gibson les paul classic '60 η standard?

Αυτα εχω πανω κατω εντοπισει σα διαφορες και γω με τα γραφομενα το sephir.

Απο κει και περα στη κανονικη παραγωγη μου ειπαν δε ξερω μου ειπαν πως δε μπαινει καθολου ανθρωπινο χερι στα οργανα. κατι σαν εργοστασιο αλλαντικων. Μπαινει μοσχαρι βγαινει λουκανικο.(το αναποδο συμβαινει με τον γραφον κατα τον κηδεμονα του ;D ;D ;D).

Παντως και μενα δε μ αρεσαν οι bb γιατι μου διναν την εντυπωση πως δεν αφηναν τα ξυλα να κανουν τη δουλεια τους. if u know wata mean.(αρπαζαν γρηγορα πριν τα ξυλα ''βιμπραρουν'').

 
ELIANIOS είπε:
οκ! μη με περασεις.
Kαλό θα ήταν όταν γράφουμε κάτι να είμαστε σίγουροι, γιατί αλλιώς μπορεί να παρασύρουμε κάποιον που διαβάζει τα <<γραπτά μας>>.

 
ELIANIOS είπε:
Αυτα εχω πανω κατω εντοπισει σα διαφορες και γω με τα γραφομενα το sephir.

Απο κει και περα στη κανονικη παραγωγη μου ειπαν δε ξερω μου ειπαν πως δε μπαινει καθολου ανθρωπινο χερι στα οργανα. κατι σαν εργοστασιο αλλαντικων. Μπαινει μοσχαρι βγαινει λουκανικο.(το αναποδο συμβαινει με τον γραφον κατα τον κηδεμονα του ;D ;D ;D).

Παντως και μενα δε μ αρεσαν οι bb γιατι μου διναν την εντυπωση πως δεν αφηναν τα ξυλα να κανουν τη δουλεια τους. if u know wata mean.(αρπαζαν γρηγορα πριν τα ξυλα ''βιμπραρουν'').
Σχεδον ΟΛΑ γινονται με το χερι. Το μονο που δε γινεται με χερι αλλα εντελως αυτοματοποιημενα ειναι το κοψιμο και το σκαλισμα του σωματος κλπ. Ολα τα αλλα γινονται με ανθρωπους και μηχανηματα (πλανες, λιαντικα, σπρει κλπ)

Ακριβως το ιδιο ισχυει στο καστομ σοπ απλα δουλευουν με αλλα υλικα πιο εμπειρους μαστορες και πιο αργους ρυθμους.

Οσο για τις κλασσικ. Συνηθως ηταν πιο ακριβες απο τις στανταρ. Απο που βγηκε οτι ειναι κατωτερης κλασσης απο τις στανταρ δε το καταλαβαινω.  Δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ διαφορα. Ιδια γραμμη παραγωγης... Περασαν 2 κλασσικ απο τα χερια μου. Η μια ηταν του 2008 chambered και μια 2003 swιss cheesed.

H επιλογη ειναι καθαρα θεμα επιλογης αισθητικης, μαγνητων και λαιμου. Οι μαγνητες αλλαζουν φτηνα. Ο λαιμος δεν αλλαζει...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nestoras είπε:
Kαλό θα ήταν όταν γράφουμε κάτι να είμαστε σίγουροι, γιατί αλλιώς μπορεί να παρασύρουμε κάποιον που διαβάζει τα <<γραπτά μας>>.
Αγαπητέ Nestoras νομίζω ότι τοποθετήθηκα έστω και λάθος. Θα ήθελα να γράψεις στο θρεντ που έχω λάθος και γιατί. Αυτό βέβαια θα ήταν ότι πιο σώφρον θα άρμοζε μετα την έστω σωστή ετυμηγορία σου.

Προς pureanalog. Και γω έτσι πιστεύω και είχε συζητηθεί πολύ ζεστά με μια παρέα που πήγαμε για lp. Οι κλασικ ήταν μίλια μπροστά σε συγκριση με strd. Αλλά υπάρχουν και κάποιες strd. φωτιά.(με μέτρο σύγκρισης πάντα τα αυτιά και τα χέρια μας).

