- Μηνύματα
- 47,831
- Πόντοι
- 2,368
Αν έχεις dad converters μπορεί να μην ακούγονται διαφορές. Σε φθηνές κάρτες όμως ακούγεται και παραακούγεται.OurDarkness είπε:Ουφ.
Γιατί δεν έχει νόημα να το κάνεις.
Αν μία φθηνή κάρτα δεν αποδίδει καλά στα 44,1 KHz τι πι8ανότητες έχει να αποδώσει καλύτερα στα 96KHz (ή ακόμα χειρότερα στα 192 KHz)? ;Dharyy είπε:Αν έχεις dad converters μπορεί να μην ακούγονται διαφορές. Σε φθηνές κάρτες όμως ακούγεται και παραακούγεται.![]()
Της κάρτας μου (Mackie 400f) για το ad conversion και έναν rme adi-2 για το da.OurDarkness είπε:Αν μία φθηνή κάρτα δεν αποδίδει καλά στα 44,1 KHz τι πι8ανότητες έχει να αποδώσει καλύτερα στα 96KHz (ή ακόμα χειρότερα στα 192 KHz)? ;D
Μακάρι να είχα DAD converters αλλά και πάλι θα δούλευα maximum 96 KHz (και αυτό περισσότερο λόγω placebo effect). ;D
Και αν κάποια στιγμή πάρω DAD μετατροπείς θα είναι για να ηρεμήσουν οι δαίμονες του πορτοφολιού μου. Εκτός και αν αποφασίσω να παράγω SACD οπότε εκεί αναγκαστικά αλλάζει το θέμα.
haryy τι μετατροπείς χρησιμοποιείς;
Παρεμπίπτοντος πολύ καλη lynx που μου πούλησεςPhase Shift είπε:ή να μην κανεις καν SRC. analog και μετα ξανα digital κατευθειαν στα 44.1 ή σε DSD. just like god intended!
εεε.. περιπου σωστος. προφανως κανενας AD δεν μετατρεπει σε κατι παραπανω απο 24 bit. ολα ομως τα προγραμματα εχουν την δυνατοτητα να γραψουν data των 32bit floating (εκτος απο protools HD που ειναι fixed point, και οποιοδηποτε αλλο fixed point DAW). τωρα απο κει και περα, το ΜΟΝΟ που κερδιζεις σε αυτην την φαση αν το κανεις αυτο ειναι να μην γινεται η μετατροπη των δεδομενων σε 32 bit floating σε πραγματικο χρονο αφου ηδη τα καταγραφεις ετσι. μικρο το κερδος, γιατι ετσι και αλλιως αυτη η διαδικασια δεν ειναι cpu intensive. και αυτη η διαδικασια γινεται σε ολα τα floating point daws αλλα μονο εαν κανουμε καποιο processing. αν δεν κανουμε, το data stream θα ειναι 24 bit αρχη ως το τελος.DnBmaniak είπε:Λοιπον πρωτα απο oλα δεν ελαβε κανεις σας υποψιν πως δεν ειναι εφικτο ακομα απο καμια καρτα ηχου να ηχογραφει στα 32bit float οπως επισης και κανενα προγραμμα απ'οσο γνωριζω δεν εχει αυτη την δυνατοτητα..
Μην μπερδευεστε ολοι με το dsp processing που εχουν πολλες καρτες στα 32bit που φτανει και 64 bit.
Ακομα και αν καποιο προγραμα εικονικα δειχνει πως γραφει στα 32 bit δεν συμβαινει κατι τετοιο λογο αδυνατοτητας της καρτας..
Ποιο συγκεκριμενα για την lynx του φιλου μπορει να γραψει μεχρι 24bit αλλα το DSP procccessing γινεται στα 32bit..
Και οταν γραφει το προγραμμα εικονικα στα 32bit τοτε απλα γραφει στα 24 bit και προσθετει αλλα 8bit τα οποια ειναι θορυβος...
Phase Shift είπε:ή να μην κανεις καν SRC. analog και μετα ξανα digital κατευθειαν στα 44.1 ή σε DSD. just like god intended!
RME Fireface 800 (x2), RME Hammerfall DSP (x1)haryy είπε:(Tι converter χρησιμοποιείς και εσύ τώρα?)
ισχυει το παραδειγμα με το να καταγραψεις το plugin. ουτε εγω ξερω γιατι να θες να το κανεις αυτο. export ομως σε 32 bit floating ειναι πολυ λογικο εαν εχει παιξει αρκετο DSP και θες να συνεχισεις να το "πειραζεις".haryy είπε:Φίλε Phase Shift οι επαναλαμβανόμενες μετατροπές με φοβίζουν θα έλεγα, γιαυτό τείνω προς src μεριά αφού οι αλγόριθμοι έχουν βελτιωθεί δραστικά τα τελευταία χρόνια (άσε που απαιτείται και 2ο daw ή μετατροπέας αν ο ήδη υπάρχον δεν μπορεί να δουλέψει με ασύγχρονα sample rates στο ad και da τους αντίστοιχα.
Έχεις κάνει καμιά πρόσφατη σύγκριση? (Εγώ όχι γιατί ποτέ δεν δούλευα με world class conversion παρά μόνο με "ταπεινές" κάρτες - άλλος ένας λόγος για να αποφύγω τη λύση που λες η οποία απαιτεί transparent conversion όπως Prism, κλπ)
A, ok, μιξάρεις analog οπότε αναγκαστικά περνάς από da και το λαμβάνεις υπόψιν σου κατά τη μίξη, εγώ πιο πολύ αναφέρομαι σε itb κατάσταση όπου έχω μιξάρει και έχω τον ήχο μου και θέλω να κατέβω όσο το δυνατόν πιο διάφανα στα 44.1khz.Phase Shift είπε:ισχυει το παραδειγμα με το να καταγραψεις το plugin. ουτε εγω ξερω γιατι να θες να το κανεις αυτο. export ομως σε 32 bit floating ειναι πολυ λογικο εαν εχει παιξει αρκετο DSP και θες να συνεχισεις να το "πειραζεις".
εγω απο την αλλη ακομα φοβαμαι τα src... παντα μου φαινεται οτι χανουν πραγματα. κυριως 3d αισθηση. αυτο που περιγραφω ειναι ενα μεγαλο studio που παρεμβαλεται αναλογικη κονσολα. γραφεις σε υψηλο sample rate, DA στην κονσολα,μιξαρεις analogue, το περνας σε δευτερο daw ή σε DSD recorder. flawless victory!
πολυ προσφατη συγκριση δεν εχω κανει. η τελευταια ηταν περιπου 8 μηνες πριν.
alex
:DnBmaniak είπε:...η ιδανικη και καλυτερη λυση ολων ειναι 192/24 που ειναι εφικτο και οτι καλυτερο μεχρι σημερα...
Φαντάζομαι ότι εννοείς τον Api (ή τον 2192?) Kαι εμείς πήραμε έναν Brent Averill 1073mp και ανυπομονώ να περάσω κανένα drum buss από τα line του για FAT καταστάσεις.OurDarkness είπε:RME Fireface 800 (x2), RME Hammerfall DSP (x1)
Eventide H-8000FW
8)
Προς το παρόν.
Ψήνομαι για Universal Audio A2D ή AMS-Neve DPD (γιατί θέλω έναν καλό προενισχυτή για να κάνω διάφορα... πειρά(γ)ματα... ;D