Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα ωρέ παιδιά...
Αν κάποιος θέλει να παίξει δηλαδή ένα tango τι θα κάνει; Θα "αυτοσχεδιάσει"; Όχι βέβαια...από παρτιτούρα θα διαβάσει. Ύστερα τι κακό είναι πια αυτό με τους δασκάλους και τα ωδεία; Ο μαθητής θα επιλέξει πως θα χρησιμοποιήσει αυτά που θα του περάσει ο δάσκαλος, όσες παροπίδες και αν έχει ο τελευταίος. Ο μαθητής ευθύνεται για το πως θα χρησιμοποιήσει αυτά που θα μάθει. Αν ο μαθητής τα φορτώσει στον κόκορα και παίζει μόνο τις ασκησούλες του βιβλίου χωρίς να φτιάχνει προσωπικότητα, δικό του θέμα.
Αν ήταν έτσι όλοι θα έπαιζαν μόνο τις 5τονικές, μία μείζονα και μία ελλάσωνα. :lol:
Καλός και ο Galagher αλλά η μουσική, η τεχνολογία και η αντίληψη προχωράνε. :wink:
Αν κάποιος θέλει να παίξει δηλαδή ένα tango τι θα κάνει; Θα "αυτοσχεδιάσει"; Όχι βέβαια...από παρτιτούρα θα διαβάσει. Ύστερα τι κακό είναι πια αυτό με τους δασκάλους και τα ωδεία; Ο μαθητής θα επιλέξει πως θα χρησιμοποιήσει αυτά που θα του περάσει ο δάσκαλος, όσες παροπίδες και αν έχει ο τελευταίος. Ο μαθητής ευθύνεται για το πως θα χρησιμοποιήσει αυτά που θα μάθει. Αν ο μαθητής τα φορτώσει στον κόκορα και παίζει μόνο τις ασκησούλες του βιβλίου χωρίς να φτιάχνει προσωπικότητα, δικό του θέμα.
Αν ήταν έτσι όλοι θα έπαιζαν μόνο τις 5τονικές, μία μείζονα και μία ελλάσωνα. :lol:
Καλός και ο Galagher αλλά η μουσική, η τεχνολογία και η αντίληψη προχωράνε. :wink: