Η Παιδεία στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό

dvat

Μέλος
Μηνύματα
1,069
Πόντοι
36
Για την παιδεία, έχω διαφορετική άποψη. Τελείωσα το Λύκειο το 94. Στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο λοιπόν, έχω την αίσθηση ότι το επίπεδο ήταν αρκετά καλό. Στο Γυμνάσιο ακόμη περισσότερο, βέβαια. Για το πως είναι σήμερα τα πράγματα, δεν έχω άποψη...

Ξέρω όμως, ότι ο αδερφός μου που σπούδασε στην Αγγλία, στο πρώτο έτος είδε με έκπληξη και απορία να τους διδάσκουν επίλυση τριωνύμου όταν στις πανελλήνιες δίναμε ολοκληρώματα....Για να μην ξεχνιόμαστε, έτσι?  ;)

 
govanmaniac είπε:
Για την παιδεία, έχω διαφορετική άποψη. Τελείωσα το Λύκειο το 94. Στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο λοιπόν, έχω την αίσθηση ότι το επίπεδο ήταν αρκετά καλό. Στο Γυμνάσιο ακόμη περισσότερο, βέβαια. Για το πως είναι σήμερα τα πράγματα, δεν έχω άποψη...

Ξέρω όμως, ότι ο αδερφός μου που σπούδασε στην Αγγλία, στο πρώτο έτος είδε με έκπληξη και απορία να τους διδάσκουν επίλυση τριωνύμου όταν στις πανελλήνιες δίναμε ολοκληρώματα....Για να μην ξεχνιόμαστε, έτσι?  ;)
Επειδη σπουδασα και εγω Αγγλια: στο πρωτο εξαμηνο ναι φιλε εκαναν τριωνυμο (ως επαναληψη), κανανε και ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ μαθηματικα και 1002 αλλα. Απο το δευτερο και μετα πεφτανε τρελα γκαζια, και (σε σοβαρα ιδρυματα παντα, βλεπε σχολιο παρακατω) δεν επαιζαν με "απειρες ζωες". Η περνας η σε σουταρουν. Επισης, ο αδερφος σου, ειχε μια βιβλιοθηκη της προκοπης, ενα εργαστηριο και το πιο σημαντικο (αν ηταν σε σοβαρο ιδρυμα και οχι σε κανα Λουτον π.χ.) ειχε και μια αμεση διασυνδεση με την αγορα εργασιας. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα ...

 
Anonimos είπε:
Κοίτα... να στο πω αλλιώς.

Αν γινόταν τουρκική εισβολή σήμερα και καθόμασταν να το συζητάμε εκφράζοντας τόσο αντιφατικά επιχειρήματα, μέχρι αύριο το βράδυ θα ήσουν/ήμουν γιουσουφάκι.

Είναι απαραίτητο - σε ώρες κρίσιμες - να υπάρχει σοβαρότητα.

Η τρέχουσα κατάσταση, δεν είναι έδαφος για τις γνωστές παλινωδίες της μεταπολίτευσης, οι οποίες είναι κατ' εξοχήν υπεύθυνες για το σημερινό χάλι.
Δεν διαφωνώ, θέλει σοβαρότητα, αλλά τι σημαίνει αυτό; Πως ορίζεται η σοβαρότητα; Αποφυγή παλινωδιών; Αποφυγή εκτενών συζητήσεων και προσπάθεια σύμπλευσης; Αυτό δεν απαιτεί ξεσκαρτάρισμα απόψεων/προτάσεων; Ποιοί και πως έχουν τα κριτήρια, τις γνώσεις, την διορατικότητα, την ευφυία και τα διαπιστευτήρια για να αναλάβουν αυτό το έργο; Τι γίνεται με αυτούς των οποίων οι απόψεις/προτάσεις πετάγονται στο κάλαθο των αχρήστων;

Δυστυχώς σε ώρες κρίσεις δεν αποφεύγεις μια μικρή ή μεγάλη σπατάλη χρόνου σε συζητήσεις.

για τους σημερινους φοιτητες ειναι απλα το εφαλτηριο ωστε να γινουν επαγγελματιες διαδηλωτες.....μονο αυτο μαθαινουν (τις 3 ημερες του χρονου που δεν ειναι υπο καταληψη ... ;D)
Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα στα ελληνικά πανεπιστήμια. Γίνεσαι λίγο υπερβολικός (μάλλον to make your point πιο καθαρά, αλλά...)

 
Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα στα ελληνικά πανεπιστήμια. Γίνεσαι λίγο υπερβολικός (μάλλον to make your point πιο καθαρά, αλλά...)
παντως οταν ημουν εγω στο πανεπιστημιο (1983.... ;D) ετσι ηταν (θυμαμαι οτι το πρωτο μου μαθημα δεν μου το εκανε καθηγητης αλλα η...συντροφισσα Ευδοκια που μπουκαρε στην αιθουσα ,τον διεκοψε και μας εκανε μια,λαθος,μαρξιστικη αναλυση,ηταν αλλωστε και η τελευταια φορα που πατησα ποτε μου εκει),τωρα μπορει και να.... εφτιαξαν... ;D

 
marathon είπε:
Ήταν άσχημη?
Χαλια μαυρα... (αν ηταν ομορφη θα ετρεχε ολη μερα μεσα στις αιθουσες? ;D ;D)

(τις ομορφες τις ειχαν στο κατηχητικο τμημα και στο τμημα  στρατολόγησης... ;D)

 
thanasisk είπε:
Επειδη σπουδασα και εγω Αγγλια: στο πρωτο εξαμηνο ναι φιλε εκαναν τριωνυμο (ως επαναληψη), κανανε και ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ μαθηματικα και 1002 αλλα. Απο το δευτερο και μετα πεφτανε τρελα γκαζια, και (σε σοβαρα ιδρυματα παντα, βλεπε σχολιο παρακατω) δεν επαιζαν με "απειρες ζωες". Η περνας η σε σουταρουν. Επισης, ο αδερφος σου, ειχε μια βιβλιοθηκη της προκοπης, ενα εργαστηριο και το πιο σημαντικο (αν ηταν σε σοβαρο ιδρυμα και οχι σε κανα Λουτον π.χ.) ειχε και μια αμεση διασυνδεση με την αγορα εργασιας. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα ...
να σου πω την αλήθεια, έχω πολλούς φίλους που σπούδασαν στην Αγγλία (.. και ο αδερφός μου όπως είπα...). Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν πήγε στην Αγγλία χωρίς πρώτα να έχει  δώσει εδώ πανελλήνιες και να έχει αποτύχει!  ;) ;) Αυτό κάτι λέει, αν ήταν τόσο καλύτερα στο εξωτερικό, με τα χρόνια και τα χρήματα για φροντιστήρια που ξόδεψαν εδώ, θα είχαν πάει κατευθείαν έξω....

Για να μην σου πω για συμμαθήτριες, της βάσης, του μένω δεν μένω που γύρισαν από Ρουμανία ως Γιατροί... ;) ;)

 
govanmaniac είπε:
Για την παιδεία, έχω διαφορετική άποψη. Τελείωσα το Λύκειο το 94. Στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο λοιπόν, έχω την αίσθηση ότι το επίπεδο ήταν αρκετά καλό. Στο Γυμνάσιο ακόμη περισσότερο, βέβαια. Για το πως είναι σήμερα τα πράγματα, δεν έχω άποψη...

Ξέρω όμως, ότι ο αδερφός μου που σπούδασε στην Αγγλία, στο πρώτο έτος είδε με έκπληξη και απορία να τους διδάσκουν επίλυση τριωνύμου όταν στις πανελλήνιες δίναμε ολοκληρώματα....Για να μην ξεχνιόμαστε, έτσι?  ;)
Και στο πτυχίο το Ελληνικό έχεις 234 αντικείμενα τον χρόνο που μπορείς να δώσεις και να περάσεις στο τέλος χωρίς να έχεις πατήσει και πολύ στις διαλέξεις καθότι είναι μεν απίστευτα πολλά αλλά επιφανειακά και βάσει διδακτέας ύλης που βρίσκεται σε κάποιο βιβλίο που επέλεξε ο καθηγητής  ;) Πολύ και συγκεντρωμένη σε μικρό χρονικό διάστημα δουλειά, αμφίβολο τελικό αποτέλεσμα.

