- Μηνύματα
- 13,618
- Πόντοι
- 1,848
Ως και ο Παράγκας έχει πάει και κρυφακούει λέμε, τρέξτε!Πάντως αν θέλετε να κάνετε ένα break από την Ευροβιζιόν, σε διπλανό νήμα (τι μουσική...), ο Καταρράκτης κάνει φοβερό πρόγραμμα με μουσικάρες- Tribal Tech ??
Ως και ο Παράγκας έχει πάει και κρυφακούει λέμε, τρέξτε!Πάντως αν θέλετε να κάνετε ένα break από την Ευροβιζιόν, σε διπλανό νήμα (τι μουσική...), ο Καταρράκτης κάνει φοβερό πρόγραμμα με μουσικάρες- Tribal Tech ??
Η αλήθεια είναι πως είσαι DPΠάντως αν θέλετε να κάνετε ένα break από την Ευροβιζιόν, σε διπλανό νήμα (τι μουσική...), ο Καταρράκτης κάνει φοβερό πρόγραμμα με μουσικάρες- Tribal Tech ??
Εγώ ανέφερα για "λογιους" και δεν υπονοησα κανέναν εδώ μεσα.Εγώ πάντως - γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε - ενοχλήθηκα λίγο από τον υπαινιγμό ότι είμαι μέρος κάποιων λόγιων με τους οποίους γελάνε κάποιοι διότι εμείς (οι λόγιοι ντε) αυτοκλήτως υπερασπιζόμαστε επιλογές που έχουν γινει στο πόδι από ερασιτέχνες που μπορούμε να τους αντικαταστήσουμε άνετα με τον Λάκη από την Κοζάνη να διευθύνει και εμένα να κάνω την Αρκούδα στην Άνω Κυψέλη.
Αλλά όπως και να χει, το βίντεο και το τραγούδι....είναι μπούρδα. ?
Αυτό έπρεπε να είχε γραφτεί στη σελίδα 1 και να έχει κλειδωθεί το θέμα.?Αλλά όπως και να χει, το βίντεο και το τραγούδι....είναι μπούρδα. ?
Μεγαλύτερη ΒΛΑΚΕΙΑ από αυτήν δεν έχω ξαναματαδιαβασει.«ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ ΤΑ…Οι λόγοι πίσω από την επιλογή της Σάττι για την εκπροσώπηση μας στην Eurovision μπορεί να ήταν η δημοφιλία της, η πολιτική συμβολή ή ακόμα και άλλοι παράγοντες που θα παραμείνουν άγνωστοι στο ευρύ κοινό, αλλά και η μουσική της ποιότητα, την οποία όμως δεν συναντάμε στο τραγούδι που θα ερμηνεύσει στον διαγωνισμό. Όχι, δεν υπολείπεται ταλέντου, μηδέ φωτός, υπολείπεται ικανών- φωτισμένων καθοδηγητών, ε και μιας σταλιάς αγάπης για αυτό που πραγματικά είναι η Ελλάδα. Αγαπητή ΕΡΤ μήπως θα έπρεπε να αποσυρθεί αυτό το βίντεο που θυμίζει βιντεοκασέτα του 80;
Η Μαρίνα Σάττι δήλωσε πως θέλει ένα ρυθμικό τραγούδι με ελληνικό στίχο για τον διαγωνισμό, προκειμένου να «δείξουμε τη σύγχρονη εικόνα της χώρας»! Μπράβα της μα απέτυχε. Αφού απέρριψε 150 τραγούδια Ελλήνων συνθετών τελικά έγραψε αυτή και άλλοι 7-8!!! Μεγάλη και πολυεθνική η μοιρασιά άρα και η στήριξη. Καταλαβαίνω. Οκ. Το γεγονός των χιλιάδων streaming στο spotify και στο youtube δεν κάνουν έναν κομπιουτερά συνθέτη. Ας σοβαρευτούμε. Ο ρυθμός δεν είναι Ελληνικός, η μελωδία ινδική με αίσθηση Πακιστάν, ο στίχος κάτω του μετρίου και η σύγχρονη εικόνα της Ελλάδος άλλη.
