Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή

Status
Not open for further replies.
Πάντως αν θέλετε να κάνετε ένα break από την Ευροβιζιόν, σε διπλανό νήμα (τι μουσική...), ο Καταρράκτης κάνει φοβερό πρόγραμμα με μουσικάρες- Tribal Tech ??
Ως και ο Παράγκας έχει πάει και κρυφακούει λέμε, τρέξτε!

 
Πάντως αν θέλετε να κάνετε ένα break από την Ευροβιζιόν, σε διπλανό νήμα (τι μουσική...), ο Καταρράκτης κάνει φοβερό πρόγραμμα με μουσικάρες- Tribal Tech ??
Η αλήθεια είναι πως είσαι DP 

 
Εγώ πάντως - γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε - ενοχλήθηκα λίγο από τον υπαινιγμό ότι είμαι μέρος κάποιων λόγιων με τους οποίους γελάνε κάποιοι διότι εμείς (οι λόγιοι ντε) αυτοκλήτως υπερασπιζόμαστε επιλογές που έχουν γινει στο πόδι από ερασιτέχνες που μπορούμε να τους αντικαταστήσουμε άνετα με τον Λάκη από την Κοζάνη να διευθύνει και εμένα να κάνω την Αρκούδα στην Άνω Κυψέλη.
Εγώ ανέφερα για "λογιους" και δεν υπονοησα κανέναν εδώ μεσα.

Κάνε μια γύρα στα σοσιαλ και θα καταλάβεις. 

Έναν παρέθεσε και ο Μαραθον.

Ξεκάθαρα πράγματα. 

Από εκεί και πέρα με γεια σου με χαρά σου να σου αρέσει το τραγούδι και το βίντεο. 

Εγώ για να κλείσω τη συμμετοχή μου στο παρόν νημα.

Από την μία είμαι πολύ γέρος για να καταλάβω το μεγαλείο της τραγουδίστριας.

Από την άλλη πολύ μικρός και επαρχιώτης για να καταλάβω το μεγαλείο των μανατζεραίων της ΕΡΤ.

Μπορεί να ισχύουν και τα δύο.

Αλλά όπως και να χει, το βίντεο και το τραγούδι....είναι μπούρδα. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αλλά όπως και να χει, το βίντεο και το τραγούδι....είναι μπούρδα. ?
Αυτό έπρεπε να είχε γραφτεί στη σελίδα 1 και να έχει κλειδωθεί το θέμα.?

 
 Σημερα ακουσα το τραγουδι της Μαρινας Σάττι και πραγματικά νιωθω Περήφανος για τη φετινή μας συμμετοχή στη Eurovision .Ειμαι σιγουρος οτι ή θα βγει πρώτο ή θα ειναι μεσα στα πρώτα 3 καλύτερα .

 Καλη επιτυχία Μαρίνα !!!!

 
«ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ…Οι λόγοι πίσω από την επιλογή της Σάττι για την εκπροσώπηση μας στην Eurovision μπορεί να ήταν η δημοφιλία της, η πολιτική συμβολή ή ακόμα και άλλοι παράγοντες που θα παραμείνουν άγνωστοι στο ευρύ κοινό, αλλά και η μουσική της ποιότητα, την οποία όμως δεν συναντάμε στο τραγούδι που θα ερμηνεύσει στον διαγωνισμό. Όχι, δεν υπολείπεται ταλέντου, μηδέ φωτός, υπολείπεται ικανών- φωτισμένων καθοδηγητών, ε και μιας σταλιάς αγάπης για αυτό που πραγματικά είναι η Ελλάδα. Αγαπητή ΕΡΤ μήπως θα έπρεπε να αποσυρθεί αυτό το βίντεο που θυμίζει βιντεοκασέτα του 80;
Η Μαρίνα Σάττι δήλωσε πως θέλει ένα ρυθμικό τραγούδι με ελληνικό στίχο για τον διαγωνισμό, προκειμένου να «δείξουμε τη σύγχρονη εικόνα της χώρας»! Μπράβα της μα απέτυχε. Αφού απέρριψε 150 τραγούδια Ελλήνων συνθετών τελικά έγραψε αυτή και άλλοι 7-8!!! Μεγάλη και πολυεθνική η μοιρασιά άρα και η στήριξη. Καταλαβαίνω. Οκ. Το γεγονός των χιλιάδων streaming στο spotify και στο youtube δεν κάνουν έναν κομπιουτερά συνθέτη. Ας σοβαρευτούμε. Ο ρυθμός δεν είναι Ελληνικός, η μελωδία ινδική με αίσθηση Πακιστάν, ο στίχος κάτω του μετρίου και η σύγχρονη εικόνα της Ελλάδος άλλη.
 
