FURCH Ακουστικές κιθάρες

Status
Not open for further replies.
Έπρεπε να γίνει χρήση της εγγύησης...ΤΕΛΟΣ.. Αυτά περί, φήμης, εξυπηρέτησης, τιμής, γνώσεις κτλ, τα ακούω βερεσέ... και είναι τελείως υποκειμενικά.. Το εμπόριο έχει κανόνες και ένας από αυτούς είναι η εγγύηση σε μη αποδεκτά προϊόντα. ...

Το να μην γίνεται η χρήση της εγγύησης, είναι ευθύνη του λιανέμπορου ο οποίος για ακατανόητο μέχρι στιγμής λόγο δεν προβάλει το πρόβλημα της κιθάρας, μέσω της εγγύησης στην κατασκευάστρια εταιρία στην οποία πελάτης είναι και αυτός.. Η χρήση εγγύησης βοηθά τον κατασκευαστή στο να μαζέψει τα προβλήματα που ξέφυγαν από τον ποιοτικό έλεγχο...και να ενισχύσει τις πωλήσεις του στην αγορά..(ενώ ο ρόλος του συνεργάτη, είναι και αυτός)

Εγώ απλά, θα προσθέσω ότι η μη χρήση εγγύησης εκτός από ανόητη είναι και ύποπτη και δεν θέλω να επεκταθώ παραπέρα..

 
Ας δουμε και την αλλη πλευρα του "κακου εμπορου"

1) Πληρωμη

Η κιθαρα αγοραστηκε το Σεπτεμβριο 2007 και η πληρωμη της εγινε με δοσεις χωρις καρτες,χωρις γραμματια,χωρις καμμια πιεση,μεχρι τον Φεβρουαριο του 2008,(δηλαδη 6 μηνες) 1700 Ε

2) Πληρωμη προς Τακη Γραμμενο (BRAIN)

Η κιθαρα ξαναπουληθηκε σαν ελαφρως μεταχειρισμενη 1500 Ε τον Ιουνιο,παλι με δοσεις αφου αυτη ηταν η συμφωνια μεταξυ μας,κατι που ΑΠΕΦΥΓΕ να σας πει,και τα πηρε πισω τελος Αυγουστου (δηλαδη 3 μηνες).

3) Περι Customer support.

O Τακης οπως σας ειπε στην αρχη, αφου δοκιμασε την κιθαρα για αρκετες ΩΡΕΣ,νομιζω οτι δεν βρηκε κανενα

ελλατωμα,ουτε και εγω, αλλα ουτε και ο επομενος αγοραστης,αλλιως δεν θα την αγοραζε.

Αφου κρατησε την κιθαρα για 5 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ,κατα τον Φεβρουαριο αρχισε τα "ακουω ηχο καμενης λαμπας","η κιθαρα τριζει κλπ", "ειναι ελλατωματικη,κλπ,κλπ.

Του προτειναμε τοτε να δει τις αλλες κιθαρες (γυρω στις 14-15 FURCH νομιζω ειχαμε τοτε).

ΔΕΝ του εκανε καμμια!!!!!.Ολες ειχαν ηχο καμμενης λαμπας!!.Ολες ελάτωματικες.

Του προτεινα τοτε οτι -αφου δεν σου αρεσει καμμια απο τις FURCH,να πας στο MUSICSTORE να ακουσεις τις

MARTIN,TAYLOR και θα δωσω τα επιπλεον χρηματα απο την FURCH.

Παλι δεν μπορεσε να βρει κατι.(Γιατι φυσικα αλλο ειχε κατα νου).

Σαν τελευταια λυση του ειπα να περιμενη 2 μηνες για την νεα παραλαβη FURCH τον Μαιο.Οντως η νεα

παραλαβη ειχε 18 κιθαρες ολες απο την ακριβοτερη κατηγορια, με 4  D34-SR σαν του Τακη.

Παλι "δοκιμες" ,παλι το ιδιο παραμυθι,οτι και αυτες ειναι ελλατωματικες,Δηλαδη ουτε λιγο

ουε πολυ μας εβγαλε "αχρηστες "περισσοτερες απο 30 κιθαρες ολες μεταξυ 1200-1600Ε.Δυστηχως Τακη

απο την κοντρα πλακε IBANEZ σου μεχρι την FURCH υπαρχει μεγαλη αποσταση για να μπορεις να κρινεις

πως ακουγονται οι καλες κιθαρες.

Οπως ειπα παραπανω η τελικη συμφωνια μας ηταν να του βρω αγοραστη -οπως και εγινε-παιρνοντας σχεδον

το συνολο των χρηματων του πισω,σε μισο χρονικο διαστημα απο οτι τα εδωσε.

Αυτα προς απαντηση σε ολους οσους βιαστηκαν να παρουν μερος στην πλευρα του κακομοιρου πελατη,που

προφασιζομενος οτι η κιθαρα εχει "προβλημα"απαιτουσε την επιστροφη των χρηματων του ΜΕΤΑ 6 ΜΗΝΕΣ

σε τροποποιημενη κιθαρα-τοποθετηση ηλεκτρικων.

Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματα

πισω.

Ελπιζω οτι δεν σας κουρασα πολυ,αν και λυπαμαι να ασχολειται ο χωρος με θεματα τετοιου ειδους,ομως

επρεπε να απαντησω για να δειτε και εσεις τι πραγματικα συνεβη.