Η φόρμα του ανύπαρκτου τρελού ερασιτέχνη. Ο ρυθμός και η σύνταξη του λόγου ο παράδεισος του αγραμμάτου. Η Μαρίνα, μου είναι συμπαθής μα ως γνήσιο παιδί του συστήματος, αποτυπώνει ατυχώς στο βίντεο για την Γιουροβίζιον, μια Αθηναϊκή πραγματικότητα με έναν τρόπο που αυτή και η πολυεθνική ομάδα της αντιλαμβάνονται και που προκύπτει ίσως από την ποιότητα των ανθρώπων με τους οποίους συνδιαλέγεται. Εάν πάλι γνωρίζει την αλήθεια και δρα με επίγνωση, τότε πολιτιστικά είναι επικινδυνότερη του Πύθωνος (Eurovision). Το ταλέντο της Μαρίνας δεν κρύβεται, απλά επί του παρόντος επισκιάζεται από τους συνεργάτες της ή απλά παίζει σε μια ζαριά τα πάντα, στον βωμό μιας πανευρωπαϊκής καριέρας. Αν είναι έτσι της εύχομαι να την πετύχει και να παραμείνει εκεί. Παίζει βέβαια στο συγκεκριμένο βίντεο μεγάλη δόση ειρωνείας έναντι του Ελληνικού πολιτισμού που τελικά ίσως και να πηγάζει από μια έντονη αποστροφή, μια περιφρόνηση εκ μέρους των δημιουργών του τραγουδιού, που μπορεί να θεωρηθεί ως ήπια εκδοχή του μίσους. Ίσως.
Η ικανότατη συστημική ερμηνεύτρια μετά από επιλογή της και μετά από τις πάμπολλες εμφανίσεις της στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και σε όλους του «ιερούς» χώρους του συγχρόνου Ελληνικού πολιτιστικού γίγνεσθαι, επέλεξε να εμφανίσει το Ηρώδειο ως πίστα σκυλάδικου και το ιερό του Παρθενώνα ως ανίερο τουριστικό αξιοθέατο, με επόμενο πλάνο ένα φλεγόμενο κεμπαπτζίδικο. Γιατί; Μελωδικός Ινδικός αχταρμάς και συνταγή με λίγο Μπόλιγουντ, λίγο Αλβανικό τραπ, λίγη αγγλόφωνη ποπ, λίγο περίπου ελληνόφωνο κιτσ, λίγο τζατζίκι, λίγη λούπα απ το καλάθι, μια ψηφιακή περικεφαλαία, λίγη βαλκανική κατάντια και λίγο κεκέδισμα. Λίγο τουρίστας με κάλτσα και σανδάλι, λίγο μπουζούκι, ζουρνάς και λίγη ειρωνεία. Μεγάλη όμως προβολή ακραίας και επικίνδυνης οδήγησης σε μια χώρα που θρηνεί ετησίως χιλιάδες απώλειες ανθρώπινων ζωών από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, κατά κανόνα νεαρών ανθρώπων στους οποίους άλλωστε απευθύνεται ηλικιακά και το βίντεο. Το Τατατατα-βίντεο ως «Εθνική πρόταση» απευθύνεται ίσως και στις οικογένειες των 125.000 θυμάτων του δρόμου η στους 350.000 που έχουν μείνει ανάπηροι;
Ποιος επέλεξε να προβάλει αυτές τις προσβλητικά επικίνδυνες εικόνες; Ποιος απεδέχθη να εκπροσωπήσουν τον Ελληνικό λαό; Δεν πρόκειται απλά για ένα βίντεο που οι δημιουργοί και οι ηθικοί αυτουργοί του, κατασκευάζουν ελεύθερα και όπως θέλουν, για να στηρίξουν τις απόψεις ή την καριέρα τους. Πρόκειται για ένα βίντεο που εκπροσωπεί τον Ελληνικό λαό και τον Ελληνικό πολιτισμό. Ας λήξει πλέον αυτή η στημένη παρεξήγηση που υποβιβάζει τον μέσο Έλληνα μέσω της βίας των ΜΜΕ στο επίπεδο του μη σκεπτόμενου σκύλου που ζέχνει από την άγνοια της ιστορίας του. Υπάρχει και η άλλη Ελλάδα.
Δεν θα εκπλαγώ πάντως αν θα πάει καλά αυτό το κακόγουστο οπτικοακουστικό συνονθύλευμα γιατί αυτό ακριβώς ζητά η Γιουροβίζιον από την Ελλάδα να είναι. Κάτω του μετρίου.
