Koch Studiotone

Μιας όμως κ έχουν δειχτεί κ ζητήματα modification στους ενισχυτές θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται ο 20άρης να φτάσει το headroom του 40άρη με το stock μεγάφωνο αν βάλουμε στον 20άρη ένα eminence tonker.
Aυτό δεν ξέρω να στο πω γιατί δεν έχω κάνει αυτή τη σύγκριση... Oυσιαστικά ένα πιο αποδοτικό μεγάφωνο δεν προσφέρει headroom στον ενισχυτή διότι αυτό παραμένει σταθερό σαν κατασκευαστικό χαρακτηριστικό. Αυτό που κάνει είναι να παραμορφώνει πιο δύσκολα και να αποδίδει υψηλότερη ένταση αν είναι πιο ευαίσθητο. To Τonker είναι σαφώς πιο ευαίσθητο από το μαμίσιο (όχι ότι το μαμίσιο είναι άσχημο, αντιθέτως είναι θαυμάσιο), και ως εκ τούτου αν τροφοδοτηθούν και τα δυο με την ίδια ισχύ από τον ενισχυτή το Tonker θα αποδώσει περισσότερα db. Για αυτό είπα πως παρατήρησα χοντρικά πως το μαμίσιο πχ. στο 12 o'clock κάνει τον ίδιο σαματά με το Tonker στο 10:30.

Επίσης σε εντάσεις εώς το 2 (σπιτικές εντάσεις  ;D) ποιόν από τους δύο θα προτιμούσατε ώστε να μην είναι άδειος ο ήχος λόγω σχετικά χαμηλής έντασης??
Αυτή είναι μια πολύ λογική ερώτηση, και πιστεύω πως η απόδοση σε σπίτι, σε λογικές εντάσεις και σε στούντιο θα είναι προτέρημα του 20ρη και όχι του 40ρη, απλά γιατί οι λυχνίες του μικρού (2 ΕL84) θα αποδίδουν καλύτερα απέναντι στην ελαφρώς μεγαλύτερη ένταση που θα απαιτείται για να "πάρουν μπρος" οι 4 EL84 του μεγάλου.

bloody_sunday είπε:
Με αλλαγή της πρώτης προενισχύτριας σε άλλη μικρότερου gain κερδίζει σαφώς σε headroom αλλά τον κάνει να ΧΑΝΕΙ την ποιότητα και τη λάμψη του υπέροχου καθαρού του σε οικιακές εντάσεις και σε στούντιο.
Αυτή ήταν μάλλον λάθος διατύπωση: το καθαρό δεν χάνει την λάμψη του αλλά κάτι από το πόσο "γεμάτο" είναι, το "fullness" του.

 
Έγινα κ εγώ χθές κάτοχος ενός Koch studiotone XL. Βρήκα επιτέλους αυτό που έψαχνα. Έναν μικρό κ ελαφρύ ενισχυτή με κρυστάλλινα καθαρά κ άπειρο headroom για 1x12 μεγάφωνο. Τα πετάλια μου τα παίρνει άψογα κ ακόμα τουλάχιστον δεν μπορώ να του βρώ ελλάττωμα.

Σύγκρινα για αρκετή ώρα τους 2 studiotone (τον 20άρη κ τον 40άρη) κ τελικά κατέληξα δαγκωτό στον 40άρη μιας κ οι 2 ενισχυτές έχουν πολλές ομοιότητες αλλά κ μερικές σημαντικές διαφορές. Οι διαφορές αυτές που με έκαναν να αγοράσω τον 40άρη είναι ότι ενώ ας πούμε στο 3 οι 2 τους βρισκόντουσαν σε ίδια ένταση, ο 40άρης είχε πολύ περισσότερο headroom. Αυτό συνέβαινε ακόμη κ στο 1 που κ οι 2 ενισχυτές δεν είχαν ανοίξει καθόλου. Δεν το συζητώ ότι σε εντάσεις γύρω στο 4 ο 40αρης ακουγόταν ογκωδέστατος σε σχέση με τον 20άρη. Επίσης κ ο 40άρης αν κ σχεδόν 5 κιλά παραπάνω από τον 20άρη, είναι πανάλαφρος.

Τέλειο μηχάνημα κ στιβαρή κατασκευή όπως λένε κ πιο ειδικοί σε αυτά τα θέματα εδώ μέσα.