Η φόρμα του ανύπαρκτου τρελού ερασιτέχνη. Ο ρυθμός και η σύνταξη του λόγου ο παράδεισος του αγραμμάτου. Η Μαρίνα, μου είναι συμπαθής μα ως γνήσιο παιδί του συστήματος, αποτυπώνει ατυχώς στο βίντεο για την Γιουροβίζιον, μια Αθηναϊκή πραγματικότητα με έναν τρόπο που αυτή και η πολυεθνική ομάδα της αντιλαμβάνονται και που προκύπτει ίσως από την ποιότητα των ανθρώπων με τους οποίους συνδιαλέγεται. Εάν πάλι γνωρίζει την αλήθεια και δρα με επίγνωση, τότε πολιτιστικά είναι επικινδυνότερη του Πύθωνος (Eurovision). Το ταλέντο της Μαρίνας δεν κρύβεται, απλά επί του παρόντος επισκιάζεται από τους συνεργάτες της ή απλά παίζει σε μια ζαριά τα πάντα, στον βωμό μιας πανευρωπαϊκής καριέρας. Αν είναι έτσι της εύχομαι να την πετύχει και να παραμείνει εκεί. Παίζει βέβαια στο συγκεκριμένο βίντεο μεγάλη δόση ειρωνείας έναντι του Ελληνικού πολιτισμού που τελικά ίσως και να πηγάζει από μια έντονη αποστροφή, μια περιφρόνηση εκ μέρους των δημιουργών του τραγουδιού, που μπορεί να θεωρηθεί ως ήπια εκδοχή του μίσους. Ίσως.
 
Η ικανότατη συστημική ερμηνεύτρια μετά από επιλογή της και μετά από τις πάμπολλες εμφανίσεις της στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και σε όλους του «ιερούς» χώρους του συγχρόνου Ελληνικού πολιτιστικού γίγνεσθαι, επέλεξε να εμφανίσει το Ηρώδειο ως πίστα σκυλάδικου και το ιερό του Παρθενώνα ως ανίερο τουριστικό αξιοθέατο, με επόμενο πλάνο ένα φλεγόμενο κεμπαπτζίδικο. Γιατί; Μελωδικός Ινδικός αχταρμάς και συνταγή με λίγο Μπόλιγουντ, λίγο Αλβανικό τραπ, λίγη αγγλόφωνη ποπ, λίγο περίπου ελληνόφωνο κιτσ, λίγο τζατζίκι, λίγη λούπα απ το καλάθι, μια ψηφιακή περικεφαλαία, λίγη βαλκανική κατάντια και λίγο κεκέδισμα. Λίγο τουρίστας με κάλτσα και σανδάλι, λίγο μπουζούκι, ζουρνάς και λίγη ειρωνεία. Μεγάλη όμως προβολή ακραίας και επικίνδυνης οδήγησης σε μια χώρα που θρηνεί ετησίως χιλιάδες απώλειες ανθρώπινων ζωών από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, κατά κανόνα νεαρών ανθρώπων στους οποίους άλλωστε απευθύνεται ηλικιακά και το βίντεο. Το Τατατατα-βίντεο ως «Εθνική πρόταση» απευθύνεται ίσως και στις οικογένειες των 125.000 θυμάτων του δρόμου η στους 350.000 που έχουν μείνει ανάπηροι;
 
Ποιος επέλεξε να προβάλει αυτές τις προσβλητικά επικίνδυνες εικόνες; Ποιος απεδέχθη να εκπροσωπήσουν τον Ελληνικό λαό; Δεν πρόκειται απλά για ένα βίντεο που οι δημιουργοί και οι ηθικοί αυτουργοί του, κατασκευάζουν ελεύθερα και όπως θέλουν, για να στηρίξουν τις απόψεις ή την καριέρα τους. Πρόκειται για ένα βίντεο που εκπροσωπεί τον Ελληνικό λαό και τον Ελληνικό πολιτισμό. Ας λήξει πλέον αυτή η στημένη παρεξήγηση που υποβιβάζει τον μέσο Έλληνα μέσω της βίας των ΜΜΕ στο επίπεδο του μη σκεπτόμενου σκύλου που ζέχνει από την άγνοια της ιστορίας του. Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα.
Δεν θα εκπλαγώ πάντως αν θα πάει καλά αυτό το κακόγουστο οπτικοακουστικό συνονθύλευμα γιατί αυτό ακριβώς ζητά η Γιουροβίζιον από την Ελλάδα να είναι. Κάτω του μετρίου.
 