Ο μέσος Ευρωπαίος θα χαρεί ακόμα μια φορά με την κατάντια του ελληνικού πολιτισμού. Εξ άλλου όραμα της Ευρώπης ήταν και θα είναι η Ελλάδα να είναι για πάντα ένας τουριστικός προορισμός και όχι η πηγή του παγκόσμιου πολιτισμού. Eurovision αφού! Η Μαρίνα είναι system girl και απλά κάνει την δουλειά της…Το δράμα δεν είναι το τραγούδι. Το δράμα είναι ο μηχανισμός που επέλεξε και τοποθέτησε τους εκλέκτορες σε αυτή την θέση. Οφείλουν να παραιτηθούν και να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη από τον ελληνικό λαό. Τα –τα-τα-τα-τα-τα… αυτή είναι η ρίζα του κακού αυτό και το άνθος του! Αγαπητή ΕΡΤ το κρίμα στον λαιμό σου…»
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΤΖΕΛΟΣ
Εγώ δεν είπα ότι θα μπορούσα να το κάνω καλλίτερα.Αυτό που με πείραξε βέβαια είναι αυτή η ισοπεδωτική αντίληψη ότι όλοι είναι στις λάθος θέσεις, ότι δεν ξέρουν τι κάνουν, ότι "εγώ" θα τα έκανα καλύτερα, γενικώς "άμα με κάνουν μία μέρα πρωθυπουργό θα λύσω όλα τα προβλήματα της χώρας". Αυτά είναι αυτονοήτως ανοησίες, όποιος και αν τις λέει.
Έλα ντε..
Πως γίνεται ένας άνθρωπος με ταλέντο να βγάζει τέτοια χολή για άλλη συνάδελφό του μουσικό. ?Μεγαλύτερη ΒΛΑΚΕΙΑ από αυτήν δεν έχω ξαναματαδιαβασει.
Τρανή απόδειξη ότι το ταλέντο, γιατί έχει ταλέντο ο Μιτζέλος, και η ευφυΐα , γιατί και από αυτήν έχει,δεν συμβαδίζει πάντα με την βασική αντίληψη της πραγματικότητας.
Το πλέον τραγικό και ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ βέβαια είναι ότι αυτά τα γράφει κάποιος που έκανε ολόκληρη ΚΑΡΙΕΡΑ προβάλλοντας ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που προβάλει η Σατι στο βίντεο...
Ποιου;;; Ας μας εξηγήσει - ο συμπαθής κατά τα άλλα κ. Μιτζέλος- πώς αντιλαμβάνεται τον "ελληνικό πολιτισμό", πότε άρχισε η παρακμή του, καθώς και το πώς αντιλαμβάνεται τον "ευρωπαϊκό πολιτισμό"; - καθότι αν τον ερμηνεύω σωστά, ο μέσος Ευρωπαίος διάγει τον βίο του σε ένα πολιτισμικό "Όλυμπο" και θα μας ατενίσει αφ' υψηλού.Ο μέσος Ευρωπαίος θα χαρεί ακόμα μια φορά με την κατάντια του ελληνικού πολιτισμού
Υπάρχει συνέχεια αυτή η απορία με τη Satti:Πολύ κακό για το τίποτα.
Η Σάττι, αναμφίβολα μουσικό ταλέντο και με μια καταπληκτική φωνή, ακολούθησε έναν ακραία edgy/hipster δρόμο, μουσικά και στυλιστικά και έκανε κάτι που (μας αρέσει δε μας αρέσει) είναι πρωτοπόρο,τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα.
Με λίγα λόγια, πήρε στοιχεία της υποκουλτούρας διαφόρων λούμπεν κοινωνικών ομάδων και τα διάνθησε με μουσικό ύφος που συνδυάζει ό,τι πιο δημοφιλές μουσικό τρεντ υπάρχει με παραδοσιακά ελληνικά στοιχεία αλλά και ανατολή/Ασία. Στα βίντεο κλιπ της δε, φέρει τον εαυτό της λίγο σαν τη Dua Lipa των Βαλκανίων.
Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι απλά μια αρπαχτή/κόπια προγούμενων project της που ήταν σαφώς πιο ορίτζιναλ.
Θα έχει καμιά τύχη στον διαγωνισμό; Η στατιστική λέει όχι γιατί η Γιουροβίζιον έχει παραδοσιακά χαντακώσει (με ελάχιστες εξαιρέσεις) οποιαδήποτε προσπάθεια ξεφεύγει από το εμετικά easy listening.
Αν τελικά πάρει θέση η Σάττι με αυτό το κομμάτι, θα είναι ουσιαστικά μια επανάσταση μέσα σε ένα τραγικά συντηρητικό μουσικά κατεστημένο.