Αυτές είναι μερικές παρατηρήσεις μου ώς τώρα. 

 
mind_victim είπε:
....Οι διαφορές αυτές που με έκαναν να αγοράσω τον 40άρη είναι ότι ενώ ας πούμε στο 3 οι 2 τους βρισκόντουσαν σε ίδια ένταση, ο 40άρης είχε πολύ περισσότερο headroom. Αυτό συνέβαινε ακόμη κ στο 1 που κ οι 2 ενισχυτές δεν είχαν ανοίξει καθόλου......
Αυτο που λες μου ειναι λιγο δυσκολο να το καταλαβω μιας και η καθαροτητα λογικα θα ειναι η ιδια σε αυτες τις εντασεις!! Ειδικα στο 1 οπως λες πως συγκρινεις το headroom αφου ακομα δεν εχει ''σπασει'' ο ηχος!!!!

 
Το headroom είναι κάτι που υπάρχει στον ήχο κ τον επηρεάζει κ όταν δεν έχει σπάσει ακόμα. Η διαφορά ακούγεται ακόμα κ σε τέτοιες μικρές εντάσεις. Το "καθόλου" μην το παίρνεις της μετρητής. Ενοούσα ότι οι ενισχυτές δεν βρίσκονταν σε ένταση ώστε να ακουστούν κάποια πράγματα από την πρώτη νότα.

 
Στο λεω επειδη εχω τον 20αρη Studiotone κ τον 50αρη twintone κ δεν μπορω να πω πως υπαρχει διαφορα στην καθαροτητα του ηχου κ ειδικα σε μικρες εντασεις ( περα απο το ηχοχρωμα λογω EL34 στον twintone). Ποιο αργα το σπασιμο ναι , ετσι κι αλλιως ο τελικος δινει την τελευταια πινελλια στον ηδη διαμορφωμενο τονο απο την προενισχυση.

 
mind_victim είπε:
Το headroom είναι κάτι που υπάρχει στον ήχο κ τον επηρεάζει κ όταν δεν έχει σπάσει ακόμα. Η διαφορά ακούγεται ακόμα κ σε τέτοιες μικρές εντάσεις. Το "καθόλου" μην το παίρνεις της μετρητής. Ενοούσα ότι οι ενισχυτές δεν βρίσκονταν σε ένταση ώστε να ακουστούν κάποια πράγματα από την πρώτη νότα.
Άλλο πιο "γεμάτη" νότα και λίγο πιο δυνατή, κι άλλο headroom. Eσύ ακούς μια μικρή διαφορά έντασης, αλλά όχι headroom. Για να την άκουγες, θα έπρεπε να σήκωνες τα vol στο σημείο που το αυτί σου θα αντιλαμβανόταν το "σπάσιμο"...

 
Ξεθαβω το θεμα για να κανω μια ερωτηση (4-5 μηνες ειναι, δεν παιρνω βραβειο ;D).

Ειδα οτι ο studiotone εχει power soak, δηλαδη ενσωματωμενο dummy load.

Η απορια μου ειναι αν γινεται να λειτουργησει ο ενισχυτης χωρις καθολου ηχειο συνδεμενο, αν ειναι ενεργοποιημενο το power soak, χωρις να παθει ζημια.

 
Nαι, γίνεται, και θα χρησιμοποιείς έτσι τα recording outs ή το headphone out. Το μάνιουαλ τα αναφέρει με μεγάλη λεπτομέρεια: http://www.koch-amps.com/images/stories/amps/studiotone/manual/Studiotone%20manual%20version%202.0.pdf

...όπως και η επίσημη σελίδα:

the built in Power Soak/Speaker on/off switch allow the amp to be played with the speaker turned off for recording or headphone use.
(http://www.koch-amps.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=15)

 
διαβασα όλα όσα λεγονται για τον ενυσχυτη αυτο και γεννηθικε μια ερωθηση. Θα ηταν ηχητικα σωστο και δυνατο να χρησημοποιηθει η κεφαλη με μια 1Χ12 καμπινα θα ηταν ιδια σε γενικες γραμμες με τον ηχο του κομπο; Και αν θες μετα προσθέτεις μια ακομη καμπινα 1Χ12;

 
killboy010 είπε:
διαβασα όλα όσα λεγονται για τον ενυσχυτη αυτο και γεννηθικε μια ερωθηση. Θα ηταν ηχητικα σωστο και δυνατο να χρησημοποιηθει η κεφαλη με μια 1Χ12 καμπινα θα ηταν ιδια σε γενικες γραμμες με τον ηχο του κομπο; Και αν θες μετα προσθέτεις μια ακομη καμπινα 1Χ12;
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το αν θα ήταν ηχητικά σωστό... Όσον αφορά στο αν είναι δυνατόν, και βέβαια είναι. Απλά συνδέεις την 1x12 με την ανάλογη έξοδο σε οhm. Θα ήταν ίδια με τον ήχο του κόμπο μόνο αν είχε ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με την καμπίνα του κόμπο, δλδ. ίδιο ξύλο, ίδιες διαστάσεις, open back και ίδιο μεγάφωνο. Αν θέλει κάποιος μπορεί να προσθέσει και μια ακόμη 1x12, μια 2x12 ή ότι άλλο επιθυμεί, αρκεί να φροντίσει οι συνδέσεις να γίνουν στα σωστά ohm.