Στα Αγγλοσαξωνικά (που γνωρίζω αλλά από ότι μαθαίνω, δεν διαφέρουν και πολύ από άλλων Ευρωπαϊκών χωρών) είναι γύρω στα 10 ετήσια αντικείμενα που βαθμολογούνται και με συνεχείς εργασίες και βάσει διδαχθείσης ύλης μέσα στις διαλέξεις με προτεινόμενη βιβλιογραφία που υπάρχει στις βιβλιοθήκες (οι οποίες βεβαίως) είναι συνεχώς γεμάτες.

Και όπως μας είπαν την πρώτη μέρα. "Δεν θα σας μάθουμε τα πάντα. Ισως ούτε τα μισά. Αυτά θα τα μάθετε στη δουλειά σας που θα πιάσετε/ακολουθήσετε μετά. Εμείς θα σας μάθουμε βασικές αρχές του αντικειμένου, πως να σκέφτεστε σχετικά με το αντικείμενο και πως να αναζητάτε την γνώση". Κατι μου θυμίζει σχετικά με παροιμίες με ψάρι και ψάρεμα αυτό ...  ;)

να σου πω την αλήθεια, έχω πολλούς φίλους που σπούδασαν στην Αγγλία (.. και ο αδερφός μου όπως είπα...). Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν πήγε στην Αγγλία χωρίς πρώτα να έχει  δώσει εδώ πανελλήνιες και να έχει αποτύχει!  ;) ;) Αυτό κάτι λέει, αν ήταν τόσο καλύτερα στο εξωτερικό, με τα χρόνια και τα χρήματα για φροντιστήρια που ξόδεψαν εδώ, θα είχαν πάει κατευθείαν έξω....
Μαζί σου απόλυτα. Αν και το κόστος τελικά ήταν μικρότερο από το αν σπούδαζα στα Γιαννενα. Και δούλευα ταυτόχρονα. Φροντιστήριο εδώ μόνο ένα χρόνο. Και πάλι καλά. Γιατί γνωρίστηκα με τον Πανάγο. Που μετά από 25 χρόνια παίζουμε ξανά μαζί.  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
govanmaniac είπε:
να σου πω την αλήθεια, έχω πολλούς φίλους που σπούδασαν στην Αγγλία (.. και ο αδερφός μου όπως είπα...). Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν πήγε στην Αγγλία χωρίς πρώτα να έχει  δώσει εδώ πανελλήνιες και να έχει αποτύχει!  ;) ;) Αυτό κάτι λέει, αν ήταν τόσο καλύτερα στο εξωτερικό, με τα χρόνια και τα χρήματα για φροντιστήρια που ξόδεψαν εδώ, θα είχαν πάει κατευθείαν έξω....

Για να μην σου πω για συμμαθήτριες, της βάσης, του μένω δεν μένω που γύρισαν από Ρουμανία ως Γιατροί... ;) ;)
+1000

να προσθεσω μαθηματικους που στο λυκειο εμεναν στα μαθηματικα με 8.

 
Μάγκες, αν και ξεφεύγουμε κάπως, τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι τόσο μαυρα χάλια όπως μερικοί θέλουν να πιστεύουν. Υπάρχουν σχολές με αξιόλογους καθηγητές, με μαθήματα επιπέδου, με φοιτητές επιπέδου από όπου βγαίνουν επιστήμονες (αν θέλουν βέβαια). Και ναι, υπάρχουν μερικοί που βγαίνουν έξω να σπουδάσουν γιατί πολύ απλά δεν μπορούν εδώ, δεν το 'χουν βρε αδερφέ.

 
theoctapus είπε:
Μάγκες, αν και ξεφεύγουμε κάπως, τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι τόσο μαυρα χάλια όπως μερικοί θέλουν να πιστεύουν. Υπάρχουν σχολές με αξιόλογους καθηγητές, με μαθήματα επιπέδου, με φοιτητές επιπέδου από όπου βγαίνουν επιστήμονες (αν θέλουν βέβαια). Και ναι, υπάρχουν μερικοί που βγαίνουν έξω να σπουδάσουν γιατί πολύ απλά δεν μπορούν εδώ, δεν το 'χουν βρε αδερφέ.
Η διότι η 3η δέσμη τότε, προκειμένου να περάσεις σε σοβαρό ίδρυμα ήθελες 1780+ από τα 2000. Και εγώ του 17 (μέσο όρο τριετίας που μέτραγε τότε) δεν τα κατάφερα με 1690. Το βάση κάτω από 10 και τα 3/4 εισαγωγής δεν έπαιζαν βλέπεις.

