- Μηνύματα
- 50
- Πόντοι
- 6
Όλα καλά αυτά που λέτε, κούκλα και η hagstrom, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ CLIPS? Θέλουμε μάχη LP/SS τώρα.
Θέλω πολύ απλά αν πώ, ότι σήμερα, που το 95% (μπορεί να λέω και λίγο) των κιθαρών, κατασκευάζεται από Κορέα έως Κίνα, όλα τα όργανα παίζουν καλά. Και δεν πρέπει να μας επηρεάζει το λογότυπο εάν μας αρέσει παιχτικά το όργανο. Για τον ίδιο λόγο δεν πιστέυω σε "διαμάχες" τύπου η τάδε μου πατάει κάτω μια gibsonfender. Εμένα με ευχαριστεί το ίδιο να παίζω με τη Gibson, όσο με τη κινέζικη Eastwood μου και με τις no name parcaster μου. Απλά (όπως έχω ξαναπεί), μετά από 20 χρόνια η Gibson θα είναι ένα περιουσιακό στοιχείο για τα παιδιά μου ενώ οι άλλες, μια ωραία ανάμνηση από τον πατέρα τους.ndnikola είπε:Μάλλον εννοείς ότι κανείς δεν θα την αγοράζει επειδή δεν θα είναι gibson?
Μπορεί. Στα λεφτά που την αγόρασα όμως, το ρίσκο δεν είναι τόσο μεγάλο όσο αυτό του να αγοράσω μια κιθάρα των διπλασίων χρημάτων και να μου έμενε απούλητη όταν τα χρειαζόμουν πίσω!
Συμφωνώ πάντως πως αυτό το ρίσκο το παίρνεις όταν αγοράζεις μια κιθάρα όχι και τόσο γνωστής φίρμας, αλλά φυσικά το ξέρουν και οι φίρμες και προσαρμόζουν αντίστοιχα τις τιμές τους (ένας από τους λόγους που μια hagstrom κοστίζει πολύ όσο μια gibson).
Πάντως για να μαι ξεκάθαρος: δεν έχω παίξει με πολλές lp για να έχω 100% εμπεριστατωμένη άποψη, και ακόμα και για την lp studio που δοκίμασα, πιθανότατα να υπάρχουν διαφορές από κομμάτι σε κομμάτι! Αλλά για όσους το ψάχνουν και δεν έχουν τα αντίστοιχα χρήματα, αξίζει σίγουρα τον κόπο να κοιτάξουν μια lesser-known-brand λύση.
Οι Hagstrom σε αντίθεση με πολλές άλλες κινέζικες, έχουν hardware και μαγνήτες που φτιάχνεται αποκλειστικά γι'αυτές, αμερικάνικα CTS pots, την πατέντα του Resinator στην ταστιέρα και πολύ καλής ποιότητας τάστα (σε μέταλλο και ταστοδουλειά). Η έδρα της εταιρίας δεν είναι πλέον στη Σουηδία αλλά στην Αμερική και εκεί ελέγχονται και σετάρονται οι κιθάρες. Υπάρχει δε και custom shop εκεί.marathon είπε:Θέλω πολύ απλά αν πώ, ότι σήμερα, που το 95% (μπορεί να λέω και λίγο) των κιθαρών, κατασκευάζεται από Κορέα έως Κίνα, όλα τα όργανα παίζουν καλά. Και δεν πρέπει να μας επηρεάζει το λογότυπο εάν μας αρέσει παιχτικά το όργανο. Για τον ίδιο λόγο δεν πιστέυω σε "διαμάχες" τύπου η τάδε μου πατάει κάτω μια gibsonfender. Εμένα με ευχαριστεί το ίδιο να παίζω με τη Gibson, όσο με τη κινέζικη Eastwood μου και με τις no name parcaster μου. Απλά (όπως έχω ξαναπεί), μετά από 20 χρόνια η Gibson θα είναι ένα περιουσιακό στοιχείο για τα παιδιά μου ενώ οι άλλες, μια ωραία ανάμνηση από τον πατέρα τους.
Κοίτα όμως, ας πούμε, τους πίνακες...στην εποχή του ένας Γκογκέν πέθαινε της πείνας, ενώ τώρα...TGL είπε:Ωστόσο είναι τελείως έξω της λογικής μου ότι ένα μέτριο όργανο (όπως πολλές σημερινές ή παλιότερες Gibson, Fender, κ.α) θα κριθεί κάποτε με βάση την συλλεκτική του μόνο αξία.
Συμφωνώ 100%, αλλά με παρεξήγησες. Επουδενί δεν υποστηρίζω ότι η hagstrom κλωτσάει,πατάει κάτω, κοιτά περιφρονητικά και φτύνει μια gibson, άλλωστε δεν είναι εκεί το ζήτημα! Αλλά για κάποιον που ίσως δεν τον ενδιαφέρει η μεταπωλητική αξία είναι σίγουρα μια λύση, ειδικά όταν πρόκειται για το 1/2 ή 1/3 των χρημάτων!marathon είπε:Θέλω πολύ απλά αν πώ, ότι σήμερα, που το 95% (μπορεί να λέω και λίγο) των κιθαρών, κατασκευάζεται από Κορέα έως Κίνα, όλα τα όργανα παίζουν καλά. Και δεν πρέπει να μας επηρεάζει το λογότυπο εάν μας αρέσει παιχτικά το όργανο. Για τον ίδιο λόγο δεν πιστέυω σε "διαμάχες" τύπου η τάδε μου πατάει κάτω μια gibsonfender. Εμένα με ευχαριστεί το ίδιο να παίζω με τη Gibson, όσο με τη κινέζικη Eastwood μου και με τις no name parcaster μου. Απλά (όπως έχω ξαναπεί), μετά από 20 χρόνια η Gibson θα είναι ένα περιουσιακό στοιχείο για τα παιδιά μου ενώ οι άλλες, μια ωραία ανάμνηση από τον πατέρα τους.
Αρα με αυτη τη λογικη, αγοραζε φτηνες, υποεκτιμημενες καλες κιθαρες, απο Τσεχους μαστορες που στην εποχη τους πεθαινουν της πεινας. Πας και εσυ και παιρνεις κιθαρες απο επιχειρηματιες που σημερα ηδη εχουν αναγνωριστει/κερδισει 4 ελικοπτερα, 12 σωφερ, 8 λογιστες, 18 εξοχικα και ειναι ηδη στο peak της καριερας τους και της αναγνωρισιμοτητας τους...marathon είπε:Κοίτα όμως, ας πούμε, τους πίνακες...στην εποχή του ένας Γκογκέν πέθαινε της πείνας, ενώ τώρα...
Κάνεις λάθος...πέρνω κιθάρες από όλους και έτσι μπορώ να έχω σφαιρική άποψη...Όσο για τους Τσέχους λέω να αγοράσω όργανά τους και να βάζω επάνω το λογότυπό μου...μετά από 100 χρόνια θα αναγνωριστώ!!!!!evris είπε:Αρα με αυτη τη λογικη, αγοραζε φτηνες, υποεκτιμημενες καλες κιθαρες, απο Τσεχους μαστορες που στην εποχη τους πεθαινουν της πεινας. Πας και εσυ και παιρνεις κιθαρες απο επιχειρηματιες που σημερα ηδη εχουν αναγνωριστει/κερδισει 4 ελικοπτερα, 12 σωφερ, 8 λογιστες, 18 εξοχικα και ειναι ηδη στο peak της καριερας τους και της αναγνωρισιμοτητας τους...
Δυστυχως , αυτη που επαιξα ηταν μεν καλυτερη απο Epi , αλλα θα ηθελε πολυ να ειναι .....Prs custom SETGL είπε:Συγγνώμη φίλε dkall αλλά ειδικά για τις Hagstrom κάνεις τεράστιο λάθος. Ειλικρινά δε νομίζω να έχεις παίξει ποτέ με μία.
