Ηχοληψία: Έχει μέλλον σαν επάγγελμα;

θελω να ειναι η καθημερινοτοτητα μου η μιξη σκυλαδων?
Προσωπικά στη θέση σου δε θα το έβλεπα ως ξεπούλημα αλλά ως θυσία για να κάνεις αυτό που αγαπάς. Αν θες να έχεις γνώσεις' date=' εμπειρία, μηχανήματα για να δουλέψεις ΚΑΙ με αυτά που θέλεις θα πρέπει να κάνεις και πράγματα που δε σου αρέσουν. Στο κάτω κάτω δουλειά σου θα είναι. :) Τουλάχιστον θα μπορείς να κάνεις ΚΑΙ αυτό που σου αρέσει, ενώ αν καθαρίζεις σκάλες ας πούμε θα έχεις μόνο τα αρνητικά. Τέλειες δουλειές δεν υπάρχουν, άρα αν αυτό θες να κάνεις θα πρέπει να δεχθεις ότι θα έχει και αρνητικά, όπως και κάθε άλλη δουλειά.

Και προφανώς μπορείς πάντα να πας στο εξωτερικό και να δοκιμάσεις κι εκεί την τύχη σου σε πιο εξειδικευμένα studios. :)[/quote']

Καλα τα λεει ο φιλος Μενελαος...Οφειλω να το παραδεχτω κι ας μισω

τα ΓΑΒ ΓΑΒ ...Ελπιζω μονο να μη χρειαστει να δουλεψω κι εγω σαν

μπασιστας σε τετοιο μαγαζι.Μια φορα μου εκατσε και αρνηθηκα...

130 ευρω τη βραδια ηταν θυμαμαι.Ή εχεις ηθος ή δεν εχεις ομως.Στην

αναγκη για χρηματα ουκ ολιγοι κανουν πραγματα που δεν τους αρεσουν..

Απλα αν δουλευα για λιγο καιρο σε σκυλαδικο νομιζω πως θα καταντουσα

να βαριεμαι να παιζω μπασο...Κατι που λατρευω οσο τιποτα.

Οψομεθα....
 
καταλαβαινω οτι δεν υπαρχει η δουλεια των ονειρων μου αλλα μιας και θα ζω αυτο το 8ωρο,τη ρουτινα,δε θαθελα να ειναι η μουσικη.

τελικα μπορεις να το φτασεις καπου εαν δεν εισαι επαγγελματιας?(ως προς την παραγωγη)

 
καταλαβαινω οτι δεν υπαρχει η δουλεια των ονειρων μου αλλα μιας και θα ζω αυτο το 8ωρο' date='τη ρουτινα,δε θαθελα να ειναι η μουσικη.
τελικα μπορεις να το φτασεις καπου εαν δεν εισαι επαγγελματιας?(ως προς την παραγωγη)[/quote']

Αν και δεν εχω γνωσεις στον τομεα,με λιγο εως πολυ πειραματισμο νομιζω

πως ναι...Μπορεις...Και σκεψου πως οι πιο πολλοι ηχοληπτες στα σκυλαδικα

απλα βαζουν τερμα τις εντασεις (δηλ. 2 λεπτακια) και μετα καθονται και πινουν ουισκυ...Ουτως ή αλλως τοσο ντεφια και αμουσοι που ειναι ολοι εκει μεσα

δεν καταλαβαινουν τιποτα!! χαχαχα :lol:
 
pastelius έτσι είναι όντως! :) Αλήθεια πες μας και το όνομά σου, μη σε φωνάζω με το nick. :) Πάντως πέραν αυτού και όσο κι αν μου ακούγεται απεχθές το να δουλέψω σε τέτοιο μαγαζί, δεν το κατακρίνω κιόλας, γιατί αν έχεις μια οικογένεια πρέπει να τους προσφέρεις και μια όσο το δυνατόν πιο άνετη ζωη ;) Πάντως σίγουρα είναι κρίμα να καταλήξεις να μισείς το.... όργανό σου! :)

 
pastelius έτσι είναι όντως! :) Αλήθεια πες μας και το όνομά σου' date=' μη σε φωνάζω με το nick. :) Πάντως πέραν αυτού και όσο κι αν μου ακούγεται απεχθές το να δουλέψω σε τέτοιο μαγαζί, δεν το κατακρίνω κιόλας, γιατί αν έχεις μια οικογένεια πρέπει να τους προσφέρεις και μια όσο το δυνατόν πιο άνετη ζωη ;) Πάντως σίγουρα είναι κρίμα να καταλήξεις να μισείς το.... όργανό σου! :)[/quote']Δημητρης ... Χαρηκα online φιλε μου!Το ΝΕΤ μας ενωνει!
 