Επειδή η χώρα μου λοιπόν δεν προέβλεπε επαγγελματικό επαναπροσδιορισμό, σπούδασα υπολογιστές στην Βρεττανία. Και συνέχισα επαγγελματικά. Και δυστυχώς (επαγγελματικά) επέστρεψα. Στον Κρόνο που τρώει τα παιδιά του.

Όσο για την ποιότητα και επίπεδο μερικών σχολών μας, έχεις απόλυτο δίκιο. Και πασχίζουν όλοι να τις κλείσουν. Εχω συνεργαστεί και ειλικρινά λυπάμαι πολλά από τα εξαιρετικά παιδιά που παλεύουν εκεί μέσα.

 
govanmaniac είπε:
να σου πω την αλήθεια, έχω πολλούς φίλους που σπούδασαν στην Αγγλία (.. και ο αδερφός μου όπως είπα...). Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν πήγε στην Αγγλία χωρίς πρώτα να έχει  δώσει εδώ πανελλήνιες και να έχει αποτύχει!  ;) ;) Αυτό κάτι λέει, αν ήταν τόσο καλύτερα στο εξωτερικό, με τα χρόνια και τα χρήματα για φροντιστήρια που ξόδεψαν εδώ, θα είχαν πάει κατευθείαν έξω....

Για να μην σου πω για συμμαθήτριες, της βάσης, του μένω δεν μένω που γύρισαν από Ρουμανία ως Γιατροί... ;) ;)
Για ποια χρονια μιλαμε;

Το μεγαλο μπαμ με Αγγλια εγινε το 1995-1996 που φευγανε καραβιες οι Ελληνες (και συνηθως πηγαιναν στο 3-πουλακια.ac.uk που τους εστελναν τα foundation που ανοιγαν σαν τα μανιταρια) και οπως ειπα, ειδα και πολλα "μπουζουκια". Ειχαμε και εμεις στο τμημα μου τους μαγκες Ελληνες της αντιγραφης, του σκανκ και του Γκρικ Ναητ, οι πιο πολλοι ομως μας αφησαν καπου πριν το 2ο ετος.

Ποσοι πηγαν Αγγλια και γυρισαν με το χαρτι (παντα μιλαω για σοβαρα ιδρυματα) και ποσοι πηραν τον πουλο;

Στο ετος μου ειχα πολλα ατομα που ερχονταν κατευθειαν απο Ελλαδα, για πανελληνιες ουτε λογος. Ιδιωτικακηδες πεστους, ψωνια πεστους, στη φαση των Πανελληνιων δεν μπηκαν.

Τωρα αμα μου συγκρινεις ακομα και ενα κακο πανεπιστημιο της Αγγλιας με την ... Ρουμανια, τοτε φιλε προσβαλλεις τον εαυτο σου.

@theoctopus: Για που μιλας φιλε; Για ενα καλο ιδρυμα εξω (τα στοιχεια για το αν ενα ιδρυμα ειναι καλο η οχι ειναι ΔΗΜΟΣΙΑ) η για το 3-ραχουλες. Στην τελικη, ενας με πτυχιο απεξω ξερεις οτι διαβασε 10 πραγματα και δεν τον περασε η ΠΑΣΠ, η ΔΑΠ, τα ΕΕΑΑΑΚ πως διαολο γραφονται. Κλεινοντας, ο καλος ειναι καλος παντου, ειτε Ελλαδα, ειτε Αγγλια, ειτε Αμερικη. Απλα τυχαινει στα Ελληνικα πανεπιστημια, οι κορυφαιες θεσεις να ειναι κλεισμενες απο ατομα με μεταπτυχιακα Αμερικη ;)

 
theoctapus είπε:
Μάγκες, αν και ξεφεύγουμε κάπως, τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι τόσο μαυρα χάλια όπως μερικοί θέλουν να πιστεύουν. Υπάρχουν σχολές με αξιόλογους καθηγητές, με μαθήματα επιπέδου, με φοιτητές επιπέδου από όπου βγαίνουν επιστήμονες (αν θέλουν βέβαια). Και ναι, υπάρχουν μερικοί που βγαίνουν έξω να σπουδάσουν γιατί πολύ απλά δεν μπορούν εδώ, δεν το 'χουν βρε αδερφέ.
;D ;D ;D η απλα  τους τρομαζει  το...ζειμπεκικο της ευδοκιας(της συντροφισσας ευδοκιας,βεβαιως βεβαιως)

