3) η ηχοληψια διδασκεται ' date=' ως αναφορα τις ιδιοτητες του ηχου (απο αποψη "φυσικης") ,την συμπεριφορα του , τα στοιχεια που τον αποτελουν και τον καθιστουν αναγνωρισιμο , κ.α.
4) η ηχοληψια μαθαινεται , διοτι ολοι οι ανθρωποι ΔΕΝ ακουν τον ιδιο ηχο με τον ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ. π.χ. αλλες ρυθμισεις eq θα σου κανει ενας ηχοληπτης που δουλευει 35 χρονια σε στουντιο και δεν εχει τερατωδεις τεχνολογικες γνωσεις οσο εμπειρια , και αλλες ενας νεος ο οποιος εχει αριστευσει στην s.a.e. αλλα δουλευει λιγοτερο απο 8 μηνες.[/quote']
Θα ήθελα πολύ να δω την αντίδραση του ανθρώπου που έστησε την ηχητική εγκατάσταση και "έτρεχε" κάποιο μεγάλο θέατρο όταν θα τον πει κανείς ηχολήπτη....
τέσπα.. απο κεί και πέρα...
5) παιζει μεγαλο ρολο το "αυτι" στον ηχοληπτη και επισης οι μουσικες τους γνωσεις σε μεγαλο βαθμο.
Ειλικρινά.. δεν μπορώ να φανταστώ την διαφορά στην ηχογάφηση ένος "λόγιου" μουσικού συμβάντος από έναν "ηχολήπτη με πτυχίο αντίστιξης και ενός ηχολήπτη με πτυχίο φούγκας...
Ακόμα.. αν δεχθούμε οτι επιρεάζουν οι μουσικές γνώσεις τότε θα πρέπει να δεχθούμε οτι επιρεάζει και η ποιότητα των γνώσεων...
¶ρα.. τι διαφορά θα έχει η ηχογράφηση ενός οποιουδήποτε ηχητικού συμβάντος από έναν ηχολήπτη με βαθμό πτυχίου φούγκας 8 και ενός με βαθμό ίδιου πτυχίου 9;
Εν κατακλείδη....
Αυτό που αρεσκόμαστε να αποκαλούμε τέχνη έχει όρια.....
Αν κανείς γυρνάει κουμπάκια και τσουλάει faders με γνώμονα αρτιστικές
θεωρήσεις τότε κάθε άλλο παρά ξέρει τι κάνει.
Η τέχνη, η όντως τέχνη, δημιουργείται για να εκφράσει κάτι αλλιώς είναι trash.
Αν κάποιος γυρνάει λίγο παραπάνω ένα κουμπάκι για να εκφράσει
την καταπίεση, φερειπήν, του μέσου αστικού ανθρώπου ναι τότε κάνει τέχνη.
Αλλιώς θα πρέπει να ξέρει γιατί το κάνει και τι επιρεάζει αυτό που κάνει και πώς το επιρεάζει αυτό.