npap το συγκεκριμένο άτομο σηκώνει πολλά post αρνητικά από μέρους μου' date='θετικά από εσένα και όπως λες κι εσύ δεν μας τιμά...¶λλο

ένα κουτσομπολιό-σχόλιο σε ένα φιλικό καφέ...και άλλο δημόσια post...

Πάντως μίλησα μόνο για αθλήματα...Δεν επεκτίνομαι αλλά ειλικρινά

θα'θελα να ξέρω αν είσαι μαθητής του.Αν δεν θες να απαντήσεις,no prob bro..[/quote']

σαν τι πρόβλημα να έχω ωρέ Leonda??? (αν και το νάμαι μαθητής του στα 41 μου πως το βλέπεις...ανεπίδεκτος..έ?) η αλήθεια είναι πως υπήρξα μαθητής του για ένα φεγγάρι πριν 20 τόσα χρόνια, αλλά ούτε που θυμάμαι την φάτσα του καθότι από τότε δεν έτυχε να βρεθούμε ποτέ στο χώρο...(κουτσομπολιά βέβαια -ακόμα κι από το περιβάλλον του που έτυχε να συναναστραφώ- έχω ακούσει διάφορα, αλλά δεν συνηθίζω να τα οικιοποιούμαι, ούτε γι αυτόν ούτε για κανένα...φαντάζομαι και για μένα διάφορα θα λέγονται, ας πούμε για τον αυταρχισμό μου στην δουλειά...κι αν δεχθώ ράδιο αρβύλλα για τους άλλους, τους νομιμοποιώ να την επεκτείνουν και στην καμπούρα μου...)

Οπότε (πλην μιας αόριστης χαμένης στο βάθος του χρόνου συμπάθειας, για την ευπρεπή όσο θυμάμαι διδασκαλική του παρουσία και προσπάθεια) δεν έχω ούτε αρνητική ούτε θετική άποψη για το άτομο του, παρά μόνο για την δουλειά του που κατά καιρούς έπεσε στην αντίληψή μου...(κι αυτή δεν είναι τόσο θετική ώστε να καταστώ υπερασπιστής του όπως λαθος κατάλαβες..)

Το θέμα είναι απλό και θέλω να πιστευω ότι πλέον το κατάλαβες...για οποιονδήποτε του χώρου μας και να έκανες "ρατσιστικό" σχόλιο (όπως τουλάχιστον εγώ το έκλαβα) χωρίς επιχείρημα και χωρίς στόχο την "εκτεθειμένη" δουλειά του, με τον ίδιο τρόπο θα αντιδρούσα...(όχι με συντεχνιακή διάθεση νάσαι σίγουρος...)

Από την άλλη αν έχεις διάθεση (και το επιτρέπουν οι mods..) να σχολιάσεις αρνητικά την "δουλειά" του όποιου Γκολφίδη, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα και να συμμετέχω αν τύχει να έχω ιδία άποψη...

Ο κάθε δημιουργός σε όλα τα επίπεδα -τεχνικά και μουσικά-, "υπογράφοντας" το έργο του, δηλώνει αυτόματα σεβασμό στην όποια "διάθεση" του κοινού του, αν βέβαια περιορίζεται σ΄αυτό...
 
npap,αυτή η ιδέα του να σχολιάζουμε παραγωγές όχι μόνο του ακατανόμαστου αλλά και "μεγάλων" του εξωτερικού , με επιχειρήματα όπως πάντα τονίζεις και να αναφέρουμε μυστικά τους που

γνωρίζουμε θεωρώ πως είναι "πρώτη" και θα σηκώνει και

πολλά post...Και από θέμα μίξης αλλά και γενικά της παραγωγής...

Πάντως σε παρακαλώ να δεχτείς την αρνητική μου διάθεση διότι:

Με ενοχλούν οι Τσάροι-Τσιφλικάδες,μετρίως μέτριοι και παραεκτιμημένοι απ'τον ίδιο τους τον εαυτό...

Και είμαι στα 23 αλλά τον γνωρίζω και ωφείλω να σου πω ότι

η "ευπρεπής,όσο θυμάσαι, διδασκαλική του παρουσία και προσπάθεια" έγινε απρεπής.Μην "κρεμιέσαι" από κάθε μου λέξη ψάχνοντας υπονοούμενα...Έχω πολλά να μάθω,αλλά το να μου την σπάει μια

κατάσταση του χώρου δεν έχει ηλικία...

Και δεν πιστεύω να διαφωνείς γι'αυτό που ονόμασα "γνωριμίες" στο 1ο

μου post το οποίο τώρα λέω ξεκάθαρα ΓΛΥΨΙΜΟ...

Δεν είναι κακό να γνωρίζει οποιοσδήποτε θέλει να σχοληθεί με τον χώρο

το "τι παίζει"...Κι ας μη μιλάμε μόνο για ταλέντο,γνώσεις,θέληση και

10ωρα...Είσαι μες στο χώρο και είσαι απ'τους πρώτους που θα'πρεπε

να αναφέρει την "βρωμιά",τα τσιφλίκια και ότι "απρεπές" συμβαίνει...

 
Leondas, αυτές είναι βαρειές κουβέντες. Αν έχεις εμπειρία ως μαθητής του εν' λόγω προσώπου η οποία πρέπει να εκτεθεί ώστε να προστατευθούν άλλοι, τότε σε παρακαλώ να καταγγείλεις επωνύμως. Ειδαλλιώς, αυτά που γράφεις δεν έχουν νόημα.

Σκέψου το εξής παράδειγμα: θα μπορούσες εσύ να είσαι ένας "μαθητής" που να είσαι κουμπούρας και άσχετος, οπότε να αξιοποιούσες το βήμα που σου δίνει το noiz (ή όποιο άλλο site) προκειμένου να διασπείρεις φήμες που και εκθέτουν κάποιον, και δεν μπορεί να τις απαντήσει, και δεν μπορούν να διασταυρωθούν. Θα ήταν σωστό κάτι τέτοιο; Όχι βέβαια.

Απ' την άλλη, έχεις αφαιρέσει ήδη ένα τμήμα του κύρους της όποιας καταγγελίας σου μνημονεύοντας αιχμές για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του ανθρώπου - αιχμές που δεν έχουν εκ' των πραγμάτων σχέση με το διδακτικό ή επαγγελματικό του έργο.

Ο αετομάτης npap, κατάλαβε εγκαίρως ότι την πήγαινες αλλού την πέρδικα και επιχείρησε να αναχαιτίσει την όλη διαδικασία.

Να πω και κάτι άλλο: το ημερολόγιο γράφει 2006 και ο κάθε εικοσάχρονος έχει αρκετά χρόνια μπροστά του για να δείξει ότι είναι καλύτερος από αυτό που αντικατέστησε. Αυτό όμως θα γίνει με πολύ δουλειά, πολύ επιμονή και πολύ... φθορά (ναι, έτσι είναι), οπότε αν θες πραγματικά να κάνεις τη διαφορά φρόντισε στα 41 σου να είσαι καλύτερός μας. Εκεί θα σε πω μάγκα.

Όχι δεν είμαι ηχολήπτης.

 
Ο άνθρωπος είναι παντρεμένος και...

αν συγκρίνω γκολφ με μπάλλα...

Ναι είναι για αδελφές (meaning φλώρους)...Πολυκωλάτε για 40ρηδες...

Για cool...

Δεν είμαι μαθητής του αν και γνωρίζω πολλούς όπως και πολλά...

