Indie musician 101

gdevelek είπε:
Προχωρά και με τα στραβά, το θέμα είναι πού πάει...
'Ενα παράδειγμα αυτού που θέλω να πω θα μπορούσε να είναι το εξής:

Στην αρχή ήταν το κλασσικό ροκ.

Προοδευτικά,ο ήχος άρχιζε να σκληραίνει και ο ρυθμός να ανεβαίνει...

Μέχρι που φτάνουμε στο thrash metal.Mέχρις εκεί,η μουσική ήταν ακόμα παρούσα και μάλιστα,κάποιες φορές και από κάποιες μπάντες,σε αρκέτα ποιοτικές εκφάνσεις.

Μετά περνάμε σε death/black metal.Από εκείνο το σημείο και μετά η μουσική χάνεται.Imho,πάντα.

Κάποια συγκροτήματα λοιπόν,επειδή προφανώς γούσταραν τον πηγαδήσιο τρία κουρδίσματα κάτω ήχο και τα φωνητικά εν τω μέσω οξείας φαρυγγίτιδας,αποφάσισαν να παίξουν κάτι παρόμοιο αλλά με τη προσθήκη μελωδίας και πραγματικών μουσικών φράσεων(βλ. Opeth).

Aπό κάτι στραβό δηλ. βγήκε κάτι αξιόλογο,τηρουμένων πάντα των αναλογιών.

Είμαι σίγουρος πως πρέπει να υπάρχουν και άλλα τέτοια παραδείγματα σε ολόκληρο το μουσικό φάσμα.

 
Grey είπε:
Μετά περνάμε σε death/black metal.Από εκείνο το σημείο και μετά η μουσική χάνεται.Imho,πάντα.
Your humble opinion has almost reached the upper limit of being wrong. Refocus please.

 
theoctapus είπε:
Your humble opinion has almost reached the upper limit of being wrong. Refocus please.
Τhere's nothing to refocus on.I used the holy grail of subjectivity,the phrase "imho"!

I beleive you can find quality up to thrash metal.The quality stops at death/black metal.

The melodic death metal fills the gap.

 
Grey είπε:
'Ενα παράδειγμα αυτού που θέλω να πω θα μπορούσε να είναι το εξής:

Στην αρχή ήταν το κλασσικό ροκ.

Προοδευτικά,ο ήχος άρχιζε να σκληραίνει και ο ρυθμός να ανεβαίνει...

Μέχρι που φτάνουμε στο thrash metal.Mέχρις εκεί,η μουσική ήταν ακόμα παρούσα και μάλιστα,κάποιες φορές και από κάποιες μπάντες,σε αρκέτα ποιοτικές εκφάνσεις.
Χμμμ...

Προτιμώ να μη γράψω τη γνώμη μου για το ακουστικό ιδίωμα που λέγεται "metal" και τις ΟΠΟΙΕΣ εκφάνσεις του.

Θα σημειώσω μόνο πως από το κλασσικό ροκ ξεπήδησαν και άλλα είδη ροκ, κι ως παράδειγμα θα φέρω τους REM. Κι οπως συμφωνήσαμε (νομίζω) παραπάνω, υπάρχουν οι ποιοτικές κινήσεις που προχωρούν τη μουσική μπροστά, και οι μη ποιοτικές που την πάνε πίσω ή κάτω. Πολύ κάτω.

 
Grey είπε:
I used the holy grail of subjectivity,the phrase "imho"!
It might be the holy grail of subjectivity but it doesn't mean that your opinion is not objectively wrong and sure as hell it doesn't mean that it denies my right to point the fact.

Αν ήθελες να ήσουν σωστός θα έλεγες "τα γούστα μου σταματάνε στο death/black" και όχι η ποιότητα. Αν χρησιμοποιούσες την σωστή φράση ούτε που θα σχολίαζα. Έλα τώρα βρε Grey, λες και δεν το καταλαβαίνεις αυτό.

Και μια που το συζητάμε, η χρήση του imho δεν δίνει σε κάποιον το δικαίωμα, συγνώμη που θα στο πω, να λέει βλακίες. Με ή χωρίς imho οι προτάσεις που ακολουθούν ή προηγούνται θα πρέπει να είναι προσεκτικά διατυπωμένες.

 
theoctapus είπε:
Αν ήθελες να ήσουν σωστός θα έλεγες "τα γούστα μου σταματάνε στο death/black" και όχι η ποιότητα. Αν χρησιμοποιούσες την σωστή φράση ούτε που θα σχολίαζα. Έλα τώρα βρε Grey, λες και δεν το καταλαβαίνεις αυτό.

Και μια που το συζητάμε, η χρήση του imho δεν δίνει σε κάποιον το δικαίωμα, συγνώμη που θα στο πω, να λέει βλακίες. Με ή χωρίς imho οι προτάσεις που ακολουθούν ή προηγούνται θα πρέπει να είναι προσεκτικά διατυπωμένες.
To αγαπημένο σου επιτραπέζιο είναι το Scrable;

Nά 'σαι καλά,φίλε μου...

Πάω για δουλειά. :)

 
Δεν υπάρχει καλό και κακό, ποιοτικό και μη ποιοτικό είδος μουσικής. Η μόνη ποιοτική διαφορά μπορεί να εντοπισθεί στους ίδιους τους μουσικούς που παίζουν. Σε όλα τα είδη υπάρχουν (χοντρικά) καλοί και κακοί μουσικοί.

 
messalion είπε:
.....Δεν διαβασα μεχρι τελους το κειμενο που παρεθεσε ο mustafunk γιατι καποια στιγμη αηδιασα με το ποσο "οργανωμενα" και "στρατιωτικα" εχει παραταξει τα βηματα για να "βγαλεις" χρηματα που το παρατησα.....
  Όπως το κατάλαβα εγώ, σκοπός του άρθρου δεν είναι να προτείνει τρόπους για να βγάλει κάποιος χρήματα από τη μουσική με προτάσεις του στυλ:

"παίζεις κιθάρα;βγάλε €100-€1000 μηνιαίως, από το σπίτι σου, εύκολα:P

  Αντίθετα, προτείνει μεθοδολογία σε ανεξάρτητους μουσικούς, η οποία (μεθοδολογία) θα αντικαταστήσει το management μιας δισκογραφικής, που παραδοσιακά ασχολιόταν με αυτά τα θέματα, μέχρι τώρα.

Επιγραμματικά, αναφέρει 8 πράγματα, που πρέπει να έχει κάποιος κατά νου, να εφαρμόσει (αντιγράφω/μεταφράζω):

1.Ξεκίνα με υπέροχη μουσική.Αυτό είναι το απόλυτο #1

2.Δημιούργησε βάση δεδομένων, με ηχογραφημένη μουσική, φωτογραφίες και βίντεο

3.Δημιούργησε το logo σου (με την κατάλληλη επιλογή οπτικοακουστικών μέσων)

4.Καθιέρωσε την ιντερνετική σου παρουσία (ιστοσελίδα, social media) και έλα σε επικοινωνία με τους θαυμαστές

5.Για τους πιο τακτικούς σου θαυμαστές, οργάνωσε mailing lists και αποκλειστικότητες

6.Δώσε βάση σε ποιοτικά live, που θα καταγράφεις (απόφευγε κακούς χώρους, αρπαχτές)

7.Επικεντρώσου στην ενδυνάμωση της βάσης των πραγματικών θαυμαστών σου, δίνοντας τους την ευκαιρία, να δουν τα πράγματα "από μέσα"

8.Αφού φτιάξεις μια σημαντική βάση δεδομένων(#2), πάρε κάποιον, που θα διαχειρίζεται αυτόν τον όγκο δεδομένων.

Ως συμπέρασμα, μπορεί, με μια πρώτη ματιά να φαίνεται πολύ "τεχνοκρατικό", ωστόσο, δίνει μια ιδέα, για το πως να οργανώσεις λίγο τα πράγματα.

:)

 
Για καποιο περιεργο λογο διαβαζοντας τα ποστ σε αυτο το θεμα μου ηρθε αυτο το βιντεο στο μυαλο :P


 
gdevelek είπε:
Χμμμ...

Προτιμώ να μη γράψω τη γνώμη μου για το ακουστικό ιδίωμα που λέγεται "metal" και τις ΟΠΟΙΕΣ εκφάνσεις του.

Θα σημειώσω μόνο πως από το κλασσικό ροκ ξεπήδησαν και άλλα είδη ροκ, κι ως παράδειγμα θα φέρω τους REM. Κι οπως συμφωνήσαμε (νομίζω) παραπάνω, υπάρχουν οι ποιοτικές κινήσεις που προχωρούν τη μουσική μπροστά, και οι μη ποιοτικές που την πάνε πίσω ή κάτω. Πολύ κάτω.
ή μηπως αυτες μας βοηθουν να εκτιμησουμε καλυτερα καλυτερα,τα πραγματικα ποιοτικα κομματια?......οπως επισης που ξερουμε οτι το αγαπημενο μας ροκ/μπλουζ/μεταλ/φανκ κομματι,δεν το εχει εμπνευστει ο0 δημιουργος του απο καποιο χαζοποπ-ντεθ μεταλ-ηχο απο ξυπνητηρι τραγουδι....για μενα λοιπον ολα χρειαζονται.....ασε που δεν υπαρχουν κ αντικειμενικα κριτηρια για το τι ειναι ευτελες κ τι οχι,αρα ο καθενας παραγει οτι μουσικη γουσταρει!
 
noe13 είπε:
ασε που δεν υπαρχουν κ αντικειμενικα κριτηρια για το τι ειναι ευτελες κ τι οχι
Αυτό σηκώνει συζήτηση... υπάρχουν Α και Β που αν τα συγκρίνεις δεν μπορείς παρά να παραδεχθείς πως το Α υπερτερει αντικειμενικά του Β. Υπάρχουν άλλα Α/Β όπου δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο.

αρα ο καθενας παραγει οτι μουσικη γουσταρει!
Αυτό δεν το αμφισβήτησε κανείς...

 
messalion είπε:
Κατι θα λεει ο Μεσαλιονας για σενα  :PΕλα παραδεξου το......Θα ηθελες να ειχες ψηφησει DP  ;D

Κιεσύ τέκνον Μεσσαλίνα ? ;D ;D ;D

Είθτε φανατικοί των DP και οι 2 και δεν θα θαθ  απευθύνω ξθανά το λόγο  ;D
 
gdevelek είπε:
Αυτό σηκώνει συζήτηση... υπάρχουν Α και Β που αν τα συγκρίνεις δεν μπορείς παρά να παραδεχθείς πως το Α υπερτερει αντικειμενικά του Β. Υπάρχουν άλλα Α/Β όπου δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο.




Αυτό δεν το αμφισβήτησε κανείς...
υπο το πρισμα ποιανου?του μουσικου,αυτου που θελει να ξεπερασει χωρισμο,του ραδιοφωνικου παραγωγου,του μαγαζατορα που θελει να εχει καταναλωση?καταλαβαινω οτι σε ενα μουσικο φορουμ τα κριτηρια ειναι μουσικα,αλλα εξωω δεν ειναι ετσι...ισως και καλυτερα!!!

 
mustafank είπε:
  Όπως το κατάλαβα εγώ, σκοπός του άρθρου δεν είναι να προτείνει τρόπους για να βγάλει κάποιος χρήματα από τη μουσική με προτάσεις του στυλ:

"παίζεις κιθάρα;βγάλε €100-€1000 μηνιαίως, από το σπίτι σου, εύκολα:P

  Αντίθετα, προτείνει μεθοδολογία σε ανεξάρτητους μουσικούς, η οποία (μεθοδολογία) θα αντικαταστήσει το management μιας δισκογραφικής, που παραδοσιακά ασχολιόταν με αυτά τα θέματα, μέχρι τώρα.

Επιγραμματικά, αναφέρει 8 πράγματα, που πρέπει να έχει κάποιος κατά νου, να εφαρμόσει (αντιγράφω/μεταφράζω):

1.Ξεκίνα με υπέροχη μουσική.Αυτό είναι το απόλυτο #1

2.Δημιούργησε βάση δεδομένων, με ηχογραφημένη μουσική, φωτογραφίες και βίντεο

3.Δημιούργησε το logo σου (με την κατάλληλη επιλογή οπτικοακουστικών μέσων)

4.Καθιέρωσε την ιντερνετική σου παρουσία (ιστοσελίδα, social media) και έλα σε επικοινωνία με τους θαυμαστές

5.Για τους πιο τακτικούς σου θαυμαστές, οργάνωσε mailing lists και αποκλειστικότητες

6.Δώσε βάση σε ποιοτικά live, που θα καταγράφεις (απόφευγε κακούς χώρους, αρπαχτές)

7.Επικεντρώσου στην ενδυνάμωση της βάσης των πραγματικών θαυμαστών σου, δίνοντας τους την ευκαιρία, να δουν τα πράγματα "από μέσα"

8.Αφού φτιάξεις μια σημαντική βάση δεδομένων(#2), πάρε κάποιον, που θα διαχειρίζεται αυτόν τον όγκο δεδομένων.