Ο μέσος Ευρωπαίος θα χαρεί ακόμα μια φορά με την κατάντια του ελληνικού πολιτισμού. Εξ άλλου όραμα της Ευρώπης ήταν και θα είναι η Ελλάδα να είναι για πάντα ένας τουριστικός προορισμός και όχι η πηγή του παγκόσμιου πολιτισμού. Eurovision αφού! Η Μαρίνα είναι system girl και απλά κάνει την δουλειά της…Το δράμα δεν είναι το τραγούδι. Το δράμα είναι ο μηχανισμός που επέλεξε και τοποθέτησε τους εκλέκτορες σε αυτή την θέση. Οφείλουν να παραιτηθούν και να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη από τον ελληνικό λαό. Τα –τα-τα-τα-τα-τα… αυτή είναι η ρίζα του κακού αυτό και το άνθος του! Αγαπητή ΕΡΤ το κρίμα στον λαιμό σου…»
 
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΤΖΕΛΟΣ
 
«ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ…Οι λόγοι πίσω από την επιλογή της Σάττι για την εκπροσώπηση μας στην Eurovision μπορεί να ήταν η δημοφιλία της, η πολιτική συμβολή ή ακόμα και άλλοι παράγοντες που θα παραμείνουν άγνωστοι στο ευρύ κοινό, αλλά και η μουσική της ποιότητα, την οποία όμως δεν συναντάμε στο τραγούδι που θα ερμηνεύσει στον διαγωνισμό. Όχι, δεν υπολείπεται ταλέντου, μηδέ φωτός, υπολείπεται ικανών- φωτισμένων καθοδηγητών, ε και μιας σταλιάς αγάπης για αυτό που πραγματικά είναι η Ελλάδα. Αγαπητή ΕΡΤ μήπως θα έπρεπε να αποσυρθεί αυτό το βίντεο που θυμίζει βιντεοκασέτα του 80;
Η Μαρίνα Σάττι δήλωσε πως θέλει ένα ρυθμικό τραγούδι με ελληνικό στίχο για τον διαγωνισμό, προκειμένου να «δείξουμε τη σύγχρονη εικόνα της χώρας»! Μπράβα της μα απέτυχε. Αφού απέρριψε 150 τραγούδια Ελλήνων συνθετών τελικά έγραψε αυτή και άλλοι 7-8!!! Μεγάλη και πολυεθνική η μοιρασιά άρα και η στήριξη. Καταλαβαίνω. Οκ. Το γεγονός των χιλιάδων streaming στο spotify και στο youtube δεν κάνουν έναν κομπιουτερά συνθέτη. Ας σοβαρευτούμε. Ο ρυθμός δεν είναι Ελληνικός, η μελωδία ινδική με αίσθηση Πακιστάν, ο στίχος κάτω του μετρίου και η σύγχρονη εικόνα της Ελλάδος άλλη.
 
Η φόρμα του ανύπαρκτου τρελού ερασιτέχνη. Ο ρυθμός και η σύνταξη του λόγου ο παράδεισος του αγραμμάτου. Η Μαρίνα, μου είναι συμπαθής μα ως γνήσιο παιδί του συστήματος, αποτυπώνει ατυχώς στο βίντεο για την Γιουροβίζιον, μια Αθηναϊκή πραγματικότητα με έναν τρόπο που αυτή και η πολυεθνική ομάδα της αντιλαμβάνονται και που προκύπτει ίσως από την ποιότητα των ανθρώπων με τους οποίους συνδιαλέγεται. Εάν πάλι γνωρίζει την αλήθεια και δρα με επίγνωση, τότε πολιτιστικά είναι επικινδυνότερη του Πύθωνος (Eurovision). Το ταλέντο της Μαρίνας δεν κρύβεται, απλά επί του παρόντος επισκιάζεται από τους συνεργάτες της ή απλά παίζει σε μια ζαριά τα πάντα, στον βωμό μιας πανευρωπαϊκής καριέρας. Αν είναι έτσι της εύχομαι να την πετύχει και να παραμείνει εκεί. Παίζει βέβαια στο συγκεκριμένο βίντεο μεγάλη δόση ειρωνείας έναντι του Ελληνικού πολιτισμού που τελικά ίσως και να πηγάζει από μια έντονη αποστροφή, μια περιφρόνηση εκ μέρους των δημιουργών του τραγουδιού, που μπορεί να θεωρηθεί ως ήπια εκδοχή του μίσους. Ίσως.
 