 
εννοώ να πάρεις studiotone κεφαλή koch καμπίνα 1Χ12

αν δεις οτι θες μετα κατι παραπάνω

να προσθεσεις αλλη μια καμπινα 1Χ12.

Θα ήταν κάτι διαφορετικό ηχητικά; από τον κόμπο στην πρώτη περίπτωση και διαφορετικό από 1 καμπίνα  2Χ12 στην δεύτερη περίπτωση; (μην το παμε αλλου σε ξύλα, τιμές κλπ)

 
Nαι, και βέβαια μπορείς να το κάνεις, αν και οι δυο καμπίνες θα πρέπει να είναι συνδεδεμένες με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να δίνουν τα σωστά ohm επί της κατάλληλης υποδοχής στον Koch. Μια TS112 της Koch είναι στα 8Ω, και τα ohm που θα προκύψουν από τις διάφορες συνδεσμολογίες τους (σειριακά ή παράλληλα) μπορείς να τα δεις εδώ: http://www.bcae1.com/spkrmlti.htm Για τις συνδέσεις ίσως να ήταν καλύτερο να απευθυνθείς σε τεχνικό ή στον αντιπρόσωπο, αν και η (ακριβή) TS112 είναι ήδη φτιαγμένη για το σκοπό της προσθήκης σε κεφαλή αλλά και σε κόμπο.

Ηχητικά, μια 1x12 θα είναι διαφορετική από 2x12 χονδρικά με τον ίδιο τρόπο που στο στερεοφωνικό σου ένα μεγάφωνο διαφέρει από δυο.

 
πωωωω

μαγγες

μολις τον ανοιξα!!!!

Η ζελατινα βγηκε,,,το κτηνακι βγηκε απο την κουτα....

Ζεστενεται... και ειναι ετοιμος για τις πρωτες του νοτες!!!

 
με γεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
jkstigma είπε:
πωωωω

μαγγες

μολις τον ανοιξα!!!!

Η ζελατινα βγηκε,,,το κτηνακι βγηκε απο την κουτα....

Ζεστενεται... και ειναι ετοιμος για τις πρωτες του νοτες!!!
μεγιά σου φίλε μου. καλές πενιές. Περιμένω και' γω την στιγμή

 
Εγώ από καιρό θέλω να ρωτήσω (αν κ δεν με απασχολεί ιδιαίτερα) αν είναι λογικό που ο Koch μου έχει ένταση κ στο "0". Θέλω να πω πως κ στο "0" ο ενισχυτής ακούγεται. Επίσης όταν παίζω με ακουστικά κ δεν θέλω να ακούγεται το μεγάφωνο, απλά mutάρω το μεγάφωνο με το διακοπτάκι από πίσω ή βγάζω κ το καλώδιο του μεγαφώνου??

 
1ον) Ναι, ειναι λογικο

2ον) ΔΕΝ βγαζεις το καλωδιο του μεγαφωνου, γι'αυτο υπαρχει το διακοπτακι!

 
πρωτες εντυπώσεις...

νομιζω πως τελικα ειναι παααρα πολυ καλη επιλογη αφου μπορω και τον ακουω κ στο σπίτι!

απο ήχο..τεραστιο headroom για 20w

το καθαρο του καναλι σπέρνει. Σπέρνει τοσο που δεν μπορω να αποφασισω αν θα χρησιμοποιησω το dist του Koch ή το καθαρο καναλι του με πετάλια,,

ενα ατου του ειναι η υπαρξη send return αφου ετσι με την βοηθεια ενος volume box,,,εχεις  και ανεκτό αποτελεσμα σε χαμηλη ένταση!

το βρωμικο καναλι του,,απο light overdrive μεχρι και Meshuga καλύπτει

Ρε παιδια αυτο που μου κανει εντυπωση,,το reverb toy,,πολυυυυυ εντονο...

γυρναω το ποτενσιομετρο στο 1/10 για να πεις οτι παιζει οκ,.,,

απο τα 3/10 και επανω ειναι πολυ εντονα,,,με πολυυυυυ μεγαλη ουρααα απόηχο

Κ σε εσας ετσι ειναι?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top