Αν και βγαινουμε offtopic... με εχει προβληματισει και εμενα γιατι μπορουν και πουλανε τοσο πολυ φτηνοτερα και απο οποιονδηποτε κινεζο και ειναι και τοσο ευπλαστοι σε custom made κολπα... φυσικα (και το λενε και οι ιδιοι) τα ηλεκτρικα ειναι κινεζικα, και το hardware λογικα. Απο κει και περα, το γεγονος οτι η παραγωγη οπως λενε γινεται και Τσεχια και Κινα, και το οτι ολα ειναι μαονι (πραγμα ιδιαιτερως σπανιο για μερικα ειδη πχ στρατ, τελε και αντιεμπορικο) με κανει να πιστευω οτι χρηιμοποιουνται τα μαονια γιατι απλα αυτα εχουν φτηνα και εν αφθονια γιατι τα ξυλα ειναι απο κει γυρω, ντοπια. Και λογικα και πολλες ξυλοδουλειες ισως να γινονται Τσεχια. Ειναι αφυσικο να στελνουν τα μαονια τους για κοψιμο, λουστραρισμα Κινα, να τους τα επιστρεφουν πισω, να τρωνε 2 φορες δασμους, μεταφορικα και να βγαινει πιο φτηνο απο φτηνιαρες κινεζικες χαρτοπολτου που παραγονται, λουστραρονται, μονταρονται κατα εκατομμυρια.marathon είπε:Κάνεις λάθος...πέρνω κιθάρες από όλους και έτσι μπορώ να έχω σφαιρική άποψη...Όσο για τους Τσέχους λέω να αγοράσω όργανά τους και να βάζω επάνω το λογότυπό μου...μετά από 100 χρόνια θα αναγνωριστώ!!!!!
Γιατί και οι Τσέχοι σου, από τους Κινέζους τα αγοράζουν...μια headless bridge που έχουν, κατασκευάζεται στη Κίνα. Βέβαια έχει 100 ευρώ φτηνότερα από οποιαδήποτε έχω βρεί, οπότε δεν με χαλάει!
Επειδή έχω μια Τσέχα φίλη...ήδη έχει πάρει το site τους για να μαζέψει πληροφορίες. Κάποια στιγμή θα πάει να δεί τους γονείς της...evris είπε:Ποιος ξερει τι γινεται τελικα με τουτους... Θα με ενδιεφερε να μαθω πως και που το κανουν!
govanmaniac είπε:Άν πάντως φτάσουν οι Τσέχικες κιθάρες το επίπεδο των Τσέχων γυναικών βλέπω να έχουμε εμφράγματα...
Αυτό το προσυπογράφω......
Εγώ γιατί νόμιζα ότι οι Eastwood είναι Καναδέζικες?????Εμένα με ευχαριστεί το ίδιο να παίζω με τη Gibson, όσο με τη κινέζικη Eastwood μου και με τις no name parcaster μου.
καναδέζικες...made in China (και οι ακριβές made in Korea)...όπως Tonerider (Αυστραλία) made in China, όπως Guy Laroshe (France) made in Τayland...(αυτό το είδα με τα μάτια μου)studio54GR είπε:Εγώ γιατί νόμιζα ότι οι Eastwood είναι Καναδέζικες?????
Δυστυχως , αυτη που επαιξα ηταν μεν καλυτερη απο Epi , αλλα θα ηθελε πολυ να ειναι .....Prs custom SE
Tωρα αν εγω επιασα την χειροτερη που εχει κατασκευαστει και αλλος την καλυτερη .....αυτο ειναι αλλο θεμα .
Γενικως , για την τιμη που κινηται ειναι ενα καλο και αξιοπρεπεστατο οργανο ....μεχρι εκει ....
+1000
εστειλα αλλο ενα μυνημα αλλα δε ξερω γιατι δεν εμφανιζεται
ξαναλεω λοιπον οτι δεν θα εβαζα με τιποτα αυτο το οργανο διπλα σε gibson
παντα κρινοντας με τα δικα μου αυτια κ χερια
κατα τα αλλα αξιοπρεπεστατο για την τιμη του...
Δεν έχει ο Κουρπής?skantzos είπε:Εγώ απλώς ρώτησα για τις hagstrom γιατί δεν υπάρχουν σε μαγαζί να τις δοκιμάσω.
Όχι, ο Κουρμπής φερνει τις Michael Kelly (και γι αυτές έχω ακούσει καλά λόγια). Τις Hagstrom νομίζω δεν τις φέρνει κανείς στην ελλάδα, γιου χαβ του όρντερ φρομ δε γουεμπ.marathon είπε:Δεν έχει ο Κουρπής?