Σε συναυλίες και πρόβες έπαιζε συνήθως σε
γαϊδουρινές εντάσεις στο 2-3 ο'clock, με το Tonker και με 12ΑΤ7 ή 12AU7 στην 1η προενισχύτρια. Χρησιμοποιούσα αποκλειστικά το καθαρό κανάλι, το οποίο το είχα στα όρια του "σπασίματος" για να παίρνω λίγο od με πιο άγρια πενιά, και με μια μεγάλη πεταλιέρα πριν από αυτόν και στο effects loop του. Aυτό είναι περιέργως
λίγο θορυβώδες. Γενικά τα αποτελέσματα ήταν φανταστικά, και είχα ακούσει κολακευτικά σχόλια για τον ήχο...
Tα καλούδια περί recording, slaving και ακουστικών είναι
εξαιρετικά χρήσιμα, αν και μάλλον μιλάτε σε λάθος άνθρωπο γιατί μισώ παρόμοιους cab simulated ήχους. Μια-δυο φορές τον είχα συνδέσει από την ανάλογη έξοδο στο κανονικό input άλλων ενισχυτών (μεγάλων και καθαρών), και τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά - κρατούσε πολύ από την "μελένια" χροιά του.
Γιατί τον πούλησα? Γιατί αναζητούσα περισσότερο headroom, κάτι που δεν θα ήταν αναγκαίο αν δεν έπαιζα σε μια μπάντα από κουφούς, ένας εκ των οποίων είναι ο δεύτερος κιθαρίστας με έναν Quad Reverb. Yπόψιν ότι κυρίως παίζουμε ΚΑΘΑΡΑ.
Μου κράτησε συντροφιά για αρκετό καιρό, αδιαμαρτύρητα απέναντι στην κάθε κακομεταχείριση. Αν μπορούσα να τον κρατήσω, θα το έκανα...

Ελπίζω να βρει μια καλύτερη αγκαλιά (ας αρχίσουν οι αφιερώσεις καψουροτράγουδων Πλούταρχου, Κιάμου, γουατέβα, δεν τα κατέχω). Αντίο λοιπόν, και ελπίζω να τον ξανααποκτήσω κάποτε!