Είπα όμως

Leondas έγραψε:

npap το συγκεκριμένο άτομο σηκώνει πολλά post αρνητικά από μέρους μου,θετικά από εσένα και όπως λες κι εσύ δεν μας τιμά...¶λλο

ένα κουτσομπολιό-σχόλιο σε ένα φιλικό καφέ...και άλλο δημόσια post... Πάντως μίλησα μόνο για αθλήματα...Δεν επεκτίνομαι αλλά ειλικρινά θα'θελα να ξέρω αν είσαι μαθητής του.Αν δεν θες να απαντήσεις,no prob bro..


Όσο αφορά την σύγκριση,επειδή είστε έξυπνα παιδιά...Wow!,

Ήταν μια αντίδραση στο ότι έχει γίνει δεδομένο ότι στην Ελλάδα για να

γίνεις ηχολήπτης πας:

djObiwan said:

Σπουδάζω τει ηλεκτρολογιας,σκεφτομαι να την κοπανησω και α παω η στον γκολφιδη η σαε και μετα αγγλια
:roll:
Όχι 40ρηδές μου...Πας απευθείας Αγγλία (Παίζεις μπάλα δηλαδή).. 8O

 

Είναι τόσο δύσκολο να γίνω κατανοητός :?:

 

npap ακόμη περιμένω τα cons του χώρου απο σένα για να μην αρχίσω

εγώ και γίνω πιο κακός....

 
Σιγά σιγα καταλαβαινόμαστε... :wink:

από την πλευρά μου ένα έχω να σου πω...στην ηλικία σου ήμουν πιο εριστικός και πιο θυμωμένος από σένα...το πλήρωσα και στο επάγγελμα και στην υγεία μου αργότερα...ξέρεις όμως τι αγόρασα???

υπομονή και κατανόηση βλέποντας λίγο πέρα από τον θυμό μου....

Η φιλική μου συμβουλή είναι να επικεντρωθείς σ' αυτό που αγαπάς και όχι στο περιβάλλον που το φιλοξενεί...(με ότι και να ασχοληθείς στα ίδια αναλογικά σκατά θα κολυμπάς...)

Αν λοιπόν γίνεις τόσο καλός, δεν χρειάζεται σ΄αυτόν τον κλάδο να γλείψεις κανέναν...οι ίδιες οι κλίκες θα σε ψάξουν για να σε ενσωματώσουν γιατί θα σε "χρειάζονται"...

όταν φτάσεις σ΄αυτό το σημείο (που σου εύχομαι να γίνει γρήγορα) θα χεις και το δικαίωμα να διαλέξεις...ή να γίνεις ένας από αυτούς (όπως πολλοί που ξεκίνησαν σαν και σένα) ή να δείξεις τα @@ σου και να τους πολεμήσεις...

Η επανάσταση γίνεται από "μέσα" κι όχι ρίχνοντας βολές από το "περιθώριο" που δεν τους φτάνουν...Εγώ το κατάλαβα όταν ήταν αργά και τότε η μόνη λύση ήταν να περιορίσω την συμμετοχή μου σε κάτι που αγαπάω...

Πούλησα το studio, ασχολήθηκα με άλλα πράγματα (ευτυχώς παρεμφερή)

και κάνω "αρπαχτές" όταν θέλω έξτρα φράγκα αλλά πλέον με τους όρους μου, δίνοντας όμως τελικά τον ήχο που ονειρευόμουνα άρωμα εφηβικής ανάμνησης...

Δεν έχω ανάγκη πια καμμία "κλίκα" (ούτε αυτή με έχει) αλλά ενώ θάπρεπε να χαίρομαι, κάπου κάτι με πειράζει...η "μάχη" που δεν συνεχίζω με κάνει λιγότερο "μάγκα" στα μάτια μου...

Τέρμα η αμπελοφιλοσοφία πριν γίνω γραφικός (αν δεν έγινα ήδη)...αν κάτι από αυτά σου "πει" κάτι καλώς...αν όχι ξέχνα τα...

Σε κάθε περίπτωση καλή τύχη και μη μασάς...

 
αν συγκρίνω γκολφ με μπάλλα...Ναι είναι για αδελφές (meaning φλώρους)...Πολυκωλάτε για 40ρηδες...

Για cool...
Ρε φίλε συγνώμη κιόλας, αλλά τι στυλάκι είναι αυτο; Δηλαδή γιατί έχεις ένα ύφος λες και μας τι λες;

 
Πατρική συμβουλή δεκτή...