Πάντως γενικά απαντήσεις δόθηκαν πάνω κάτω στα Φρούτα του Δάσους. Το μόνο που απομένει είναι να πάρει σβάρνα και να δοκιμάζει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@ sephiroth, καλά δεν θα τρελαθούμε κι όλας, όσο αφορά την επιλογή των ξύλων. Πάντως είναι σίγουρο ότι κατά μέσο όρο ήταν πιό βαριές από τις strd, και το καπάκι από maple σπανίως είχε την αισθητική των strd στις βαμμένες συνήθως απουσίαζαν εκτός λίγων περιπτώσεων τα "νερά", άρα επιλογή γίνονταν και γίνεται σε ΟΛΑ τα επίπεδα παραγωγής, απλά υπάρχει περισσότερη προσοχή στο CS. Σίγουρα ήταν και είναι καλές Gibson καλύτερες από studio σε επίπεδο ήχου και playability.

@ pureanalog, ποτέ οι classic έτσι όπως τις ξέραμε όλοι ώς το 2007 δεν ήταν ανώτερες από τις strd.. εκτός αν λές για άλλες...

Οι τελευταίες classic που κατασκευάστηκαν πριν 2-3 χρόνια δεν έχουν καμιά σχέση με τις παλιότερες, άλλαξε ριζικά σαν μοντέλο (μόνο σαν ονομασία έμεινε το ίδιο) και αντί για κεραμικούς έφεραν στο σώμα τους Paf 57 & Paf 57 plus στη θέση bridge και binding στο headstock.

Ενδεικτικά αναφέρω αν και δεν έχει νόημα πιά ότι υπήρχαν 4 Gibson που μπρούσες να προμηθευτείς στην εγχώρια αγορά το 2004 (LP εννοώ) σε κεντρικό μαγαζί στο κέντρο η LP studio κόστιζε 1700 ευρώ η classic 2100 ευρώ η strd 2700 ευρώ και η custom 3800 ευρώ.

Επίσης όσες studio LP έπαιξαν καλύτερα στο σύνολο τους από strd LP άλλες τόσες θα ήταν και οι classic έως το 2007.

@ΕLIANIOS το ότι ήταν μίλια μπροστά oi classic μην ορκίζεσαι κι όλας :P

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
βλεπω οτι η συζιτιση εχει αναψη! :o

οπος ειπαν καπιοι ολα ειναι θεμα αυτιου, χεριου, γουστου...

δοκιμασα μια classic απο τον φιλο pureanalog μαριο και ηταν πολυ καλη!

δεν ξερο ποσο μεγαλη διαφορα μπορι να εχει με μια standard studio 'η ακομα και epiphone!!!?

αλλα καταλαβα οτι δεν μου τεριαζει μια τετια κιθαρα δεν μπορω να ξεκολισω μαλον απο τιν tele kai tin blade... μαλον φτεν οι διπλοι μαγνιτες γενικα... και δεν κολαι πολι με τα ακουσματα και αυτα που πεζω (alternative, pop,rock...)

sory αν εβαλα καπιους στο πσαχιμο :-\ και ευχαριστο για ολες τις απαντισεις!

ελπιζω να βγικε κατι καλο ;)

μπορει να δοκιμασω μια jaguar για αλλαγη?!?!? νομιζω οτι μου τεριαζι πιο πολι

και παλι ευχαριστω!!! :)

 
1.Μην μπερδευουμε την classic 60' με την 60s reissue.Kαμια σχεση τα δυο οργανα με το δευτερο να ειναι custom shop και 2 φορες (και βαλε)ακριβοτερο

2.Σε ολη την διαρκεια παραγωγης της η gibson εβγαζε την classic σαν μια κιθαρα-ενα σκαλι KATΩ απο τις standard.Διαφορες ο λεπτος λαιμος,οι hot κεραμικοι μαγνητες,τα πρασινιζοντα inlays,ect ect.Παντως το σκαλι αυτο ειναι ενα (οχι 15 οπως με τις studio)και εχει να κανει κυριως με το γουστο του καθενος.