Η ικανότατη συστημική ερμηνεύτρια μετά από επιλογή της και μετά από τις πάμπολλες εμφανίσεις της στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και σε όλους του «ιερούς» χώρους του συγχρόνου Ελληνικού πολιτιστικού γίγνεσθαι, επέλεξε να εμφανίσει το Ηρώδειο ως πίστα σκυλάδικου και το ιερό του Παρθενώνα ως ανίερο τουριστικό αξιοθέατο, με επόμενο πλάνο ένα φλεγόμενο κεμπαπτζίδικο. Γιατί; Μελωδικός Ινδικός αχταρμάς και συνταγή με λίγο Μπόλιγουντ, λίγο Αλβανικό τραπ, λίγη αγγλόφωνη ποπ, λίγο περίπου ελληνόφωνο κιτσ, λίγο τζατζίκι, λίγη λούπα απ το καλάθι, μια ψηφιακή περικεφαλαία, λίγη βαλκανική κατάντια και λίγο κεκέδισμα. Λίγο τουρίστας με κάλτσα και σανδάλι, λίγο μπουζούκι, ζουρνάς και λίγη ειρωνεία. Μεγάλη όμως προβολή ακραίας και επικίνδυνης οδήγησης σε μια χώρα που θρηνεί ετησίως χιλιάδες απώλειες ανθρώπινων ζωών από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, κατά κανόνα νεαρών ανθρώπων στους οποίους άλλωστε απευθύνεται ηλικιακά και το βίντεο. Το Τατατατα-βίντεο ως «Εθνική πρόταση» απευθύνεται ίσως και στις οικογένειες των 125.000 θυμάτων του δρόμου η στους 350.000 που έχουν μείνει ανάπηροι;
 
Ποιος επέλεξε να προβάλει αυτές τις προσβλητικά επικίνδυνες εικόνες; Ποιος απεδέχθη να εκπροσωπήσουν τον Ελληνικό λαό; Δεν πρόκειται απλά για ένα βίντεο που οι δημιουργοί και οι ηθικοί αυτουργοί του, κατασκευάζουν ελεύθερα και όπως θέλουν, για να στηρίξουν τις απόψεις ή την καριέρα τους. Πρόκειται για ένα βίντεο που εκπροσωπεί τον Ελληνικό λαό και τον Ελληνικό πολιτισμό. Ας λήξει πλέον αυτή η στημένη παρεξήγηση που υποβιβάζει τον μέσο Έλληνα μέσω της βίας των ΜΜΕ στο επίπεδο του μη σκεπτόμενου σκύλου που ζέχνει από την άγνοια της ιστορίας του. Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα.
Δεν θα εκπλαγώ πάντως αν θα πάει καλά αυτό το κακόγουστο οπτικοακουστικό συνονθύλευμα γιατί αυτό ακριβώς ζητά η Γιουροβίζιον από την Ελλάδα να είναι. Κάτω του μετρίου.
 
Ο μέσος Ευρωπαίος θα χαρεί ακόμα μια φορά με την κατάντια του ελληνικού πολιτισμού. Εξ άλλου όραμα της Ευρώπης ήταν και θα είναι η Ελλάδα να είναι για πάντα ένας τουριστικός προορισμός και όχι η πηγή του παγκόσμιου πολιτισμού. Eurovision αφού! Η Μαρίνα είναι system girl και απλά κάνει την δουλειά της…Το δράμα δεν είναι το τραγούδι. Το δράμα είναι ο μηχανισμός που επέλεξε και τοποθέτησε τους εκλέκτορες σε αυτή την θέση. Οφείλουν να παραιτηθούν και να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη από τον ελληνικό λαό. Τα –τα-τα-τα-τα-τα… αυτή είναι η ρίζα του κακού αυτό και το άνθος του! Αγαπητή ΕΡΤ το κρίμα στον λαιμό σου…»
 
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΤΖΕΛΟΣ
Μεγαλύτερη ΒΛΑΚΕΙΑ από αυτήν δεν έχω ξαναματαδιαβασει.