                                                                                                                  Κουρμπης Π.

 
Είναι πολύ θετικό που απαντάτε στο φόρουμ κύριε Κουρμπή.

Σκοπός δεν είναι η αρνητική κριτική και η διαιώνιση του θέματος εδώ μέσα, αλλά σίγουρα όταν υπάρχουν και οι δύο θέσεις στο πρόβλημα αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις και καθαρίζει το τοπίο για όσους διαβάζουν. Ελπίζω να λυθεί με τον καλύτερο δυνατό και φιλικό τρόπο το θέμα και για τους δυό σας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλημέρα  :)

them54 είπε:
Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματα

πισω.

                                                                                                                   Κουρμπης Π.
Η συμπεριφορά της πλειοψηφίας των ελληνικών καταστημάτων μουσικών οργάνων & εξοπλισμού έκανε τον Thomann και τον κάθε είδους Thomann ιδιαίτερα αγαπητό στους Έλληνες μουσικούς, ειδικά τους ερασιτέχνες. Κάτι πάνε να διορθώσουν ορισμένοι στο χώρο αλλά η κακή εικόνα που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία 20 χρόνια δεν αλλάζει εύκολα.

Δηλαδη ουτε λιγο ουτε πολυ μας εβγαλε "αχρηστες "περισσοτερες απο 30 κιθαρες ολες μεταξυ 1200-1600Ε.Δυστηχως Τακη

απο την κοντρα πλακε IBANEZ σου μεχρι την FURCH υπαρχει μεγαλη αποσταση για να μπορεις να κρινεις

πως ακουγονται οι καλες κιθαρες.
Θα'θελα να νομίζω ότι αυτό γράφτηκε εν θερμώ αλλά το γεγονός ότι είστε επαγγελματίας με κατάστημα, συν το ότι είναι η 2η φορά που αντιδράτε με χαμηλού επιπέδου προσωπικές αιχμές (βλ. TAD tubes & Superfunk) δεν αφήνουν δικαιολογίες. Εμένα (δηλ. απρόσωπος υποψήφιος πελάτης) μου κάθοντε αρκετά άσχημα αυτά που γράψατε.

Ελπίζω αντί να αρχίσετε να με στολίζετε μια διάφορα κοσμητικά και χαρακτηρισμούς, να καθήσετε να τα μασήσετε και να τα χωνέψετε αυτά που σας γράφω γιατί στην τελική σας λέω αυτό που διαβάζω εγώ από τη δικιά σας συμμετοχή εδωμέσα, που δεν έχω πατήσει στο μαγαζί σας και είμαι προς το παρόν ουδέτερος απέναντί σας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
them54 είπε:
Ας δουμε και την αλλη πλευρα του "κακου εμπορου"

1) Πληρωμη

Η κιθαρα αγοραστηκε το Σεπτεμβριο 2007 και η πληρωμη της εγινε με δοσεις χωρις καρτες,χωρις γραμματια,χωρις καμμια πιεση,μεχρι τον Φεβρουαριο του 2008,(δηλαδη 6 μηνες) 1700 Ε

2) Πληρωμη προς Τακη Γραμμενο (BRAIN)

Η κιθαρα ξαναπουληθηκε σαν ελαφρως μεταχειρισμενη 1500 Ε τον Ιουνιο,παλι με δοσεις αφου αυτη ηταν η συμφωνια μεταξυ μας,κατι που ΑΠΕΦΥΓΕ να σας πει,και τα πηρε πισω τελος Αυγουστου (δηλαδη 3 μηνες).

3) Περι Customer support.

O Τακης οπως σας ειπε στην αρχη, αφου δοκιμασε την κιθαρα για αρκετες ΩΡΕΣ,νομιζω οτι δεν βρηκε κανενα

ελλατωμα,ουτε και εγω, αλλα ουτε και ο επομενος αγοραστης,αλλιως δεν θα την αγοραζε.

Αφου κρατησε την κιθαρα για 5 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ,κατα τον Φεβρουαριο αρχισε τα "ακουω ηχο καμενης λαμπας","η κιθαρα τριζει κλπ", "ειναι ελλατωματικη,κλπ,κλπ.

Του προτειναμε τοτε να δει τις αλλες κιθαρες (γυρω στις 14-15 FURCH νομιζω ειχαμε τοτε).

ΔΕΝ του εκανε καμμια!!!!!.Ολες ειχαν ηχο καμμενης λαμπας!!.Ολες ελάτωματικες.

Του προτεινα τοτε οτι -αφου δεν σου αρεσει καμμια απο τις FURCH,να πας στο MUSICSTORE να ακουσεις τις

MARTIN,TAYLOR και θα δωσω τα επιπλεον χρηματα απο την FURCH.

Παλι δεν μπορεσε να βρει κατι.(Γιατι φυσικα αλλο ειχε κατα νου).

Σαν τελευταια λυση του ειπα να περιμενη 2 μηνες για την νεα παραλαβη FURCH τον Μαιο.Οντως η νεα

παραλαβη ειχε 18 κιθαρες ολες απο την ακριβοτερη κατηγορια, με 4  D34-SR σαν του Τακη.