Ως συμπέρασμα, μπορεί, με μια πρώτη ματιά να φαίνεται πολύ "τεχνοκρατικό", ωστόσο, δίνει μια ιδέα, για το πως να οργανώσεις λίγο τα πράγματα.

:)
Πραγματικά το άρθρο αυτό τον σκοπό έχει και είναι ακριβέστατο. Λέει για πράγματα/μεθοδολογία  που εδώ και μερικά χρόνια στην USA (και όχι μόνο) ακολουθεί ένα μεγάλο κύμα νέων καλλιτεχνών. Οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι πραγματικά πολύ αξιόλογοι. Όπως  Lindsey Stirling, Peter Hollens, Pentatonix, The Piano Guys, Τyler Ward, και καμιά εκατοστή ακόμα που κάνουν πραγματικά διεθνή καριέρα. Όλοι αυτοί ξεκίνησαν μόνοι τους προμοτάροντας τον εαυτό τους και συνεχίζουν φυσικά σε πιο επαγγελματικό πλέον επίπεδο πάντα σαν ανεξάρτητοι καλλιτέχνες. Ειδικά αν εξετάσει κανείς την πρώτη περίπτωση Λίντσεϊ Στέρλινγκ (Lindsey Stirling), είναι λες και το άρθρο φωτογραφίζει ακριβώς την πορεία της από τότε που ξεκίνησε, το 2010, έως τώρα. Πάρα πολύ καλή βιολονίστρια, όχι βέβαια η καλύτερη στον κόσμο, αλλά ο τρόπος που το πουλάει, η απλότητα , η αμεσότητα της με τον κόσμο, το γεγονός ότι δεν φοβάται να τσαλακώσει το image της και γενικά η τρέλα της  έχει καταφέρει να έχει fun club σχεδόν σε όλο τον πλανήτη (και στην Ελλάδα). Τηρώντας  λίγα αλλά βασικά πράγματα στην αρχή δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζει, για κάποιον καλλιτέχνη (φυσικά το ταλέντο και η καλή μουσική είναι προαπαιτούμενα). Αξίζει να ασχοληθεί κάποιος μαζί της για να καταλάβει τι εννοώ.

Τα κανάλια της

http://www.youtube.com/user/lindseystomp για την μουσική της

και

http://www.youtube.com/user/LindseyTime  το οποίο είναι και το πιο σημαντικό όπου εκθέτει την ζωή της και την πορεία της μέσα από βίντεο της και από συζητήσεις με fun της

 
Επίσης μεγάλη εντύπωση μου κάνει η αμοιβαία υποστήριξη που έχουν όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες είτε με συνεργασίες μεταξύ τους είτε προωθώντας ο ένας τον άλλο.  Είτε είναι μουσικός, είτε είναι ο καμεραμαν, είτε στυλίστας/στρια , οτιδήποτε.

 
+1 στον gdevelek

Για μένα υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια.

Όλοι οι καλλιτέχνες που κρατάνε στο χρόνο έχουν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά τα οποία δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου να αναλύσω.

 
gdevelek είπε:
Χμμμ...

Προτιμώ να μη γράψω τη γνώμη μου για το ακουστικό ιδίωμα που λέγεται "metal" και τις ΟΠΟΙΕΣ εκφάνσεις του.
Θα ήθελα να διαβάσω τη γνώμη σου...Το εννοώ.

 
Grey είπε:
Ξέρεις,κάτι που είναι εμπορικό και εύπεπτο δεν αποκλείεται να είναι και ποιοτικό.Ενίοτε.
Μια μόνο λέξη.

Sade. 8)

 
Grey είπε:
Ξέρεις,κάτι που είναι εμπορικό και εύπεπτο δεν αποκλείεται να είναι και ποιοτικό.

Μια μόνο λέξη.

Sade. 8)
Ξέρεις,Sade. 8)

Συμφωνώ τόσο πολύ...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top