ειναι φανερο οτι παει να βγαλει τη ζημια του απο τις πορτες μην το κανεις αυτο που λεει.ΣΤΕΙΛΤΟΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥΡΘΕ .η ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ;;
ειλικρινα αυτο θα κανω. θα του πω να μου δωσει τη μιση προκαταβολη και να ερθει να το ξηλωσει, προτιμω να χασω 1000 παρα 6000 και αν χρειαστει θα του τη χαρισω όλη του απατεωνα αρκει να βγαλει αυτο το woofer απο την υπογαpericles είπε:ειναι φανερο οτι παει να βγαλει τη ζημια του απο τις πορτες μην το κανεις αυτο που λεει.ΣΤΕΙΛΤΟΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥΡΘΕ .η ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ;;
Η τοιχοποιία σε πλωτό πάτωμα είναι κάτι που έχει ήδη δοκιμαστεί σε studio που έχω επισκευθεί με πολύ καλά αποτελέσματα.Απλά θέλει οποσδήποτε προσοχή στη μετέπειτα κατασκευή. Παρ όλα αυτά για να γίνω ξεκάθαρος δε θα το πρότεινα σε κανέναν μιας και δεν είναι καθόλου διαδεδομένο και το κάνω αναλαμβάνοντας το ρίσκο.beeros05 είπε:αν θυμάμαι καλά έλεγες να στηρίξεις την τοιχοποιεία στο πάτωμα. Είδες τί έπαθα, μην το κάνεις λοιπόν...
Θα σου πρότεινα να κάνεις την κατασκευή που έκανε ο fleamail και είναι σχεδιο του νικόδημου που κάθε άλλο παρα ανίδεος είναι.
Το framing πρέπει να γίνει στην υπάρχον πάτωμα με αντικραδάσμικά τακάκια στο σκελετό.
Αν θες να στηρίξεις τοιχοποιία σε πάτωμα τότε θα πρεπει να κάνεις ένα πολύ βαρυ πλωτό πάτωμα με ακριβα αντικραδασμικά εφεδρανα τα οποία λειτουργούν αφού δεχθουν το ανάλογο βάρος.
Είναι μια κατασκευή που θέλει πολυ προσοχη στου υπολογισμούς και δεν αξίζει τον κόπο.
Δες το θέμα The Green Room και θα καταλάβεις. Η κατασκευή είναι πολύ πιο απλή απόσο νομίζουμε με την προυπόθεση να ξέρεις ή να έχεις κάποιον που να ξερει να δουλευει με γυψοσανίδα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι παιχνιδακι.
Επειδή εγω εμπλεξα που εμπλεξα, μιας και δεν εχεις κάνει τοιχοποία ακόμα διέλυσέ το και ξανακάντο. Αυτό που πας να κάνεις είναι σαν αυτό που έκανα οπότε είναι τεσταρισμένο το ότι η κατασκευή σου θα φέρει το εντελως αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητο.
Την βρεγμενη αμμο ειλικρινά δε καταλαβαίνω γιατί την έβαλες. Δηλαδη αφού περιμένεις να στεγνώσει γιατί δεν πήρες κατευθείαν στεγνή άμμο?
Επίσης το δωμάτιό σου δεν θα έχει καμία πλωτότητα. Και τα βάρη όπως τα έχεις υπολογίσει είναι λάθος. Και είναι λάθος γιατί πρέπει να κάνεις συγκεκριμένες πράξεις με συγκεκριμένους τύπους και να έχεις γνώσει πάνω σε αυτό να εχεις ρίξει πολύ διάβασμα ώστε να υπολογίσεις αν το δωμάτιο θα πλέει.
Είναι το εξης απλο που εχω αναφερει πιο πριν, για το κάθε μηχανοκίνητο υπάρχουν οι ανάλογες αναρτήσεις
Εσύ λοιπόν ξέρεις πιο είναι το πεδίο φόρτισης του πετροβάμβακα στο πάτωμα ο οποίος είναι αυτός που θα λειτουργήσει σαν αναρτηση για να απορροφηθουν οι κραδασμοι κ ο δομικος θορυβος που προκαλείται από όργανα σαν το μπασσο και τα ντρας? Μάλλον όχι γιατί δεν δίνονται αυτά τα χαρακτηριστικά από τον κατασκευαστή του πετροβάμβακα.
Είναι όμως μια δοκιμασμένη λύση εφόσον ΔΕΝ στηρίξεις επάνω την τοιχοποιία. Αν την στηρίξεις ο πετροβάμβακας θα υπερφορτιστεί χωρια που έχει και το βάρος της άμμου και των ξύλων από πάνω και θα δημιουργηθεί μια κοιλότητα η οποία θα λειτουργήσει σαν ενισχυτής χαμηλών.
Πιστεψέ με ΔΕΝ το θέλεις...δεν θες να ερθεις στη θέση μου Αυτές τις μέρες είμαι αρκετα χάλια έχω πολυ ανησυχία και πάρα πολλα νευρα όσο και να προσπαθω να το πάρω στην πλάκα δεν γίνεται γιατί έχω δωσει ήδη λεφτά.
Καντο μονος σου αλλά καντο σωστά βασει ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΩΝ, απλών σχετικά κατασκευών.
Καλη τυχη κ σε σενα...
Δε σημαίνει ότι θα πετύχει και σε σένα...asimakis είπε:Η τοιχοποιία σε πλωτό πάτωμα είναι κάτι που έχει ήδη δοκιμαστεί σε studio που έχω επισκευθεί με πολύ καλά αποτελέσματα.
....Θα πρέπει και εδώ, αν αποφασίσεις να πας για πλωτό, να δημιουργηθεί ένα σύστημα ΜΑΖΑ - ΕΛΑΤΗΡΙΟ - ΜΑΖΑ με την διαφορά οτι εδώ θα πρέπει να υπάρχει κάποιο υλικό ως ελατήριο (λαστιχο,υαλοβάμβακας, πετροβάμβακας, νεοπρένιο, μηχανικές αναρτήσεις κα) με συγκεκριμένη συμπεριφορά κάτω από συγκεκριμένο φορτίο η οπία θα καθορίσει την ιδοσυχνότητα συντονισμού του συγκεκριμένου συστήματος Μ - Ε - Μ και κατά συνέπεια την ηχομονωτική του αξία......με άλλα λόγια ίσως το πιο βάσανο σημείο μιας κατασκευής αλλά και το πιο σημαντικό (αν το επιλέξεις)....αλλά ξέχνα το ξύλο....για να λειτουργήσει ένα τέτοιο σύστημα ακόμα και στην πιο απλοική του μορφή θέλει ΜΑΖΑ......
Πιστεύω λοιπόν να καταλαβαίνεις τι σημαίνει πραγματικό πλωτό πάτωμα. Θέλει πολύ δουλειά πολλους υπολογισμούς και πολύ διαβασμα για να το κάνεις σωστά, γιατί αν δεν το κάνεις σωστά θα έχεις κάνει τσαμπα δουλειά και με πολλα χαμενα λεφτα και αντε μετα να καταστρεφεις το μπετό.Σε ένα σύστημα ΜΕΜ είτε είναι οριζόντιο (δάπεδο,οροφή) είτα κάθετο (τοιχοποιεία) αυτό που καθορίζει την ηχομωνοτική του αξία είναι η φυσική συχνότητα συντονισμού (fn) του συστήματος. Αυτό σημαίνει οτι στην συγκεκριμένη συχνότητα (και με ένα εύρος 2 οκτάβων) το συγκεκριμένο σύστημα ΜΕΜ οχι απλώς δεν αποτελεί εμπόδιο για τα ηχητικά κύματα που το διαπερνούν αλλά αντίθετα τα ενισχύει. Αυτό που θέλουμε εμείς λοιπόν είναι να δημιουργήσουμε ένα σύστημα ΜΕΜ με fn όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό σε ένα πλωτό πάτωμα οπου τις περισσότερες φορές, λόγω άμεσης επαφής πχ τύμπανα, ενισχυτές, η ακουστική ενέργεια των low freq κυμάτων είναι πολύ πιο ισχυρή. Όταν φτιάχνουμε δηλαδή ένα πλωτό πάτωμα το επιθυμητό είναι μια συχνότητα συντονισμού ΕΩΣ 10Hz ώστε ουσιαστικά το αρνητικό φαινόμενο της να εξαλείφεται τελείως γύρω στα 40Hz (2 οκτάβες). Αν δηλαδή φτιάξουμε ένα πλωτό δάπεδο με συντελεστή ηχομείωσης 70db και fn=10Hz αυτό σημαίνει ότι ουσιαστικά έχουμε αποτελέσματα από τα 40Hz και πάνω. Η συχνότητα μπορεί να βρεθεί με πολλούς τύπους αρκεί να γνωρίζουμε κάποια χαρακτηριστικά του υλικού που αποτελεί το "ελλατήριο" όπως πυκνότητα, θλιπτική τάση ,deflection rate κλπ καθώς και το φορτίο της 2ης ΜΑΖΑΣ (νέο δάπεδο).
Στο σύστημα που περιγράφεις στις φωτό έχουμε μια ξύλινη εξέδρα (ΜΑΖΑ) στηριγμένη πάνω σε ελαστικά τακάκια,αν προσέξεις κάτι μαύρα ;D(ΕΛΑΤΗΡΙΟ) πάνω στο υπάρχον δάπεδο από σκυρόδεμα (ΜΑΖΑ). Αυτό θεωρητικά είναι ένα πλωτό δάπεδο ΜΕΜ ΑΛΛΑ....
Τα συγκεκριμένα ελαστομερή τακάκια που χρησιμοποιούντε ως ΕΛΑΤΗΡΙΑ θα πρέπει να συμπιεστούν από συγκεκριμένο φορτίο για να δουλέψουν ως ελατήρια...για την ακρίβεια φαντάσου το εξής ένα ελατήριο όταν βρίσκεται σε ανάπαυση (δεν εφαρμόζεται πάνω του πίεση) είναι ουσιαστικά ενα απλό κομμάτι μέταλο. Το ίδιο συμβαίνει και όταν η ασκούμενη πίεση ξεπεράσει τις αντοχές του και το συμπιέσει τελείως.....για να έχει εφαρμογή ως ελαστική ανάρτηση θα πρέπει να υποστεί συγκεκριμένη πίεση. Το ίδιο ισχύει για όλα τα ελαστικά υλικά που θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως ελατήρια. Στην προκειμένη περίπτωση της φωτογραφίας λοιπόν έχουμε ένα σύστημα ΜΕΜ που το ελατήριο όμως (λάστιχο) βρίσκεται σε ανάπαυση γιατί το φορτίο (ξύλο και τα υπόλοιπα) δεν είναι ικανό να το συμπιέσει όσο πρέπει. Η μάζα που θα χρειαζόταν για να δουλέψει ένα τέτοιο σύστημα είναι πολλάπλάσια....για παράδειγμα στο στούντιο που φτιάχνω για το πλωτό πάτωμα χρησιμοποιήσαμε ελαστικές αναρτήσεις οι οποίες κάτω από συγκεκριμένο φορτίο θα δώσουν συχνότητα συντονισμού του ΜΕΜ 8,5 Hz.....το συγκεκριμένο φορτίο όμως θα πρέπει να είναι 280 kg/m2 , πράγμα που μπορέις να πετύχεις μόνο με 12-14 πόντους οπλισμένο σκυρόδεμα ;D ;D ;D ;D
Για πλωτό δάπεδο λοιπόν καλυτερη επιλογή έιναι ένα πλήρως υπολογισμένο σύστημα από οπλισμένο σκυρόδεμα πάνω σε αναρτήσεις. Άλλες εναλακτικές θα ήταν οπλισμένο σκυρόδεμα πάνω σε πλάκες πετροβάμβακα (εδώ το πρόβλημα είναι οτι αν χρησιμοποιήσεις πλάκες δαπέδου, υψηλής πυκνότητας πχ 180kg/m3 δεν θα συμπιέζεται όσο πρέπει με αποτέλεσμα υψηλή fn, ενώ με πιο χαμηλές πυκνότητες δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την αντοχή του πετροβάμβακα κα΄τω από το φορτίο σε βάθος χρόνου ???.....είναι ΠΟΛΥ πιο φθηνή λύση όμως) ενώ αν φύγουμε από το σκυρόδεμα θα μπορούσε να γίνει μια πιο light κατασκευή από συνδυασμό φύλλων κόντρα πλακέ και γυψοσανίδας (όπως περίπου της φωτό) πάνω όμως σε ανακατασκευασμένο (συγκωλυμένο) αφρό (αφρολέξ) rebonded foam 80 - 100kg/m3.
7) What's the idea of building a resonant cavity for the floor? It's not a floating floor, and it's not a drum riser, so it must be a resonant cavity, yet the inner-leaf walls seem to be sitting on it! :shock: How is that supposed to work? What are the specs on those rubber block things that you put underneath the frame? What deflection do you get on those for the expected loading?
- Stuart -
Also, that floor is not doing anything for you: It is not isolating the room at all, and will act as a resonator. It will amplify some low-frequency sounds, and will absorb others. The floor is a waste of money: it is doing nothing to help you, acoustically, and could end up making the room sound bad.
- Stuart -
Όπως καταλαβαίνεις πλωτό πάτωμα δεν είναι αυτό που δεν ακουμπάει σε τοίχους απλά. Πλωτό πάτωμα είναι το πάτωμα όπου με συγκεκριμένα αντικραδασμικά υλικά τα οποία έχουν συγκεκριμένα χαρακτηρηστικά και τα οποία δέχονται συγκεκριμένο φορτίο για συγκεκριμένη απόδοση/αποτέλεσμα ώστε να κάνουν το δάπεδο να "κουνιέται" για την απόσβεση των δονήσεων που δέχεται.What they tried to do is called "floating the floor", but they clearly do not understand how to do it, since they did everything wrong! There is not enough mass (way too little), the air gap is way too small, and the cavity is not sealed! So that is not a floating floor at all. It is basically like a drum head: a panel of wood over a frame, stretched tight by the walls on top of it. It s going to vibrate and resonate at a certain frequency. I can calculate that frequency, if you want. They you can check that what I say is true, by playing that note on a bass guitar, and hearing how the whole floor vibrates... (it will probably be somewhere between 100 and 300 Hz.)
Here are two interesting links about how to float a floor CORRECTLY: Compare those, with what they are doing in your room
http://www.johnlsayers.com/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=8173
http://www.nrc-cnrc.gc.ca/obj/irc/doc/pubs/ir/ir802/ir802.pdf
As you can see, firstly it was most likely not even necessary to float your floor! If you have a concrete slab floor, then there is generally no need at all to float the floor. So once again, they wasted your money, doing something that probably did not need to be done.
- Stuart -
Ούτε εγω θέλω να σε πείσω, βάλε όμως τα όργανα και μετα δες τα αποτελέσματαasimakis είπε:Beero δε θέλω να σε πείσω αλλά δε βλέπω το λόγο που διαφωνεις με την τεχνική ΜΕΜ που ακολούθησα για το πλωτό δάπεδο,αφού κάνεις παραθέσεις οι οποίες συμφωνούν. Στη διαδικασία που έριχα την αμμο, χτυπώντας το δάπεδο άκουγα την ιδιοσυχνότητά του η οποία σαφώς κατέβαινε όσο φορτωνόταν. Τώρα περισότερο νιώθεις, παρά την ακούς. Το τύμπανο που αναφέρεις κουρδίζεται σε συχνότητες που ακόύς και όχι σε αυτές που δεν ακούς!!
Δεν υποτίμησα καμία μελέτη, απλά δεν είναι το ιδιο να κάνεις ενα πλωτο πατωμα με τον τρόπο που πρέπει να το κανεις για το σκοπό που θες να εξυπηρετηθεις και άλλο να κάνεις το "πλωτό" πάτωμα της Knauf αναφέρει ως χτυπογενεις ήχους το περπατημα, το συρσιμο της καρεκλας. Αν αυτά είναι ίδια με ηλεκτρικό μπάσο κ τύμπανα τί να πω...Επίσης μην υποτιμάς τις μελέτες που κάνουν οι εταιρείες παραγωγής υλικών. Αν διαβάσεις με προσοχή στή σελίδα που σου έστειλα θα δεις ότι υπάρχουν πετροβάμβακες οι οποιοι είναι ειδικά φτιαφμένοι γι αυτή τη δουλειά δηλ. να δέχονται μεγάλα φορτία μέχρι και μπετόν, και μάλιστα αναφέρει σαφώς "κτυπογενείς ήχοι"
Δεν έχω εγω δίκιο, η φυσική έχει δικιο.pericles είπε:asimakis ..εχει δικιο ο beeros ψαξτο λιγο ακομα .