Παλι "δοκιμες" ,παλι το ιδιο παραμυθι,οτι και αυτες ειναι ελλατωματικες,Δηλαδη ουτε λιγο

ουε πολυ μας εβγαλε "αχρηστες "περισσοτερες απο 30 κιθαρες ολες μεταξυ 1200-1600Ε.Δυστηχως Τακη

απο την κοντρα πλακε IBANEZ σου μεχρι την FURCH υπαρχει μεγαλη αποσταση για να μπορεις να κρινεις

πως ακουγονται οι καλες κιθαρες.

Οπως ειπα παραπανω η τελικη συμφωνια μας ηταν να του βρω αγοραστη -οπως και εγινε-παιρνοντας σχεδον

το συνολο των χρηματων του πισω,σε μισο χρονικο διαστημα απο οτι τα εδωσε.

Αυτα προς απαντηση σε ολους οσους βιαστηκαν να παρουν μερος στην πλευρα του κακομοιρου πελατη,που

προφασιζομενος οτι η κιθαρα εχει "προβλημα"απαιτουσε την επιστροφη των χρηματων του ΜΕΤΑ 6 ΜΗΝΕΣ

σε τροποποιημενη κιθαρα-τοποθετηση ηλεκτρικων.

Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματα

πισω.

Ελπιζω οτι δεν σας κουρασα πολυ,αν και λυπαμαι να ασχολειται ο χωρος με θεματα τετοιου ειδους,ομως

επρεπε να απαντησω για να δειτε και εσεις τι πραγματικα συνεβη.

                                                                                                                   Κουρμπης Π.
Αγαπητέ Κε them54 (ΚΟΥΡΜΠΗ)

Το μέγεθος ένος Thomann δεν μπορεί να συγκριθεί με το μέγεθος της δική σας επιχείρησης...και από τα γύρω ακούσματα μέσα στο Forum το after sale support είναι υποδειγματικό Πανευρωπαικά.

Πάντος εγώ δεν έχω κάτι να κερδίσω υποστηρίζοντας τον BRAIN αλλά ούτε και εσας.

Οντως ακούσαμε την μία πλευρά και τώρα μετά από αγανακτησμένη αποχή τοσο μηνώς εμφανίζεστε και διατυπώνετε την άλλη πλευρά του νομίσματος.

Εγω θα είμαι ηλικρινης μαζί σας.

Εδώ δεν είναι λαικό δικαστήριο άλλα όντως να σπιλώνεται το όνομα σας και να δυσφημήζεται σε ένα χώρο όπου σχεδόν 65-70%  μπορεί να είναι ή να γίνουν πελάτες σας δεν είναι καθόλου καλό.

Το να εκφράζει κάποιος το παράπονό του από μία αποτυχημενη εμπορική συναλλαγή και να εξηγεί τις συνθήκες και τα γεγονότα (χωρίς να κατονομάζει πρόσωπα και τοποθεσίες)  δεν μπορεί αυτομάτος να απειλήται για συκοφαντική δυσφήμηση δικαστικός από την πλευρά σας.

Αλλά από την άλλη όμως τώρα σύμφωνα με την δική σας περιγραφή .......παρουσιάζεται την εικόνα του υποδειγματικού έλληνα έμπορα μουσικών οργάνων (προς τιμήν σας αυτο) ο οποίος είναι στο πλευρό του πελάτη και η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ είναι το Ευαγγέλιο του.

Λοιπόν εγω από την πλευρά μου θα αποσύρω όλες τις τυχαίες υποψίες για το άτομό σας (Και θα ζητήσω και ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑ).....αλλά σε ένα πράγμα μόνο θα παραμέινω σταθερό.

ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ ΣΕ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ (ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ.

Αυτα....μην προσπαθούμε να μπλέξουμε τα πράγματα περισσότερα από όσο είναι.

 
Πάντος θα συμβούλευα να κατεβούν λίγο οι τόνοι φίλοι & κύριοι συνForumητες......καμία φορά η σιγή ιχθύος είναι η καλύτερη απάντηση......και την απάντηση μερικοί θα την πάρουν όταν κάποια μέρα θα πατάνε το κουμπί της Ταμειακής Μηχανής και θα ψαχνουν να βρούν το σεφτέ που τους έκανε ο ένας και μοναδικός πελάτης ( Ο τελευταίος των Μοικανών).

Λοιπάμε αλλά με τέτοια κρίση που μαστίζει την αγορά η Γερμανική επιλογή έχει γίνει σχεδόν μονόδρομος.

 
Είναι μια καθαρά τυπική απόδειξη του ότι ΠΑΝΤΑ πρέπει να ακούγονται και οι δυο πλευρές... είναι πολύ καλό που φιλοξενούνται και οι δυο εδώ & με ενδιαφέρουν πολύ όλα όσα διάβασα.  :)

Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματαπισω.
Προσωπικά δεν το πιστεύω με τίποτα. Το Thomann και κάθε άλλο μεγάλο κατάστημα δίνει μεν τόσες ευκολίες, αλλά ένα τέτοιο ελάττωμα (α) δεν γνωρίζω καν αν θα το αναγνώριζε, (β) ακόμη κι αν το αναγνώριζε θα μπορούσε κάλλιστα να επικαλεστεί τους όρους της συμφωνίας μεταξύ πωλητή-αγοραστή που του δίνει το δικαίωμα να την επιστρέψει μέσα σε 30 μέρες, με τη λογική βεβαίως ότι αυτές οι 30 μέρες είναι υπεραρκετές για να διαπιστώσει κάποιος ένα τέτοιο ελάττωμα. Αν βγει στην επιφάνεια αργότερα, είναι όντως θέμα εγγύησης αλλά από ότι κατάλαβα, το θέμα με την κιθάρα ήταν στα όρια αντιληπτού-μη αντιληπτού.