3.Οταν σταματησε η παραγωγη της classic αντικατασταθηκε απο την traditional,η οποια καμια σχεση με την classic εχει.57αρηδες μαγνητες,οχι τo 60s slim taper μπρατσο,plecked...

 
Την δικιά μου classic (reissue) την αγόρασα γύρω στο 2001 θυμάμαι 900.000 δρχ .

Η std έκανε αν θυμάμαι καλά γύρω στα 100 χιλιάρικα παραπάνω.

Το μπράτσο της είναι όντως πάρα μα πάρα πολύ άνετο, ξεκούραστη όσο δεν πάει στο παίξιμο και κουραστική όσο δεν πάει στο βάρος.  

Έχω την εντύπωση ότι φοράει 496R / 500T pickups. Παρώτι το μεγάλο gain,

ποτέ δεν με έχει απογοητεύσει ό,τι και να ήθελα να παίξω (οκ, δεν μπορεί να ακουστεί σαν telecaster πχ, αλλά ούτε η telecaster μπορεί να ακουστεί σαν αυτή.)  

Mesimeriaris είπε:
1.Μην μπερδευουμε την classic 60' με την 60s reissue.Kαμια σχεση τα δυο οργανα με το δευτερο να ειναι custom shop και 2 φορες (και βαλε)ακριβοτερο
Προς τι αυτή η οικονομική διαφορά?

 
Παιδια υπαρχουν δυο κλασσικ. Και οι δυο εχουν κεραμικους, γραφουν 1960 στο pickguard, εχουν πρασινωπα inlays. Απο το 2006 και μετα ομως ειναι chambered αν δεν κανω λαθος.

Και εκει υπαρχει διαφορα στον ηχο παρολο τους κεραμικους. Αν ομως βαλεις και στις δυο, πιο αδυνατους μαγνητες εκει κερδιζει κατα κρατος η πριν το 2006. Τουλαχιστον κατα την δικη μου αποψη.

Τωρα θα επερνα μια στανταρ αβλεπι. Και παντα μιλαω για εκτος custom shop

 
Ztelioz είπε:
Προς τι αυτή η οικονομική διαφορά?
Αλλο οργανο απο καθε αποψη η R0(60s custom shop reissue) με την classic που εχεις.Οσο σχεση εχει με μια standard me 60s λαιμο αλλο τοσο εχει με την classic.

Παιδια υπαρχουν δυο κλασσικ. Και οι δυο εχουν κεραμικους, γραφουν 1960 στο pickguard, εχουν πρασινωπα inlays. Απο το 2006 και μετα ομως ειναι chambered αν δεν κανω λαθος.
Oχι δεν υπαρχουν δυο classic.Κατα καιρους αλλαξαν τα specs(swiss cheese contour,πρασινα inlays που δεν υπηρχαν στις early classic ect),αλλα ηταν αλλαγες στο ιδιο μοντελο (η φιλοσοφια και τα βασικα specs του οποιου παρεμειναν τα ιδια μεχρι και την καταργηση του),οχι δυο διαφορετικα μοντελα.Και της standard εχουν αλλαξει 40 φορες τα specs,δεν το λες οτι υπαρχουν 40 διαφορετικες standard,απλα standard διαφορετικων περιοδων.

 
Οι classic πολύ καλές κιθάρες, αλλα ποτέ καλύτερες απο τις Standard.

Οι διαφορές εχουν αναλυθεί.Και ναι, τα ξύλα δεν είναι ίδιας διαλογής.Αν σε κάποιους φάνηκαν πιό δυνατές, είναι οι κεραμικοί (500Τ) αλλά το output δεν έχει να κάνει με την ποιότητα...

Επίσης τα μπράτσα 60's ποτέ δε θα σου δώσουν περισσότερο όγκο-sustain απο ένα 50's αλλά πάντα μιλάμε για μικρές διαφορές.