Τρανή απόδειξη ότι το ταλέντο, γιατί έχει ταλέντο ο Μιτζέλος, και η ευφυΐα , γιατί και από αυτήν έχει,δεν συμβαδίζει πάντα με την βασική αντίληψη της πραγματικότητας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλημέρα

LK, δεν εννούσα εσένα, εννοούσα ακριβώς αυτά που διαβάζω στο Διαδίκτυο, από τυπικά αμόρφωτους έλληνες που τώρα χρησιμοποιούν τη λέξη "λόγιοι" σα να πρόκειται για βρισιά. Τιμή μας κύριοι (και κυρίες). Αλλά πέραν αυτού, ο Μαραθών έβαλε μία σελίδα που είχε και επαίνους για τη συμμετοχή και τον καταλαβαίνω που γράφει ότι του αρέσουν όλα τα σχόλια.

Κατά τα άλλα, η δική σου αρνητική κριτική έρχεται από έναν άνθρωπο που λέει ότι ακούει μόνο Σινάτρα, ενώ του Καταρράκτη έρχεται από έναν άνθρωπο που πρότεινε να στείλουμε Φακανά - με όλο το σεβασμό και στους τέσσερις(4) :) (ήτοι Σινάτρα, Φακανά, LK, Καταρ) νομίζω ότι το οξύμωρον είναι προφανές.

Αυτό που με πείραξε βέβαια είναι αυτή η ισοπεδωτική αντίληψη ότι όλοι είναι στις λάθος θέσεις, ότι δεν ξέρουν τι κάνουν, ότι "εγώ" θα τα έκανα καλύτερα, γενικώς "άμα με κάνουν μία μέρα πρωθυπουργό θα λύσω όλα τα προβλήματα της χώρας". Αυτά είναι αυτονοήτως ανοησίες, όποιος και αν τις λέει.

Ειλικρινής απορία: Ποιος είναι ο Μίτζελος;

 
Αυτό που με πείραξε βέβαια είναι αυτή η ισοπεδωτική αντίληψη ότι όλοι είναι στις λάθος θέσεις, ότι δεν ξέρουν τι κάνουν, ότι "εγώ" θα τα έκανα καλύτερα, γενικώς "άμα με κάνουν μία μέρα πρωθυπουργό θα λύσω όλα τα προβλήματα της χώρας". Αυτά είναι αυτονοήτως ανοησίες, όποιος και αν τις λέει.
Εγώ δεν είπα ότι θα μπορούσα να το κάνω καλλίτερα. 

Αλλά αν με ρωτάς (αν και το ειπα ήδη) θα μπορούσα να το κάνω εξίσου χάλια?

 
Έλα ντε..


"Έλληνας συνθέτης και κιθαρίστας της ελληνικής έντεχνης και ροκ σκηνής", και απορείς που δεν τον ξέρω;  Το πρώτο είδος με απωθεί, το δεύτερο έχω γράψει ευθέως ότι δεν υπάρχει. Μάλλον πρόκειται για φανταστικό Όν, που λειτουργεί σε υπο-διαστάσεις. Του χρόνου ας στείλει τη δική του συμμετοχή.

 
Μεγαλύτερη ΒΛΑΚΕΙΑ από αυτήν δεν έχω ξαναματαδιαβασει.

Τρανή απόδειξη ότι το ταλέντο, γιατί έχει ταλέντο ο Μιτζέλος, και η ευφυΐα , γιατί και από αυτήν έχει,δεν συμβαδίζει πάντα με την βασική αντίληψη της πραγματικότητας.

Το πλέον τραγικό και ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ βέβαια είναι ότι αυτά τα γράφει κάποιος που έκανε ολόκληρη ΚΑΡΙΕΡΑ προβάλλοντας ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που προβάλει η Σατι στο βίντεο...
Πως γίνεται ένας άνθρωπος  με  ταλέντο να βγάζει τέτοια χολή για άλλη συνάδελφό του μουσικό. ?