 
theoctapus είπε:
Και ναι, υπάρχουν μερικοί που βγαίνουν έξω να σπουδάσουν γιατί πολύ απλά δεν μπορούν εδώ, δεν το 'χουν βρε αδερφέ.
Ας πάμε λοιπόν σε κάποιους που θέλουν να σπουδάσουν εδώ- για την ακρίβεια να ξανά σπουδάσουν στα «γεράματα»: Είμαι στο ΕΑΠ και φοιτώ στο τμήμα Ευρωπαϊκού Πολιτισμού... Το κάθε μάθημα κοστίζει 700 ευρώ, τα οποία παρακαλώ είναι απαιτητά από το καλοκαίρι, πριν καν από την έναρξη της ακαδημαϊκής σεζόν. Ερωτώ: Ο ΟΑΕΕ πλέον μου έρχεται 600 τόσα ευρώ- και με έχει αφήσει χωρίς φάρμακα  :-[- Τον Ιούλιο που θα πρέπει να να πληρώσω το δίμηνο στο ταμείο και το ΕΑΠ θα μου πει «σκάστα για να συνεχίσεις τις σπουδές σου», εγώ τι θα διαλέξω; Την Κική ή την Κοκό; Γιατί αγόρια μου 1400 ευρώ ντάγκα και για τους δυο, δεν θα τα έχω...

Ποιον από τους δύο πρέπει να πάρει ο... βενζεβούλ και να σηκώσει; Το ασφαΛΗΣΤΕΙΚΟ ταμείο, που ανεβάζει αβέρτα τις εισφορές δίνοντας μου ανταποδοτικά αέρα κοπανιστό και ανασφάλεια ή το πανεπιστήμιο που ζει στην κοσμάρα του και δεν βάζει αποπληρωμή των διδάκτρων με δόσεις;

 
Το μεγάλο πρόβλημα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα (κ το λέω εγώ που έχω κάνει jazz piano μια τριετία, σε 2 χρονάκια τελειώνω κλασσικό, είμαι στο πανεπιστήμιο, και έχω κάνει και μια απόπειρα για εξωτερικό που δεν μου βγήκε λόγω αστάθμητου παράγοντα, και που πάντα, όσο με έπαιρνε δούλευα και ως γκαρσόνι, κ ως ηχολήπτης και ως μουσικός) είναι ότι πρέπει εκτός απο το να παλεύεις με τον εαυτό σου, να παλεύεις και το σύστημα, είτε των δημοσίων, είτε των ιδιωτικών ιδδρυμάτων. Και να δουλεύεις για να τα πληρώνεις. Και να σου χάνουν κ καμιά εργασία και να πρέπει να την ξανακάνεις. Και να ακούς συνέχεια ότι αν δεν πάς έξω δεν είσαι τίποτα. Και τους έντιμους ανθρώπους να τους γ@...νε συνεχώς (εμπειρία απο συγγενείς και φίλους). Και να πρέπει να πληρώσω τα σπασμένα της δεκαετίας του 80, ενώ έχω γεννηθεί το 86. Και να δουλεύεις, να μελετάς και να μπαίνεις μέσα συνεχώς.

Πάντως η εκπαίδευση στην Ελλάδα μπορεί να σε προχωρήσει. Υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι, αυτό είναι γεγονός Απλώς δεν σε μαθαίνει να πειθαρχείς τον εαυτό σου. Αυτό πρέπει να το μάθεις με τον δύσκολο τρόπο.

Αν σε στείλουν οι δικοί σου στήν Αγγλία ('η  και στο deeree, ποιός ξέρει) επειδή τα κανες κ0(0 εδώ, και σε χαρτζηλικώνουν για να γίνεις δικηγόρος και γυρίσεις πίσω ζώο με πτυχίο, καλά να πάθεις, κ εσυ κ εμείς που δεν το κάναμε και μας βγάινει η πίκρα τώρα. Αυτά από μένα.

