Ισοστάθμιση έντασης σε μουσικά κομμάτια

Nekromantik

Νέο μέλος
Μηνύματα
13
Πόντοι
1
Καλησπέρα...

Ενδεχομένως πολλοί απο μας όταν έχουν τελειώσει ηχογραφήσεις για ένα demo παρατηρούν πως πολλά κομμάτια βρίσκονται σε διαφορετικές εντάσεις... έχει κανείς ιδέα τι κάνουμε για να τα ισοσταθμίσουμε;

υ.γ. χρησιμοποιώ wavelab και fl

 
Μάθε πως χρησιμοποιούμε τον Limiter.

Πχ αυτόν εδώ.

sshot_big_l2_01.jpg


Μετά, θέσε το Out Ceiling στο -0.3

και θέσε το Threshold τόσο να μην υπάρχει Attenuation.

Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσεις την ένταση όσο γίνεται,

δίχως να "πατήσεις" τις δυναμικές. :wink:

Μετά κάνε το ίδιο σε όλα τα κομμάτια σου.

Δεν είναι τόσο απλό, γιατί για να λειτουργήσει σωστα ο limiter

θα πρέπει το κομμάτι να είναι συχνοτικά ισορροπημένο … :?

Αν δηλαδή έχεις θέσει πολύ δυνατά τις χαμηλές συχνότητες,

δεν θα αυξηθούν πολύ οι υπόλοιπες….

Δηλαδή π΄ριν από το limiting

θα πρέπει να έχεις επεξεργαστεί ΣΩΣΤΑ το σήμα σου

με έναν EQ και όχι μόνον …

Κουράγιο … :lol: :wink:

 
Α ναι !!!

¶λλαξε αυτό το άβαταρ βρε παιδί μου…

Πολύ αίμα βρε γμτ … 8O :?

τς.. τς. τς.. τς.

 
Μάθε πως χρησιμοποιούμε τον Limiter. Πχ αυτόν εδώ.

sshot_big_l2_01.jpg


Μετά' date=' θέσε το Out Ceiling στο -0.3

και θέσε το Threshold τόσο να μην υπάρχει Attenuation.

[/quote']

Είσαι ΛΙΓΟ ανακριβής. Πολύ σωστή η συμβουλή σου κάποιον που κάνει τόσο generic ερώτηση, αλλά θα κάνω 2 σημειώσεις:

1) αυτό ΔΕΝ είναι "πως χρησιμοποιούμε τον Limiter", ο limiter πρεπει να κανει attenuation, αλλιώς (και εδω είναι και η 2η σημείωση)

2) κάνεις ένα Normalize (gain change, δηλαδή) που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Αυτό θα σε βοηθήσει να ανεβάσεις την ένταση του κομματιού αλλά όχι κατ' ανάγκη να τις εξισορροπήσεις γιατί άν το ένα τραγούδι peakάρει στα -2 και έχει RMS -10 και το άλλο peakάρει στα -2 και έχει RMS -4 θα δυναμωσουν και τα δύο κατά 2dB αλλά το δεύτερο θα παραμείνει 2 φορές πιο δυνατό. 8O

Αυτά.
 
2) κάνεις ένα Normalize (gain change' date=' δηλαδή) που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.[/quote']

¶λλο το normalise (ή normalize) και άλλο το gain change.

Κάνε ένα από τα δύο.....

σε ένα λογισμικό που έχει και τα δύο.......

και παρατήρησε το ένα σε σχέση με το άλλο.
 
¶λλαξε αυτό το άβαταρ βρε παιδί μου… Πολύ αίμα βρε γμτ … 8O :?
+1

Αυτό θα σε βοηθήσει να ανεβάσεις την ένταση του κομματιού αλλά όχι κατ' ανάγκη να τις εξισορροπήσεις γιατί άν το ένα τραγούδι peakάρει στα -2 και έχει RMS -10 και το άλλο peakάρει στα -2 και έχει RMS -4 θα δυναμωσουν και τα δύο κατά 2dB αλλά το δεύτερο θα παραμείνει 2 φορές πιο δυνατό.
+1

 
2) κάνεις ένα Normalize (gain change' date=' δηλαδή) που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.[/quote']

¶λλο το normalise (ή normalize) και άλλο το gain change.