Το μέγεθος ένος Thomann δεν μπορεί να συγκριθεί με το μέγεθος της δική σας επιχείρησης...
Και λοιπόν; Έχει θιχτεί χιλιάδες φορές στο φόρουμ η ισορροπία πελονεκτημάτων/μειονεκτημάτων των δυο λύσεων. Δεν πρόκειται να τα ξαναγράψω από την αρχή. Το να ψωνίζει κάποιος από ένα σουπερμάρκετ μουσικών ειδών έχει (αρκετές φορές αλλά όχι πάντα) το πλεονέκτημα της τιμής αλλά ποτέ την φιλική, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αντιμετώπιση και τις ευκολίες του μικρότερου μαγαζιού. Και ορισμένα μουσικά όργανα πρέπει να τα ζήσεις για να τα αγοράσεις, και last time I checked δεν υπήρχε τηλεπαθητικό λινκ στα online stores.

Λοιπάμε αλλά με τέτοια κρίση που μαστίζει την αγορά η Γερμανική επιλογή έχει γίνει σχεδόν μονόδρομος.
Αυτό είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα, που δεν πιστεύω ότι ισχύει. Όμως, παρακαλώ πολύ να μην ξεφύγει η συζήτηση εκτός θέματος, το οποίο ήταν αποκλειστικά η διαφωνία για την αγοραπωλησία μιας ακουστικής κιθάρας. Υπάρχουν στην κυριολεξία δεκάδες θρεντ στο τμήμα "Αγορά" του φόρουμ που ασχολούνται με αυτά.

 
bloody_sunday είπε:
Είναι μια καθαρά τυπική απόδειξη του ότι ΠΑΝΤΑ πρέπει να ακούγονται και οι δυο πλευρές... είναι πολύ καλό που φιλοξενούνται και οι δυο εδώ & με ενδιαφέρουν πολύ όλα όσα διάβασα.  :)

Προσωπικά δεν το πιστεύω με τίποτα. Το Thomann και κάθε άλλο μεγάλο κατάστημα δίνει μεν τόσες ευκολίες, αλλά ένα τέτοιο ελάττωμα (α) δεν γνωρίζω καν αν θα το αναγνώριζε, (β) ακόμη κι αν το αναγνώριζε θα μπορούσε κάλλιστα να επικαλεστεί τους όρους της συμφωνίας μεταξύ πωλητή-αγοραστή που του δίνει το δικαίωμα να την επιστρέψει μέσα σε 30 μέρες, με τη λογική βεβαίως ότι αυτές οι 30 μέρες είναι υπεραρκετές για να διαπιστώσει κάποιος ένα τέτοιο ελάττωμα. Αν βγει στην επιφάνεια αργότερα, είναι όντως θέμα εγγύησης αλλά από ότι κατάλαβα, το θέμα με την κιθάρα ήταν στα όρια αντιληπτού-μη αντιληπτού.

Και λοιπόν; Έχει θιχτεί χιλιάδες φορές στο φόρουμ η ισορροπία πελονεκτημάτων/μειονεκτημάτων των δυο λύσεων. Δεν πρόκειται να τα ξαναγράψω από την αρχή. Το να ψωνίζει κάποιος από ένα σουπερμάρκετ μουσικών ειδών έχει (αρκετές φορές αλλά όχι πάντα) το πλεονέκτημα της τιμής αλλά ποτέ την φιλική, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αντιμετώπιση και τις ευκολίες του μικρότερου μαγαζιού. Και ορισμένα μουσικά όργανα πρέπει να τα ζήσεις για να τα αγοράσεις, και last time I checked δεν υπήρχε τηλεπαθητικό λινκ στα online stores.

Αυτό είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα, που δεν πιστεύω ότι ισχύει. Όμως, παρακαλώ πολύ να μην ξεφύγει η συζήτηση εκτός θέματος, το οποίο ήταν αποκλειστικά η διαφωνία για την αγοραπωλησία μιας ακουστικής κιθάρας. Υπάρχουν στην κυριολεξία δεκάδες θρεντ στο τμήμα "Αγορά" του φόρουμ που ασχολούνται με αυτά.
Για τα δύο πρώτα που έθιξες στον λόγο μου.....είναι καθαρά η αποψή σου ...σεβαστη ΟΚ  (αλλωστε όπως λέει και η λαική ρήση "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα")

Για το τρίτο θα το ασπαστώ και έχεις δίκιο ...ξέφυγα...

 
Τα τελευταια 3 χρονια ειμαι τακτικος πελατης του εν λογω καταστηματος.Παρ ολο που εχω παρακολουθησει την συζητηση απο τοτε που ξεκινησε, δεν ηθελα να παρω θεση επι του θεματος  οσο δεν υπηρχε στο φορουμ και η αντιθετη αποψη,αν και γνωριζω και την αλλη οψη του νομισματος μιας και το ειχα κουβεντιασει με τον ιδιο τον κ.Κουρμπη αφου ειχα εντυπωσιαστει.