Ας μην μασάμε όλοι μας μπας και αλλάξει κάτι...

 
Να πω και κάτι άλλο: το ημερολόγιο γράφει 2006 και ο κάθε εικοσάχρονος έχει αρκετά χρόνια μπροστά του για να δείξει ότι είναι καλύτερος από αυτό που αντικατέστησε. Αυτό όμως θα γίνει με πολύ δουλειά' date=' πολύ επιμονή και πολύ... φθορά (ναι, έτσι είναι), οπότε αν θες πραγματικά να κάνεις τη διαφορά φρόντισε στα 41 σου να είσαι καλύτερός μας. Εκεί θα σε πω μάγκα.

Όχι δεν είμαι ηχολήπτης.[/quote']

ο Eye σου δίνει το γήπεδο...παίξε μπάλλα...και μεις οι 40ρηδες θα πανυγηρίσουμε όλα τα γκολ...νάσαι σίγουρος...
 
Να πω κι εγω την ταπεινη μου γνωμη;

Οσον αφορα το ζητημα "θελω να γινω ηχοληπτης, αλλα θ'αναγκαστω να ηχογραφω και να μιξαρω και σκυλαδικα;απαπα!", ενας καθηγητης μου μού ειχε πει καποτε κατι πολυ σωστο.

'Αν θες να γινεις καλος και σωστος ηχοληπτης, πρεπει να μαθεις να ξεχωριζεις τον ηχο απο τη μουσικη'

Δηλαδη, δεν πρεπει να σε ενδιαφερει αν το συγκροτημα που ειναι στο live room παιζει metal, jazz ή ηπειρώτικα. Εσυ πρεπει μονο να σκεφτεις οτι εχεις ενα κλαρινο, ενα βιολι, μια λυρα (ή οτιδηποτε αλλο) και πρεπει να βγαλεις τον καλυτερο ηχο που μπορεις απο αυτα. Το ιδιο και στη μιξη: Ακους τα οργανα, τον ηχο τους, πως δενουν αυτα μεταξυ τους και αδιαφορεις για το ειδος της μουσικης - εσενα ως ηχοληπτη σε απασχολει ο ηχος.

Προσωπικα, την ακολουθω αυτην την αρχη οχι επειδη πρεπει, αλλα επειδη μ'αρεσει. Δεν εχω προβλημα με ΚΑΝΕΝΑ ειδος γιατι πολυ απλα δεν με απασχολει τι ειδος ειναι - επικεντρωνομαι μονο στον ηχο. Και γουσταρω.

Δεν ξερω αν συμφωνειτε οι υπολοιποι...εμενα παντως μου φαινεται πολυ υγιης και λογικη προσεγγιση στην ηχοληψια.

Εν κατακλειδι, πιστευω οτι αν αγαπας την ηχοληψια δεν θα πρεπει να σε απωθει η ιδεα του να δουλεψεις και σκυλαδικα. Just do it...

 
Δυστυχώς όμως η κατάρα είναι να'σαι μουσικός και ηχολήπτης

και να βλέπεις κάτι παπάρες μες στο recording να νομίζουν πως

κάνουν τέχνη και να μεγαλοπιάνονται και συ να πρέπει να

ξεσκιστείς στο editing για να ακουστεί το όλο πράγμα κάπως "ευπρεπώς"...

 
Δυστυχώς όμως η κατάρα είναι να'σαι μουσικός και ηχολήπτηςκαι να βλέπεις κάτι παπάρες μες στο recording να νομίζουν πως

κάνουν τέχνη και να μεγαλοπιάνονται και συ να πρέπει να

ξεσκιστείς στο editing για να ακουστεί το όλο πράγμα κάπως "ευπρεπώς"...
Δεν σου πέφτει λόγος όμως φίλε leonidas!

Η δουλειά σου δεν είναι να είσαι μουσικοκριτικός και μουσικοπαντογνώστης!

Αλλά "ηχολήπτης"

Συμφωνώ με τον Insomniac!

¶λλωστε στην Ελλάδα υπάρχουν λίγοι πιουρίστες! Όλοι την έχουν δει ηχολήπτες-παραγωγοί-τεχνικοί-μουσικοί-κριτές-κομπιουτεράκηδες!

