμαρτύρητα απέναντι στην κάθε κακομεταχείριση. Αν μπορούσα να τον κρατήσω, θα το έκανα...  :( Ελπίζω να βρει μια καλύτερη αγκαλιά (ας αρχίσουν οι αφιερώσεις καψουροτράγουδων Πλούταρχου, Κιάμου, γουατέβα, δεν τα κατέχω). Αντίο λοιπόν, και ελπίζω να τον ξανααποκτήσω κάποτε!  :)

 
bloody_sunday ειλικρινα ευχαριστω για τις πληροφοριες,ειμαι κ εγω κατοχος αυτου του υπεροχου ενισχυτη εδω κ κανα χρονο.

θα πω κ γω με τη σειρα μου οτι εχει εκπληκτικα καθαρα κ super vintage καναλι..για τα υπερ γκαζια οδηγω ενα πεταλι τρατζιστορ που βγαινει αρκετα καλα,μιας κ εχω τσιμπημενα ταυτοχρονα κ λιγακι τα γκαζια του ενισχυτη.εχουμε λοιπον 3 καναλακια super που μεταφερονται πανευκολα.. ;)

θα πω οτι σε ενα A-B τεστ που καναμε με τον k_guitar με ενα λαμπατο πεταλι od που εχει, ο koch δεν ειχε να ζηλεψει τιποτα στο vintage καναλι του.οποτε μαζι με τα καταπληκτικα καθαρα ειναι σαν να σου χαριζουν και ενα πεταλι των 300 ευρω..

τωρα τι μαγικα μου εχει κανει ο d_kal δε ξερω αλλα μετα την αλλαγη στις λαμπες τα καθαρα απογειωθηκαν(ας μας πει μιας κ γω ειμαι ασχετος)

αυτα

 
Ποιές είναι οι διαφορές ανάμεσα στον 20άρη κ τον 40αρη combo?? Ποιόν θα προτιμούσατε κ γιατί?? Είναι θέμα έντασης ή headrom?? Που θα χρησιμοποιούταν ο μεν κ που ο δε??

 
thx a lot bloody-sunday μαλλον θα παω σε κατι πιο modern high gain προς τον fireball 60watt pio πολυ...για πιο συγκεκριμενα θελω αμερικανικο high gain τυπου rectifier αλλα δεν υπαρχουν τετοια χρηματα! Απο οτι εχω ακουσει ο fireball ειναι πολυ κοντα σε αυτο τον ηχο με περισσοτερα πριμα και πιο σφικτο gain. Τωρα σχετικα με τα πολλα πριμα στ gain tou fireball θα εχω προβλημα με την gibson sg standard (489t γεφυρα)??

Παντως αν πηγαινα για combo με πολυ καλα καθαρα και πεταλια εχω πειστει πλεον koch studiotone(head καμπινα κτλ)!!

 
Mind victim, οι διαφορές: http://www.noiz.gr/index.php?topic=9716.msg220286#msg220286

Είναι καθαρό θέμα headroom. Για να διπλασιαστεί η αντιληπτή ένταση ενός λαμπάτου θα πρέπει χοντρικά να έχεις ενισχυτή 4πλάσιας ισχύος. Θα προτιμούσα τον 40ρη γιατί χρειάζομαι αρκετά βατ από άποψη ικανής απόδοσης καθαρών σε πολύ μεγάλες εντάσεις. Αν τον ήθελα για φυσιολογικές εντάσεις όμως θα έπαιρνα τον 20ρη. Γενικά ο 40ρης μου φαίνεται ότι έχει καλύτερο value for money, όμως από την άλλη δεν τα χρειάζονται όλοι τα έξτρα βατ. Και όχι, δεν εμπίπτει και τόσο στην κατηγορία "και αν κάποια στιγμή τα χρειαστώ?" διότι και ο ίδιος ο 20ρης είναι ΠΟΛΥ δυνατός...

Pop Punker δεν νομίζω να έχω ακούσει τον Fireball - έχω ακούσει όλους τους υπόλοιπους Engl πάντως...

 
Θα προτιμούσα τον 40ρη γιατί χρειάζομαι αρκετά βατ από άποψη ικανής απόδοσης καθαρών σε πολύ μεγάλες εντάσεις. Αν τον ήθελα για φυσιολογικές εντάσεις όμως θα έπαιρνα τον 20ρη. Γενικά ο 40ρης μου φαίνεται ότι έχει καλύτερο value for money, όμως από την άλλη δεν τα χρειάζονται όλοι τα έξτρα βατ. Και όχι, δεν εμπίπτει και τόσο στην κατηγορία "και αν κάποια στιγμή τα χρειαστώ?" διότι και ο ίδιος ο 20ρης είναι ΠΟΛΥ δυνατός...
Θα ήθελα ο ενισχυτής που θα επιλέξω από τους 2 να είναι αυτός με το μεγαλύτερο headroom κ με το ποιό κρυστάλλινο καθαρό σε υψηλές εντάσεις.

Μιας όμως κ έχουν δειχτεί κ ζητήματα modification στους ενισχυτές θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται ο 20άρης να φτάσει το headroom του 40άρη με το stock μεγάφωνο αν βάλουμε στον 20άρη ένα eminence tonker.

Επίσης σε εντάσεις εώς το 2 (σπιτικές εντάσεις  ;D) ποιόν από τους δύο θα προτιμούσατε ώστε να μην είναι άδειος ο ήχος λόγω σχετικά χαμηλής έντασης??

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top