Απο τι?

Απο το γεγονος οτι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ουτε τωρα που γνωριζομαστε ,αλλα ουτε και σαν εντελως καινουριος πελατης μου εδωσε την εντυπωση εμπορου και ανθρωπου ''ελα να στα παρουμε'' κι αυτο νιωθω την υποχρεωση  να το καταθεσω σαν προσωπικη εμπειρια

Δεν ειναι ωραιο να θαβονται μαγαζια και προσωπα συληβδην.Μου τη δινει η ομαδοποιηση (ολες οι γυναικες ,ολο οι ταριφες,οι μπατσοι ,τα συνεργεια,κ.λ.π ,κ.λ.π)

Στου θωμα το μαγαζι? Ναι θα βρεθουμε ολοι μαζι αλλα μην τον θεοποιουμε κιολας .Και το λεω εγω που μου εχει αντικαταστησει Martin 2500€ εντος μηνος οπως υποσχεται.Και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ δημοσιως!

ΚΑΜΙΑ  μεγαλη επιχειρηση ομως δεν θα το εκανε αυτο μετα απο 6 μηνες ουτε θα μπορουσε  (και πρακτικα)  καποιος να δοκιμαζει κιθαρες αβερτα κι αφου δεν του κανει ΚΑΜΙΑ(?!) να παει σε αλλο μαγαζι για να βρει κιθαρα ΑΛΛΗΣ μαρκας απο αυτη που εμπορευεται το πρωτο μαγαζι.....και να μην του κανουν κι αυτες ::)

Χωρις να το ξερω δεν νομιζω οτι θα το εκαναν οι ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ,ΣΤΟΛΛΑΣ,ΜΠΟΝΦΙΛΑΚΗΣ,ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ κλπ  (για να αναφερω μερικα ντοπια μεγαλα ονοματα)και μου φαινεται και ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ!

Μονο σε μικρα μαγαζια με προσωπικη σχεση μαγαζατορα -πελατη γινονται αυτα .

Στην Ελλαδα τουλαχιστον ,και σε ολα τα ειδη οχι μονο στα μουσικομαγαζα ο καταστηματαρχης μιας μικρης επιχειρησης εχει το μεγαλο οπλο αυτης της σχεσης που κανει την διαφορα.Ασε δηλαδη που εχω τσεκαρει οτι οσα εισαγει ο ιδιος ο κ.Κουρμπης δεν διαφερουν απο τις ευρωπαικες αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.

Εν κατακλειδι χαιρομαι που ακουστηκαν και οι δυο αποψεις :)

 
Έπρεπε να γίνει αυτό και καλό είναι να γίνεται κάθε φορά.

Δεν μπορεί να βγαίνει ο άλλος και να μην του απαντάς σε

θέματα που σε θύγουν, τόσο επαγγελματικά όσο και σαν

άνθρωπο. Με τον παναγιώτη έχει γίνει και άλλες φορές,

μια μόνο θυμάμαι να έχει απαντήσει.

 
Δεν πρόκειται να πάρω θέση επι του παρόντος, απλώς μία ερώτηση θα ήθελα να κάνω.

Η εγγύηση του προϊόντος ήταν περιορισμένη; απεριόριστη; Γενικώτερα τί όροι εγγυήσεως συνόδευαν την αγορά του προϊόντος; Όλοι γνωρίζουμε ότι οι εγγυήσεις δεν είναι όλες ίδιες. Πως/που αναγράφονταν οι όροι;

Συγγνώμη που επεμβαίνω και δεν υποννοώ τίποτα αλλά από προσωπική περιέργεια θα ήθελα να ξέρω.

 
Εγώ πάλι πιστεύω οτι τώρα που απάντησε και ο κ. Κουρμπής δεν υπάρχει καμία δυσφήμηση, καταλάβαμε και απο τις δύο πλευρές τι έγινε, και αφού και τα λεφτά επιστράφησαν (και ναι, το αν το Thomann δεχόταν το παραπάνω ως ελλάτωμα απο τη στιγμή που ήταν τόσο δύσκολα αντιληπτό, μάλλον 50-50 είναι, ειδικά μετά απο 6 μήνες) όλα οκ. Απλά πιστεύω οτι και οι 2 μεριές είπαν και 2 κουβέντες παραπάνω, και ειδικά ο κ Κουρμπής έπρεπε σε αυτό να ήταν λίγο πιο ψύχραιμος (τα σχετικά με τα κοντρα πλακέ καλύτερα να λείπανε...)

Για μένα πάντως ακόμα και πριν την απάντηση, θεώρούσα την περιγραφή αρκετά θετική, απο τη στιγμή που άνετα μπορούσε το κατάστημα να έλεγε δεν άκουσα δεν είδα, απαξ και δεν ήταν ξεκάθαρο το τι και πως το καλύπτει η εγγύηση, κι αποδώ παν κι άλλοι. Και βλέπω και ευκολίες πληρωμής. Εμένα δηλαδή μάλλον με κέρδισε, και για κάτι ενισχυτάκια που ψάχνω θα τον έχω στα υπόψη μου.