 
Δυστυχώς όμως η κατάρα είναι να'σαι μουσικός και ηχολήπτηςκαι να βλέπεις κάτι παπάρες μες στο recording να νομίζουν πως

κάνουν τέχνη και να μεγαλοπιάνονται και συ να πρέπει να

ξεσκιστείς στο editing για να ακουστεί το όλο πράγμα κάπως "ευπρεπώς"...
Μαζι σου!Εκει πια περναμε στο θεμα 'ο ηχοληπτης ειναι και ψυχολογος' :wink:

Δυστυχως ετσι ειναι, πολλοι νομιζουν διαφορα για τον εαυτο τους και ο ηχοληπτης τραβαει τα πανδεινα...C'est la vie ομως (καλα το γραψα; ) και αν εισαι και ηρεμος σαν ανθρωπος γενικα και μπορεις να δινεις τοπο στην οργη, καταφερνεις να μην σε παιρνει απο κατω η ολη φαση...

Αν κι ελπιζω καποτε να γυρισει η ολη φαση και να αναγνωριστει η σημαντικοτητα της δουλειας του ηχοληπτη και να αποκτησει επιτελους τον σεβασμο που του αξιζει..

 
fleamail έγραψε:

Όλοι την έχουν δει ηχολήπτες-παραγωγοί-τεχνικοί-μουσικοί-κριτές-κομπιουτεράκηδες!
Στο εξωτερικό όμως δεν την έχουν δεί,αλλά είναι και αυτό κάνει

τη διαφορά και στις παραγωγές...

Όσο αφορά την αναγνώριση φίλε Insomniac,πρώτα πρέπει να

γίνει αναγνώριση,ποιητών-στιχουργών,μουσικών (μια που είθισται να

αποδίδονται τα εύσημα στους ερμηνευτές) και ακόμα των πολύ

πιο αδικημένων ενορχηστρωτών που

έχουν ¨χτίσει¨ μεγάλο ποσοστό του αποτελέσματος αλλά κανείς

δεν τους γνωρίζει.

Κλασικό παράδειγμα ο Νίκος Ξυλούρης που ρωτούσε τί σημαίνει προλετάριοι και εμείς που λέμε "Η μπαλάντα του Κυρ Μέντιου" του Ξυλούρη

και ακόμα χειρώτερα κάποιοι που λένε "Η μπαλάντα του Κυρ Μέντιου"

του Σφακιαννάτση...

 
fleamail εγραψε: ¶λλωστε στην Ελλάδα υπάρχουν λίγοι πιουρίστες! Όλοι την έχουν δει ηχολήπτες-παραγωγοί-τεχνικοί-μουσικοί-κριτές-κομπιουτεράκηδες!

Leondas εγραψε: Στο εξωτερικό όμως δεν την έχουν δεί,αλλά είναι και αυτό κάνει τη διαφορά και στις παραγωγές...

Απ'οσο ξερω, αυτο δεν ισχυει. Στο εξωτερικο δεν υπαρχει ενα ατομο που τα κανει ολα, αλλα πολλα που ειδικευονται σε ΕΝΑ πραγμα. Ο παραγωγος ειναι παραγωγος, τελεια και παυλα. Ο ηχοληπτης ειναι ο ΗΧΟληπτης και τιποτ'αλλο. Ο ενορχηστρωτης επισης ειναι απλα ενορχηστρωτης και τελειωνει εκει η δουλεια του. Εδω περα ομως εχει καταντησει ο ηχοληπτης να ειναι εκτος των αλλων και παραγωγος (οχι παντα αυτοκλητος), ενορχηστρωτης, καφετζης κι ενας θεος ξερει και τι αλλο...

Τωρα για τα υπολοιπα που λες...ειναι γεγονος οτι πρεπει να γινει μια 'μαζικη αναγνωριση' σε πολλα ατομα των οποιων οι δουλειες παραμελουνται...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Insomniac εννοώ πως στο εξωτερικό δεν "την έχουν δει",αλλά Είναι

ότι επαγγέλεται ο καθένας...Το ίδιο λέμε...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα