Ήχος RHCP-John Frusciante

με strat?

οχι ακριβως τα ιδια (αλλο οι κτηνωδεις ΚΤ88 του Major & αλλο οι EL84 & οι ΚΤ66

των 1974X & του ΒΒ) αλλα ΑΠΙΘΑΝΑ και "in the ballpark" καθαρα θα εβγαζαν σιγουρα οπως και ολοι οι μονοκαναλοι vintage Marshall  (χωρις αυτο να σημαινει οτι και καποιοι μοντερνοι Marshall δεν εχουν θαυμασια καθαρα,ο Vintage Modern & o JCM 2000 π.χ).

προσωπικα τα καλυτερα καθαρα που εχω ακουσει ποτε μου με  Fender κιθαρες τα εχει ο 1974Χ (για αυτο και ειναι ο μονος ενισχυτης που εχω αυτη τη στιγμη)

 
ναι για στρατο κιθαρα μιλαμε

και να φανταστω οτι μεταξυ bluesbreaker & 1974x ,προτιμας τον 2ο

αν μπορεις πες μου μερκους λογους γιατι σκεφτομαι την αγορα ενος καποια στιγμη

 
τι εννοεις λογους?

αν εννοεις τους λογους που προτιμω τον 1974Χ απο τον ΒΒ

μονο και μονο που ειναι handwired, φτιαγμενος απο τα καλυτερα υλικα που εχει χρησιμοποιησει ποτε η Marshall  & δεν ζυγιζει 300 κιλα αρκει... ;D

 
handwired τι σημαινει?
δεν ειναι φτιαγμενος μαζικα με pcb αλλα με τον παλιο τροπο,στο χερι με κολλησεις και turret board...παραδοσιακα πραγματα... ;D

θα ειναι οκ και για live ετσι?
Σε φυσιολογικες συνθηκες (και αν δεν εισαι ΚΟΥΦΟΣ.. ;D)  δεν νομιζω να τον ανοιξεις ποτε παραπανω απο το 2.Μια φορα τον πηγα στο..3 και κοντεψα να φαω ξυλο (απο τους υπολοιπους πανω στο stage & φυσικα απο τον ηχοληπτη και σκεψου οτι εχω βαλει και 12ΑΥ7 αντι για την στοκ 12ΑΧ7 για να πεσει λιγο το gain & η ενταση).

Αν εισαι...ΕΞΩ απο το δωματιο μπορεις να τον ανοιξεις ΤΕΡΜΑ (σε μονωμενο στούντιο φυσικα) και να απολαυσεις το καλυτερο power amp overdrive που εχεις ακουσει ποτε σου (μη μπει κανενας ανθρωπος ομως μεσα στο δωματιο την ωρα που παιζεις γιατι θα κουφαθει.. ;D)  

Μεχρι να τον παρεις απολαυσε το manual του

http://www.marshallamps.com/downloads/files/1974X%20hbk.pdf

:)

 
Superfunk είπε:
Η βαση του καθαρου του ηχου ηταν παντα ο 200αρης Marshall Major οποτε και στο....μισο να τον εχει ανοιξει (που αμφιβαλλω αλλα λεμε τωρα) παλι ΚΑΘΑΡΟΣ ειναι.
Βασικά νόμιζα ότι η βάση του καθαρού του ήχου ήταν ο marshall jtm45 και αν δεις εδώ [ftp=ftp://[URL="http://www.uberproaudio.com/images/stories/WhoPlaysWhat/John_Frusciante/amp2.jpg"]http://www.uberproaudio.com/images/stories/WhoPlaysWhat/John_Frusciante/amp2.jpg[/URL]]http://www.uberproaudio.com/images/stories/WhoPlaysWhat/John_Frusciante/amp2.jpg[/ftp] τον έχει κάπως δυνατά. Γι' αυτό θεωρούσα λογικό το άρπαγμα ειδικά στα live.

Ασε που και ο ηχος του δεν ειναι ακριβως ο ΙΔΙΟΣ σε ολους τους δισκους,για εμενα το  blood sugar (που ειναι και ο απολυτος RHCP δισκος) ειναι η επιτομη του καθαρου Strat+Marshall ηχου και αυτον θεωρω ΤΟΝ Frusciante ηχο....
Καλά εννοείται ο ήχος του δεν είναι ίδιος και σίγουρα απέχει παρασάγκας ο ήχος στα live από το bssm που όλοι συμφωνούμε ότι είναι Ο ΔΙΣΚΟΣ με ΤΟΝ ΗΧΟ.

Anyway πάντως εγώ θα ψηνόμουν κάποια στιγμή για κάποιο κλώνο jtm45 (που κλείνει το ματάκι προς fender μεριά όπως έχεις ξαναγράψει Νίκο) αλλά είναι πολλά τα βατ (45) και που να κουβαλάς κεφαλές-καμπίνες. Άσε που για τις λιγοστές ανάγκες μου σίγουρα θα πάει χαμένος :-[

 
και yamaha sg στη μετα rhcp εποχή

JF_WebPic1-1024x913.jpg


 
Βασικά νόμιζα ότι η βάση του καθαρού του ήχου ήταν ο marshall jtm45 και αν δεις εδώ http://www.uberproaudio.com/images/stories/WhoPlaysWhat/John_Frusciante/amp2.jpg τον έχει κάπως δυνατά. Γι' αυτό θεωρούσα λογικό το άρπαγμα ειδικά στα live.
το λινκ δεν δουλευει,επαναλαμβανω: ο Marshall Major ηταν παντα η βαση του καθαρου του ηχου. ;D

και ο Κλίνγκχοφερ αλλωστε τον ιδιο ενισχυτη ‘αναγκαστηκε‘ να χρησιμοποιει με τους Peppers... ;)

 
απο οτι διαβασα πολλοι οι χρηστες του major μεταξυ των οποιων και ο  blackmore .στη σημερινη εποχη ποιος ενισχυτης marshall θα μπορουσε να τον ακουμπησει?