Πράγματι, υποκριτής είναι. Καλά τα λες. ?

 
Ρε, σεις... "Θεμελίωσε το Ελληνικό Ροκ με τους Τερμίτες [4]την δεκαετία του 1980" γράφει η Wikipedia και τώρα θυμήθηκα ότι είχα διαβάσει μία συνέντευξη των Τερμιτώνε όπου ρώταγε ο δημοσιογράφος τη γνώμη τους για τον πακτωλό νέων συγκροτημάτων που υπήρχε εκείνα τα χρόνια στην Αγγλία (κάτι ασήμαντους, σαν τους Clash, που ανέφερα και νωρίτερα στο νήμα).

Ο ... Μίζερος (και οι φίλοι του) το έθαβαν όλο αυτό με απαξιωτικούς αφορισμούς... από τότε είχε δείξει αυτό το παιδί πόσο σύγχρονο ήταν το σκεπτικό του και πόσο... μπροστά έβλεπε. Δεν ξέρω πόσο καλός κιθαρίστας είναι, φαντάζομαι από το κούρεμα ότι πρέπει να είναι πολύ καλός, αλλά τύφλωση διάρκειας 40 ετών, την λες και μόνιμη.

 
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω: Από τη μία κάποιοι θεωρούν ότι η Eurovision είναι trash, από την άλλη θα ήθελαν να στείλουμε τους Van der Graff Generator  και τους ενοχλεί ένα κομμάτι που την τρολάρει, τρίβοντας στη μούρη αυτού του διαγωνισμού την trashίλα του.

 
Πολύ κακό για το τίποτα.

Η Σάττι, αναμφίβολα μουσικό ταλέντο και με μια καταπληκτική φωνή, ακολούθησε έναν ακραία edgy/hipster δρόμο, μουσικά και στυλιστικά και έκανε κάτι που (μας αρέσει δε μας αρέσει) είναι πρωτοπόρο,τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα.

Με λίγα λόγια, πήρε στοιχεία της υποκουλτούρας διαφόρων λούμπεν κοινωνικών ομάδων και τα διάνθησε με μουσικό ύφος που συνδυάζει ό,τι πιο δημοφιλές μουσικό τρεντ υπάρχει με παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία αλλά και ανατολή/Ασία. Στα βίντεο κλιπ της δε, φέρει τον εαυτό της λίγο σαν τη Dua Lipa των Βαλκανίων.

Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι απλά μια αρπαχτή/κόπια προγούμενων project της που ήταν σαφώς πιο ορίτζιναλ.

Θα έχει καμιά τύχη στον διαγωνισμό; Η στατιστική λέει όχι γιατί η Γιουροβίζιον έχει παραδοσιακά χαντακώσει (με ελάχιστες εξαιρέσεις) οποιαδήποτε προσπάθεια ξεφεύγει από το εμετικά easy listening.

Αν τελικά πάρει θέση η Σάττι με αυτό το κομμάτι, θα είναι ουσιαστικά μια επανάσταση μέσα σε ένα τραγικά συντηρητικό μουσικά κατεστημένο.

 
Ξεχάσαμε να βάλουμε τους στίχοι.

[Intro]
Τα-τα-τα-τα
Τα-τα-τα-τα

[Bridge]
Πόνος μη μας έρθει μακάρι
Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι
Κάνω πως ξεχνάω τ' όνομά σου
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα
Ο άνεμος για πού θα μας πάρει;
Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι
Κάνω πως ξεχνάω τ' άρωμά σου
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου

[Verse 1]
Ε, I'm gonna do it my way, στο μυαλό σου θα μπαινοβγαίνω
Γιατί δε μου ‘δωσες το χέρι ούτε για να πιαστώ
Κάποτε είχα πόνο για 'σένα κρυφό
Τ’ αφήνω όλα να βγούνε

[Refrain]
Πάμε, put your hands up, κάνω ότι δεν ήτανε ψέμα
Ρίξε άλλη μια τελευταία φορά
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
(Τα τα-τα-τα-τα-τα)
 
