Το ίδιο κάνουμε και δι' εσέ, που βλέπεις το πρόβλημα; Ίσα-ίσα, η γενιά στην οποία ανήκεις (και ανήκω) είναι σαφώς περισσότερο υπεύθυνη για τα ήθη και τα έθιμα της χώρας, απ' ότι η γενιά της Σάττι. Κάποιος κακοήθης θα μπορούσε να αποδώσει πολλά και σκοτεινά κίνητρα πίσω από τις γνώμες που διαβάζουμε (ΚΑΙ τη δική σου), αλλά γιατί πρέπει να είμαι εγώ αυτός ο κακοήθης; Προτιμώ να προσποιούμαι τον αγαθιάρη: η Σάττι πιστεύει αυτά που κάνει, εσύ πιστεύεις αυτά που γράφεις, οι ψηφοφόροι θα αναδείξουν το πιο ενδιαφέρον άσμα τον Μάϊο. Έτσι η ζωή παραμένει απλή και η πίεση (η αρτηριακή) μειώνεται.
Ξεκινάω από αυτό, αν και δεν σου κρύβω ότι με αυτά που αναφέρεις συμφωνώ (και εμπράκτως ?)
Και ξεκινώ απ' αυτό για τονίσω ότι όλες οι συμμετέχουσες χώρες πληρώνουν αυτή την - σε γενικές γραμμές- "παρέλαση του κιτς".
Και θα σου επαναλάβω ότι συμφωνώ και συμφωνώ ότι ο διαγωνισμός και η ανάθεση του είναι μπίζνα για έναν κύκλο ανθρώπων- βγάζουν "μεροκάματο" μια φορά τον χρόνο.
Τώρα δεν κάνω κέφι να περιαυτολογώ, αλλά για παράδειγμα όταν πήγαμε τότε, δεν είχαμε εμπλέξει αυτό το "σύστημα" (μόδιστρους, χορογράφους, PRατζίδες, συνθέτες, παραγωγούς και λοιπούς παρατρεχάμενους) στη διαδικασία. Για να το πω λαϊκά, το "σύστημα" δεν έβγαλε μεροκάματο από εμάς. Ήμασταν "φύρα".
Καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες και συμφωνώ απόλυτα.
Όμως να αποσαφηνίσω ότι δεν παίζω άμυνα για τον διαγωνισμό. Παίζω άμυνα για το κράξιμο που τρώει η Σάττι, το οποίο το θεωρώ υπερβολικό και αρκούντως άδικο. Και φυσικά όπως ανέφερα παραπάνω, η κατάσταση μου θυμίζει 2002 και μου έχει ενεργοποιήσει αντανακλαστικά.
Είμαστε λοιπόν σε ένα meeting στην ΕΡΤ και μιλάμε για τα διαδικαστικά... Και κάπου προς το τέλος μας ρίχνουν την... "κανονιά" (τουλάχιστον σε εμάς έτσι ακούστηκε). "Και ποιους θα πάρετε μαζί σας;" Θα ήθελα να είχα σε βίντεο τις απορημένες φάτσες μας ??
Η απάντηση μας ήταν "τι εννοείτε;"... ERT travel, free ταξιδάκι για συμβίες, πεθερές (έχει συμβεί και το έχουμε πληρώσει) κλπ...
Αρνηθήκαμε ευγενικά την πρόταση- "πάμε για δουλειά και όχι για ταξίδι αναψυχής" και το λήξαμε εκεί.
Γι΄αυτό σου λέω, καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ. ?
Κοίτα, άμα εσείς είστε υπεράνω, σκεφτείτε τουλάχιστο τους υπολοίπους που συναλλασσόμαστε με το ΔΗΜΟΣΙΟ. Μη μας χαλάτε την πιάτσα. Έλεος πια.? Άσε που άμα δεν τους κοστίζεις, απλά δε σε υπολογίζουν. Άργησα να το καταλάβω αυτό και εγώ. ?
το πρόβλημά μου το εξέθεσα κοσμίως... απομόνωσε την μύγα σου από το κοπάδι και απευθύνσου μου αντιπροσωπεύοντας τον εαυτό σου... το ίδιο μπορεί να κάνει και όποιος εκ των οποίων νομίζει ότι του απευθύνομαι και τον έθιξα με κάποιον τρόπο...
από την νέα γενιά που στηρίζω πολλαπλώς με πράξεις εκτός των λόγων, απαιτώ να διαχωρίσει την θέση της και να μην συνεχίζει σφυρίζοντας αδιάφορα τις "εύκολες" (όπου υπάρχουν) πρακτικές που της κληρονόμησε η δικιά μου (μας)...
Κάποιος κακοήθης θα μπορούσε να αποδώσει πολλά και σκοτεινά κίνητρα πίσω από τις γνώμες που διαβάζουμε (ΚΑΙ τη δική σου), αλλά γιατί πρέπει να είμαι εγώ αυτός ο κακοήθης;
περιμένω εναγωνίως να μάθω τα δικά μου "σκοτεινά κίνητρα" και δηλώνω υπευθυνα ότι τότε δεν θα σε χαρακτηρίσω κακοήθη όπως κάνω αυτή την στιγμή διαβάζοντας τις κατ ελάχιστον αήθεις μπηχτές σου...
εσύ... εγώ πάλι όχι... ποτέ δεν προσποιούμαι όπως εσύ αρέσκεσαι καθώς φαίνεται και ενίοτε είμαι πραγματικά αγαθιάρης ειδικά όταν σχηματίζω εν του μακρόθεν καλές εντυπώσεις για ανθρώπους... μην επαναλαμβάνομαι...
απλή και προσποιητά αγαθή; σεβαστή η άποψή σου αλλά επέτρεψε μου να μην πάρω... ο καθείς τον σταυρό του που όντως δεν είναι ανάγκη πάντα να ναι βαρύς ξύλινος να του ανεβάζει και την πίεση... μπορεί να είναι και αλουμινένιος... και με στρασάκια άμα λάχει... περί ορέξεως...
Όμως να αποσαφηνίσω ότι δεν παίζω άμυνα για τον διαγωνισμό. Παίζω άμυνα για το κράξιμο που τρώει η Σάττι, το οποίο το θεωρώ υπερβολικό και αρκούντως άδικο.
προσωπικά (αλλά δεν πήρα και χαμπάρι κάποιον να το κάνει) ΔΕΝ έθιξα την συνολική αξία της και τις δυνατότητές της όπως και κάποιες πολύ καλές δουλείες που έχει κάνει... κράχτηκε και δικαίως κατ εμέ η συγκεκριμένη επιλογή και πρακτική της...
γιατί το γμτο σε αυτή την περίπτωση που υπάρχουν οι δυνατότητες είναι ότι οι απαιτήσεις όλων (τουλάχιστον των καλοπροαίτετων) ήταν πολύυυυυυυ μεγαλύτερες και τους απογοήτευσε (μη πω "πρόδωσε" και το κάνουμε drama το φαιδρόν)...
Κάθισα και το είδα το βίντεο.. σα σπουδή στο σύγχρονο μουσικό μάρκετινγκ είναι, δε μου άρεσε. Μακάρι να πετύχει και να βοηθήσει τη Μαρίνα να συνεχίσει τη διεθνή καριέρα που είχε και πριν
Είναι δημοφιλής γιατί αυτή ακριβώς προωθείται από τις δισκογραφικές, οι οποίες διοικούνται από μουσικά άσχετους & κακόγουστους τύπους. Το γιατί προωθείται η κακή & απλοϊκή μουσική είναι πασιφανές. Είναι ευκολοχώνευτη και χτυπάει κατευθείαν στα πιο χαμηλά ένστικτα και διαθέσεις του ανθρώπου, οτιδήποτε πάνω από αυτά προϋποθέτει μια ελάχιστη εκπαίδευσή απ'τον πομπό (δισκογραφικές) προς τους δέκτες (ακροατές), και οι σημερινές mainstream δισκογραφικές δεν μπορούν, και κυρίως, δεν θέλουν να σπαταλήσουν χρόνο και χρήμα για να ανεβάσουν το μουσικό γούστο του μέσου ακροατή. Γι αυτό και ο κόσμος θα συνεχίσει να ακούει/χορεύει/εκθειάζει αηδίες τύπου "Τα-Τα-Τα" και "Zari" (ευτυχώς που το ζάρι το έγραψαν στα Greeklish, αλλιώς υπήρχε περίπτωση οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι να μην καταλάβουν τι εννοεί η αοιδός...).
Αυτό το γράφεις ως επιχείρημα υπέρ της?? Mα ακριβώς γι αυτό τρώει το κράξιμο που τρώει απ΄όλον τον ντουνιά, επειδή όλο αυτό το "πράμα" είναι προϊόν άποψης και όχι προϊόν ασχετοσύνης, οπότε δεν υπάρχει κανένα απολύτως ελαφρυντικό. Η Satti και η παρέα της συνεχίζει και βγάζει προς τα έξω αυτή την γελοία κιτς "touristic" εικόνα της χώρας, "Opa / Meraki / Mousakas / Sirtaki / tzatziki / souvlaki".
O Μεγάλος τα έλεγε χρόνια πριν για αυτή την ηλίθια επιφανειακή τουριστικοκιτσαρία που βγάζουμε ακόμη και σήμερα προς τα έξω, αλλά ποιος τον άκουγε. "OPAΑΑΑ!"
Να ρωτήσω όλους εσάς που εκφράζετε το επιχείρημα 'δε θέλω να πληρώνω εγώ αυτή την αηδια', ότι αν δεν τα έδιναν στη γιουροβίζιον θα πήγαιναν στη δημόσια παιδεία και την υγεία ε?
το πρόβλημά μου το εξέθεσα κοσμίως... απομόνωσε την μύγα σου από το κοπάδι και απευθύνσου μου αντιπροσωπεύοντας τον εαυτό σου... το ίδιο μπορεί να κάνει και όποιος εκ των οποίων νομίζει ότι του απευθύνομαι και τον έθιξα με κάποιον τρόπο...
Αυτό που έγραψα (στον πληθυντικό όντως, διότι είχες χρησιμοποιήσει πληθυντικό εσύ, δεν κατάλαβα ότι μου μίλαγες στον πληθυντικό, μπορείς να συνεχίσεις όμως) είναι απλό: ότι χωρίς κάποιο άλλο στοιχείο, δεν έχουμε λόγο να αμφισβητούμε τις προθέσεις κανενός, ούτε της Σάττι, ούτε τις δικές μου, ούτε τις δικές σου.
περιμένω εναγωνίως να μάθω τα δικά μου "σκοτεινά κίνητρα" και δηλώνω υπευθυνα ότι τότε δεν θα σε χαρακτηρίσω κακοήθη όπως κάνω αυτή την στιγμή διαβάζοντας τις κατ ελάχιστον αήθεις μπηχτές σου..
Όχι, εγώ ήμουν σε ένα κουτί μέσα πριν σε συναντήσω να μου ανοίξεις τα μάτια. Είσαι τόσο εκνευρισμένος που δεν καταλαβαίνεις ότι έγραψα ότι η στάση μου είναι πως όντως θεωρώ ότι πιστεύεις αυτά που γράφεις, δηλαδή το αντίθετο απ' ότι κατάλαβες.
Αν μπείς στο σάιτ της θα δεις ότι παίζει σε όλο τον κόσμο. Τελευταία φορά πού μιλούσα με τους μουσικούς της (που είναι όλοι από το τοπ session τιμ της χώρας) είχανε περιοδεία Ευρώπη Αυστραλία Νέα Ζηλανδία σε καλοκαιρινά φεστιβάλ (που τους την έκοψε στη μέση ο κοβιντ με τις απαγορεύσεις κτλ), καμία δεκαπενταριά φεστιβάλ συνολικά.
Πάναγιώτη μου... μην κρίνεις εξ ιδίων... θα φανώ εγωιστής αλλά σίγουρα αφορά περισσότερους από όσους νομίζεις (και το feedback ακυρώνει ενδεχόμενο βαυκαλισμό μου) αν και δεν έχει καμιά σημασία... σχήμα λόγου ήταν γι αυτό και δεν σου απαντάω εκ νέου γιατί και οι δυο μπορούμε να παίζουμε με τις λέξεις και τις έννοιες αλληλοσκαμπιλιζόμενοι λεκτικά αέναα και δεν θα χάσω την δουλειά μου και σήμερα...?
έχουμε καταλάβει και οι δυο τι εννοεί ο άλλος και φτάνει...
Αυτό που βλέπετε και ακούτε στο βίντεο αυτό είναι η κοπέλα, δεν υπάρχουν κρυμμένες δυνατότητες που κρατάει κρυφές για κάποια άλλη περίσταση... τα έχει δώσει όλα από φωνή και αντίληψη. Απολαύστε
@npapΤο "πόσους λίγους αφορά" δεν ήταν "πόσους λίγους αφορά στο noiz". Ήταν "πόσο λίγους αφορά η γνώμη κάποιου has-been-on-the-inside-therefore-knows οποιονδήποτε από τη νέα γενιά". Αυτό δεν λες, ότι ήξερες/ξέρεις πρόσωπα και πράγματα που δείχνουν προς την κατεύθυνση ότι όλα αυτά είναι προ-συννενοημένα ώστε κάποιοι να βγάζουν λεφτά τρώγωντας τους φόρους (σου);
Αυτό δεν λες;
Αυτό λες.
Ε, δεν μας αφορά, τι να κάνουμε τώρα; Εδώ γίνεται μία ελαφρά συζήτηση για έναν ακόμη πιο ελαφρύ διαγωνισμό. Εσείς (εσύ και ο LK δηλαδή) που επισημαίνετε ότι δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικότερο, ειλικρινά μου θυμίζετε κάποιους που έλεγαν ότι ο "Μονομάχος" του Σκοτ ήταν ιστορικά ανακριβής, ότι "τα πράγματα δεν έγιναν έτσι" κλπ.
. Εσείς (εσύ και ο LK δηλαδή) που επισημαίνετε ότι δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικότερο, ειλικρινά μου θυμίζετε κάποιους που έλεγαν ότι ο "Μονομάχος" του Σκοτ ήταν ιστορικά ανακριβής, ότι "τα πράγματα δεν έγιναν έτσι" κλπ.
Οπότε και IMO, κακώς ασχολείται με τη Eurovision. Το "κακώς ασχολείται" θα το έλεγα και χωρίς να έχει βγει παραέξω για lives, όπως το λέω για όλους αυτούς που έχουν βγάλει κάποιο διάσημο μουσικό σχολείο, κρέμασαν το χαρτί στον τοίχο του σαλονιού τους και κυκλοφορούν βλακείες ως τα γεράματα τους. Δεν χρειάζεται να βγάλει κανείς Berklee για να γράψει "Ta-Ta-Ta", ούτε καν χαρτί πρώτης Δημοτικού. Δυστυχώς για αυτούς, δεν κρίνουμε την καλλιτεχνική πορεία των μουσικών/συνθετών από τα χαρτιά που έχουν κρεμασμένα στον τοίχο αλλά από το συνολικό μουσικό έργο που παίζουν και ηχογραφούν.