 
Με κάθε σεβασμό και στους δύο εμπλεκόμενους, και με την ευχή να βρεθεί η καλύτερη λύση, θα πρότεινα αυτό το θέμα να κλειδωθεί. Δεν βλέπω που μπορεί να βοηθήσει η παράθεση θετικών ή αρνητικών απόψεων από τα μέλη, εφόσον δώθηκε βήμα και στα δύο μέρη. Ας μην το κάνουμε ένα ακόμα θέμα για την πραγματικότητα στην ελληνική αγορά...

 
Νομίζω ότι ο TGL έχει δίκιο, εφόσον μέχρι στιγμής δεν έχει επανατοποθετηθεί ο brain.

 
them54 είπε:
Ας δουμε και την αλλη πλευρα του "κακου εμπορου"

1) Πληρωμη

Η κιθαρα αγοραστηκε το Σεπτεμβριο 2007 και η πληρωμη της εγινε με δοσεις χωρις καρτες,χωρις γραμματια,χωρις καμμια πιεση,μεχρι τον Φεβρουαριο του 2008,(δηλαδη 6 μηνες) 1700 Ε

2) Πληρωμη προς Τακη Γραμμενο (BRAIN)

Η κιθαρα ξαναπουληθηκε σαν ελαφρως μεταχειρισμενη 1500 Ε τον Ιουνιο,παλι με δοσεις αφου αυτη ηταν η συμφωνια μεταξυ μας,κατι που ΑΠΕΦΥΓΕ να σας πει,και τα πηρε πισω τελος Αυγουστου (δηλαδη 3 μηνες).

3) Περι Customer support.

O Τακης οπως σας ειπε στην αρχη, αφου δοκιμασε την κιθαρα για αρκετες ΩΡΕΣ,νομιζω οτι δεν βρηκε κανενα

ελλατωμα,ουτε και εγω, αλλα ουτε και ο επομενος αγοραστης,αλλιως δεν θα την αγοραζε.

Αφου κρατησε την κιθαρα για 5 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ,κατα τον Φεβρουαριο αρχισε τα "ακουω ηχο καμενης λαμπας","η κιθαρα τριζει κλπ", "ειναι ελλατωματικη,κλπ,κλπ.

Του προτειναμε τοτε να δει τις αλλες κιθαρες (γυρω στις 14-15 FURCH νομιζω ειχαμε τοτε).

ΔΕΝ του εκανε καμμια!!!!!.Ολες ειχαν ηχο καμμενης λαμπας!!.Ολες ελάτωματικες.

Του προτεινα τοτε οτι -αφου δεν σου αρεσει καμμια απο τις FURCH,να πας στο MUSICSTORE να ακουσεις τις

MARTIN,TAYLOR και θα δωσω τα επιπλεον χρηματα απο την FURCH.

Παλι δεν μπορεσε να βρει κατι.(Γιατι φυσικα αλλο ειχε κατα νου).

Σαν τελευταια λυση του ειπα να περιμενη 2 μηνες για την νεα παραλαβη FURCH τον Μαιο.Οντως η νεα

παραλαβη ειχε 18 κιθαρες ολες απο την ακριβοτερη κατηγορια, με 4  D34-SR σαν του Τακη.

Παλι "δοκιμες" ,παλι το ιδιο παραμυθι,οτι και αυτες ειναι ελλατωματικες,Δηλαδη ουτε λιγο

ουε πολυ μας εβγαλε "αχρηστες "περισσοτερες απο 30 κιθαρες ολες μεταξυ 1200-1600Ε.Δυστηχως Τακη

απο την κοντρα πλακε IBANEZ σου μεχρι την FURCH υπαρχει μεγαλη αποσταση για να μπορεις να κρινεις

πως ακουγονται οι καλες κιθαρες.

Οπως ειπα παραπανω η τελικη συμφωνια μας ηταν να του βρω αγοραστη -οπως και εγινε-παιρνοντας σχεδον

το συνολο των χρηματων του πισω,σε μισο χρονικο διαστημα απο οτι τα εδωσε.

Αυτα προς απαντηση σε ολους οσους βιαστηκαν να παρουν μερος στην πλευρα του κακομοιρου πελατη,που

προφασιζομενος οτι η κιθαρα εχει "προβλημα"απαιτουσε την επιστροφη των χρηματων του ΜΕΤΑ 6 ΜΗΝΕΣ

σε τροποποιημενη κιθαρα-τοποθετηση ηλεκτρικων.

Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματα

πισω.

Ελπιζω οτι δεν σας κουρασα πολυ,αν και λυπαμαι να ασχολειται ο χωρος με θεματα τετοιου ειδους,ομως

επρεπε να απαντησω για να δειτε και εσεις τι πραγματικα συνεβη.

                                                                                                                   Κουρμπης Π.


them54

1.)Η κιθάρα αγοράστηκε στις 12/9/2007 furch D34SR + LR BAGGS I MIX

    στην τιμή 1700 ευρώ

    με προκαταβολή      700ευρώ

    α' δόση 18/10/2007  250-//-

    β' δόση 20/11/2007  250-//-

    γ' δόση 15/12/2007  300-//-

    δ' δόση  11/1/2008    150-//-

    ε' δόση  6/2/2008      150-//-  σύνολο 1700 ευρώ (δηλ. 5 δόσεις)

(αν και τις έβγαλές  και 6) ο.κ. το πρώτο μήνυμα ήταν ότι κάνεις και δόσεις

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΟΣΕΙΣ

μάλιστα στα πρώτα ποστ αν διάβασες κάποιοι σου λένε ότι σου κάνω και διαφήμηση, μέχρι εκει them54 τα έβλεπες όλα ο.κ.

