Υπαρχει η κιθαρα πλεον σαν μουσικο οργανο;

Status
Not open for further replies.
Ωραία, αφού χρησιμοποιείς τα δικά μου κριτήρια, τότε θα συμφωνείς ότι το κομμάτι του moore αρμονικά είναι φτωχό, πράγμα αντικειμενικά μετρήσιμο άλλωστε. Που είναι το πρόβλημα λοιπόν, στη σφουγγαρίστρα ???  Και τι σχέση έχουν τα "θρυλικά τραγούδια" με αυτό; Είναι και αυτό "θρυλικό τραγούδι"; Μα ούτε καν ΤΡΑΓΟΥΔΙ δεν είναι  ;D ;D ;D

 
manosx είπε:
Ωραία, αφού χρησιμοποιείς τα δικά μου κριτήρια, τότε θα συμφωνείς ότι το κομμάτι του moore αρμονικά είναι φτωχό, πράγμα αντικειμενικά μετρήσιμο άλλωστε. Που είναι το πρόβλημα λοιπόν, στη σφουγγαρίστρα ???  Και τι σχέση έχουν τα "θρυλικά τραγούδια" με αυτό; Είναι και αυτό "θρυλικό τραγούδι"; Μα ούτε καν ΤΡΑΓΟΥΔΙ δεν είναι  ;D ;D ;D
Με λιγα λογια παραδεχεσαι οτι το sweet home alabama εχει αρμονια επιπεδου σφουγγαριστρας σωστα ;)?

Τα blues το ιδιο σωστα?

 
Dreamdancer

στο ξανάγραψα αλλά ούτε να διαβάσεις δεν είσαι δεκτικός ... Αυτό που δεν θα καταλάβεις ποτέ είναι αυτό ακριβώς που κάνει τη μουσική να αποκτά ουσία... την όποια μουσική. Είναι κάτι που ΔΕΝ είναι μετρήσιμο για να το αντιληφθείς ώς κάιτ πεπερασμένο (κλίμακες, ταχύτητα ή... επιτάχυνση). Είναι πάθος, μαγεία, songwriting, καλλιτεχνικη ταυτότητα, soul - ψυχή, ταλέντο διαιρούμενο  με καταστροφή... όπως θες πέστο. Τι παιδεύεσαι με τις νοτούλες σου και τις ακολουθίες των ακόρντων? 

 
Dreamdancer είπε:
Με λιγα λογια παραδεχεσαι οτι το sweet home alabama εχει αρμονια επιπεδου σφουγγαριστρας σωστα ;)?

Τα blues το ιδιο σωστα?
Φυσικά, θέλει και ερώτημα; Απλά στα blues και στα λοιπά δε σου ζαλίζουν τα *ρχ**α με ανούσιες μπουρμπουλήθρες ;D , αφήνουν χώρο σε φωνές ενίοτε ωραίες, και σε αφήνουν έτσι να απολαύσεις το ποτό σου άνετος  και ωραίος ;D ;D ;D

 
Tamtam είπε:
Dreamdancer

στο ξανάγραψα αλλά ούτε να διαβάσεις δεν είσαι δεκτικός ... Αυτό που δεν θα καταλάβεις ποτέ είναι αυτό ακριβώς που κάνει τη μουσική να αποκτά ουσία... την όποια μουσική. Είναι κάτι που ΔΕΝ είναι μετρήσιμο για να το αντιληφθείς ώς κάιτ πεπερασμένο (κλίμακες, ταχύτητα ή... επιτάχυνση). Είναι πάθος, μαγεία, songwriting, καλλιτεχνικη ταυτότητα, soul - ψυχή, ταλέντο διαιρούμενο  με καταστροφή... όπως θες πέστο. Τι παιδεύεσαι με τις νοτούλες σου και τις ακολουθίες των ακόρντων? 
Εγω δεν εκανα κριτικη για αρμονια της σφουγγαριστρας και το παρουσιασα σαν κατι αντικειμενικο...απο την στιγμη λοιπον που το εκανε αυτος, το χρησιμοποιησα για να του δειξω οτι πολυ απλα δεν ισχυει..διαλεξα το ποιο απλο chord progression  και του εδειξα οτι συμφωνα με τα κριτηρια του χιλιαδες τραγουδια δεν θα επρεπε ποτε να αρεσουν σε κανεναν....αλλα δεν ισχυει...οπως για καθε βλακωδες κριτηριο καποιος θα βαλει ως προυποθεση, θα υπαρξουν χιλιαδες τραγουδια που θα το αναιρουν.