 
Superfunk είπε:
το λινκ δεν δουλευει,επαναλαμβανω: ο Marshall Major ηταν παντα η βαση του καθαρου του ηχου. ;D
Δεν δουλεύει; Περίεργο, το link είναι από την σελίδα uberproaudio που δείχνει τον εξοπλισμό του Γιαννάκη και συγκεκριμένα δείχνει τον jtm45 με το vol1 στο 4 και το vol2 στο 7 με jump στα δύο κανάλια. Anyway μάλλον είχα εσφαλμένη εντύπωση.

 
έχεις βάλει κάτι ftp και λείπουν και οι :

εδώ είναι το σωστό λινκ

 
siatrani είπε:
απο οτι διαβασα πολλοι οι χρηστες του major μεταξυ των οποιων και ο  blackmore .στη σημερινη εποχη ποιος ενισχυτης marshall θα μπορουσε να τον ακουμπησει?
η Μαρσαλ δεν βγαζει πλεον τοσο κτηνωδεις ενισχυτες,και να σου πω και την αληθεια ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να βγαλει....200 βαττ τι θα τα κανει οποιοσδηποτε κιθαριστας στις μερες μας?ετσι κι αλλοιως ο Μεϊτζορ συνηθως απο ΜΠΑΣΙΣΤΕΣ χρησιμοποιουνταν.... ;)

 
αναβιωση θεματος λογω κολληματος και το χω ψαξει αρκετα

http://www.youtube.com/watch?v=i3bBbYArMNw

1)εδω ο ηχος(crunchy) που ακουγεται στην αρχη του intro jam και μετα στο cant stop  προερχεται: απο τον συνδυασμο του major με τους jubilee?μονο απο τον major ?μονο απο τους jubillee?

2)στην συνεχεια του jam ανοιγει το drive .Ποιο ομως ?το muff ή το ds2?ή το muff μεσα απο το ds2?

 
Ο Frusciante χρησιμοποιουσε και τους δυο ενισχυτες ΜΑΖΙ,φυσικα ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να βρωμισεις τον Major ενω συμφωνα με τα λεγομενα του τεχνικου του ο Jubilee ηταν παντα "λιγο βρωμικος".Προφανως στην εισαγωγη απλα παταει το MXR Micro amp για να βρωμισει λιγο την εισοδο του Jubilee ή/και χτυπαει πιο δυνατα της χορδες.Γενικα ο Frusciante ειχε παντα  καθαρο ηχο στους ενισχυτες (καθολου περιεργο μια και βασικα καθαρα επαιζε την περισσοτερη ωρα)  και τη βρωμα του την επαιρνε απο τα πεταλακια και την αττακα του στην κιθαρα. 

περισσοτερα εδω (σελ.4)

http://www.rhcpfrance.com/images/articles/97.pdf

 
Superfunk είπε:
Ο Frusciante χρησιμοποιουσε και τους δυο ενισχυτες ΜΑΖΙ,φυσικα ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να βρωμισεις τον Major ενω συμφωνα με τα λεγομενα του τεχνικου του ο Jubilee ηταν παντα "λιγο βρωμικος".Προφανως στην εισαγωγη απλα παταει το MXR Micro amp για να βρωμισει λιγο την εισοδο του Jubilee ή/και χτυπαει πιο δυνατα της χορδες.Γενικα ο Frusciante ειχε παντα  καθαρο ηχο στους ενισχυτες (καθολου περιεργο μια και βασικα καθαρα επαιζε την περισσοτερη ωρα)  και τη βρωμα του την επαιρνε απο τα πεταλακια και την αττακα του στην κιθαρα.   

περισσοτερα εδω (σελ.4)

http://www.rhcpfrance.com/images/articles/97.pdf
το κολπο με το mxr δουλευει .Εγω κανω το εξης :στρατο - mxr - marshall bluesbreaker (το παλιο) για να μου δινει λιγο πιο πριμο γρεζακι-1974x .ωστοσο αν μπει το mxr πριν τον ενισχυτη ,μου δυναμωνει απλα το σημα και δεν κλιπαρει οπως αν μπει πριν το drive .ο φρουσι το χει στην αρχη και χωρις κανενα drive να ακολουθει.οποτε σε αυτην την περιπτωση πως συνισφερει στον ηχο;(δεν εχω γνωση της χρησης του σε 4χ12 καμπινες και τετοιες εντασεις)

 
4 σελίδες για τον ήχο του Frusciante και δεν έχετε αναφέρει την λέξη "κομπρέσσορας"...; Περίεργα πράγματα...

 
Έκτορας είπε:
4 σελίδες για τον ήχο του Frusciante και δεν έχετε αναφέρει την λέξη "κομπρέσσορας"...; Περίεργα πράγματα...
που νομιζεις οτι χρησιμοποιει ο ιδιος κομπρεσσορα?στις παραγωγες ο rubin πιθανοτατα να περναγε αλλα ο ιδιος δε νομιζω οτι χρησιμοποιει .τσεκαρε κι εδω :http://www.jftab.com/htm/john-frusciante-gear-effects.html

 
Έκτορας είπε:
4 σελίδες για τον ήχο του Frusciante και δεν έχετε αναφέρει την λέξη "κομπρέσσορας"...; Περίεργα πράγματα...
βρηκα αυτο το λινκ που σε επιβεβαιωνει εν μερει

http://plannedbanter.com/2013/03/22/top-10-john-frusciante-pedals/

και συγκεκριμενα εδω :


αλλα δεν μπορω να βρω αντιστοιχο παραδειγμα σε live

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top