το πρόβλημα τις κιθάρας όμως το γνώριζες από την πρώτη στιγμή τις αγοράς

και μου λες μήπως είναι το παιξιμό σου με την διαφορά ότι τον συντονισμό τον άκουσα την ώρα που έπαιζες εσύ και μου έλεγες τα καλύτερα! και μετα μου είπες

θα το φτιάξουμε στο σετάρισμα όποτε λέω κανένα πρόβλημα, μάλιστα την ημέρα τις αγοράς διάλεξα μια άλλη d34 μπρόστα στο υιό σου λέγοντας σας ότι θα πάρω αυτή που το κάνει λίγο λιγότερο τον συντονισμό , πάνω στην πόρωση δεν θα κόλαγα σε μια λεπτομέρεια που όπως μου είχες εξηγήση ότι θα το ρυθμίσουμε στο setup

2) them54

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΑΣ αφού αποδέχτηκες το πρόβλημα

και είπαμε αρκετά που τα έχω πει και σε σε προηγούμενα ποστ και θα τα ξανααναφέρω πιο κάτω για να στα θυμίσω η συμφωνία ήταν να μου δώσεις πίσω όλα τα λεφτά και ότι εγώ δεν πουλάω καμιά κιθάρα και μάλιστα σου είπα αν δεν συμφωνείς να μου δώσεις την κιθάρα πίσω.

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ

ακόμα κάτι που αποφεύγεις να αναφέρεις

είναι ότι στις αποδείξεις επιστροφής των χρημάτων από την επιστροφή τις κιθάρας σε όλες

αναγραφετε τό όλο ποσό 1700ευρώ και κάθε φορά γράφαμε το υπόλοιπο

απο την επιστροφή τις κιθάρας και αυτες οι αποδείξεις υπάρχουν

όπως και οι υπογραφές μας.....γενικά απέφευγες να υπογράψεις

αλλά υπάρχουν αποδείξεις που έχεις υπογράψει!

ΟΠΩΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΙΣ ΚΙΘΑΡΑΣ

που το άκουγες ξεκάθαρα και μάλιστα έκανες 100 πειράματα για να μην ακούγεται, αλλά δεν κατάφερες να το διορθώσης, δεν είναι ντροπή να πεις ότι υπάρχουν και κατασκευαστικά λάθη και κάποια δεν λύνονται όπως το συγκεκριμένο, μάλιστα ο ίδιος είχες πει λες να είναι  ξεκόλητα καμάρια, μάλιστα κάποιος δάσκαλος πελάτης σου που δεν τον ήξερα μεγάλος σε ηλικία σου μίλησε

ότι μάλον είναι από την βέργα και ότι είναι κατασκευαστικό το ελάτωμα, αυτά φυσικά τα γνωρίζεις εσύ καλύτερα ,

ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ

"ΣΑΝ ΚΑΜΕΝΗ ΛΑΜΠΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ" ΣΤΟΝ ΕΙΠΕ Ο ΥΙΟΣ ΣΟΥ

που το άκουγε κ΄αυτός το πρόβλημα, όπως και αρκετοί πελάτες το άκουσαν.

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΩς ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΩΝΑΞΕ Ο ΥΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ 15 ΚΙΘΑΡΕΣ και άρχισες να τους κράζεις τους κατασκευαστες και είπες πρόθυμα να βρούμε άλλη λύση!

που εντέλει δεν την βρήκαμε και συμφωνήσαμε να μου δώσεις πίσω τα χρήματα!

Του προτεινα τοτε οτι -αφου δεν σου αρεσει καμμια απο τις FURCH,να πας στο MUSICSTORE να ακουσεις τις


MARTIN,TAYLOR και θα δωσω τα επιπλεον χρηματα απο την FURCH.



Παλι δεν μπορεσε να βρει κατι.(Γιατι φυσικα αλλο ειχε κατα νου).


κατα νου είχα να έχω τα χρήματα στα χέρια μου και να αγοράσω

από εκεί που θα με σύμφερε οικονομικά περισσότερο και όχι από εκεί

που θα με καθοδηγούσες εσύ!

ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ!

γιατί δεν έκανες χρήση;

Το υπόλοιπο μας είναι 200 ευρώ και δεν είναι τα λεφτά είναι η κοροϊδία!

και να σου ξαναυπενθημίσω ότι έχουμε υπογράψει και αποδείξεις.

...αν θέλεις μπορώ να σου στείλω και γνήσιο αντίγραφο με την υπογραφή σου.

brain

 
Διαβάζοντας κανείς στο Internet τα Reviews (για κιθάρες μέχρι ψυγεία), θα δει ότι προΙόντα με 50 reviews και μέσο όρο 9,5 θα έχουν τουλάχιστον 2 reviews που θα τους δίνουν βαθμό 4 ή 5.

Επίσης υπάρχουν κιθάρες με reviews 9,8 που είναι πολύ χειρότερες από άλλες με reviews στο 8.

Που θέλω να καταλήξω?

Οι γνώμες είναι σαν τους κώ..ους, όλοι έχουν.