Κάτι τέτοια λένε και για τον Καρβέλα πχ οι fans του, "θα μπορούσε να" αλλά...Αλλά, ο ίδιος διάλεξε να γράφει Μαλακίες, κατά δήλωση του, οπότε τα "θα μπορούσε να" πάνε περίπατο. Τουλάχιστον ο Καρβέλας είχε τα μέζεα να το παραδεχτεί, και μάλιστα κοιτώντας την κάμερα κατά πρόσωπο, οπότε respect.?
Κάτι τέτοια λένε και για τον Καρβέλα πχ οι fans του, "θα μπορούσε να" αλλά...Αλλά, ο ίδιος διάλεξε να γράφει Μαλακίες, κατά δήλωση του, οπότε τα "θα μπορούσε να" πάνε περίπατο.
Ο Καρβέλας λέει ψέμματα. Προσπάθησε να απευθυνθεί στο κοινό με τον αξιόλογο δίσκο "Taxi" αλλά απέτυχε, δηλαδή δεν τον άκουσε κανένας (μάλλον μόνο εγώ τον θυμάμαι). Οπότε, επειδή έπρεπε να ζήσει και επειδή δεν μπορούσε να ανεχτεί την αποτυχία σαν ενδεχόμενο, άρχισε να γράφει αυτά που όλοι ξέρουμε.
Η διαφορά είναι ότι η Σάττι, δεν απέτυχε - έχει κοινό που την παρακολουθεί και όχι δεν γράφει "Μαλακίες" αλα Καρβέλλας. Είναι άλλου τύπου υλικό, είτε σου αρέσει να το ακούς είτε όχι.
Αυτό που βλέπετε και ακούτε στο βίντεο αυτό είναι η κοπέλα, δεν υπάρχουν κρυμμένες δυνατότητες που κρατάει κρυφές για κάποια άλλη περίσταση... τα έχει δώσει όλα από φωνή και αντίληψη. Απολαύστε
το είδα κι εγώ κι επειδή ακριβώς είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, πλην του νέου συμψηφισμού που επιχειρείται (ασυνειδήτως θέλω να πιστεύω εκ της παράγκας του Σάμυ), θυμώνω ακόμα περισσότερο με την χαμένη δυνατότητα να πάνε τα φράγκα του λα-γ-ού σε κάτι αξιόλογο και τηρουμένων των αναλογιών του θεσμού "ποιοτικό" κι όχι πάλι γιούργια στα τα τα τα κιτς-ούργια...
Για καλό το έβαλα το οβίνδεον ταύτο, γιατί πιστεύω πως έχει ικανότητες και γνώσεις η κοπέλα, απλά ξέμεινε στα ευκολόπεπτα και όχι μόνο σε σχέση με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, συνολικά ελάχιστα ενδιαφέροντα πράγματα έχω ακούσει απ αυτήν. Γούστα είναι αυτά βέβαια.
Απ την άλλη στο θέμα των χρημάτων του ''λαού'' . Θεωρώ λάθος τη κρατική επιδότηση οιασδήποτε μορφής τέχνης. Κατά πρώτον δεν υπάρχουν κριτήρια για το ποια είναι η ''καλή τέχνη'' δεν υπάρχει μονάδα μέτρησης και κατά δεύτερο προσωπικά δεν θεωρώ τους καλλιτέχνες υπαλλήλους κάποιου-πλην αυτών που έχουν συμβόλαια με εταιρίες ή νυχτερινά κέντρα. Οι καλλιτέχνες δεν είναι γιατροί-δικηγόροι-σκουπιδιάριδες. Κάνουν ότι κάνουν γιατί έτσι γουστάρουν ανεξαρτήτως αμοιβής.
Φυσικά το πράμα δεν αφορά τους μουσικούς που συνοδεύουν τη Σάτι και τη κάθε Σάτι, αυτοί λογίζονται ως υπάλληλοι που πρέπει να πληρωθούν
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.