Κάνε ένα από τα δύο.....

σε ένα λογισμικό που έχει και τα δύο.......

και παρατήρησε το ένα σε σχέση με το άλλο.
To normalize απλά βλέπει την ανώτατη τιμή στάθμης και μετά κάνει gain change έτσι ώστε η ανώτατη τιμή να είναι 0 (η όσο θέλουμε τέλος πάντων). Αν πχ μια κυματομορφή έχει peak στα -2,5 και κάνουμε normalize στο -0.2 τότε είναι ΑΚΡΙΒΩΣ σαν να κάνουμε gain change +2,3.
 
2) κάνεις ένα Normalize (gain change' date=' δηλαδή) που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.[/quote']

¶λλο το normalise (ή normalize) και άλλο το gain change.

Κάνε ένα από τα δύο.....

σε ένα λογισμικό που έχει και τα δύο.......

και παρατήρησε το ένα σε σχέση με το άλλο.
To normalize απλά βλέπει την ανώτατη τιμή στάθμης και μετά κάνει gain change έτσι ώστε η ανώτατη τιμή να είναι 0 (η όσο θέλουμε τέλος πάντων). Αν πχ μια κυματομορφή έχει peak στα -2,5 και κάνουμε normalize στο -0.2 τότε είναι ΑΚΡΙΒΩΣ σαν να κάνουμε gain change +2,3.



Nope...
 
2) κάνεις ένα Normalize (gain change' date=' δηλαδή) που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.[/quote']

¶λλο το normalise (ή normalize) και άλλο το gain change.

Κάνε ένα από τα δύο.....

σε ένα λογισμικό που έχει και τα δύο.......

και παρατήρησε το ένα σε σχέση με το άλλο.
To normalize απλά βλέπει την ανώτατη τιμή στάθμης και μετά κάνει gain change έτσι ώστε η ανώτατη τιμή να είναι 0 (η όσο θέλουμε τέλος πάντων). Αν πχ μια κυματομορφή έχει peak στα -2,5 και κάνουμε normalize στο -0.2 τότε είναι ΑΚΡΙΒΩΣ σαν να κάνουμε gain change +2,3.



Nope...
Yep...

Specifically, normalization applies a constant amount of gain to an entire recording to bring the highest peak to a target level, usually 98% (-0.3 dB) or 100% (0 dB). This differs from dynamics compression, which applies varying levels of gain over a recording to fit the level within a minimum and maximum range. Normalization applies the same amount of gain across the entire recording so that the relative dynamics are preserved.

Normalization requires two passes. The first pass determines the highest peak, and the second pass applies the gain to the entire recording.

http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_normalization
 
OFF TOPIC:

Για αλλαγη avatar πρεπει να περιμενετε μεχρι να βρω καποιο να μου αρεσει περισσοτερο.Παντως δεν εχει να κανει με την διαθεση μου απεναντι στους αλλους νοιζαδες 8) ,αλλα με την συμπαθεια μου προς την συγκεκριμενη ηρωιδα.

 
Μάθε πως χρησιμοποιούμε τον Limiter. Πχ αυτόν εδώ.

sshot_big_l2_01.jpg


Μετά' date=' θέσε το Out Ceiling στο -0.3

και θέσε το Threshold τόσο να μην υπάρχει Attenuation.

[/quote']

Είσαι ΛΙΓΟ ανακριβής. Πολύ σωστή η συμβουλή σου κάποιον που κάνει τόσο generic ερώτηση, αλλά θα κάνω 2 σημειώσεις:

1) αυτό ΔΕΝ είναι "πως χρησιμοποιούμε τον Limiter", ο limiter πρεπει να κανει attenuation, αλλιώς (και εδω είναι και η 2η σημείωση)

2) κάνεις ένα Normalize (gain change, δηλαδή) που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Αυτό θα σε βοηθήσει να ανεβάσεις την ένταση του κομματιού αλλά όχι κατ' ανάγκη να τις εξισορροπήσεις γιατί άν το ένα τραγούδι peakάρει στα -2 και έχει RMS -10 και το άλλο peakάρει στα -2 και έχει RMS -4 θα δυναμωσουν και τα δύο κατά 2dB αλλά το δεύτερο θα παραμείνει 2 φορές πιο δυνατό. 8O

Αυτά.
Πρώτα απ όλα θα πρέπει να κάνει μια ανάλυση

του αρχείου της μίξης του στο Wavelab.

Μετά να δεί πόσο είναι το average RMS level.

Ας που με ότι είναι –8,4 και θέλουμε να το φθάσουμε στο -0,3.

Στον limiter θα πρέπει να θέσουμε threshold -8,1.

Σωστά;
 
Μάθε πως χρησιμοποιούμε τον Limiter. Πχ αυτόν εδώ.

sshot_big_l2_01.jpg


Μετά' date=' θέσε το Out Ceiling στο -0.3

και θέσε το Threshold τόσο να μην υπάρχει Attenuation.

[/quote']

Είσαι ΛΙΓΟ ανακριβής. Πολύ σωστή η συμβουλή σου κάποιον που κάνει τόσο generic ερώτηση, αλλά θα κάνω 2 σημειώσεις:

1) αυτό ΔΕΝ είναι "πως χρησιμοποιούμε τον Limiter", ο limiter πρεπει να κανει attenuation, αλλιώς (και εδω είναι και η 2η σημείωση)

2) κάνεις ένα Normalize (gain change, δηλαδή) που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Αυτό θα σε βοηθήσει να ανεβάσεις την ένταση του κομματιού αλλά όχι κατ' ανάγκη να τις εξισορροπήσεις γιατί άν το ένα τραγούδι peakάρει στα -2 και έχει RMS -10 και το άλλο peakάρει στα -2 και έχει RMS -4 θα δυναμωσουν και τα δύο κατά 2dB αλλά το δεύτερο θα παραμείνει 2 φορές πιο δυνατό. 8O

Αυτά.
Πρώτα απ όλα θα πρέπει να κάνει μια ανάλυση

του αρχείου της μίξης του στο Wavelab.

Μετά να δεί πόσο είναι το average RMS level.

Ας που με ότι είναι –8,4 και θέλουμε να το φθάσουμε στο -0,3.

Στον limiter θα πρέπει να θέσουμε threshold -8,1.

Σωστά;
ΟΧΙ! :lol: Εξηγώ:

Αν έχει ένα track RMS -8,4 είναι μια χαρά για τα περισσότερα είδη μουσικής. Αν θέλουμε να φτάσουμε το RMS στο -0,3 είμαστε παρανοϊκοί :lol: :lol: αυτό το track θα έχει δυναμική περιοχή μικρότερη από 1 dB 8O Επίσης σημαίνει ότι με peak 0 και RMS -8,4 και threshold -8,1 θα κάνει αttenuation μέχρι 8,1db (που σημαίνει παραμόρφωση).

Αυτό που μπορεί να κάνει είναι το εξής και ήταν και η πρώτη απάντηση που πήρε:

Mastering.
 
Βρε τρελλαμένοι, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ να κάνετε quote ΟΛΟ το μακροσκελές ποστ στο οποίο απαντάτε..

 
ΟΧΙ! :lol: Εξηγώ:

Αν έχει ένα track RMS -8' date='4 είναι μια χαρά για τα περισσότερα είδη μουσικής. Αν θέλουμε να φτάσουμε το RMS στο -0,3 είμαστε παρανοϊκοί :lol: :lol: αυτό το track θα έχει δυναμική περιοχή μικρότερη από 1 dB 8O Επίσης σημαίνει ότι με peak 0 και RMS -8,4 και threshold -8,1 θα κάνει αttenuation μέχρι 8,1db (που σημαίνει παραμόρφωση).

Αυτό που μπορεί να κάνει είναι το εξής και ήταν και η πρώτη απάντηση που πήρε:

Mastering.[/quote']

Ok το παράκανα… :lol:

Αν το κομμάτι έχει average RMS -18 και θέλουμε να το φέρουμε στα -10,

δεν θα πρέπει να θέσουμε το threshold στα -8 ;

Τώρα όσον αφορά στο mastering μάλλον ο φίλος βρίσκεται αρκετά μακριά ακόμα . ..

Το mastering θέλει τονική ισορροπία, eq, comp, stereo image, και τέλος limiter…. :?
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top