Το Internet έχει ενημερωτική δύναμη αλλά μαζί με τα καλά διαδίδονται και αβάσιμες ή εντελώς υποκειμενικές απόψεις.

Ο καθένας μας φιλτράρει και αποφασίζει.

Αν πάντως δεν πάμε στα μαγαζάκια εδώ να πιάσουμε κιθάρες στα χέρια μας να συζητήσουμε και λίγο φιλολογικά κλπ, δεν έχει πλάκα. Όσο οι τιμές τους είναι κοντά στις τιμές των Internetομάγαζων, εγώ λέω ότι αξίζουν την επιλογή μας.

Επειδή ο Κος Κουρμπής στις μέχρι τώρα συναλλαγές μας ήταν άψογος και βλέπω οτι και άλλοι έχουν την ίδια γνώμη, ας κοπεί εδώ αυτό το θέμα γιατί τελικά άνθρωποι μπορεί να επιρεαστούν αρνητικά και τελικά να χάσουν.

 
Να κάνω εγω μια απλοική ερώτηση??

Απο τα 30+ κομμάτια που είχε ο Κουρμπής στο μαγαζί του διαβάσαμε οτι όλα ανεξαιρέτως είχαν το ίδιο πρόβλημα.

Ερωτώ λοιπόν...Άλλες κιθάρες εκτός απο αυτήν δεν πουλήθηκαν??

Οι πελάτες που αγόρασαν τις άλλες, τις έφεραν κι αυτοί πίσω ακούγοντας κάποιο παρόμοιο ηχητικό πρόβλημα ή τις κράτησαν??

 
για αυτούς που σπεύσαν να δικαιολογήσουν τον κακόμοιρο τον έμπορο και περίμεναν πως και πως να καταθέση την δικιά του άποψη επί του θέματος και όχι  να μιλάει και να συγκρίνει με κόντρε πλακέ την custom shop ibanez  '83 (solid έλατο -maple),

μπορώ να τους αναρτήσω (εφόσον έχουν αμφιβολίες)  τις αποδείξεις που αναγράφουν την επιστροφή του οργάνου με το όλο ποσό που έπρεπε να μου επιστραφεί και αναλυτικά την όλη δοσοληψία τις επιστροφής με το υπόλοιπο που έμενε κάθε φορά υπογραμμένες.

και αυτές οι αποδείξεις δείχνουν το τι πραγματικά συνέβη.

Η ΧΡΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ (ΔΙΝΟΥΝ 24 ΜΗΝΕΣ)

"Guarantee conditions

extended guarantee 24 months is given to the holders of the warranty card, that confirm the purchase by the authorised Furch-seller

it is therefore advisable to certify and fill in the warranty card immediately (!)after the purchase. Incomplete card is not valid

a card is transferable from one owner to the other; in case of repair or complaint owner will attach this card to the instrument as a document

guarantee applies to the material and processing but the data on the card

must match the instrument

guarantee does not apply to the instrument mechanically damaged or mishandled ill serviced or so

guarantee does not apply to the instrument damaged by weather, temperature extremes and humidity fluctuation

malfunction due to other reasons than faulty material or manufacture failure will not be included in the guarantee conditions

instruments repaired or altered elswhere outside Furch workshop will not be in any case accepted for the guarantee repair"

ΑΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΧΡΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ

brain

 
Και πάλι να πω ότι δεν παίρνω το μέρος κανενός καθότι δεν είμαι ούτε αρμόδιος, ούτε ενδιαφερόμενος ούτε κάποιος από τα δύο μέρη είναι συγγενής μου ή γνωστός μου. Αλλά αφού εκθέτεις το ζήτημα στο forum την άποψή μου θα την πω.

Απλώς επεσήμανα το τόσο παραμελημένο θέμα της εγγύησης.

Να τονίσω βέβαια ότι η εγγύηση στην οποία αναφέρεσαι, (εφόσον συμπλήρωσες την κάρτα) έχω την ισχυρή εντύπωση ότι είναι no cost repair (P&L inclusive) warranty και ουχί money back.

Αφού δεν επικοινώνησε ο κύριος Κουρμπής με την "μαμά" εταιρία εκθέτοντας το ζήτημα, γιατί δεν το έκανες εσύ; Λογικά οι Τσέχοι θα δίναν σημασία.

Τα παραπάνω δεν είναι ψόγος επί κανενός, απλώς επισημαίνω ότι τα (τεκμηριωμένα) δικαιώματα του καταναλωτή είναι αναφαίρετα και διεκδικήσιμα, ανεξαρτήτως καλής θέλησης και προσωπικότητας του εκάστοτε εμπόρου.

 
δεν έκανα εγώ χρήση γιατί απλά δεν είχα την κιθάρα στα χέρια μου, από την στιγμή που την πήγα στο κατάστημα για έλεγχο δεν ξαναγύρισε η κιθάρα στα χέρια μου και μέχρι να καταλήξουμε ως λύση στην επιστροφή των χρημάτων, όλο αυτούς τους 5 μήνες ημουνα σε αναμονή και είχα ζητήσει από τον αντιπρόσωπο αρκετές φορές να κάνουμε χρήση εγγύησης δηλ. να επισκευαστεί σωστά το όργανο και να μου επιστραφεί και να έληγε το όλο θέμα ήρεμα και σωστά.

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top