Οσον αφορα τις PRS. Εκπληκτικες κατασκευαστικα, με προσοχη στην λεπτομερεια αλλα μια καστομ 22 δεν μπορει απλα να πλησιασει ηχητικα τον ογκο και το κρατημα της νοτας μιας LP. Απο την αλλη ομως φθανει κοντα, εχει τρεμολο, και καλυτερο playability.ελιο
Εlio , + 10. Τις έχω και τις 2 (prs custom 22 και LP standard).Καλή η μοντερνιά της PRS και τέλειο όργανο ποιοτικά, αλλα η LP έχει μία χροιά ρε παιδί μου, κάτι εκεί στα μπασσομεσαία, μία γλύκα που δέν έχει καμμία άλλη .

Chambered κλπ...

Μέχρι τις αρχές του 80 ήταν όλες τελείως solid (μα τελείως).Αφού οι μισοί πάθανε δισκοπάθεια είπανε να τις ελαφρύνουνε και εφήβραν το 9 hole pattern.

swisscheese.jpg
.

Μετά το 2007 (νομίζω) τις κάνανε όλες chambered (κούφιες)

Feature-Chambered-Body.jpg
.

Συνεχίζει να βγαίνει και η παλιά standard (swiss cheese) με το όνομα traditional.

H νέα standard είναι chambered.

Έχω παίξει με πολλές , και βρίσκω τις chambered διαφορετικές. Πιό ακουστικούς ο ήχος, φέρνουν λίγο σε σκαφάκι.Προσωπικά προτιμώ τις παλιές, αλλα περι ορέξεως ...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
taq είπε:
πάντως μεταχειρισμένη όχι πάνω από 1000-1100 και να είναι σε καλή κατάσταση.
Ισχύει αυτό? Ευτυχές για σήμερα τραγικό για όσους δώσαμε τότε τόσα χρήματα.

 
Η αληθεια ειναι πως πολλοι ποια προτιμουν τις "κουφιες" Λες πωλ απο τις "κανονικες". Ειδικα στο Λες Πωλ φορουμ που τα ατομα ειναι κολημενα και αρκετα τρελαμενοι παρατηρω πως πολλα μελη αγοραζουν οχι μασιφ λεστερς.

Με οσες τετοιου ειδους εχω παιξει θα ελεγα πως εχουν ενα διαφορετικο αερα στην νοτα. Οι αμερικανοι εξαλλου λενε πως εχουν Old wood sound. Δεν συμφωνω..... Για εμενα αν επεζα λαιβ και  λογω προβληματος στην μεση θα προτιμουσα μια cloud 9. Για λογω υγειας καθαρα και μονον. Μια λες πωλ ειναι μασιφ. Τελος. Ολα τα αλλα ειναι μαρκετινγκ.

Για εμενα υπηρχαν δυο κλασσικ μια μασιφ και μια οχι. Για εσενα οχι, ηταν μια με αλλα σπεκς. Το ιδιο πραγμα λεμε διαφορετικα.

-Και εγω ειχα μια PRS custom 22 με 10 τοπ. Και με το που εβαλα διπλα της ηχητικα την 57VOS την πουλησα σε 3 μηνες.

 
δεκαετία 90 ήταν πιο ακριβές οι classic απο standard. Ειδικά οι premium plus. Αν και το thread ξεκίνησε νομίζω για classic >2000.

 
elio55 είπε:
Η αληθεια ειναι πως πολλοι ποια προτιμουν τις "κουφιες" Λες πωλ απο τις "κανονικες". Ειδικα στο Λες Πωλ φορουμ που τα ατομα ειναι κολημενα και αρκετα τρελαμενοι παρατηρω πως πολλα μελη αγοραζουν οχι μασιφ λεστερς.

Μια λες πωλ ειναι μασιφ. Τελος. Ολα τα αλλα ειναι μαρκετινγκ.
Παραδοσιακά είναι αλήθεια, αλλά τα "ελαφριά" μαόνια με τα σωστά specs (8,5-9,5 lbs τελικό βάρος κιθάρας) τα κρατάνε για τις Custom Shop, και μάλιστα και εκεί τα διαλέγουν. Μια R9 ή R0 είναι συνήθως οι Top of the Tops σε τέτοιου είδους ξεδιάλεγμα. Και επίσης ακόμη και η ποιότητα του Custom Shop δεν είναι σήμερα αυτή που ήταν πριν 6-7 χρόνια όταν πρωτοξεκίνησε το '03, με βραζιλιάνικους παλίσανδρους στις ταστιέρες (για έξι μήνες), ολόισια νερά στο μαόνι, eastern maple καπάκια (ξύλα γερμανίας) κ.λ.π. απ' όσο διαβάζω και ακούγεται. (εγώ για να πώ την αλήθεια σταμάτησα να ψάχνω συστηματικά για LP το ΄03).

Αν δεν υπήρχε λοιπόν το weight relief ή το chambering στα standard μοντέλα, με τα ξύλα που χρησιμοποιούνται εκεί, το πιθανότερο είναι να κατέληγες με μιά κιθάρα που θα ζύγιζε όσο ένας μαντρότοιχος και θα ακουγόταν και έτσι.

Παράδειγμα γι' αυτό που λέω είναι η σειρά supreme και κάποιες LP τέλη δεκαετίας 70-αρχές 80, που ακούγονται περισσότερο σαν neck through ντουβάρια, παρά σαν L.P των 50s. Βεβαια και εκεί κερδίζει σε ταχύτητα attack, αλλά εμένα είναι ο ήχος και συνολικότερο feel της κιθάρας δεν μου αρέσει.  

-Και εγω ειχα μια PRS custom 22 με 10 τοπ. Και με το που εβαλα διπλα της ηχητικα την 57VOS την πουλησα σε 3 μηνες.
Ναι αλλά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, Ποιός σου είπε ότι η συγκεκριμένη κιθάρα φτιάχτηκε για να παίζει σαν L.P...απλά είναι μια κιθάρα που οπτικά προσομοιάζει.

Εκ των προτέρων συγγνώμη για τις αποσπασματικές παραθέσεις. Συμφωνώ όμως με όλο το υπόλοιπο post σου.

 
οι άλλες εταιρίες που φτιάχνουν LP τι κάνουν με το chambering, το βάρος κλπ?

 
darshan είπε:
οι άλλες εταιρίες που φτιάχνουν LP τι κάνουν με το chambering, το βάρος κλπ?
Συνήθως ανήκουν σε δύο κατηγορίες. Σε αυτές που προσέχουν πάρα πολύ τα specs και κοστίζουν το ίδιο ή και πολύ παραπάνω από μια Gibson (Τokai LS430 πχ, ή Gustavsson, Joelton Classic κ.λ.π) και σε αυτές που δεν ασχολούνται καθόλου Κορεάτικες, Κινέζικες κλπ κόπιες που είναι πανάλαφρες, βαφτίζουν μαόνι και maple το ότι να 'ναι και συνήθως είναι πανάλαφρες (όχι καλό).

 
αναφέρομαι στην πρώτη κατηγορία μάλλον (όχι ότι δεν υπάρχουν αξιοπρεπή όργανα από Κίνα). Η Tokai δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στα ξύλα για να έχει solid και ελαφρύ σώμα ή έχει καταφύγει σε τεχνικές chambering όπως η Gibson? Πρέπει να το ψάξω λίγο μου φαίνεται.

 
standard δαγκωτό...ότι πιο κοντά στο real thing...τίμια προσέγγιση κατά τη γνώμη μου από την gibson...σε αντίθεση με τη fender που το μοντέλο american standard απέχει παρασάνγκας από την stratocaster που θα έπρεπε να..είναι (για να μη μακρηγορώ)..

αν μάλιστα διαθέσει κάποιος τα Money για την standard 2008 ακόμα καλύτερα μια και υπάρχει το (για πρώτη φορά σε απλό usa μοντέλο)..long neck tenon (το μανίκι ..σε απλά ελληνικά μπαίνει πιο μέσα στο σώμα..καλύτερο δέσιμο..περισσότερο sustain.

Να με συμπαθάτε φίλοι αλλά το concept της classic δεν το κατάλαβα ποτέ (λεπτό μπράτσο..this is not what a lespaul is known for..χάλια φινιρίσματα και χρώματα..δείτε το wine red  σε μια classic και θα see what i mean..μαγνήτες...τους αλλάζω αμέσως κλπ...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top