Επομενως γυριζουμε στην αρχη -ακου αυτο που θες αλλα μη συγκρινεις τις προτιμησεις σου με αυτες αλλων- δεν υπαρχει σωστη απαντηση.Αυτο που θεωρεις εσυ ψυχη για αλλον ειναι βαρετο και για αλλον παγερα αδιαφορο και κανεναν δεν μπορει να πεισει τον αλλον για το αντιθετο ;).

 
Ρε φίλε, αν σου αρέσει το sweet home Alabama είναι δικό σου πρόβλημα. Αρμονικά όμως είναι όσο πιο απλό γίνεται. Τι δεν καταλαβαίνεις; Πιστεύεις ότι είναι περίπλοκο; Τόσο άσχετος είσαι; Ή μήπως πιστεύεις ότι είναι περίπλοκο του moore;

Το αν σου αρέσει είναι δικό σου κόλλημα, το να τα θεωρείς όμως ντε και καλά περίπλοκα, ή να πιστεύεις πως αν κάτι αρέσει σε πολλούς είναι και περίπλοκο, αυτό δείχνει την αμπαλοσύνη σου και τίποτα άλλο.

Και να σου πω και κάτι; Τι έγινε, πριν μας ζάλισες για τα γρήγορα παιξίματα, αλλά στην αρμονία έγινες... μινιμαλιστής;  ;D ;D ;D Όσα δε φτάνει η αλεπού...  ;D ;D ;D

 
Απαντωντας στο ερωτημα του OP, νομιζω οτι υπαρχει και παραυπαρχει ακομα "καλη"κιθαρα

ως μουσικο οργανο.

Και επειδη εχουμε κεντραρει πιο πολυ στο σολιστικο του πραγματος,υπαρχει και το ρυθμικο

που παιζει πολυ μεγαλο ρολο,ισως και μεγαλυτερο στη μουσικη.

Ακομα και πολλοι απ'τους λεγομενους σρεντερς δινουν μεγαλη εμφαση σ'αυτο

και καποιοι,περα απο το οτι γραφουν καλα κομματια,εχουν την ικανοτητα να τα

"ντυνουν" και ωραια.

Ο Van Halen λ.χ.(αλλης εποχης μεν αλλα σρεντερ τον θεωρουσαν τοτε)επαιζε φοβερα ρυθμικα,πραγμα που εβγαινε και στα σολα του,phrasing,παυσεις κλπ.

Γι'αυτο και ξεχωριζε νομιζω απο πολλους αλλους σπαντεξακηδες. ;D

Εξαλλου και το σολο τι ειναι,ενα κομματι μεσα στο κομματι.

Αρχη,αναπτυξη,φιναλε.

Τωρα θα πεις αν το ιδιο το κομματι ειναι μαπα σωζει κατι ενα καλο σολιδι?

Και οι καλυτεροι κιθαριστες να παιζουν μεσα,δεν πα να σρενταρουν με την ταχυτητα του φωτος,να εχουν το συναισθημα 100 μπλουζιστων,να εχουν "τερμα"τεχνικη,δεν.....

Μπορει να εντυπωσιαστεις στην αρχη,μετα θα κουραστεις.

Θα προτιμησεις κατι που να 'χει "ψωμι".