Η Knauf είναι μια εταιρία που κατασκευαζει γυψοσανίδες και τα παρελκόμενά τους. Όλα τα υλικά τους έχουν κάποια χαρακτηρηστικά. Με βάση αυτα τα χαρακτηρηστικά γίνονται οι ανάλογοι υπολογισμοί για το αποτέλεσμα που θες να πετυχεις. Και δεν γίνονται από την Knauf τουλάχιστον για αυτό που θες εσυ και εγω να κάνουμε. Ζήτα λοιπόν στην εκάστοτε Knauf να σου κάνει μελέτη και κατασκευή ηχομόνωσης του χώρου σου με κάποια επιθυμητα αποτελέσματα. Και μετά ζήτα να σου δωσουν γραπτη εγγύηση αποτελέσματος. Δε θα στη δώσουν και αν στη δωσουν πρόσεξε τα "ψιλά γράμματα"Οι μελετες των διαφορων εταιρειων απεχουν παρασαγγας απο την τεχνικη/κατασκευαστικη πρακτικη.
Δε μπορώ ακόμα να τον χαρακτηρίσω απτεώνα. Απλά ο τύπος είναι ανίδεος. Θα είδε κάπου ή θα του είπε κάποιος πως φτιάχνεται ενα στο στούντιο και κάνει και αυτή τη δουλειά.hampis είπε:Πολυ ενδιαφερουσα ιστορια Σπυρο και λυπαμαι που επεσες θυμα απατεωνα
Ευχομαι να βρεις λυση συντομα και να χαιρεσαι το δικο σου χωρο πλεον με ανελεητο drumming !
Για σου Μακη τι γινεται ρε φιλε .Θα κατεβω Πατρα μετα το Καρναβαλι αν θες τα λεμε απο κοντα.asimakis είπε:Γειά σου Περικλή! μόλις συνειδητοποίησα ότι γνωριζόμαστε. έχεις έρθει σπίτι μου και έχω έρθει στο studio σου. θυμάσαι; λέξεις κλειδιά: Πάτρα - rhodes73 - κανα 3αρι χρόνια πρίν.
δες εδώ τις φωτό
https://sites.google.com/site/kotetsistudio/
Στείλε mail ή πάρε με τηλ (69744144-ένα-έξι) να πιούμε κανα καφέ. Ελπίζω να έχει προχωρήσει λίγο ώς τότε.pericles είπε:Για σου Μακη τι γινεται ρε φιλε .Θα κατεβω Πατρα μετα το Καρναβαλι αν θες τα λεμε απο κοντα.
Φτιαχνεις studio;ΑΝ μπορω να βοηθησω στην Διαθεση σου.
Το έχω αναφέρει αυτό που λεςBanned είπε:Ανατρέχοντας στις συμβουλές που σου έδωσαν στο Sayers πάντως, η αντιμετώπισή τους σχετικά με τα περί υφιστάμενου δαπέδου από σκυρόδεμα (ότι είναι damped κλπ) δεν είναι σωστή. Τα δάπεδα από σκυρόδεμα (τουλάχιστον εν Ελλάδι) είναι πρακτικά σε πλήρη επαφή με στοιχεία του σκελετού και κατά συνέπεια μεταφέρουν δονήσεις κλπ. Συχνά δε είναι και επί τούτου μονολιθικά συνδεδεμένα.
Αυτό που με καίει είναι η μετάδοση δονήσεων προς τα πάνω. Το treatment φτιάχνεται σιγά-σιγα. Μέχρι να γίνει ωτοασπίδες. Στην τελική δεν προορίζεται για recording.Πριν πάντως ολοκληρώσεις, ξεκίνα να σκέφτεσαι και το θέμα του treatment. Από ότι βλέπω θα σου χρειστεί σοβαρή παρέμβαση. Το δωμάτιο θα είναι κουδούνι...
Να σου πω την αλήθεια , μακάρι να είχα τα 2.200 που εδωσα ως προκαταβολή "για πέταμα" δηλαδή να του έλεγα "ξήλωσε το πάρε τα πράματά σου και τράβα στην ευχή του θεού και κοίτα να περάσεις καλα με τα λεφτά που μου έφαγες" αλλά εδω του είπα "φέρε 1500 πίσω πάρε τα υλικά σου κ δρόμο" και μου είπε ότι "δε γίνεται κλπ κλπ".Πρέπει να είσαι, με βάση την ιστορία του θέματος, ίσως ο υπομονετικότερος Έλλην.