[Chorus]
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει

[Verse 2]
Να μη θυμηθώ
Τις ώρες που κόντευα να τρελαθώ (Μαρίνα)
Άσε να μη θυμηθώ
Δεν πίστευες το κάρμα ότι είναι αληθινό

[Refrain]
Πάμε, put your hands up, κάνω ότι δεν ήτανε ψέμα
Ρίξε άλλη μια τελευταία φορά
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
(Τα τα-τα-τα-τα-τα)

[Verse 3]
Μόνη κι αν μένω, πάντα σε περιμένω
Τρέμω σαν φλόγα, σαν σπίρτο αναμμένο
Όταν χαράζει με τρώει το μαράζι
Μόνη πεθαίνω αν είσαι αλλού
 
[Chorus]
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει

[Bridge]
Πόνος μη μας έρθει μακάρι
Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι
Κάνω πως ξεχνάω τ' όνομά σου
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα
Ο άνεμος για πού θα μας πάρει; (Οε οε)
Πέφτω και κυλιέμαι σαν ζάρι
Κάνω πως ξεχνάω τ' άρωμά σου
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα

Όπα, όπα, όπα
Κάτσε, κάτσε, κάτσε
Θα σου πω, θα σου πω εγώ

[Instrumental Break]
 
[Outro]
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Κι άσε να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
Τα-τα-τα-τα-τα-τα
Να μας φέρει ό,τι θέλει
(Ε οε οε οε οε)
Κι ας είναι να μας φέρει ό,τι θέλει μετά
(Ε οε οε ο)
Τα-τα
Ε οε οε οε οε
Ε οε οε
Κι όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα
 



 




 




 




 
Ο μέσος Ευρωπαίος θα χαρεί ακόμα μια φορά με την κατάντια του ελληνικού πολιτισμού
Ποιου;;; Ας μας εξηγήσει - ο συμπαθής κατά τα άλλα κ. Μιτζέλος- πώς αντιλαμβάνεται τον "ελληνικό πολιτισμό", πότε άρχισε η παρακμή του, καθώς και το πώς αντιλαμβάνεται τον "ευρωπαϊκό πολιτισμό"; - καθότι αν τον ερμηνεύω σωστά, ο μέσος Ευρωπαίος διάγει τον βίο του σε ένα πολιτισμικό "Όλυμπο" και θα μας ατενίσει αφ' υψηλού. 

Ημάρτωνε δηλαδής...

 
Πολύ κακό για το τίποτα.

Η Σάττι, αναμφίβολα μουσικό ταλέντο και με μια καταπληκτική φωνή, ακολούθησε έναν ακραία edgy/hipster δρόμο, μουσικά και στυλιστικά και έκανε κάτι που (μας αρέσει δε μας αρέσει) είναι πρωτοπόρο,τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα.

Με λίγα λόγια, πήρε στοιχεία της υποκουλτούρας διαφόρων λούμπεν κοινωνικών ομάδων και τα διάνθησε με μουσικό ύφος που συνδυάζει ό,τι πιο δημοφιλές μουσικό τρεντ υπάρχει με παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία αλλά και ανατολή/Ασία. Στα βίντεο κλιπ της δε, φέρει τον εαυτό της λίγο σαν τη Dua Lipa των Βαλκανίων.

Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι απλά μια αρπαχτή/κόπια προγούμενων project της που ήταν σαφώς πιο ορίτζιναλ.

Θα έχει καμιά τύχη στον διαγωνισμό; Η στατιστική λέει όχι γιατί η Γιουροβίζιον έχει παραδοσιακά χαντακώσει (με ελάχιστες εξαιρέσεις) οποιαδήποτε προσπάθεια ξεφεύγει από το εμετικά easy listening.

Αν τελικά πάρει θέση η Σάττι με αυτό το κομμάτι, θα είναι ουσιαστικά μια επανάσταση μέσα σε ένα τραγικά συντηρητικό μουσικά κατεστημένο.
Υπάρχει συνέχεια αυτή η απορία με τη Satti:

Τρολάρει; Δίνει φωνή και κάνει mainstream το λούμπεν; Κάνει την επανάσταση της ενάντια στον αστικό καθωσπρεπισμό απ'τον οποίο προέρχεται;

Πάντως σίγουρα δεν είναι το συγκεκριμένο κομμάτι το όριο των δυνατοτήτων της.

 
gls.jpeg

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top