 
χωρίς να έχω κάτι με τα παιδιά που σπουδάζουν έξω φυσικά. Μιλάω μόνο για αυτούς που δεν μπορούν να κανουν αλλιώς, γιατί δεν πέρασαν εδώ, η γιατί τους ήρθε πιο εύκολο.

 
govanmaniac είπε:
Για την παιδεία, έχω διαφορετική άποψη. Τελείωσα το Λύκειο το 94. Στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο λοιπόν, έχω την αίσθηση ότι το επίπεδο ήταν αρκετά καλό. Στο Γυμνάσιο ακόμη περισσότερο, βέβαια. Για το πως είναι σήμερα τα πράγματα, δεν έχω άποψη...

Ξέρω όμως, ότι ο αδερφός μου που σπούδασε στην Αγγλία, στο πρώτο έτος είδε με έκπληξη και απορία να τους διδάσκουν επίλυση τριωνύμου όταν στις πανελλήνιες δίναμε ολοκληρώματα....Για να μην ξεχνιόμαστε, έτσι?  ;)
Για να μη στείλω το θρεντ του SF σε άλλη μια εφαπτόμενη, είπα να κάνω ενα καινουριο τοπικ να καταθέσω την εμπειρία μου στο ποστ του govanmaniac.

Θα μιλήσω για την περίπτωσή μου σαν πρωτοδεσμίτης (Αλγεβρα/Ανάλυση/Φυσική/Χημεία) που εξαρχής είχε αποφασίσει οτι θα πήγαινε στην Αγγλία για σπουδές Ηλεκτρολόγου Μηχανικού.

Υπήρξαν ΠΟΛΛΟΙ Έλληνες φοιτητές στο τμήμα μου και όλοι οι καθηγητές απορούσαν με το εξής:

Πως γίνεται να έρχονται με τόσο καλές γνώσεις στα μαθηματικά στο πρώτο έτος οι Έλληνες φοιτητές και στο τέλος του τριετούς πτυχίου να αποφοιτούν με το ζόρι;

Άλλες απορίες ήταν:

Γιατί οι Έλληνες φοιτητές έχουν τα υψηλότερα ποσοστά αντιγραφής στις εργασίες, στα εργαστήρια και στις εξετάσεις;

Γιατί οι Έλληνες δεν μπορούν να γράψουν μια σωστή εργασία χωρίς ξεδιάντροπο και πασιφανές plagiarism;

Γιατί οι Έλληνες φοιτητές μας κοιτάνε σα χάνοι όταν τους λέμε τη λέξη plagiarism;

Κανονικά το 90% των Ελλήνων φοιτητών θα έπρεπε να αποβάλλεται από το πρώτο έτος μιας και η αντιγραφή και το plagiarism είναι κατάπτυστα όχι μόνο από τα Πανεπιστήμια αλλά κυρίως από τις επίσημες ενώσεις των φοιτητών. Μας έχουν μάθει όμως οτι προερχόμαστε από ενα "περίεργο" σύστημα οπότε στο πρώτο έτος υπάρχει μια κατανόηση οτι δεν το κάνουμε επίτηδες, απλά έτσι έχουμε μάθει. Μετά βέβαια πίπτει ράβδος με τα γνωστά αποτελέσματα.

Οπότε, σα συμπέρασμα για μένα, το γεγονός ότι ήξερα κάποια θεωρία παραπάνω από τους Άγγλους φοιτητές στο πρώτο έτος δε μου λέει τίποτα. Στα εργαστήρια οι ομάδες Ελλήνων τελείωναν πάντα τελευταίες και καταϊδρωμένες ενώ οι "χαζοί" Άγγλοι τελείωναν with time to spare...

 
thanasisk είπε:
Ποσοι πηγαν Αγγλια και γυρισαν με το χαρτι (παντα μιλαω για σοβαρα ιδρυματα) και ποσοι πηραν τον πουλο;
Όλοι γύρισαν με χαρτί φίλε μου...

Στο ετος μου ειχα πολλα ατομα που ερχονταν κατευθειαν απο Ελλαδα, για πανελληνιες ουτε λογος. Ιδιωτικακηδες πεστους, ψωνια πεστους, στη φαση των Πανελληνιων δεν μπηκαν.

προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το τι ήταν. Εσένα οι δικοί σου δεν έδωσαν καν πανελλήνιες (τους λόγους τους ξέρουν καλύτερα οι ίδιοι, αλλά δεν πιστεύω ότι γνώριζαν πριν πάνε στην Αγγλία καν, ότι θα αντιμετώπιζαν καλύτερο επίπεδο σπουδών.... ΔΕΝ πείθομαι εύκολα...) , αντίθετα οι δικοί μου γνωστοί έδωσαν όλοι τους!!!

Τωρα αμα μου συγκρινεις ακομα και ενα κακο πανεπιστημιο της Αγγλιας με την ... Ρουμανια, τοτε φιλε προσβαλλεις τον εαυτο σου.
Παντελώς άστοχο σχόλιο!!! Δεν συγκρίνω ένα κακό πανεμπιστήμιο της Αγγλίας με ένα αντίστοιχο Ρουμάνικο απλά υπαινίσομαι ότι τα πτυχία από Αγγλία (και από Ρουμανία εννοείται...) ήταν μεγάλη μπίζνα φίλε μου!!!! Πολύ συνάλλαγμα.....

 
thanasisk είπε:
Για ποια χρονια μιλαμε;

Το μεγαλο μπαμ με Αγγλια εγινε το 1995-1996 που φευγανε καραβιες οι Ελληνες (και συνηθως πηγαιναν στο 3-πουλακια.ac.uk που τους εστελναν τα foundation που ανοιγαν σαν τα μανιταρια) και οπως ειπα, ειδα και πολλα "μπουζουκια". Ειχαμε και εμεις στο τμημα μου τους μαγκες Ελληνες της αντιγραφης, του σκανκ και του Γκρικ Ναητ, οι πιο πολλοι ομως μας αφησαν καπου πριν το 2ο ετος.

Ποσοι πηγαν Αγγλια και γυρισαν με το χαρτι (παντα μιλαω για σοβαρα ιδρυματα) και ποσοι πηραν τον πουλο;

Στο ετος μου ειχα πολλα ατομα που ερχονταν κατευθειαν απο Ελλαδα, για πανελληνιες ουτε λογος. Ιδιωτικακηδες πεστους, ψωνια πεστους, στη φαση των Πανελληνιων δεν μπηκαν.

Τωρα αμα μου συγκρινεις ακομα και ενα κακο πανεπιστημιο της Αγγλιας με την ... Ρουμανια, τοτε φιλε προσβαλλεις τον εαυτο σου.

@theoctopus: Για που μιλας φιλε; Για ενα καλο ιδρυμα εξω (τα στοιχεια για το αν ενα ιδρυμα ειναι καλο η οχι ειναι ΔΗΜΟΣΙΑ) η για το 3-ραχουλες. Στην τελικη, ενας με πτυχιο απεξω ξερεις οτι διαβασε 10 πραγματα και δεν τον περασε η ΠΑΣΠ, η ΔΑΠ, τα ΕΕΑΑΑΚ πως διαολο γραφονται. Κλεινοντας, ο καλος ειναι καλος παντου, ειτε Ελλαδα, ειτε Αγγλια, ειτε Αμερικη. Απλα τυχαινει στα Ελληνικα πανεπιστημια, οι κορυφαιες θεσεις να ειναι κλεισμενες απο ατομα με μεταπτυχιακα Αμερικη ;)
Αστο......

Η επιχείρηση Πτυχίο στην Αγγλία είναι μεγάλο κεφάλαιο που έξυπνα εκμεταλλεύθηκαν οι Άγγλοι για να ζήσουν τα (ενίοτε μπουρδελο)Πανεπιστήμιά τους. Τεράστιο διαφυγόν συνάλλαγμα  ;)

Τα "πτυχία" και το στυλάκι που επέστρεψε (γιατί εκεί δεν θα μπορούσαν να σταθούν) χωρίς να έχει ζήσει (και τυπικά αλλά και ουσιαστικά στην Αγγλία) είναι ......άστο καλύτερα.

Αλλά πολλοί από αυτούς, ούτως ή άλλως θα έπιαναν εδώ δουλειά και καλή μάλιστα ;)

Αστο τώρα να μην ανοίξω το στόμα μου για αυτό το κεφάλαιο, άστο.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top