Πιστευω οτι πολλοι γνωστοι κιθαριστες ανεκαθεν εγκλωβιζονταν στην ιδια την εικονα τους και τελικα κατεληγαν να δινουν σ'αυτους που τους γουσταρουν αυτο για το οποιο

τους γουσταρουν.Βλεπουν την "αγορα"τους και πηγαινουν στα σιγουρα,φοβουνται το παραπερα.

Θελω να πω οτι αν καποιος που 'ναι fan του ΜΑΒatio(αυτου με την μπερουκα ντε;D)

παει να τον δει λαιβ κι εκεινος παιξει ενα σετ με μπλουζ κλασικς με αργο παιξιμο και βιμπρατα κλπ το πιθανοτερο ειναι να πεις"γ...σε μας ρε φιλε,για αλλο ηρθαμε".

Θα σκεφτει δυο φορες λοιπον πριν το κανει.

Το ιδιο συνεβη και με τον BB King καπου στα 80ς-90ς που εβαζε στην κιθαρα κατι octavers,

phasers και δεν ξερω τι αλλο και ακουγαμε και λεγαμε"τι κανει ρε ο αθρωπας,το 'χασε".

Απ'την αλλη μιλαμε για τη δουλεια τους και δεν μπορουμε να ξερουμε απο ενα σημειο και μετα τι απο ολα αυτα ειναι δικες τους επιλογες και σε ποιο βαθμο.

Η κιθαρα ειναι πολλα πραγματα και οχι μονο τρεχω να προλαβω,ψαχνω 400 ακκορντα για να δειξω οτι "ξερω" η παιζω δυο μπλουζυ νοτες  μεχρι να κοιμηθουν ολοι,να κλεισει το καταστημα και να μας διωξει η μπαρμανγουμαν. ;D ;D

Μπορει να ειναι ολα αυτα μαζι και πολλα ακομα.Και τιποτα θα πει αλλος,μεγαλη σημασια στη μουσικη δεν εχουν και οι παυσεις?Να 'χεις την αγωνια μετα απο μια μονο νοτα να ακουσεις τι θα γινει.

Moore(οποιοι Mooraioi θελετε),Howe,Gilbert,Τrucks,Belew,Verlaine,Moore(Thurston),Bream και δεν ξερω τι αλλο.

Υπαρχει διαμαντι και σαβουρα,ψαχνεις και το τι θα "βαφτισεις" τι,δικο σου θεμα και γουστο.

Αυτες οι ολιγες ;D ;D ;D ;D-συμπαθατε με καλοι φιλοι-σκορπιες σκεψεις.

Συνεχατε.

Και το αποκατω κιθαριστικο το θεωρω(ξερω οτι ο Λακης θα την απορριψει στυλιστικα :P αλλα μουσικα θα τον αρεζει):









 
H κιθαρα υπάρχει σαν μουσικο οργανο. Οι καλοί κιθαρίστες έχουν εκλείψει ;D

Anyway, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε Sweet Home Alabama με Μetal ας πούμε.

Το κάθε είδος μουσικής είναι διαφορετική σχολή εκμάθησης. Αυτό ισχύει και για τα υπόλοιπα όργανα. Οπότε τι κάθεστε και συζητάτε και συγκρίνετε ανόμοια πράματα. Οι κάθε σχολή απαιτεί διαφορετικές φιλοσοφίες και ικανότητες αλλά όλες απαιτούν ΜΥΑΛΟ και ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ.

 
manosx είπε:
Ρε φίλε, αν σου αρέσει το sweet home Alabama είναι δικό σου πρόβλημα. Αρμονικά όμως είναι όσο πιο απλό γίνεται. Τι δεν καταλαβαίνεις; Πιστεύεις ότι είναι περίπλοκο; Τόσο άσχετος είσαι; Ή μήπως πιστεύεις ότι είναι περίπλοκο του moore;

Το αν σου αρέσει είναι δικό σου κόλλημα, το να τα θεωρείς περίπλοκα, ή να πιστεύεις πως αν κάτι αρέσει είναι και περίπλοκο, αυτό δείχνει την αμπαλοσύνη σου και τίποτα άλλο.

Και να σου πω και κάτι; Τι έγινε, πριν μας ζάλισες για τα γρήγορα παιξίματα, αλλά στην αρμονία έγινες... μινιμαλιστής;  ;D ;D ;D Όσα δε φτάνει η αλεπού...  ;D ;D ;D
Eγω απλα βλεπω το πως συγκρινεις εσυ φιλαρακι...εγω ειπα απλα σχολιαζω την τρελα.Δεν συγκρινω υποκειμενικα πραγματα..ουτε χρησιμοποιω δυο μετρα και εκατο σταθμα για να το πετυχω.Αν εσυ νομιζεις οτι τα blues πχ εχουν αρμονια της σφουγγαριστρας αυτο τι εχει να κανει με το οτιδηποτε απο την στιγμη που θρυλικα τραγουδια εχουν παρομοια chord progressions? και ακομα και ετσι να ειναι ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις τι ειναι αρμονικα ομορφο και τι οχι? καθε λεξη που βγαινει απο το στομα σου ειναι τιγκα στην υποκειμενικοτητα και δεν μπορεις να στηριξεις τιποτα.......τωρα οσο για το τι φτανει η αλεπου μπορεις να μας το δειξεις εσυ που δηλωσες και μουσικαρα( ο fulara πχ δεν ειναι καν μουσικος για σενα αν θυμαμαι τι εγραψες)....παλουκωσου λοιπον και παιξε το shadows που ειναι για τα πανηγυρια για μια μουσικαρα σαν και σενα ποσταρε το και ασε τις ειρωνιες..... ;)

 
Σιγά μη κάτσω να βγάλω τις μ@@@@κίες του moore... ένα μπαμ μπαμ γράψιμο του φουλάρα ευχαρίστως να στο κάνω...  ;D ;D ;D

 
Μετά από αυτό το "σεντόνι" ;D του Gvour δεν το κλείνεται το θέμα; Ότι ήταν να ειπωθεί το είπε, πολύ ωραία τολμώ να πω, ο φίλτατος ερωτιάρης :o συμφορουμίτης! Άντε να πάμε παραπέρα.....

;D ;D ;D
 
Μιας και πιασαμε τους κλασικους  ;D, ενας απο τους σπουδαιοτερους μουσικους (αν οχι ο σπουδαιοτερος) ,

αφου εγραψε τον αμμο της θαλασσας, οταν ωριμασε εγραψε κατι τεταρτακια κι εκλεισε.

ode_solo.jpg


ΥΓ παρομοια ή/και "χειροτερη" πορεια (σε αλλο ειδος ομως) ακολουθησε κι ενας μαυρουκος που φυσαγε στον τενεκε,

Ετσι για τα τρανταχτα παραδειγματα

 
manosx είπε:
Σιγά μη κάτσω να βγάλω τις μ@@@@κίες του moore... ένα μπαμ μπαμ γράψιμο του φουλάρα ευχαρίστως να στο κάνω...  ;D ;D ;D
Αφου ειναι μα..κιες βγαινουν ευκολα..κατι σαν το heart of gold ενα πραγμα...ειπαμε εισαι μουσικαρα εσυ αυτα ειναι σκουπιδια.... ;)

 
Dreamdancer είπε:
Αφου ειναι μα..κιες βγαινουν ευκολα..κατι σαν το heart of gold ενα πραγμα...ειπαμε εισαι μουσικαρα εσυ αυτα ειναι σκουπιδια.... ;)
Δε δίνω ούτε μισό λεπτό παραπάνω σε μ@λ@κίες... αρκετό χρόνο έδωσα πιτσιρικάς...


Μιας και πιασαμε τους κλασικους  ;D, ενας απο τους σπουδαιοτερους μουσικους (αν οχι ο σπουδαιοτερος) ,

αφου εγραψε τον αμμο της θαλασσας, οταν ωριμασε εγραψε κατι τεταρτακια κι εκλεισε.
Την έχεις ακούσει την 9η;  ;D Φυσικά και ναι. 4αρτάκια το λες εσύ αυτό; ΤΗΣ π****νας γίνεται  ;D ;D ;D Την άρτα και τα γιάννενα  ;D ;D ;D την ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ τη συμφωνική δομή  ;D ;D ;D Τελευταίο λέβελ μπος    ;D

 
Είναι θέμα αγοράς-στόχου.

Θέλεις κύριος να σε ακούνε μόνο οι κιθαρίστες (ή wannabe κιθαρίστες)?

Σκίσου και τρέχα, παίζε σε απίστευτες ταχύτητες, παίξε τα άπαιχτα, και ίσως κερδίσεις κανένα διαγωνισμό κιθάρας, να σε μάθουν οι κιθαρίστες (ή wannabe κιθαρίστες) και οι εταιρείες, να κάνεις καριέρα διαφημιστή προϊόντων, μαθήματα, κανένα session, και σεμινάρια.

Θέλεις να σε ακούνε όλοι οι μουσικοί?

Σκίσου, γράψε πολύπλοκα κομμάτια (όχι για όλα τα αυτιά), βρες κάποιους γνωστούς (ηχηρά ονόματα) στο όργανό τους, και κάνε live.

Θέλεις να σε ακούνε και μη μουσικοί (αλλά όχι ότι ακροατές να 'ναι)?

Σκίσου και γράψε καλά κομμάτια, ντύσε τα καλά, φτιάξε μια καλή μπάντα να τα υποστηρίξεις, κάνε cd και live.

Θέλεις να σε ακούνε όσο περισσότεροι γίνεται (άσχετα από το ποιοί είναι)?

Πάρε καλό manager (ισχύει και για τα παραπάνω βέβαια) και κάνε ότι έκαναν οι Lady Gaga, Madonna, κλπ

 
manosx είπε:
Δε δίνω ούτε μισό λεπτό παραπάνω σε μ@λ@κίες... αρκετό χρόνο έδωσα πιτσιρικάς...

Την έχεις ακούσει την 9η;  ;D Φυσικά και ναι. 4αρτάκια το λες εσύ αυτό; ΤΗΣ π****νας γίνεται  ;D ;D ;D Την άρτα και τα γιάννενα  ;D ;D ;D την ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ τη συμφωνική δομή  ;D ;D ;D Τελευταίο λέβελ μπος    ;D
Φυσικα. Και οχι μονο την εχω "ακουσει".

Αυτο ακριβως ειπα.

Ολες οι Αρτες και  Γιαννενα, εχουν γραφτει για να οδηγησουν σε αυτα τα τερτατακια  8)

Και μη μπερδευουμε την αρμονια με την εκτελεστικη δεινοτητα ή τους ζογκλερισμους.

Μπορουμε να εχουμε πολυ δυσκολες αρμονιες συνθετικα και με ελαχιστες νοτες απο το σολιστικο οργανο.

Ο σκοπος του μουσικου ΙΜΗΟ, ειναι να μπορει να βαζει τις νοτες που πρεπει, οσες πρεπει και οπως πρεπει, εκει που πρεπει. (συμπεριλαμβανομενων και των παυσεων)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θέλεις να σε ακούνε όσο περισσότεροι γίνεται (άσχετα από το ποιοί είναι)?Πάρε καλό manager (ισχύει και για τα παραπάνω βέβαια) και κάνε ότι έκαναν οι Lady Gaga, Madonna
Να δείξουμε ποπό(κώλο) δηλαδή;  ::) :-X
 
fusiongtr είπε:
Είναι θέμα αγοράς-στόχου.

Θέλεις κύριος να σε ακούνε μόνο οι κιθαρίστες (ή wannabe κιθαρίστες)?

Σκίσου και τρέχα, παίζε σε απίστευτες ταχύτητες, παίξε τα άπαιχτα, και ίσως κερδίσεις κανένα διαγωνισμό κιθάρας, να σε μάθουν οι κιθαρίστες (ή wannabe κιθαρίστες) και οι εταιρείες, να κάνεις καριέρα διαφημιστή προϊόντων, μαθήματα, κανένα session, και σεμινάρια.

Θέλεις να σε ακούνε όλοι οι μουσικοί?

Σκίσου, γράψε πολύπλοκα κομμάτια (όχι για όλα τα αυτιά), βρες κάποιους γνωστούς (ηχηρά ονόματα) στο όργανό τους, και κάνε live.

Θέλεις να σε ακούνε και μη μουσικοί (αλλά όχι ότι ακροατές να 'ναι)?

Σκίσου και γράψε καλά κομμάτια, ντύσε τα καλά, φτιάξε μια καλή μπάντα να τα υποστηρίξεις, κάνε cd και live.

Θέλεις να σε ακούνε όσο περισσότεροι γίνεται (άσχετα από το ποιοί είναι)?

Πάρε καλό manager (ισχύει και για τα παραπάνω βέβαια) και κάνε ότι έκαναν οι Lady Gaga, Madonna, κλπ

Πολύ ωραία τα λες, έτσι είναι, το look και η φωνή βέβαια για την τελευταία περίπτωση είναι must, όχι απαραίτητα κάτι τεχνικό ή πολύ ωραίο, αλλά χαρακτηριστικό και χτυπητό.

Και ναι, η ουσία πολλές φορές είναι σε τεταρτάκια, ή ένα απλό θέμα, που το κάνεις τεράστιο, είτε καλλιτεχνικά με το πνεύμα σου, είτε εμπορικά με την τελευταία περίπτωση, είτε, ΠΟΛΥ σπάνια, και με τα δύο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Dreamdancer είπε:
Eγω απλα βλεπω το πως συγκρινεις εσυ φιλαρακι...εγω ειπα απλα σχολιαζω την τρελα.Δεν συγκρινω υποκειμενικα πραγματα..ουτε χρησιμοποιω δυο μετρα και εκατο σταθμα για να το πετυχω.Αν εσυ νομιζεις οτι τα blues πχ εχουν αρμονια της σφουγγαριστρας αυτο τι εχει να κανει με το οτιδηποτε απο την στιγμη που θρυλικα τραγουδια εχουν παρομοια chord progressions? και ακομα και ετσι να ειναι ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις τι ειναι αρμονικα ομορφο και τι οχι? καθε λεξη που βγαινει απο το στομα σου ειναι τιγκα στην υποκειμενικοτητα και δεν μπορεις να στηριξεις τιποτα.......τωρα οσο για το τι φτανει η αλεπου μπορεις να μας το δειξεις εσυ που δηλωσες και μουσικαρα( ο fulara πχ δεν ειναι καν μουσικος για σενα αν θυμαμαι τι εγραψες)....παλουκωσου λοιπον και παιξε το shadows που ειναι για τα πανηγυρια για μια μουσικαρα σαν και σενα ποσταρε το και ασε τις ειρωνιες..... ;)
Ριχτο εσυ ρε μαγκα ,που το χεις.Αφου ξες εμεις ειμαστε κουλοι.Στο ξαναπα θελω πολυ να σε ακουσω να παιζεις παρα να μιλας .Αντε να σε δουμε ρε σρεντερονι.Αντε.Πιστευω το χεις για την πλακα σου.
 
Οσο για τον Μπαχ που χρησιμοποιήθηκε ως επιχειρημα για την ομορφια της πολυπλοκοτητας, ας παρουμε ενα γνωστο του εργο, το Well-Tempered Clavier με τα πρελουδια και τις φουγκες κι ας προσεξουμε μια λεπτομερεια.


The Well-Tempered Clavier is a collection of solo keyboard music composed by Johann Sebastian Bach.



He gave the title to a book of preludes and fugues in all 24 major and minor keys, dated 1722,
composed "for the profit and use of musical youth desirous of learning

;D ;D

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top